Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,776 views

Chatte

Posts: 4,085

#101 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mulla oli upea ilta! Niin etkot, bileet kuin jatkotkin ( tosin en ollut virallisilla aamujatkoilla, jatkoiltiin muualla) Juuh, valoissa oli munkin mielestä parantamisen varaa, mutta eivät ne fiilistä pilanneet. Mun illasta ainutlaatuisen ja hienon tekivät hyvä musiikki ja erityisesti *sydän* ihkut ihmiset *sydän* KIITOS teille, oli taas niiiiiin hyvä porukka koossa, että totean, kuten erään taannoisen risteilyn jälkeenkin: ”tällä porukalla olisi hauskaa vaikka pelastusveneessä”... *hali*

Tampata sain sieluni kyllyydestä; lämminhän siinä tuli, kuuluu asiaan. En nyt sano, etteikö kunnon tehokas ilmastointi olisi jees, mutta en silti juurikaan kärsinyt. Ja löytyi sieltä päälavan etuosasta kiva puhalluskin, jossa käydä viilentymässä. Mattoihin meinasin kompastua, en kompastunut, enkä jaksa enempää valittaa aiheesta, nekään eivät pilanneet fiilistäni.

Pinnat siitä, että sisällä ei saanut polttaa - valitettavasti ulkona satoi, sori tupakoitsijat... *hih*

Mua ei jää säälittämään yksikään niistä 15 egestä, jotka investoin lippuun. *plur* Jäi oikein hyvät fiilikset!

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

dj.creme

Posts: 106

#102 • • dj.creme Actionman

mua ihmetyttää et monet pitää 16 (ennakkoon) kalliina ton kokoluokan bileiks



Maksoin tuosta lystistä 30egee ovelta! Missäs helvetissä siit oli ilmottu et se on sen verran ovelta..? Mun mielest täälläkin kalenteris luki hinnaks pelkästään 20egee... *dissaa*


pHaze:
---
[Nuclear]:
musiikin volyymiin kun on aika vaikeahkoata alkaa vaikuttamaan paikan päällä, niin ite koen helpommaks ostaa tulpat.
---
Pointtini lähinnä olikin, että se taho, joka siihen pystyy vaikuttamaan, ja joka on siitä lopulta vastuussa, on järjestäjä. Mielestäni ei ole järkevää olettaa kaikkien raahaavan aina tulppia mukanaan kun volyymin tason pitäminen sellaisena, että se on eri kohdissa salia sopiva eri ihmisille, ei kuitenkaan ole niin kovin suuri homma.



Kaiutin sijottelua voi kyllä miettiä mut mitä sitä volyymia turhaan rajottelemaan. Raver79 on aivan oikeessa! Musaa kovemmalle vaan mitä se tuolla oli! *joo*

Eikä niitä korvatulppia tarvitse mukana kantaa. Mun mielest kyse on enemmänkin siit että järjestäjien homma olis kyllä hommata niitä sinne myyntiin!!!Kävin kysymässä mutta ei kuulemma ollut!Mä nimittäin ainakin tykkään siitä että se on helvetin kovalla mutta toisaalta haluan kyllä korvatulpat siinä vaiheessa kun se menee liian kovalle. Tässä toinen *dissaa*

Puistokemisti:
Pääsalin äänen-toisto oli täytisen hanurista, ala-mittainen noin isoon tilaan. 4-piste ääni ei ois varmaan paljoo enempää maksanu, mutta ainakin se helvetin ärsyttävä taka-laukka ois voinu hävitä. Eli siis äänen kimpoaminen takaseinästä, vittu se kuulu valomiehen koppiin asti.
PUM-pum PUM-pum PUM-pum



Täysin samaa mieltä. *igor*


Ja ne matot ja tuopit...ei ei ei ja vielä kerran ei..! Sai kokoajan tampatessa potkia niit stöbei vittuun jaloista ja aina ne maton kulmat oli siin jalois pyörimäs.Ei riitä kahden käden sormet laskemaan monenko näin kompastuvan....

Se ettei sisäl saanut polttaa: *sydän* *sydän* *sydän*!!!! Jaksoi painaa paljon paremmin kun sai happeakin!

infot ja järjestelyt oli suoraan sanottuna aika pepsistä....Kuten just tuo lippujen hintahässäkkä, se ettei esiintyjien aikatauluja ollu missään, narikka jne...(ja se laser oli kyl aika orpo yksinään siel sivussa...)

EDIT: lisää uv-putkia!!!Nuo ei riitä tosiaan mihinkään...

Mutta hyvät bileet musan puolest ja valois oli kyl ihan hyvin panostettu - ens kerralla vaa tollaset mokailut pois koska ne verottaa fiilikseen pääsyä aika rankasti! (varsinkin kun veden voimalla tamppaa...)


Sanoisin näin loppuun että ”hiomaton timantti” *sydän* vanhat kunnon tullin bileet muistui mieleen *sydän*

[muokattu 13.10.2003 00:52]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#103 • • [Nuclear] el aprendiz

iblib:
Maksoin tuosta lystistä 30egee ovelta! Missäs helvetissä siit oli ilmottu et se on sen verran ovelta..? Mun mielest täälläkin kalenteris luki hinnaks pelkästään 20egee... *dissaa*


Jaa-a, paha mennä sanomaan kun en ite kyseistä tietoa pahemmin tarvinnut. Mutta jossei ihan väärä muistikuva ollut, niin järjestävän tahon omalla foorumilla mainittiin hinnaksi juurikin tuo 30. Toki siitä ois voinu laajemmaltikin ilmoittaa (kuten klubbarissa jollei sitä oo tehty, en jaksa tarkistaa). Mut kyl mun mielest bilettäjä itekin voi ottaa joistakin asioista ite selvää kuin odottaa että se tuodaan nokan eteen tarjottimella. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Vivo

Posts: 178

#104 • • Vivo

iblib:
Maksoin tuosta lystistä 30egee ovelta! Missäs helvetissä siit oli ilmottu et se on sen verran ovelta..? Mun mielest täälläkin kalenteris luki hinnaks pelkästään 20egee... *dissaa*



Siinä vaiheessa kun tietää että kaikki loput liput menee varmasti kaupaksi on helppo pistää lipun hinta melko korkealle. Muistaakseni Lippupalvelu sai erään konsertin yhteydessä huomatuksen kuluttaja-asiamieheltä kun eivät tarpeeksi selvästi ilmoittaneet lipun hintaa julisteessa.

[muokattu 13.10.2003 01:41]

--
one foot in the rave

dj.creme

Posts: 106

#105 • • dj.creme Actionman

[Nuclear]:
---
iblib:
Maksoin tuosta lystistä 30egee ovelta! Missäs helvetissä siit oli ilmottu et se on sen verran ovelta..? Mun mielest täälläkin kalenteris luki hinnaks pelkästään 20egee... *dissaa*
---

Jaa-a, paha mennä sanomaan kun en ite kyseistä tietoa pahemmin tarvinnut. Mutta jossei ihan väärä muistikuva ollut, niin järjestävän tahon omalla foorumilla mainittiin hinnaksi juurikin tuo 30. Toki siitä ois voinu laajemmaltikin ilmoittaa (kuten klubbarissa jollei sitä oo tehty, en jaksa tarkistaa). Mut kyl mun mielest bilettäjä itekin voi ottaa joistakin asioista ite selvää kuin odottaa että se tuodaan nokan eteen tarjottimella. *hymy*



niih...no mä ainakin olettaisin että pelkkä flyer tai järjestäjän oma nettisivu kertoo tuollaisen ”pikkujutun”...toi ei nimittäin oo sellasia asioita jois ite pitäis olla aktiivinen ja ottaa selvää (kuten esim jotkut kyyditysten järkkäilyn muutokset tms)..en jaksanu siit nimittäi nii hirveesti sit stressata niin en ehtiny sitä ostamaan etukäteen ja tuli kyl aivan yllätyksenä ovella.
zulic

Posts: 8

#106 • • zulic
Ihan hyvät bileet oli imho, kun mun arvostelussa sillä muusiikilla on kuitenkin aika suuri painoarvo. Tosin muutkin seikat voi joskus pilata bileet ihan täysin (vrt. Tiesto @ Hesari). Oli tilaa tanssia ja volyymissa/äänentoistossa pääareenalla ei kummemmin moitittavaa, kun vaan jakso nähdä vaivaa sopivan paikan etsimiseen.*hih*

Chilli-puoli oli kyllä positiivinen yllätys ja musiikki iski ihan kympillä...Vaikka ei siel tilassa ilma oikein vaihtunutkaan. Pääareenallakin trendi oli nouseva sen lämpötilan suhteen loppua kohti, mut samaa vauhtia nousi musiikin tempokin. *heiii* Positiivista et tupakointia oli rajotettu sisätiloissa.

Kyllä noi bileet ainakin Tanpereen keskimääräistä biletasoo nosti, jos laajemmassa vertailussa jäätiinkin sen alle joidenkin mielestä. Rohkeutta vaan järjestäjille, kyllä täältäkin potentiaalista kävijäkuntaa löytyy. ;-)
pr0ton

Posts: 588

#107 • • pr0ton mörökölli
Hauskaa oli suurimmaksi osaksi ajasta. Tosin en edes muista Gen6:n jälkeen musiikista oikeen mitään kun kännyni otti ja katosi. Meni loppuilta sitten sitä etsiessä.

Miinuksia ei minulta tule kuin A-oikeuksien puuttumisesta, alakerran ruuhkautumisesta yläkerran portaat <-> vessa välillä. Sekä siitä, että henkilökunta siirsi vastuuta poukkoillen toisilleen. Järjestysmiehet käskivät kysyä löytötavaroita narikasta ja narikka järjestysmiehiltä (doh?!?) *piru* Ja se teknosali oli kyllä lähinnä vitsi *igor*

Eritelty plussa tulee pääsalin riittävästä väljyydestä. Edes vessaan en joutunut odottamaan yli kahta minuuttia. Jos kännykkäni ei olisi kadonnut, niin olisi ollut jopa ihan loistavat bileet, nyt jääden siis vain keskinkertaisiksi.

BTW. saanko kysyä mihin noi dekot oli oikeen joutunu? Mielestäni katossa ei roikkunut kuin pari hassua? 19.jpg

[muokattu 13.10.2003 07:56]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Avatar
#108 • • Idefix Guest
Jeh..Kyllä kivaa oli pitkästä aikaa!!!
Pieniä miinuksia, kuten matot yms. mutta ei annettu niiden haitata.
Hyvää musaa, ja kivaa oli!!!
ja eikun seuraavia isoja bileitä odottelemaan, oisko jo tiedossa, millon? missä? ja kenen järjestämät?
Jone

Posts: 8,258

#109 • • Jone Archibald Haddock

pr0ton:
BTW. saanko kysyä mihin noi dekot oli oikeen joutunu? Mielestäni katossa ei roikkunut kuin pari hassua?



Osa kärsi käsittääkseni kuoleman tipahtamalla ripustettaessa. *uuh*

[muokattu 13.10.2003 08:29]
PsyTranceFormer

Posts: 752

#110 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
No bileet on nyt ohi ja nyt olis aika kehua/haukkua niitä. Mä kuitenkin haluisin olla näiden bileiden järkkäreille ystävällinen ja ymmärtää että nämä olivat heiltä ensimmäiset isommat bileet.
Kyllähän siellä olis ollut asioita jotka olisi voinut paremminkin hoitaa ja eikös se niin mene että virheistä oppii. Mä olen ainakin valmis menemään seuraaviin näiden järkkäreiden järkkäämiin bileisiin.

Itse bileistä sitten :
Bileet olivat mun mielestäni hyvin onnistuneet. Tilaa oli tarpeeksi tanssia ja jos ei jaksanut tanssia niin se Main areenan pehmustettu lattia oli hyvä paikka istuskella/makoilla. Matto ei missään vaiheessa ainakaan mun tanssimistani häirinnyt enemmänkin siellä häiritsi ne tyhjät tuopit. Musiikki kyllä kaikui vähän Main areenalla mutta ei sekään mua pahemmin haitannut eikä mun iltaani pilannut. Techno Roomissa musiikki oli sopivalla voimakkuudella ja en ainakaan huomannut siinä mitään kaikua/muuta häiritsevää tekijää. Game roomin volat olivat välillä kyllä aika lujalla mutta so what enpä mä koskaa kotonakaan sitä musiikkia soita hiljaisella.
Valot olivat mun mielestäni ihan ok vaikka ne välillä ei oikein pysynyt mukana menossa mutta en mä sinne lähtenyt valoja katselemaan, mulle riitti että jotain valoa/sädettä sieltä löyty.
Hyvä juttu olis se ettei siellä saanut sisällä poltaa koska mua ainakin vituttaa ihmiset jotka tanssivat tupakat kädessä ja sitten hosuvat niillä joka suuntaan polttaen toisten ihmisten nahat ja vaatteet. Ja ilmakin pysyy paljon parempana kun ei ole tupakanasavua. Kuumus ei ollut läheskään niin pahaa mitä se olis tosiaan voinut olla. Mun mielestä kuuluu asiaan että vähän tulee hiki pintaan jos 7tunttia polkkaa.

Esiintyjät olivat kaikki erittäin hyviä ja soittivat hyvät setit varsinkin Lady Dana(joka on aina ollut mun mieleeni). Ainut soittaja jonka olisin ehkä jättänyt pois on Orkidea hän ei taas kerran säväyttänyt mua laisinkaan mutta ei sen tarvinnut koska mulla on jalat joilla pääsin liikkumaan muualle kuuntelemaan muuta settiä.

Juomat olivat mun mielestäni ihan kohtuu hintaisia verrattuna esim Koneistoon joka oli mielestäni törkeen kallis. Mutta Koneiston hyväpuoli oli se niiden tuoppien pantti systeemi ehkä sillä tavalla olis saanut ne tuopit pois myös näiden bileiden lattioilta. Ruoka puolta ei tullut ollenkaan ostettua niin sitä en tässä viittsi kommentoida. VIP tilojen juomapuoli kyllä kusi pahemman kerran ja se joku järkkäreistä heti myönsikin.

Sääliks kyllä kävi niitä naisia jotka jonottivat vessaan siinä alakerroksessa, mutta kyllähän siellä ylhäälläkin taisi vessoja olla. Mutta liian vähän niitä kuitenkin olis naisten tarpeisiin nähden. Ulkokäymälät oli aika surkeat ja pimeät. Eikä niiden paikka siellä keskellä tupakointialuetta ollut mikään kauhean houkutteleva. Kun katsoo ikärajaa noihin bileisiin joka oli 18v. niin siihen mennessä jokaisen miehen luulisi jo osaavan sen verran kusta että osuu siihen vessanpönttöön eikä jokapuolelle siihen ympärille. Mua ainakin vituttaa seistä siellä keskellä kusilammikkoa ja olla sitten loppuilta kuselta haisevat kengät jalassa. Ja sama siellä ulkokäymälässä, ei ole varmaan naisten kiva käydä siellä kusella kun on kustu ympäri vessaa, mä en ainakaan istuisi siihen. Eli jokainen voisi nyt kotona harjoitella sitä pissimistä.

Mutta kokonaisuutena nämä bileet kuuluvat ehdottamasti mun Top3 bileisiin mitä suomessa on pidetty. Ja ensi kerralla näiden järkkärit ovat jo paljon viisaampia, luulisin.


Ja mun mielestä ne ihmiset jotka täällä näitä bileitä haukkuvat ja löytävät vain niiden huonot puolet mikä on tietysti ihan hyvä asia että niin tehdään jotta ensi kerralla ollaan viisaampia, niin voisitvat itse ottaa ja järjestää samanluokan bileet jos kerta löytävät toisten vaivalla suunnittelemista ja toteutetuista niin paljon huonoja puolia. Luulisi ainakin että kun lyötte viisaat päänne yhteen niin te saisitte aikaan bileet jotka hipovat ihan täydellisyyttä, tai sitten ette.

Mä haluan kiittää Ossia ja muita järkkäreitä koko sydämmestä, mulla oli ainakin hauskaa.
Amma

Posts: 2,383

#111 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

iblib:
Eikä niitä korvatulppia tarvitse mukana kantaa. Mun mielest kyse on enemmänkin siit että järjestäjien homma olis kyllä hommata niitä sinne myyntiin!!!Kävin kysymässä mutta ei kuulemma ollut!Mä nimittäin ainakin tykkään siitä että se on helvetin kovalla mutta toisaalta haluan kyllä korvatulpat siinä vaiheessa kun se menee liian kovalle. Tässä toinen *dissaa*


Voi herra mun jee. Korvatulpathan ovat tunnetusti hyvin tilaavievät ja painavat. Niiden esim. taskussa mukana pitämistä voi kutsua lähes raahaamiseksi - suoranaista ihmiskidutusta moinen toiminta.
Olen ostanut apteekista kasan omaan kuulorööriini sopivia tulppia (niin, kaikki tulpat eivät sovi kaikkien korviin). Koska olen pikkuhiljaa oppinut, että koska tahansa saatan haluta suojella rakasta kuuloani, niin tulppia löytyy niinkin jännittävistä paikoista kuin mm. lompakostani ja kalenterini välistä. Bilettäessä vakiovaruste siinä missä vaatteetkin.. Että kyllä on todellinen ongelma kantaa niitä mukana. *igor**ding*

--
*etsiskel*

Viltsu

Posts: 2,010

#112 • • Viltsu noname
+++
työntekijät hyvällä asenteella mukana (narikat, juoma- & ruokatiskit ym.)
ruoka oli todella hyvää, etenkin se kanapasta *namskis*
turvatarkastus asiallinen! (ei mitään kännykän purku skeidaa)

ehkä nyt kävi niin että pienistä fiboista kasvoi nyt yhdessä fiilikset tappaja, siis pääsaleissa..

edit: tässä topikissa on tullut kyllä niin paljon postauksia kuulon suojelemisesta että eikö olisi asiallista jonkun heittää linkkiä hyvistä tulpista.

[muokattu 13.10.2003 10:10]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

pr0ton

Posts: 588

#113 • • pr0ton mörökölli

Amma:
---
iblib:
Eikä niitä korvatulppia tarvitse mukana kantaa. Mun mielest kyse on enemmänkin siit että järjestäjien homma olis kyllä hommata niitä sinne myyntiin!!!Kävin kysymässä mutta ei kuulemma ollut!Mä nimittäin ainakin tykkään siitä että se on helvetin kovalla mutta toisaalta haluan kyllä korvatulpat siinä vaiheessa kun se menee liian kovalle. Tässä toinen *dissaa*

---

Voi herra mun jee. Korvatulpathan ovat tunnetusti hyvin tilaavievät ja painavat. Niiden esim. taskussa mukana pitämistä voi kutsua lähes raahaamiseksi - suoranaista ihmiskidutusta moinen toiminta.
Olen ostanut apteekista kasan omaan kuulorööriini sopivia tulppia (niin, kaikki tulpat eivät sovi kaikkien korviin). Koska olen pikkuhiljaa oppinut, että koska tahansa saatan haluta suojella rakasta kuuloani, niin tulppia löytyy niinkin jännittävistä paikoista kuin mm. lompakostani ja kalenterini välistä. Bilettäessä vakiovaruste siinä missä vaatteetkin.. Että kyllä on todellinen ongelma kantaa niitä mukana. *igor**ding*



Eka kertaa oli Elacinit korvissa, enkä kyllä ikinä enää luovu niistä *sydän* Mielestäni musiikki oli pääsalissa välillä kovalla vaikka oli nuo tulpatkin korvissa. Älkää ihmiset tuhotko kuuloanne bileitten takia. 150-180e on halpa hinta kuulosta.

http://www.ml-suojainpalvelut.fi/kuulonsuojaimet.htm

[muokattu 13.10.2003 10:26]

--
onks kaikki oke? oooookke.

vaavu

Posts: 1,324

#114 • • vaavu vara-vana

pr0ton:
Eka kertaa oli Elacinit korvissa, enkä kyllä ikinä enää luovu niistä *sydän* Mielestäni musiikki oli pääsalissa välillä kovalla vaikka oli nuo tulpatkin korvissa.



Minkäslainen vaimennus sulla noissa on, 25dB vai 15dB? IMHO elacinit tosiaan kannattaa ottaa suoraan tolla suuremmalla vaimennuksella, bileissä soitetaan musiikkia nykyään niin kovaa että 25dB vaimennuksellakin välillä tuntuu ikävältä (eikä skoben edessä voisi kuvitellakaan tanssivansa).
Avatar
#115 • • Taika Guest
Mä en jaksa kritisoida sen enempää, ihmiset on suurimmaks osaks valittanut samoista asioista mistä itsekin olisin mut en jaksa toistaa..*hymy*

Meil oli kyl ihan kivaa vaikka muhun ei bileet mitään mieletöntä vaikutusta tehnytkään, silti kyllä tulen uudestaan jos jotain tuon tasoista Treellä järjestetään. En ymmärrä mihin aika hävis sinä iltana, kai se meni sit tanssimiseen ja pousailuun..Ja pelaamiseen*iloinen* Oli kyl hassua mennä Treelle asti bileisiin missä tuntui näkevän enemmän helsinkiläisiä tuttuja mitä täällä*justjoo* Mut oli teitä ihan kiva nähdä..*justjoo**nauru*

Ja mikäs sen mukavempaa kuin matkustella entropyn bussilla, porukka oli tosi kivaa ja matka meni nopeasti*hali*

Taidan olla vielä bileistä sen verran väsy ettei mitään fiksua sanottavaa ole joten lisäilen myöhemmin..*hymy*


*sydän*Lady Dana*sydän*
Jone

Posts: 8,258

#116 • • Jone Archibald Haddock
Joops, vaikka tän keskustelun nyt vois tietysti käydä muuallakin, niin annan kyllä myöskin jälleen kerran oman ”aye!”-ääneni 25dB Elacineille. Kuvailin pääsalissa satunnaisesti noin metrin päässä skobejen edessä (kun siitä nyt vaan sai parhaat kuvat tiettyyn suuntaan), joka olisi ollut täydellinen mahdottomuus ja hulluutta ilman tulppia. Tulppien itse tarkoitus ei tietenkään ole mahdollistaa tota vastaavia stuntteja, mutta muutenkin ne päässä bileistä on yksinkertaisesti todella paljon helpompi nauttia (mitä nyt tulee puhuttua tulpattomille ihmisille liian hiljaa yleensä).

[muokattu 13.10.2003 10:59]
pr0ton

Posts: 588

#117 • • pr0ton mörökölli

vaavu:
---
pr0ton:
Eka kertaa oli Elacinit korvissa, enkä kyllä ikinä enää luovu niistä *sydän* Mielestäni musiikki oli pääsalissa välillä kovalla vaikka oli nuo tulpatkin korvissa.
---


Minkäslainen vaimennus sulla noissa on, 25dB vai 15dB? IMHO elacinit tosiaan kannattaa ottaa suoraan tolla suuremmalla vaimennuksella, bileissä soitetaan musiikkia nykyään niin kovaa että 25dB vaimennuksellakin välillä tuntuu ikävältä (eikä skoben edessä voisi kuvitellakaan tanssivansa).



-25dB ja onneks ei yhtään vähempää

--
onks kaikki oke? oooookke.

Timce

Posts: 5,381

#118 • • Timce
rewind....Jonoon klo.~22:30 ja ensimmäiseksi Treen-VPK:n miehet pyytävät ystävällisesti odottamaan *hih* ½tuntia seisoskelua ja jono lähtee liikkeelle..”jos nyt päästäis sisälle?”...Jonon ohi kaartaa n.10 hengen seurue, ovella olevan portsarin ystäviä ja kohta puoliin seuraava, hieman pienempi porukka tekee saman tempun *igor* Tuossa vaiheessa sappi kuohahti ja vatsahaava repes pari senttiä lisää. OK,OK ...kai tuota tapahtuu muuallakin, mutta ei KOSKAAN, kun meikäläinen on ollut jonossa,joten yrittäkää ymmärtää...en siedä tuollaista.

Sisään kuitenkin ilman sen pahempia psyykkisiä/fyysisiä -vammoja ja välittömästi areenat läpi:

Musiikin suhteen olivat odotukset korkealla ja kovaa tultiin alas, kun linjaus bileissä (suurimmalta osin) ei osunutkaan yhteen omien mieltymysten kanssa,mutta:
<pelastus>
Illan/yön ainoat ”brutaalin-hyvät-fiilikset” irtos tekno-areenalta, jossa Cari Lekebusch intoutui ärsyttämään kuulokojettani siihen mallin, ettei 1½ -tuntiin ollut asiaa vessaan, baaritiskille, saatika muille areenoille *pihkassa* ...myönnettäköön..Ei ilta sentään niin huonosti mennyt!
</pelastus>

Decoista/valoista/PA:sta en jaksa rähistä, tai hehkuttaa..tulin kuuntelemaan musiikkia (Ja tuo PA riitti mulle.)

Henkiökunta toimi ripeästi ja erityisesti narikan tytöt/pojat ansaitsevat suuret kiitokset.

Kiitokset tutuille seurasta + Villelle yöpaikasta.





Tulin, näin, koin...sain muuten t-paidan

[muokattu 13.10.2003 11:43]

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

MaSari

Posts: 1,986

#119 • • MaSari space jammer
Jos multa kysytään niin en kyllä ymmärrä koko hössötystä noin isoista bileistä, jotka loppujen lopuks oli aika laimeet.

Kokonaisuutena mielestäni aika paskat, suoraan sanottuna. Metroautoareena olis voitu saada parempaankin uskoon jos porukka olis valmistellu tota paremmin. Yleensä en niin paljon kiinnitä huomiota esim. valoihin ja decoihin, mut tällä kertaa täytyy kyl sanoo et pettymys oli niiden osalta *poks*

Musiikki oli aivan liian kovalla. Ei tarvinnu olla muutaku 5 minsaa siel isossa salissa takaseinän vierellä niin oli valmis sanoo et korvia särkee. Onneks oli noi halpis-korvatulpat mukana, olis muuten varmaan vinkunu korvat aika kiitettävästi jälkeenpäin. *igor* Yhessä vaiheessa tajusin et musiikki säröili, auts..

Miinuksia vessoista! Niit oli ihan surkeen vähän ja naisen vessoissa ei ikin ollu paperia.

Ihmisiä oli kyllä paljon. Toisaalta ihanaa mut toisaalta niit oli kyl ärsytykseen asti *ding* Onneks ei ollu känniääliö-örveltäjiä eikä tupakoitsijoita *hymy* Siitä isot plussat!

Tanssilattialla ne matot oli kyl TODELLA pohjanoteeraus. Miten tanssimisesta pystyy nauttimaan ilman että matto (kelatkaa matto, haloo) kääriytyy jalkoihin niin että joutuu kompastelee, kenties lentämään turvalleen siinä transsin lumossa?! Olis nyt ees laittanu jlla teipillä kiinni jos ne matot oli välttämättömyys..

Ja miksei kukaan henkilökunnasta tiennyt löytötavarapisteestä?!?!? 3000 ihmisen bileet ja mitään ei ollu järkätty. Järjestysmiehet oli toisinaan asenteella ”evvk” kun kysy et mistä löytyis löytötavaroita. Siellä sit poukkoiltiin Samulin kanssa ku kärpäset konsanaan ja kiroiltiin kun ei ollu ees mikää halpa kapistus joka katosi. Krediitsit himaan *piis*

Okei, DJt siel ylhäällä ainaki soitti hyvää musaa *iloinen*
Ja metroautoareena oli hyvä paikka pitää noi, tykkäsin kyl siit isosta salista eniten *sydän* Vaikka kuuma siel oli sit lopussa.. *kuuma*

Onneks etkot oli kivat *joo* Kiitos Samuli ja Tommi *sydän*

Edit:typoja

[muokattu 13.10.2003 12:03]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jil

Posts: 682

#120 • • Jil


Tanssilattialla ne matot oli kyl TODELLA pohjanoteeraus. Miten tanssimisesta pystyy nauttimaan ilman että matto (kelatkaa matto, haloo) kääriytyy jalkoihin niin että joutuu kompastelee, kenties lentämään turvalleen siinä transsin lumossa?! Olis nyt ees laittanu jlla teipillä kiinni jos ne matot oli välttämättömyys..


Aluks ne olikin teipillä kiinni. Jeesusteippiä niihin oli käytetty, mutta aika hepposesti ne irti teippauksistaan lähti...
Tosin siin aika keskellä salia oli semmonen vihree maton pätkä, mihin me aina suunnistettiin.. Siin oli teippaukset kunnossa...*nauru*

[muokattu 13.10.2003 12:10]