Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,777 views

John

Posts: 1,384

#201 • • John Lauma

[Nuclear]:
---
Loyal:
Ei kai sitä nappi kauppaa tarvitsde näkyäkkään, kun huomaa ihmisistä tuloksen.
Ja parhaan tuloksen saa kun sitä kauppaa ei näkyvästi tee, silloin niitä kerkee enemmän jaella.
Kyllä siellä oli ihmiset melkosen sekasin... Vituttaa kun itse joutu olemaan kuskin hommassa *hahjust**nyyh*
---

Ite olin kanssa ihan selvinpäin, enkä kyllä huomenna et jengi ois ollu erityisen sekaisin, tosin enpä kauheesti kiinnittänyt huomiotakaan.



Itsekään en huomannut että jengi olisi enemmän sekaisin kuin missään muuallakaan. Selvin päin olleena uskallan luottaa havaintokykyyni.

--
Fancy some cheese, Gromit?

hallucinogen

Posts: 8,190

#202 • • hallucinogen Edain
Itse en nähnyt nappikauppaa mutta kyllähän sellaista varmasti oli.
Turisteista sen verran ,että yksi turisti oli mukanani eikä hän ketään häirinnyt mutta yksi ihminen kyllä pisti itseäni ärsyttämään. Tämä ihminen heilutti sitä aitaa danan setin aikana ja möykkäs jotain siinä *hmph*

--
pikku-*possu*

Avatar
#203 • • -Loyal- Guest

pHaze:
---
Loyal:
*nyyh**nyyh* Vittu mitä valitusta... En tajua, miksi ihminen tulee paikalle ja maksaa tuon
lipun hinnan jos ei pidä bileistä? Tottahan se on että ei voi etukäteen sitä tietää, mut järkeä saa käyttää.
---
Ja taas. Onko se nyt oikeasti laissa kielletty esittämästä mielipidettään jos se on negatiivinen? Tuota lipunhinnan maksamista saattaa ihminen itsekin ihmetellä siinä aiheessa kun on saanut kokea mistä maksaa, mutta tällöin taitaa olla myöhäistä? Järjenkäyttö on sallittua siinäkin päässä.


---
Olisikohan helpompi jos ymmärtämättömät ihmiset ottaisi aina ennen bileitä selvää kuka järjestää ja monet bileet on järjestäjällä takana?
---
Eli sä yrität nyt vakavissas selittää, että kaikkien pitäisi ennen bileisiin lähtemistään suorittaa Skenehistorian syväntävät kurssit 1-3, yhteensä 6ov ja lisäksi tehdä kotiläksynä syväanalyysi aina kyseisen järjestäjän historiasta ja aikasemmista bileistä sen sijaan että järjestäjä olisi vastuussa omista hommistaan?



---
Silloin voisi nämä wannabe ”bile expertit” jäädä pois...
---
Ja sä tiedät kuka on wannabe ja kuka ei?


---
Mielestäni ossi teki parhaansa ja se riittää. Tuon kokoisien bileiden järjestäminen ei ole helppoa puuhaa...
---
Edelleen, pirun hienoa että joku yrittää ja uskaltaa, mutta argumenttisi on aivan naurettava. Sanotaan että parturi leikkaa hiuksesi aivan vituralleen ja joudut ajamaan 10v kasvattamasi tukan kaljuksi, niin toteatko tälle rähmäkäpälälle että 'parhaas yritit' ja olet tyytyväinen?

[muokattu 14.10.2003 22:38]

Voi jessus näitä juntteja... *nyyh*
Avatar
#204 • • -Loyal- Guest

[Nuclear]:
---
Loyal:
*nyyh**nyyh* Vittu mitä valitusta... En tajua, miksi ihminen tulee paikalle ja maksaa tuon
lipun hinnan jos ei pidä bileistä? Tottahan se on että ei voi etukäteen sitä tietää, mut järkeä saa käyttää.
Olisikohan helpompi jos ymmärtämättömät ihmiset ottaisi aina ennen bileitä selvää kuka järjestää ja monet bileet on järjestäjällä takana? Silloin voisi nämä wannabe ”bile expertit” jäädä pois... Mielestäni ossi teki parhaansa ja se riittää. Tuon kokoisien bileiden järjestäminen ei ole helppoa puuhaa... Tosin sitä se kyllä näyttää olevan klubituksen väelle, kirjoituksista päätellen. *ding*
---

Miks kaikki negatiivinen palaute on valittamista? Jos säkin nyt ottaisit ton kaveri-filtterin pois, niin saattaisit ymmärtää tyytymättömiä paremmin.

Jos katsot tuota Patisin tekstiä, niin kyllä väitän että tuo on jo valittamista.
En rupea täällä nyt teidän kanssa väittelemään, koska olen siinä todella paska.
Jätän sen näille klubbarin super user ihmisille, ketkä saa nautintonsa muiden mollaamisesta.

Voi näitä täydellisyyksiä... *igor*

Ei mulla ole ketään vastaan, mut vituttaa kun ihmiset
mollaa jotain, joka on yrittänyt kaikkensa mahdotonta tehtävää...
Varsinkaan kun mollaajat EIVÄT ole asiantuntijoita. (väitän)

[muokattu 15.10.2003 00:02]
Tranzexperience

Posts: 38

#205 • • Tranzexperience
Nyt on sitten loputkin romut roudattu ja aika antaa omat palautteet.
Ensinnäkin kommenttit ovat aika mielenkiintoisesti jakautuneet kumpaankin ääripäähän. Itsellemme jäi muutama asia harmittamaan joita emme ajan puutteessa ehtineet toteuttamaan ja jonkun verran pihalle jäikin tekniikka kiireessä. Puuttelliset opasteet oli myös yksi ikävä puutos.

Loppupuolella ehti hieman jopa katsoa miltä paikka näytti ja valot taisivat toimia paremmin dj lavalta katsottuna kuin yleisöstä. John ja Dana olivat ainakin mielissään ja toivoivat jatkossakin pääsevän soittaan jatkossakin.

Nyt kerätään hieman voimia kehitetään hieman sivujamme avaamme kuvagallerian johon lisäämme kaikki bileissä ottamamme kuvat.

Kiitokset: Artistit, Staff, Monokia, roudarit, Akun Tehdas (Mika), Mikko (Dive), Lauri & Gaia, SIMO, Eko, Matti&Tero, Bussikyytien järjestäjät, Allu, timo, Henna, Anna, Aca, Järkkärit, Team Russia (Sergei&partners), Stefu&Jari, Dive, Spinni, Porin poppoo, hatec, mikko&mikko, uzu, tommi savolainen, wellu, seppo, Toni&Peepu, mixa&kumppanit ja kaikki jotka paikalla olivat joiden nimiä emme nyt muista.

ja kaikki jotka olitte paikalla ja nautitte tapahtumasta ja erityisesti ne joilla oli kivaa *nauru*

pari kommenttia -
matot: olihan ne kamalan näköiset ja paikoittain ikävät tanssia, mutta eihän tämmöisissä kemuissa kuulu liian siistiä ollakaan. Iso reikä katossa josta tulee vettä olis ollut hienoa.

ääni: pääarenalla toimi etuosassa hyvin ja takana baarin kohdalla huonosti. Ei varmaan ollut kiva olla töissä siellä. techno hallin ääni sekä housearenalla maistui mulle ja artisteille

valot: pääarenalla sijoitettu hieman liian taakse 15-20m eteenpäin ja olis ollut parempi (siis se x-kehikko) tosin hallin kiinnityspisteet pitkälti määrittivät sen asentamispaikan. Eteen ei oikein voinut laittaa enempää valot koska se olis vienyt potkua laserista.

Screenit: tämän voimme ottaa kokonaan omaan piikkiin. Ensinnäkin emme saaneet tampereelta kuin 4x6m kankaan joihin voi takaprojisoida ja kaapeleista puolet oli mystisesti rikki.

dekot: taitaa uv tykit olla vieläkin jossain autossa purkamatta..

järkkärit: joitakin kommentteja tullut järkkäreistä ja turvatarkastuksista. Mielestämme turvatarkastus on hyvä silloin kun teräaseet ja pullot saadaan pois ja se sujuu mahd. nopeasti. ja muutenkin järkkärit hoisivat hommansa hyvin meidän puutteellinen opastus heille tosin haittasi hieman heidän työtä koska osalle areena tuli tutuksi vasta puolituntia ennen tapahtumaa.

lisää kommentteja tulee omaan foorumiin pian.

ps. paljon jäi korjattavaa, mutta jostain on aloitettava ja kyllä meille bileet maistuivat kaikista vastoin käymisistä huolimatta.

[muokattu 15.10.2003 00:40]

--
Life is a form of Trance!

patis

Posts: 1,158

#206 • • patis 10

Loyal:
Jos katsot tuota Patisin tekstiä,



kirjoitetaan ”patiksen”


Ei mulla ole ketään vastaan, mut vituttaa kun ihmiset
mollaa jotain, joka on yrittänyt kaikkensa mahdotonta tehtävää...



Siis myönnät itsekin ettei homma toiminut niinkuin piti.


Varsinkaan kun mollaajat EIVÄT ole asiantuntijoita. (väitän)



Mikä helvetin asiantuntija siihen vaaditaan jos totean musiikin olleen niin kovalla, että korviin koski?! Tai, että matto liukui tanssiessa jalkojen alla? Tai, että itselleni jäi amatöörimäinen mielikuva järjestelyistä?

Totta helvetissä annan negatiivista palautetta jossei homma toimi. Näin minulla on edes pieni mahdollisuus kenties vaikuttaa tulevaisuudessa järkättäviin bileisiin.

Äänentoistosta jaksan erityisesti valittaa jos se on kussut, koska todella välitän kuulostani vaikken tulppia käytäkkään. Äänenvoimakkuuden rajoittaminen järkeväksi ei ole mikään mahdoton tehtävä.

by the way, se pääsalin x-trussi oli nätti
hallucinogen

Posts: 8,190

#207 • • hallucinogen Edain
Itseäni kiinnostaisi se ,että tuliko takkiin, plusmiinusnolla vai voittoa?
en summia halua tietää mut olisi mielenkiintoista tietää kun ihmisiä oli hyvin et pitikö budjetti ja onko jatkoa luvassa vai oliko yhden kerran kokeilu?

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#208 • • Riku The Little Prince

Loyal:
Voi jessus näitä juntteja... *nyyh*

Niinpä, ja varsinkin näitä ihmisiä jotka osaavat keskustella järkevästi ja objektiivisesti asioista. Joten jos pitäisit sen pääsi kiinni ja painuisit nurkkaan itkemään jos sinulla ei ole muuta sanottavaa. Voin tietty vielä elää toivossa että tajusit omien puheidesi typeryyden mutta sinussa ei vain ollut miestä sitä myöntämään. Jos asia ei ole edes näin hyvin, niin siinä vaiheessa tämä alkaa menemään todella surulliseksi. Ja ps: On varsin turhaa quotata ruudullista tekstiä jos aikoo todeta yhden ainoan lauseen joka ei sekään liity asiaan mitenkään. Ihan näin forum-käyttäytymisen perussääntöjä kerratakseni.

[muokattu 15.10.2003 01:40]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#209 • • Riku The Little Prince

Loyal:
Jos katsot tuota Patisin tekstiä, niin kyllä väitän että tuo on jo valittamista.

Vaikka olisikin, niin valittaminen, tai miksi sitä ikinä kutsutaankaan, on vain se toinen puoli siitä kehumisesta ja suitsuttamisesta. Miksi ainoastaan toinen on hyväksyttävää? Koska järjestäjänä sattui olemaan joku sinun tuttusi? Kyllä kaikki niitä kylmiä pyyhkeitä saavat niskaan niistä asioista jotka eivät ole sujuneet kunnolla, miksi tämän kerran pitäisi olla poikkeus?

En rupea täällä nyt teidän kanssa väittelemään, koska olen siinä todella paska.

Tai ehkä sinulla vain ei ole mitään järkeviä argumentteja kantasi tueksi.

Jätän sen näille klubbarin super user ihmisille, ketkä saa nautintonsa muiden mollaamisesta.

Hetkinen nyt, minusta tässä ei ole kukaan muu henkilökohtaisesti mollannut ketään ennenkuin sinä aloit aukomaan päätäsi? Patis taisi moittia tapahtumaa ja sen järjestelyjä, ja jos tuollaisen ottaa henkilökohtaisesti, niin se on vain omaa typeryyttä.

Ei mulla ole ketään vastaan, mut vituttaa kun ihmiset
mollaa jotain, joka on yrittänyt kaikkensa mahdotonta tehtävää...

Eli viiittaat nyt 'jollain' selkeäsi henkilökohtaisesti tapahtuman järjestäjään. Näytäpä minulle missä tässä ollaan henkilökohtaisuuksiin menty tapahtuman arvostelussa? Ja ihan mielenkiinnosta kysyisin että mikä tuosta tehtävästä tekee mahdottoman? Kyllä se tuntuu ulkomailla onnistuvan paljon suuremmassakin mittakaavassa eikä olisi ensimmäinen kerta Suomessakaan. Vaikea ehkä, mutta jos tehtävä on järjestäjälle mahdoton, tämän suunnitelmat kusevat, tämä ei osaa hommiaan tai tämä on väärällä alalla. Näin ei nyt sentään tässä tapauksessa ihan vaikuttanut kuitenkaan olevan tai tapahtuma tuskin olisi onnistunut noinkaan hyvin.

Varsinkaan kun mollaajat EIVÄT ole asiantuntijoita. (väitän)

Ja sinä suurine sanoinesi olet asiantuntija taas tämän suhteen minkä perusteella? Mitä sinä tiedät täällä ”valittaneiden” ihmisten kokemuksesta ja asiantuntemuksesta tämän aiheen suhteen? Et yhtään mitään? Jos tajuaisit pitää sitä päätäsi hieman pienemmällä ennenkuin totuus paljastuu.

[muokattu 15.10.2003 01:51]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

TemeZ

Posts: 486

#210 • • TemeZ

Viltsu:
eipä yhtään mee offtopiksi tääkään juu ;)

imo. turistilla ei ole mitään tekemistä käytyjen bileiden lukumäärän kanssa.
Jos bileisiin tulee esim. baareissa omaksutulla asenteella ja käytöksellä ja ei sitä miksikään muuta niin turisti on minun silmissä ja pysyy.



mikähän on em. baarissa omaksuttu tapa? en mä ainakaan baarissa ollessa riehu ja örvellä kännissä ympäriinsä.. vai onko turisti juuri ihminen joka käyttäytyy väkivaltaisesti? vai että on liian kännissä? nämä tunnusmerkit sopii hyvin moneen ”bilettäjäänkin”.. no se siitä, tuli vaan mieleen!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#211 • • Jussi Soro choon!

Loyal:Ei mulla ole ketään vastaan, mut vituttaa kun ihmiset
mollaa jotain, joka on yrittänyt kaikkensa mahdotonta tehtävää...
Varsinkaan kun mollaajat EIVÄT ole asiantuntijoita.


Ei ton kokoluokan bileiden järjestäminen hyvin oo todellakaan mitenkään mahdotonta. Todisteena esim. Labyrinth, Devotion, Technetium... Itse olen järjestänyt lähes vastaavan kokoisia bileitä muutamaan kertaan, joten teidän ainakin mistä puhun, niinkuin tietävät nämä muutama muukin ”mollaaja”.

Itse en paikalla ollut, joten en bileistä sano mitään, mutta sä voisit tajuta joskus, että näillä foorumeilla on muitakin ”asiantuntijoita” kun sinä, ja ne voi olla ihan oikeesti joskus oikeessakin...
[Nuclear]

Posts: 5,855

#212 • • [Nuclear] el aprendiz

TemeZ:
kierrän ja kaarran vähän aihetta ja tämä tuntuu hieman sivulauseelta tähän keskusteluun, mutta.. on alkanut tympäisemään se ”taas oli turisteja” lause, minusta juuri tämä skene ainakin ennen oli sellainen mikä ei syrjinyt minkäänlaisia ihmisiä ja kaikille oli ”oikeus” käydä bileissä ja olla samaa yhtenäistä porukkaa!!

nykyään tuntuu että jengi on niin ryhmittynyttä että kohta tosiaan ei tarvi kuin järkkäillä 50-100 ihmisen alatyylin-alatyyli bileitä joissa käy vain nämä ja muilla on pääsykielto ja jos tulevat niin katotaan samaan tapaan miten nykyään dissatut ”maalais-juntit” katsovat niitä ulkopaikkakuntalaisia, jotka sattuvat eksymään heidän kaupunkiinsa..

-> mitenköhän tämä skene lisääntyisi jos uusia ihmisiä ei näin tulisi mukaan toimintaan?


Ei mullakaan ollut ennen tätä kertaa (eikä ole tämän jälkeenkään) kun ovat käyttäytyneet ihan normaalisti. Mut kyl siinä vaiheessa alkaa vähän ihmettelee ku joku tulee avautuu pukeutumisesta ja on olevinaan niin skene[tm]. Mulle ihan sama tuleeks sinne joku kiksukarvoissa vai flanellipaidassa ja shortseissa, kunhan ei häiritse kanssa bilettäjiään ja antaa jokaisen olla oma ittensä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#213 • • [Nuclear] el aprendiz

Loyal:
Jos katsot tuota Patisin tekstiä, niin kyllä väitän että tuo on jo valittamista.
En rupea täällä nyt teidän kanssa väittelemään, koska olen siinä todella paska.
Jätän sen näille klubbarin super user ihmisille, ketkä saa nautintonsa muiden mollaamisesta.

Voi näitä täydellisyyksiä... *igor*

Ei mulla ole ketään vastaan, mut vituttaa kun ihmiset
mollaa jotain, joka on yrittänyt kaikkensa mahdotonta tehtävää...
Varsinkaan kun mollaajat EIVÄT ole asiantuntijoita. (väitän)


Toki joittenkin sävy saattaa kuulostaa valittamiselta, mut mitä väliä? Kritiikki se on paskakin kritiikki. Eikä täällä oo mikään \”hyvä vs. paha\”-väittely menossa vaan ihan normaali keskustelu mun mielestä. Siinä vaiheessa jossei hyväksy eriävää mielipidettä, niin ois parempi olla hiljaa.

Ja joo, todella hyvä, että joku jaksaa ja uskaltaa yrittää, mut ei se silti tarkoita ettei sais kritiikkiä antaa. Kuten itekin sanoin niin vaikka näis bileis oli puutteita, menen seuraaviinkin toivoen järkkärin ottaneen opiksi palautteestaan, potentiaalia kun oli erinomaisiin bileisiin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jussi Soro

Posts: 6,385

#214 • • Jussi Soro choon!

Viltsu:imo. turistilla ei ole mitään tekemistä käytyjen bileiden lukumäärän kanssa.
Jos bileisiin tulee esim. baareissa omaksutulla asenteella ja käytöksellä ja ei sitä miksikään muuta niin turisti on minun silmissä ja pysyy.


offtopik taas, mutta IMO noi ei oo turisteja, vaan pellejä.
Avatar
#215 • • ALIEN Guest

JussiS:
---
Viltsu:imo. turistilla ei ole mitään tekemistä käytyjen bileiden lukumäärän kanssa.
Jos bileisiin tulee esim. baareissa omaksutulla asenteella ja käytöksellä ja ei sitä miksikään muuta niin turisti on minun silmissä ja pysyy.

---

offtopik taas, mutta IMO noi ei oo turisteja, vaan pellejä.



IMO ne vois pysyä siellä mistä tulevatkin omien asentedensa kanssa. Bileisiin vois mun mielestä tulla vain ne, jotka ovat kiinnostuneita konemusiikista ja rave-kulttuurista.
Avatar
#216 • • ALIEN Guest

J-Tone:
Ilmeisesti toi ”TAVIKSET”-topikki vastaa keskustelua turisteista? Voitais siirtyä sinne, koska se on ihan kiinnostava aihe ja ei kuulu tänne. (meiksi moderoi *hih*)



*joo*
Auacusha

Posts: 1,097

#217 • • Auacusha Koneradio

drs

dark-raver, mä otin kyllä kaverikuviakin jonkunverran ja niissä on friikkejäkin mut en tiiä oonko nyt etsimäsi tyyppi.. laitan kyllä niitä kuvia jossain vaiheessa tranzexperiencen sivuille..



joo elikkä sanotaan näin että mut pistettiin platinum.ac:ssa proteuksen jälkeen kakkos friikiks.. (HEXAGON nikin omaavan ihmisen mielestä) siis kyseisessä tapahtumassa...
se jolla oli niitä musta/oransseja lettejä....

ja tähän turisti homaa viel että ite en ole hirveän kauaa käynyt bileiss.. enkä väitä että en itse olisi turisti.. mutta pukeudun aina parhaani mukaan mutta mulla ei ole mitään ”turisteja” vastaam...
kaikkihan me joskus ollaa oltu siel turisteina... ja ketä haittaa se että jos on itse bilettämäss tanssilattilla ja joku ”turisti” juo baarissa kaljaa.... *possu*

[muokattu 15.10.2003 15:20]

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

LauriA

Posts: 109

#218 • • LauriA Creative
Ajattelin ensin että en ota keskusteluun kantaa, mutta päätin kuitenkin kantaa korteni kekoon.

On totta, että kaikki ei mennyt varmastikkaan ihan niin kuin oli suunniteltu ja parantamisen varaa jäi reilusti, mutta en olisi valmis näkemään tapahtumaa ihan vastaavana floppina, kuin monen kirjoituksista täällä voisi ymmärtää. Pääsalissa ainakin vallitsi mielestäni sellainen fiilis, jota ei esim. patiksen mainitsemassa screenin 6-vuotis tapahtumassa ollut (vaikka sekin oli varsin mainio tapahtuma.)

Pitää kuitenkin muistaa, että kukaan ei ole seppä syntyessään. Henkilökohtaisesti näen tapahtumassa potentiaalia jatkoon, vaikka parantamisen varaa jäikin reiluhkosti. Uskon myös, että virheistä opitaan ja jos tapahtuma ensi vuonna järjestetään uudestaan, uskoisin sen harppaavan jätti askeleen eteenpäin. Älkää siis tuomitko liian aikaisin.

Nyt paikka on tullut tutuksi, ja sen pahimmat ongelmat on saatu hahmotettua. Seuraavan tapahtuman suunnitteleminen on varmasti huomattavasti helpompaa. Uuden tilan lanseeraaminen kun on valitettavasti aina vähän kokeilua ja virheitä pääsee tulemaan helposti.

Mitä tulee vielä pääsalin äänentoistoon, niin omaan korvaani se toimi ihan hyvin (käytin halppistulppia.) Volyymi oli mielestäni varsin kohtuullinen, jos esimeriksi (jälleen *vink*) vertaa patiksen mainitsemaan screenin 6 vuotis tapahtumaan, jossa volyymit olivat ainakin oman muistikuvani perusteella paljon kovemmat. (Kyseisissä bileissä ei muuten myöskään ollut korvatulppia saatavilla, kun niitä tiedustelin - loppuivat käsittääkseni kesken jo alkuillasta *vink*). Mitä 4-piste ääneen tulee, niin en itse ainakaan tuon kokoiseen halliin alkaisi moista virittämään, viivelinja tosin olisi voinut olla poikaa. Itse kuitenkin näin valoissa paljon enemmän parantamisen varaa kuin äänessä. Sille takapotkulle kun ei paljoa voi.

Teknosalista sen verran, että siellä ei äänentoisto sen enempää kuin valotkaan mielyttänyt meikäläisen korvia/silmiä. Mikä oli sinänsä vähän sääli, sillä en jaksanut tsekata cari lekebuschin setistä kuin ekat 10min.

Itseni yllätti kuitenkin eniten tapahtuman saama kova kritiikki. En olisi aivan näin jyrkkää linjausta osannut odottaa. Jos vastaavalla tavalla arvosteltaisiin muita tapahtumia, löytyisi niistä ainakin minulla yllättävän paljon sanottavaa. En siis yritä väittää, että tapahtumassa ei olisi ollut vikoja - ne kun on aika selkeästi täällä jo tuotu esille - vaan että kyllä niitä vikoja löytyy yllättävän paljon muistakin bileistä.

Näin lopuksi ihmiset voisivat muistella LSSS:n pääsalin äänentoistoa, Technetiumin läpikulkukäytävää, Garden of Edenin vessoja, Labyrinthin meets Gatecrasherin jonoja, ja muita lukuisia vastaavia keissejä. *hali*

ps. näin ihan viimeiseksi vielä todettakoon, että tarkoitukseni ei ole yrittää mustamaalata yhtään viestissä mainitsemaani tapahtumaa.

[muokattu 15.10.2003 12:19]

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

nenna

Posts: 1,916

#219 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

DyyD:
Kiitos vielä kaikille tutuille ja varsinkin kuskille joka Lapasesta huolimatta piteli auton tiellä..



..hih, toihan oli oikeesti pelkkää plussaa..veikkaan et ilmanTöffee ja Keijo Lapasta olisin nukahtanut.*vink*

..bileistä senverran, et mul oli tosi kivaa..hyvän possen kanssa matkassa ja iiisot kemut..se oli siinä..ainahan noin isois bileis joku on vähän vaikeeta.

rspct järkkkäreille.*super*
Now And Then

Posts: 86

#220 • • Now And Then =*^____^*=
Tosi hyvat bileethan ne oli, mul meinas menn vahan hermo noihin kaikkiin valittajiin... *eiei**poks* Sunnuntaina tuun tanne hyvalla mielelle lukeen viestei et miten on porukalla menny ja pelkkaa valitusta. *dissaa* nooh.. ollutta ja mennytta.. tai sillleeen....

Kiitos kaikille jotka siin oli mukana ja iso *hali**plur* jarjestajille. *iloinen*

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..