Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,792 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#81 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
No niin. Tranzexperiencessä oli joitakin miinuksia, mutta pääasiassa jäi pippaloista aika hyvä mieli *joo* Pääsalin valot eivät oikein onnistuneet, kuten aika moni on jo todennutkin, ja ääni oli varsinkin Danan setin kohdalla aivan liian kovalla. Tanssin melkein taaimmaisena, ja korvia särki silti. Tulppien käyttö on aika perseestä, enkä käytä niitä kyllä muuten kuin sillon, kun on aivan pakko.

Ja gameroomissahan tuli tanssittua *plur* ihan noin muutenkin gameroom oli hyvä idea. Lisää aktiviteettia bileisiin! Chillistä sen verran valittamista, että se muistutti enemmänkin klubia kuin chilliä. Olisi voinut olla enemmän istumapaikkoja ottaen huomioon, että aika paljon oli porukkaa noissa bileissä.

Gen.6 oli loistava, ellei paras *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#82 • • ezzy Droid-pappa
Mielestäni pääsalissa oli paras ääni mitä oon ikinä kuullut bileissä Suomessa. Minulla oli kuusitulpat, joten äänenpaine ei päässyt haittaamaan, vaikka olin välillä takaosassakin, en mielestäni havainnut mitään äänen poukkoilua. Ehkä pääsalin massiivisuus, ”Hollantimaisuus” ja yleinen helvetin hyvä ilmapiiri laittoivat dis-kytkimen off-asentoon?

J00F heitti helvetin hyvän setin, Gen.6:n loppu oli jo kohtis maistuvaa ja Lady Dana oli kohtis kuraa juustopolkkaa, mutta oli siinäkin hetkensä. Porukan fiiliksen seuraaminen oli sen arvoista. Muut huoneet jäivät varsin vähälle huomiolle, juju heitti maistuvaa settiä keilaradalla (joka oli hienon näköinen btw) Esitanssijat olivat tosiaan varsin vaisuja(yhtä lukuunottamatta :heart: ) ja kuntokin tais loppua kaikilta kesken, koska Danan aikana ei enää ollut kuin joku tutun näköinen progepylly veivaamassa lavalla :D

Matto ei haitannut omaa tanssimistä pätkääkään, mutta roskiksia olisi saanut olla muuallakin kuin takaosassa. Uskomatonta, että Tampereella pystyttiin järkkäämään tämän luokan bileet ja talouskin taisi mennä plussalle. Propsit siitä. Tuolla oli ihan vanha kunnon Tamperebilefiilis ja veti vertoja tullikamarin 1999-2000-bileille :)

Tuttuja oli mahdoton määrä ja moneen kertaan tuli naureskeltua, että mennään tampereelle moikkaamaan PK-seudun tuttavuuksia :)


kuvia tulee muutamia tänne:
http://nitecity.kicks-ass.org/pics/tranzexperience_111003/

ja yksi videokin löytyy jo (DivX)
http://nitecity.kicks-ass.org/pics/tranzexperience_111003/Lady_Dana_nostatus(divx).avi

[muokattu 12.10.2003 21:51]
Riku

Posts: 3,187

#83 • • Riku The Little Prince

Itis:
Toisten kommentoijien kommentoinnin kärkevyyttä sen sijaan kritisoin jos se on loukkaavaa tai ärsyttävää.

Hyvä että olemme siis tässä täsmälleen samoilla linjoilla. *piis*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

patis

Posts: 1,158

#84 • • patis 10

ezzy:
Mielestäni pääsalissa oli paras ääni mitä oon ikinä kuullut bileissä Suomessa. Minulla oli kuusitulpat, joten äänenpaine ei päässyt haittaamaan, vaikka olin välillä takaosassakin, en mielestäni havainnut mitään äänen poukkoilua.



Ootko tosissas?

Äänentoistolaitteet oli laadullisesti pirun hyvät mutta jos laitetaan ~100m(?) pitkään halliin 2-piste äänentoisto niin homma ei toimi. piste.

Kaikuja voidaan yrittää häivyttää luukuttamalla niin saatanasti ettei ne enää kuulu taustalta, aivan kuten juuri tässä tapauksessa.

Ja ääni todellakin poukkoili, kännissä saatoin olla mutta kuuro en ole (ainakaan vielä).
hallucinogen

Posts: 8,190

#85 • • hallucinogen Edain
Itse satuin olemaan molempien kaiuttimien välissä siinä aivan edessä ja koska kaiuttimet sojottivat suoraan eteenpäin ei ääni päässy siinä missä itse seisoin nousemaan liian kovalle *hymy*

--
pikku-*possu*

Plaaaz

Posts: 9

#86 • • Plaaaz
Ihan mukavaa oli vaikkakin puutteitakin löyty, mutta hyvää musiikkia ja vieläpä Tampereella =)
Kyllä sitä vois useemminkin lähtee jos tollasia isompia tapahtumia joku vaan jaksais järkätä tampereelle useemmin.*hih*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#87 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ezzy, kiva videopätkä *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#88 • • ezzy Droid-pappa

patis:
Ootko tosissas?

Äänentoistolaitteet oli laadullisesti pirun hyvät mutta jos laitetaan ~100m(?) pitkään halliin 2-piste äänentoisto niin homma ei toimi. piste.

Kaikuja voidaan yrittää häivyttää luukuttamalla niin saatanasti ettei ne enää kuulu taustalta, aivan kuten juuri tässä tapauksessa.

Ja ääni todellakin poukkoili, kännissä saatoin olla mutta kuuro en ole (ainakaan vielä).



Päähäni ei jäänyt äänentoistosta mitään muita traumoja kuin lopussa olin havaitsevinani pientä säröä, joka ei niin isosta arsenaalista kuultuna ollut kovin hyvä juttu...ei, et ole vielä kuuro, mutta ei mene varmaankaan kauaa, jos et tulppia hanki.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#89 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
huomaa kyllä selkeästi, että tampere on hieman pienempi kaupunki. Iltaelämästä jäi mieleen jonkun äimistynyt ”ookkosää joku kiinalainen vai?”- kysymys. Myös polttariporukaksi meitä epäiltiin *täh*...*nauru**nauru* aika hiljasta oli kaupungilla.

mutta eipä kaduta reissu ollenkaan *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

[Nuclear]

Posts: 5,855

#90 • • [Nuclear] el aprendiz

Vivo:
En kommentoinut vesipullon myynti- vaan ostohintaa. Mutta jokatapauksessa esim. Metrotukussa hinta oli kesällä muistaakseni 34c. Omissa bileissä ollaan myyty eurolla... En missään vaiheessa väittänyt että 2e ois liikaa. Varsinkin kun vessasta saa vettä juoda niin paljon kun jaksaa, niin jokainen voi itse valita mistä vetensä ottaa. Tilanne olisi täysin erilainen jos vettä ei vessasta saisi. Tosin niitä vessoja ei kovin paljon ollut...

Alunperin oli tarkotus käyttää verbiä murjaista ei murhata :)


Toki vesi mitä ite katoin oli Eviania ja tuolla tais olla jotain vähemmän nimekkäämpää. Ja kuten totesit, niin se maksaako se pullo euron, kaksi vai kolme on aika sama kun sitä voi uudelleen täyttää, onneks sentään sitä sai viedä salista toiseen.

PS. Oliko bileissänne yhtä kova line-up kuin Tranzexperiencessä (jonka voisin olevan jotenkin sidoksissa hintaan, toki ei sillä, että Paul Oakenfoldin bileissä vesi on 20 ja olut 50 *vink*)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Kanifarmari

Posts: 479

#91 • • Kanifarmari
oli kyllä elämäni parhaimpia bileitä!!!

*sydän*hyvä humala*sydän*
*sydän*hyvä fiilis*sydän*
*sydän*kamut*sydän*
*sydän**sydän**sydän*DANA!!!!!!!!*sydän**sydän**sydän*
Avatar
#92 • • ALIEN Guest
olis kyl aikamoinen paikka, jos labyrinth pitäis bileet siel! *vink* METROAUTO-AREENA on aivan tajuttoman hyvä paikka IMO *iloinen*
hallucinogen

Posts: 8,190

#93 • • hallucinogen Edain
Paras paikka ollu kyllä tähän asti, ainoo et noita vessoi ei oo kamalasti ja paha niitä on lisätä jos ei pysty mitään bajamajasydeemiä järkkää ulos ja toimii kulkua sinne *justjoo*

--
pikku-*possu*

Vivo

Posts: 178

#94 • • Vivo

[Nuclear]:

PS. Oliko bileissänne yhtä kova line-up kuin Tranzexperiencessä (jonka voisin olevan jotenkin sidoksissa hintaan, toki ei sillä, että Paul Oakenfoldin bileissä vesi on 20 ja olut 50 *vink*)



IMHO meijän bileissä on aina ollu ja tulee olemaan kovin mahollinen line-up. Yhtä kallis ei varmastikkaan. Tosin me ei tehäkkään bileitä rahasta vaan ”rakkaudesta musiikkiin” (tm)

Oltiin tossa kesällä Sensationissa missä oli Armin Van Buuren, Marco V, Ferry Corsten jne. Siellä makso vesi 1,50.

[muokattu 12.10.2003 23:04]

--
one foot in the rave

[Nuclear]

Posts: 5,855

#95 • • [Nuclear] el aprendiz

Vivo:
IMHO meijän bileissä on aina ollu ja tulee olemaan kovin mahollinen line-up. Yhtä kallis ei varmastikkaan.


Okei, muotoilin lauseen väärin. Tarkotin juuri artistien kalleutta ja mitä niitten paremmuudesta, niin niistä päättäköön kukin tallaaja itse.

Tosin me ei tehäkkään bileitä rahasta vaan ”rakkaudesta musiikkiin” (tm)


Ymmärtääkseni näin tekee tällä hetkellä suurin osa (ts. harva jää taloudellisesti plussalle)

Oltiin tossa kesällä Sensationissa missä oli Armin Van Buuren, Marco V, Ferry Corsten jne. Siellä makso vesi 1,50.


Jep, varsin kohtuullista kun ite oon kuullut lähinnä juttuja kun rajojen toiselle puolelle menee, niin kaikki kallistuu.

edit: Quotet päin...

[muokattu 12.10.2003 23:11]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#96 • • [Nuclear] el aprendiz

patis:
Ootko tosissas?

Äänentoistolaitteet oli laadullisesti pirun hyvät mutta jos laitetaan ~100m(?) pitkään halliin 2-piste äänentoisto niin homma ei toimi. piste.

Kaikuja voidaan yrittää häivyttää luukuttamalla niin saatanasti ettei ne enää kuulu taustalta, aivan kuten juuri tässä tapauksessa.

Ja ääni todellakin poukkoili, kännissä saatoin olla mutta kuuro en ole (ainakaan vielä).


Ihan arvauksen pohjalta sanoisin, että tulpat on tehnyt ton asian, koska itekään en huomannut pääsalin äänessä moitteen sijaa, sen kun jo tunsi. *hih* Muissakin tapahtumissa huomannut, et tulpat hävittäny häiriöääniä aika tehokkaasti, mm. kerran Vanhalle ollessani ei ois uskonu et oli siellä vaikka oli se niitten surullisen kuuluisa 4-point-sount-zysteemit...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Twilight

Posts: 42

#97 • • Twilight
Itselläni oli ainakin pirun hauskaa..
Lady Dana, JOOF, Gen. 6*sydän**sydän**sydän*

Ääni toimi mielestäni aivan tarpeeksi hyvin main hallissa, techno salissa volyymia olisi saannut laskea reippaasti. Olisi ollut hauskaa jos roskiksia olisi laitettu vähän enemmän ylös ja jos matot olisi kunnolla teipattu yhteen... Salikin olisi voinnut olla hitusen pimeämpi, mutta toisaalta valoisuus oli mukava piristävää.

Aina löytyy jotain virheitä mutta kokonaisuudessaan nautin bileistä ja lähtisin kyllä uudestaankin.
TwisteD

Posts: 135

#98 • • TwisteD
Ihan jees bileet... (jos oikein muistan) Harmi vain, et olin vähän liian sekasin. Harmi myös, etten selvinny jatkoille asti *igor*
Avatar
#99 • • pipa Guest

TwisteD:
Ihan jees bileet... (jos oikein muistan) Harmi vain, et olin vähän liian sekasin. Harmi myös, etten selvinny jatkoille asti *igor*




Joo etni!*hahjust* Sä vaan jäit halailee vessaa meijän kylppäriin...*hali*
Jouduin sit menee yksin...*nyyh**uuh*
TwisteD

Posts: 135

#100 • • TwisteD

Pipa:
---
Joo etni!*hahjust* Sä vaan jäit halailee vessaa meijän kylppäriin...*hali*
Jouduin sit menee yksin...*nyyh**uuh*



Se pönttö näytti niin yksinäiseltä siin vessan kulmassa, etten viittiny jättää sitä yksin *iloinen* No ei ny... joku oli sujauttanu liikaa viskiä mun banaaniin ja päädyn vessan lattialle *hmph*