Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,801 views

pr0ton

Posts: 588

#161 • • pr0ton mörökölli

idi:
---
Lightsi:
---
idi:
aika ihmeellistä että ei ollut soittolistoja? kuulema.
tähän ois kiva kuulla selitys?

---


Heh mitä vittua? Oliko sun mielestä eka kerta ku ei o soitto listoja?

---

en ollut paikalle, mutta se tuntuu vaan vähän oudolta että jos on niin suuri lineuppi ja suuria nimiä, että ois varmaan ihan kiva tietää millon kuka soittaa ja ketä kuuntelet!? kun monet ei varmaan dj'tä naamasta tunnista.
Ja eihän se nyt varmaan mikään iso työ ois ollut printata pari paperia.
Jos soittajien kans oli jotain hämminikiä jne niin kyllähän sen sitten ymmärtää.



joo-o. mäki olin sen verran pätkäs että kun J00F alko soittaa, niin kysäsin vieruskaverilta et ”Onks toi Sasha F?” 5 min päästä muistin, et eihän se soita ku vasta jatkoilla *nauru**nauru**nauru* Yhdennäköisyys sieltä salin takaosasta katsottuna on aika suuri *hih* Eikä onneks paljoo nolottanu *blush*

olin printannu jopa hienon lompakkoon mahtuvan soittolistanki, mut se nyt tietty oli etkoillessa unohtunu hotellin pöydälle *blush*

[muokattu 13.10.2003 20:20]

--
onks kaikki oke? oooookke.

dj.creme

Posts: 106

#162 • • dj.creme Actionman

Amma:
---
iblib:
Eikä niitä korvatulppia tarvitse mukana kantaa.
---

Voi herra mun jee. Korvatulpathan ovat tunnetusti hyvin tilaavievät ja painavat. Niiden esim. taskussa mukana pitämistä voi kutsua lähes raahaamiseksi - suoranaista ihmiskidutusta moinen toiminta.
--
Että kyllä on todellinen ongelma kantaa niitä mukana. *igor**ding*



hmmm...MÄ en valittanu tulppien ”raahaamisesta”...pHaze käytti tätä termiä. Tarkoitin vain et olisi ollut ihan mukava jos niitä olisi ollut siellä paikan päällä myynnissä kuten yleensä - mut selvisin kyl ilmankin...
Avatar
#163 • • ikj Guest
aha, topikissa olikin soitto ajat. En huomannut.
akir0

Posts: 2,554

#164 • • akir0 idleRPG champion 2009
Meikkäläisen kuvat. Masentava havainto äsken kun kuvia tarkistin, että kameraa lainatessani joku oli muuttanut asetuksia ja ISO olikin jotain muuta kuin 100. Pahoittelut kohinoista :)

http://www.akir0.com/transexperience/
hallucinogen

Posts: 8,190

#165 • • hallucinogen Edain
Kylläpäs akiron kuvissa vilisi tuttuja naamoja, onneks omaa pärstää ei löytynyt vaikka tarkkaan katsoi *nauru*

--
pikku-*possu*

DyyD

Posts: 108

#166 • • DyyD Insaider
Yksikään epäkohta mitä muut ovat maininneet ei kyllä minun iltaani kovin negatiivisesti vaikuttanut. Ne ketkä sitä roskan määrää lattioilla ihmettelivät ovat kyllä osaksi aivan oikeassa. Itse kiikutin jokaisen tuopin johonkin tiskille / roskikseen. Näin olisi suotavaa jokaisen meistä toimia vastaisuudessakin. Jossain vaiheessa jäin ihmettelemään puuttuvia soittolistoja ja vessojen vähyyttä mutta etsivä löytää ja kysyvä kuulee kuten sanotaan. Loistokas ilta mun osalta.

Jatkoilla sitten tunnelma nousikin ihan uskomattomiin korkeuksiin. En pääpuolella viihtynyt montaakaan minuuttia kun pojat laitto viereisessä huoneessa sellasta veivausta ettei voinu ku poNpahdella. Voi olla että näytin smurffilta mutta ei se haittaa.

Kiitos ja iso käsi järjestäjille. Negot palautteet voi aina kääntää vinkeiksi seuraavia varten. Toivottavasti ne kanssa on tulossa...?

Kiitos vielä kaikille tutuille ja varsinkin kuskille joka Lapasesta huolimatta piteli auton tiellä ja Tommille & CO suihkutiloista.

--
käng-memper

nokua

Posts: 305

#167 • • nokua viidakko vekara
siis.. päää mesta oli siisti & tilava.. mut ne soitto listat ?eihän tiedä ketä deckkien takana on ?
mut muuten oli kivaa.. tuttuja ja uusia naamoja.. mut chillista paljon plussaan oli siisti paikka ..
sit ne jatkot.. aivan loistavat. kotimatkaki maistu paremmalle *iihhih*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#168 • • [Nuclear] el aprendiz

J-Tone:
No voi helvetti! Sitten, kun jokaisella asiakkaalla on tulpat päässä, ollaan oikeilla jäljillä? Tulpat kaikkien korviin vaan ja taas käännetään volaa ylöspäin, kun joku ei kuule tarpeeksi kovaa.. Sitten laitetaan vielä pelttorit?


Toki pHazen ehdottama eri puolille salia eri voimakkuudet olisi ihana, mut ite en tiiä bileitä missä näin olis ollut. Jokaisesta bileistä joku aina valittaa volyymin tasosta, joten tuskin se asia hevillä siitä muuttuu joten tulppien hankinta IMO on helpompi vaihtoehto.

Olen palautteiden lukemisessa vasta sivulla 2 ja nyt jo särkee päätä. Mitä hiton haittaa on taviksista tai turisteista? Aaakh.. vuodelepoa, ennen kuin pystyn antamaan oman palautteeni, mikä on nimenomaan positiivinen.


Vaikka sitä kun tulee aukomaan päätä et ”Mitkä v*tun releet sulla on päällä, ekkö osaa pukeutua normaalisti” tai ”V*tuu sekopää, ekkö tajua pileistä mitään?” kommentit.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Blues

Posts: 5,414

#169 • • Blues Koning van Afrika

hallucinogen:
onneks omaa pärstää ei löytynyt vaikka tarkkaan katsoi *nauru*



Pärstäsi oli muualla ja paljon *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Now And Then

Posts: 86

#170 • • Now And Then =*^____^*=
Anqqa, et laittanu niit kuvia tonne mut totaa.. voitko vaikka sendii joku kerta jos oot irkis tms. tai laita tanne linkkia niin jos on kotisivu tilaa niin otan sielt.. *hali*

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..

Viltsu

Posts: 2,010

#172 • • Viltsu noname
varsin hupaisin hauskoja kuvia oot jälleen kerran räpsiny *hymy*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

pr0ton

Posts: 588

#173 • • pr0ton mörökölli

J-Tone:
---
Soittolistat voi nakuttaa vaikka puhelimen viesteihin muistiin ja muuten kulkee tosi näppärästi mukana. Voi katsoa myös pimeässä.



Jos se itse puhelin vaan pysyis tallessa *iihhih*

--
onks kaikki oke? oooookke.

drS

Posts: 1,939

#174 • • drS

J-Tone:
Turistit ne rahat tuo. Eikä mua ne motoristit häirinneet. Musta on vaan hienoa, että erilaiset ihmiset tulee katsomaan meininkiä ja riisuutumaan ennakkoluuloistaan tai jopa tykkäilemään meiningistä. Hmmm.. Olinkohan mä turisti normivaatteissani *ding*



ois ne turistit voinu kuitenki vähän enemmän olla messissä, gen 6kin sanoi että ”aika vaisu yleisö” mut joo, hyvä että uusia tyyppejä rupee käymään tapahtumissa...

kyl mua motoristit häiritsee ihan vitusti jos ne tulee bileisiin vahtiin että ne huumeet myydään kunnolla.
Avatar
#175 • • yana Guest

drs:
---
J-Tone:

kyl mua motoristit häiritsee ihan vitusti jos ne tulee bileisiin vahtiin että ne huumeet myydään kunnolla.


ettet sa nyt ois vahan ennakkoluuloinen ;)
S-T

Posts: 1,195

#176 • • S-T Pieni
Mun ilta oli *sydän*

Mikään täällä lueteltu pikkuvika ei mieltäni pilannut. Ehkä se johtuu siitä, että olen peruspositiivinen ja kun olen lähtenyt pitämään kivaa niin pidän kivaa :] Suosittelen ”Mitä pienistä, kun ei nekään meistä” asennetta muillekin *iloinen*

Kaikki parannusehdotukset tuolla olikin jo varmaan lueteltu.

--
Pieni on kaunista.

seollaQ77

Posts: 299

#177 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Ilta oli aivan onnistunut ja technohallissa tuli vedettyä jotain tunteja hikeä pintaan ja sitte tuli seikkailtua ylhäällä missä itellä tuli fiboja benny benassin saticfactionista en tiedä kuka soitti silloin?

Matot oli omasta mielestäni hyvä idea. Aina kun ei säväyttänyt oikeen musiikki siä ylhäällä ni pääsi istumaan pehmeälle matolle.*slurps*

Ainut mikä jäi harmittaa itseeni oli se kun en tajunnut käydä chilli enkä gameroomissa.*nyyh*

+++++++++++++ ei ollu yhtä saunaa kuin koneisto
+++++++++++++ halpaa juomaaa
+++++++++++++ kun ovat ensivuonna varmasti paikalla*iihhih*
+++++++++++++ mammakin tulee oli senkin mielestä sika kivaa*hali*
Now And Then

Posts: 86

#178 • • Now And Then =*^____^*=
Jone, onko nois sivuissa joku vika kun en naa kuvia vai onko mun paassa kenties jotaa haikkaa? *ding* *uuh*

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#179 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nyt muiden kuvia katsellessa harmittaa sittenkin, kun ei ollut itsellä kameraa mukana.. *uuh*

eikös Dana soitellut satisfactionia..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

seollaQ77

Posts: 299

#180 • • seollaQ77 sauvasekoitin
joo-o niinpä taisi ollakki danahan se sitä soitteli kiitos*plur*