Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,772 views

annabel

Posts: 1,681

#221 • • annabel bändäri
Puitteet oli bileissä siistit. Järjestelyt toimi. Musa oli hiukan liian mättöä mun makuun. Edes toisessa salissa edes yhden dj:n verran olis voinut tulla yhden temmon verran iisimpää...

Muuten oli huippuextemporereissu Tampereelle. Teki hyvää olla välillä eri maisemissa.
katai

Posts: 4,182

#222 • • katai

Dragon99:
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???



itse ostin yhden pullon ja kävin täyttämässä vessassa pullon täyteen.. näinhän yleensä tehdään suomessa missä vesijohto vettä voipi juoda ja se vielä maistuu hyvältä*slurps*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

super-enkuli

Posts: 1,521

#223 • • super-enkuli
Mun mielestä on ihan hyvä, että ihmiset kertovat plussista ja miinuksista/valittavat, koska ainoastaan sillä tyylillä nämä tuoreet bilejärkkärit oppivat ja näin saadaan bileitä joissa ihmiset viihtyvät.

Jos ostat kaupasta takin ja vetoketju menee rikki, niin jätätkö viemästä takaisin ja puret hammasta miettien;”en koskaan enään osta kyseiseltä valmistajalta mitään”?

*nuha**super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

hahmo

Posts: 119

#224 • • hahmo
vihdoinkin sain edes yhden koneen toimiin :)

pääsalissa 4pisteääni ei olisi mielesteni toiminut..en kauheesti näistä ääni jutuista isoissa tiloissa tiedä, mutta oletan että käsitykseni on edes lähellä oikeaa..jos edessä ja takana on noin isossa tilassa äänet niin silloin ainoastaan keskellä ääni toimisi hyvin..muutenhan viive äänen saapumisesessa eteen tai taakse toisten pönttöjen luokse sotkisi saundin kokonaan..eikä se sitten kuulostaisi ollenkaan herkulta..

jonoo kertyi ainoastaan siinä välissä paljon jolloin palokuntaa ravasi paikalla.. hälyytykset johtuivat laiteviasta eivätkä suinkaan todellisesta vaaratilanteesta.. positiivista kumminkin oli palokunnan nopeus ja valmiuskyvyt jotka osoittivat että mikäli olisi sattunut onnettumuus niin apu olisi ollut nopeasti paikalla..ensimäisen hälytyksen sattuessa oli miltei kaikki tahot 200km säteellä valmiustilassa massaonettumuuden varalle.. elikäs erittäin esimerkillistä toimintaa palokunnalta.. turhat palohälyytykset veivät järjestien aikaa ja näinollen moni asia jäi hoitamatta..

pääsalin lattian rakenteet ihmetyttivät..ylös alainen liikerata oli noin 10cm ja ennenseuraavaa tapahtumaa metrolla onkin aika keskustella vakavasti rakenteista jonkun niistä perillä olevan tahon kanssa..itsellä ei satu oleen arkkitehdin tutkintoo joten en voi muuta kuin kummastella..

mulla oli ainakin kivaa...vaikkakin pikku kiirettä piti, pienen osani takia tässä organisaatiossa, joka paisunkin pikkasen liian isoks :)

ps..ens pe 17.10 roska-club @ hesperia ..takaamme että paikalla on: paskat musat, valot, dekot..ja mikään ei toimi.. :) ..järjestäjät ja artistit tulee olemaan niin kännissä että homma kusee varmasti..mutta kivaa on :) tervetuloa ..puristit älkööt vaivautuko :)
Riku

Posts: 3,187

#225 • • Riku The Little Prince

[hahmo]:
pääsalissa 4pisteääni ei olisi mielesteni toiminut..en kauheesti näistä ääni jutuista isoissa tiloissa tiedä, mutta oletan että käsitykseni on edes lähellä oikeaa..jos edessä ja takana on noin isossa tilassa äänet niin silloin ainoastaan keskellä ääni toimisi hyvin..muutenhan viive äänen saapumisesessa eteen tai taakse toisten pönttöjen luokse sotkisi saundin kokonaan..eikä se sitten kuulostaisi ollenkaan herkulta..

Yleensä fiksumpi ratkaisu käsittääkseni onkin pistää 2 x 2 pistettä suunnattuna edestä taaksepäin, eli siis niin että suunnataan kaikki kaiuttimet taakse, mutta laitetaan toinen kasa kaiuttimia salin puolivälin tienoille jolloin sekä ääni pysyy selvempänä eikä kaiu niin paljoa, että volyymit voi pitää alhaisemmalla tasolla. En toki päässyt paikanpäälle katsomaan että olisiko tuohon tilaan saanut kaiuttimia keskelle salia, mutta yleisesti tuo on ollut isommissa bileissä mielestäni varsin toimiva ratkaisu.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

juiceQ

Posts: 772

#226 • • juiceQ Fuck The Melody
hyvät bileet.cari oli parempi mitä odotin.lisää.
ericmeister

Posts: 361

#227 • • ericmeister

J-Tone:
---
katai:
näinhän yleensä tehdään suomessa missä vesijohto vettä voipi juoda ja se vielä maistuu hyvältä*slurps*

---


Paitsi Espoossa, Helsingissä ja Turussa *hih*



Totta, eikä jkl:ssäkää mitää herkkua ole.. toisin on Lahdessa (jonka vesi tulee hollolasta *hymy*) eli impulses sit kaikki vessaan vaa makuhermoja hellimään.. *vink*
TemeZ

Posts: 486

#228 • • TemeZ

planey:
Totta, eikä jkl:ssäkää mitää herkkua ole.. toisin on Lahdessa (jonka vesi tulee hollolasta *hymy*) eli impulses sit kaikki vessaan vaa makuhermoja hellimään.. *vink*



öö, okei!! *nauru**iloinen*
katai

Posts: 4,182

#229 • • katai

J-Tone:
---
katai:
näinhän yleensä tehdään suomessa missä vesijohto vettä voipi juoda ja se vielä maistuu hyvältä*slurps*

---


Paitsi Espoossa, Helsingissä ja Turussa *hih*



Ai on huonon makusta vettä? Tasan kerran suomessa on eksynyt sellaseen paikkaan missä vesi ei maistu vedeltä... Ehkäpä mun makuhermot ovat sitten kärsineet vuosien varrella *nauru*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

elea

Posts: 2

#230 • • elea neiti-Tiku
En muista tiedä mut mulla ei oo ainakaan henk. koht. mitään valittamista
I*sydän*paljon IHANIA ihmisiä ympärillä

--
: : :::Life is a dancefloor::: : :

Individual

Posts: 10,942

#231 • • Individual HYPNO!
Itse en näissä bileissä ollut, mutta annanpa tässä oman penniseni mitä äänentoistoon tulee...
Eli korvatulpilla todellakin välttää kuulovaurion, siis niiden käytöllä ja suosittelen vielä erityisesti
niitä hieman hifimpiä tulppia, joka estää melun, mutta ei blokkaa soivan musiikin hienouksia
aivan kokonaan pois...
Ja mistä johtuu, että bilekansa tuntuu olevan paljon herkempiä melulle, kuin esim. vakio rokkikonserteissa käyvät...
Tuntuu, että perus ” ravintolaraveissa” on miltei aina äänentoisto oikein varovaisen hiljaisella, ettei vaan tule valituksia, kun rokkibändit jo pelkällä backline:llaan jyräis sen metelin yli milloin tahansa...Luulen...
Musta ainakin on siistiä, kun bassot tuntee fyysisesti kehollaan, jolloin siitä tulee parhaimmilaan muun äänen,valojen ja ympärillä tanssivien ihmisten kanssa todella mieletön kokonaisvaltainen kokemus.

Ei kai bileissä käy pahemmin edes ympäristökeskuksen tarkastajia desibelimittarit kourassa...

Mutta näin...Väittely alkakoot...

T:Tero
Riku

Posts: 3,187

#232 • • Riku The Little Prince
OT

J-Tone:
Katai, tule joskus kuukaudeksi Lahteen, niin huomaat eron ;)

Voisikohan tästä päätellä että lahtelaisilla ei ole iänikuisten hyppyrimäkien lisäksi muuta kehumisen aihetta kuin vesi? *plur* Ainakin siltä toi hehkutus vaikuttaa :D Kuka sen veden muuten arabeille myy? Jos se on joku Helsingin Vesi, niin sitten ei voi tietty kuin nauraa että lahtelaiset seisovat aarteen päällä mutta eivät itse sitä tajua ja helsinkilästen pitää tulla korjaamaan potti.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#233 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Tuntuu, että perus ” ravintolaraveissa” on miltei aina äänentoisto oikein varovaisen hiljaisella, ettei vaan tule valituksia, kun rokkibändit jo pelkällä backline:llaan jyräis sen metelin yli milloin tahansa...Luulen...



mutta toisaalta näissä raveissa on monilla tapana tanssia tuntikausia (ehkä kajareiden vieressä). Ja pidempi altistus koville äänille rasittaa korvia aina enemmän.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kolera

Posts: 4,256

#234 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Hyzenthlay:
---
Tuntuu, että perus ” ravintolaraveissa” on miltei aina äänentoisto oikein varovaisen hiljaisella, ettei vaan tule valituksia, kun rokkibändit jo pelkällä backline:llaan jyräis sen metelin yli milloin tahansa...Luulen...
---


mutta toisaalta näissä raveissa on monilla tapana tanssia tuntikausia (ehkä kajareiden vieressä). Ja pidempi altistus koville äänille rasittaa korvia aina enemmän.


Itte tuntuu siltä että lähinnä diskantit tuppaavat tappamaan korvat noissa rokkihommissa ja ehkä näissä rokkihässäköissä porukka on vaan paljon enemmän päissään niin ei sitä korvienkipua huomaa. Kuinkas paljon noissa rokkihässäköissä on bassoa pelissä kun ittelleni tullaan aina valittaa ”laita nyt se jumputus hiljemmalle” vaikka on äänentaso sellaisella että itse juuri sen kuulee ja kun tuota örnöäkin löytyy niin ei sieltä ihan niin jykeviä bassoja mielestäni löydy yleensä vaikkakin useammin iskisivätkin...nii tiiä sit nii...ei ajatus nyt taas kulje.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

katai

Posts: 4,182

#235 • • katai

J-Tone:
Katai, tule joskus kuukaudeksi Lahteen, niin huomaat eron ;)






Oliko tuo kutsu?
*hih*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

sebasti

Posts: 231

#237 • • sebasti Lauma
tos muutamii kuvii vähän myöhässä:

kuvia

[muokattu 29.10.2003 16:38]
Kianga

Posts: 20

#238 • • Kianga
hih! mulla oli aivan mahtavaa!! *nauru* ainoo juttu mikä harmitti oli se et piti bailata yksin (ku kaveri oli kokoajan ihan kyrpä ottassa), mut ei se loppujen lopuks menoo haitannu.. vippiin oisin kyl kaivannu hiukan jotain ylellisempää.. noh, sain mä yhen pullon bissee illan aikana vipistä, jooh.. musiikki oli aivan taivaallista, joka illan sit loppujen lopuks pelastikin *joo*

--
"aina niiin aurinkoinen..."

Jone

Posts: 8,258

#239 • • Jone Archibald Haddock

^shine^:
vippiin oisin kyl kaivannu hiukan jotain ylellisempää.. noh, sain mä yhen pullon bissee illan aikana vipistä, jooh..



Mitäs siellä olis pitänyt olla? Shampanjaa ja kaviaaria? *ding*

Itse en ehtinyt näkemään vilaustakaan koko vippipuolen tarjoilusta ja silti oon sitä mieltä että sen puolen toiminta oli järjestetty äärimmäisen mallikkaasti. Enpä muista missä muissa bileissä olisin saanut oman lukollisen kaapin kamojen suojaksi, joka pieksee IMO aika 6-0 mahdolliset parit bisset mitä yleensä heruu.
Kianga

Posts: 20

#240 • • Kianga
no tota.. en mä nyt ihan niin sanonut!! mä tein tosi paljon töitä sen eteen et sain sinne vipin ja sen takii otti hiukan päähän, ku oletin et juomia ois riittäny pikkusen enemmän, kun se yks pullo. mut kyl mä silti sain pidettyy hauskaa.. *slurps*

--
"aina niiin aurinkoinen..."