Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,778 views

Avatar
#41 • • Das Euphoric Bastard Guest
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???

Paikalle vaivautuneet ihmiset olivat mahtavaa porukkaa, aikoihin ei näin upeeta ole ollut =)!

-*super*-
ericmeister

Posts: 361

#42 • • ericmeister

katai:
heheee.... kivaa purnausta....*pahis*

Ilmastointiin ja kuumuuteen.. itse löysin sieltä reunalta oisin ihanan paikan jossa puhalsi kokoajan kylmää ilmaa!!! Ja olen ollut varmaan sadassa bileissä joissa on ollut kuumempi ja vähemmän happea saatavilla, tuolalhan oli aivan loistavat olosuhteet tanssia sen puolesta!!! Missäköhän bileissä jengi on käynyt tanssimassa kun valittavat tosta?
Ja kerrankin oli aivan ihanaa kun ei ollut tupakansavua (ja muuta) joka puolella! Se huonontaa ilmaa niiin paljon ja kerrankin vaatteeni eivät haise tupakalta bilereissun jälkeen!
Sairaan hauska reissu oli kaiken kaikkiaan. Musiikki ei ehkä ihan mun mukuun mutta tuli oltua silti tanssilattialla useita tunteja.



Aivan.
olihan siellä paikoin lämmintä mutta ei missään nimessä tukahduttavan kuumaa. ja samaa mieltä myös tupakan ym. savusta. ja myös musiikista *nauru* parhaiten kolahti chill roomin house mutta silti pääosa ajasta tuli vietettyä main roomin tanssilattialla gen 6:n, john 00 flemingin & lady danan tahdittamana. matot eivät ainakaa omien jalkojeni alta lipsuneet, ehkä olen vain niin hidas ja kankea tanssimaan. tapuhtumaan sisään pääsykin sujui suht nopeasti vaikka jonoa oli kertynyt n. 100 metriä. siideri & kalja oli halpaa & bileseura parasta mahdollista *hymy*

techno hallin & main roomin valaistusta olisi voinut hieman korjata, techno hallin olisi toisaalta voinut poistaa kokonaan ja siirtää chill roomin techno halliin, ettei ihmisten olisi tarvinnut mennä keilaradalle pomppimaan tuomas salmelan setin aikana, kerran siellä tuli sit nii tanssittavaa musaa eikä pelkästään surinaa. tai sit technohall vip tiloihin, vip-tilat alakertaan chill & game roomiin, game pois, ja chill siis edelleen techno halliin? *possu* vessoihin ois puolestaan voinu laittaa ambienttia hermoja rauhottamaan, ja niitä ois voinut olla muutenkin enempi, pyttipannu ois voinut olla parempaa, eikä nii kuivakkaa, t-paidat isompia, sisäänpääsymaksut & vesi halvempaa, mut ei joka vitun asiasta jaksa valittaa koska bileet olivat kuitenkin onnistuneet, iso kiitos siitä myös ihmisille joiden kanssa sai kokea tuon koko luokan bileet pitkästä aikaa j-tone, soikku, kolera, meisi & dizzyli *hali*
Riku

Posts: 3,187

#43 • • Riku The Little Prince

renell:
höh., en tajua miksi jengi nalkutaa! omasta puolestani voin sanoa että hauskaa oli!
ihan älytöntä mussutusta matoista, valoista, musasta, vessoista jne jne jne,...

nauttikaa ihmiset olennaisesta ja lakatkaa olemasta niin pirun kyynisiä. hauskaahan bileisiin lähdetään pitämään, eikö?

En tajua miksi joku nalkuttaa siitä että joku nalkuttaa. Kai ihmisillä nyt on oikeus vaatia rahoilleen vastinetta? Mikä ihme siinä aina on, että jos jollain on jotain valittamista tai kritiikkiä, niin sen esittämisestä pitää ruveta avautumaan? Hauskanpito kun voi olla hieman hankalaa siinä vaiheessa jos fiilikset menevät johtuen huonoista järjestelyistä tai muusta vastaavasta, ja tällöin ei ole kovin ihme jos ihmiset ovat pettyneitä kun tuo mainitsemasi hauskanpito jää väliin.

Ja mitä tähän selitykseen tulppien käytöstä tulee, niin muutaman euron tulpat kyllä tekevät musiikista täyttä puuroa koska ne leikkaavat taajuuksia todella epätasaisesti, joten järkevämpää on pitää musiikki inhimillisellä tasolla kuin odottaa että jokainen bileisiin tuleva ihminen raahaa mukanaan korvatulpat jotka pilaavat suuren osan musiikista nauttimisesta. Ja ehkä se luukuttaminen on kivaa pari vuotta, mutta siinä vaiheessa kun kuulo alkaa olla mennyt, niin asialle ei ole enää juuri mitään tehtävissä eikä se niin kauheasti hymyilytä. Itse tunnen ihmisiä jotka ovat hyvinkin lyhyen bileissä ravaamisen jälkeen saaneet niin pahan tinnityksen että eivät voi enää edes kotonaan kuunnella musiikkia juuri ollenkaan ja kärsivät jopa masennuksesta jatkuvan häiritsevän ininän takia. Jotkut kun ovat herkkiä moiselle.

Sanottakoon vielä lopuksi että nämä kommentit eivät siis sinällään liity mitenkään näihin bileisiin. Vaikeahan minun olisi mitään arvostella kun en edes paikalle päässyt.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

kisumisu

Posts: 532

#44 • • kisumisu

Dragon99:
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???



Oliko vessojen vesihanat tukittu? *iihhih*
Miraakkeli

Posts: 133

#45 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Haloooo! Ei vittu mitä meininkiä! Näinhän tätä suomen clubi meinikiä kehitetään. Järkkärit ei onnistunu toimissaan täydellisesti; dissataan kaikkia tuleviakin bileitä!!!! Niin se toimii! Ja levitetään vielä oikein kunnolla kaiken maailman paska juttuja, ettei kukaan kaverikaan varmasti lähde seuraaviin kemuihin. Nää oli kuitenkin tuolta porukalta ekat todella isot kemut, joten ei voi olettaakaan että kaikki sujuis täydellisesti. Musta oli kylla todella munakas temppu lähteä järkkäämään tuon kokoluokan bileitä Tampereelle ja vielä paikkaan jossa ei oo ennen tämmöisiä kemuja ollu. Taloudelliset riskit oli varmaan melkoset..

Ja sitä ”hypettämistä” kutsutaan mainostamiseksi. *justjoo* Ilman tuota ”hypettämistä” siellä tuskin olis ollu n. 3000 bilettäjää...

Ja tietenkin olis ollu parempi, että ”turhaa valaistusta” tuoneet hätätie valot olis peitety.

Ja hyvähän olis jos ne matot olis naulattu siihen sählykentän lattiaan!

Ollaanko realisteja *dissaa*

Mä vaan toivon että tuo tavanomanen lapsellinen itkeminen on vaan muutaman innokkaimman harrastus. Muuten tapetaan taas yksi varteenotettava järkkäri.

Itte ainakin tykkäsin menosta ihan kympillä!!! *plur* Eniten harmittaa se, etten pystynyt halkaisemaan itteeni kahtia, että olisin pystyny olee kahdessa paikassa yhtä aikaa*nauru*

Palautten antaminen on tietenkin ihan tervetullutta ja olen ihan varma, että seuraaviss bileissä moni mainitsemanne puute on korjattu!!

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Viltsu

Posts: 2,010

#46 • • Viltsu noname
eipä ollut vesihanat tukittu ei, järjen käyttö on sallittua *iihhih*

[muokattu 12.10.2003 15:07]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Riku

Posts: 3,187

#47 • • Riku The Little Prince
Äänensävysi saa kyllä aikaan pakottavan tarpeen hieman avautua sinullekin.

Miraakkeli:
Haloooo! Ei vittu mitä meininkiä! Näinhän tätä suomen clubi meinikiä kehitetään. Järkkärit ei onnistunu toimissaan täydellisesti; dissataan kaikkia tuleviakin bileitä!!! Niin se toimii! Ja levitetään vielä oikein kunnolla kaiken maailman paska juttuja, ettei kukaan kaverikaan varmasti lähde seuraaviin kemuihin. !

Eli sun mielestä jos saa paskaa käteen, niin kannattaa uudestaankin mennä tunkemaan rahansa samaan mestaan? ”Jos nyt ollaan realisteja” niin Suomen klubimeininki ei tästä hetkahda suuntaan eikä toiseen. Bileitä ja kilpailua on sen verran, että jos joku tipahtaa pois, niin tilalle tulee aina joku uusi yrittäjä. Uskon toki itsekin että jos tuolla huonoja puolia oli, niin järjestäjät varmasti ovat paljon viisaampia ensi kerralla, mutta jokatapauksessa on järjestäjän vastuulla huolehtia siitä että asiat toimivat, ja jos nämä eivät tässä onnistu ja ihmiset kaikkoavat tämän takia, niin syyttävä sormi kohdistuu kyllä silloin järjestäjään, ei maksavaan yleisöön. Minä kun jotenkin pidän pikemminkin ystävän tekona varoittaa kaveria tuhlaamasta rahojaan johonkin, mikä ei ole sen arvoista, sen sijaan että ajattelisin että voi myyjä-parkaa kun se menettää nyt asiakkaita kun siitä puhutaan pahaa.


Nää oli kuitenkin tuolta porukalta ekat todella isot kemut, joten ei voi olettaakaan että kaikki sujuis täydellisesti. Musta oli kylla todella munakas temppu lähteä järkkäämään tuon kokoluokan bileitä Tampereelle ja vielä paikkaan jossa ei oo ennen tämmöisiä kemuja ollu. Taloudelliset riskit oli varmaan melkoset..

Juu, kaikki respekti sinänsä että joku uskaltaa tuollaisia tehdä varsinkin ottaen huomioon millaista nämä pari-kolme viime vuotta ovat olleet. Mutta silti tuo ensimmäinen lauseesi on yksinkertaisesti typerä. Sinun mielestäsi siis ihmisten pitäisi olla tyytyväisiä siihen mitä ikinä eteen tungetaan vain sillä verukkeella että järjestäjä ei ole ollut hommiensa tasalla? Eikö se ole järjestäjän homma osata asiansa eikä ihmisten etukäteen odottaa että ”paskaahan tästä nyt tulee mutta maksetaan silti”?

Ja hyvähän olis jos ne matot olis naulattu siihen sählykentän lattiaan!

Otas nyt ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi pois ja lakkaa sokeasti puolustamasta bileitä. Pakkoko on järjestää bileitä paikassa jos sitä ei saa toimivaksi? Olisin itsekin aika idiootti jos järjestäisin bileet luistinradalla ja jälkikäteen toteaisin ”no enhän mä voi mitään sille että jää on liukas” niille jotka ovat jalkansa tai kätensä liukastuessaan murtaneet. Tosin vielä sillä erolla että luistinradalle tullessaan ihmiset voivat sentään olettaa jään olevan liukasta, itse en kyllä defaulttina odottaisi joutuvani tanssimaan liikkuvien mattojen päällä kun bileisiin menen.

Ollaanko realisteja *dissaa*

By all means please, ole.

Mä vaan toivon että tuo tavanomanen lapsellinen itkeminen on vaan muutaman innokkaimman harrastus. Muuten tapetaan taas yksi varteenotettava järkkäri.

Jos tässä nyt lapsellisuudesta ruvetaan puhumaan, niin kylpyhuoneessasi on varmaan sellainen jännä lasinen kapistus, käypä etsimässä. Itkemistä kakaramaisempaa on ruveta valittamaan siitä etteivät kaikki ole samaa mieltä kanssasi ja niin aahihqplur että jättäisivät sanomatta sen jos jotain kritisoitavaa on.

Palautten antaminen on tietenkin ihan tervetullutta ja olen ihan varma, että seuraaviss bileissä moni mainitsemanne puute on korjattu!!

Uskotaan ja toivotaan,

[muokattu 12.10.2003 18:33]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#48 • • [Nuclear] el aprendiz

Dragon99:
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???


Varmaan sen takia, että se on kaupassa jo reilu euron ja Ärrälläkin lähes pari euroa, joten eikö nuo muutamat roposet voi antaa järjestäjille?

pHaze:
Ja mitä tähän selitykseen tulppien käytöstä tulee, niin muutaman euron tulpat kyllä tekevät musiikista täyttä puuroa koska ne leikkaavat taajuuksia todella epätasaisesti, joten järkevämpää on pitää musiikki inhimillisellä tasolla kuin odottaa että jokainen bileisiin tuleva ihminen raahaa mukanaan korvatulpat jotka pilaavat suuren osan musiikista nauttimisesta. Ja ehkä se luukuttaminen on kivaa pari vuotta, mutta siinä vaiheessa kun kuulo alkaa olla mennyt, niin asialle ei ole enää juuri mitään tehtävissä eikä se niin kauheasti hymyilytä. Itse tunnen ihmisiä jotka ovat hyvinkin lyhyen bileissä ravaamisen jälkeen saaneet niin pahan tinnityksen että eivät voi enää edes kotonaan kuunnella musiikkia juuri ollenkaan ja kärsivät jopa masennuksesta jatkuvan häiritsevän ininän takia. Jotkut kun ovat herkkiä moiselle.


Vaahtomuovitulpat kyllä pilaa musiikin, mut kuusitulpat (10 ?) tekeekin tehtävänsä jo huomattavasti paremmin eikä muutaman stoben hinnan suuruinen panostus ½ vuodeks eteenpäin mun mielest oo kohtuutonta. Siihen musiikin volyymiin kun on aika vaikeahkoata alkaa vaikuttamaan paikan päällä, niin ite koen helpommaks ostaa tulpat. Ja mitä tinnityksestä, niin ite kärsin siitä myös, sen takia satsasin kerralla kunnon tulppiin enkä ostopäätöstä oo viel kertaakaan katunu. Alussa tulpat saattaa tuntua ja kuulostaa oudoilt, mut äkkiä siihen ite totuin eikä se oo kauhee vaatimus jos toisessa kupissa painaa tinnitys.

Miraakkeli ja renell, eikö palautetta kuulu antaa (oli se sitten risuja tai ruusuja)? Vai onks se vaan lapsellista kitistä ku ite ette oo samaa mieltä...*justjoo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

Posts: 3,187

#49 • • Riku The Little Prince

[Nuclear]:
musiikin volyymiin kun on aika vaikeahkoata alkaa vaikuttamaan paikan päällä, niin ite koen helpommaks ostaa tulpat.

Pointtini lähinnä olikin, että se taho, joka siihen pystyy vaikuttamaan, ja joka on siitä lopulta vastuussa, on järjestäjä. Mielestäni ei ole järkevää olettaa kaikkien raahaavan aina tulppia mukanaan kun volyymin tason pitäminen sellaisena, että se on eri kohdissa salia sopiva eri ihmisille, ei kuitenkaan ole niin kovin suuri homma.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

vaavu

Posts: 1,324

#51 • • vaavu vara-vana

Miraakkeli:
Ja hyvähän olis jos ne matot olis naulattu siihen sählykentän lattiaan!



Ei niitä naulata tarvitse, kyllä jeesusteippi ja oikeanlainen asettelu tekevät ihmeitä.

EDIT: Noista kuvista voikin muuten päätellä että toi matto oli samanlaista kuin mitä Koneistossa käytettiin chillin lattiaan vuoraamiseen. (esim tää kuva) Veikkaanpa että jos noi saumat olisi vedetty koko pituudelta tiukasti jessellä yhteen ja joistain kohdin kiinni lattiaan, niin tulos olisi ollut parempi. Mutta en voi kyllä varmasti taata, kun en itse ollut tuota näkemässä.

[muokattu 12.10.2003 18:52]
Auacusha

Posts: 1,097

#52 • • Auacusha Koneradio
joo elikkä mun mielestä suhtkoht hyvät pippalot tosin joitain puutteita mutta hyvin se meni silti...

itsellä kävi aikas paha kämmi ja en tajunnut ottaa itsestäni kuvaa ennenkun lähdin sinne eli ne henkilöt jotka otti musta kuvia voisitteko millää pistää linkkiä vaikka tähän topiccii.... ja hyvä tunnus merkki eli olin se jätkä jolla oli musta hame ja musta-oranssit pitkät letit päässä+ sellanen ihme säätö naamari... olis kiva saada kuvia muistoks letistä ja muutenkin kun siihen meni kuiteski 3 tuntia aikaa...*klubitus*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Rels

Posts: 796

#53 • • Rels setämies
”Miraakkeli ja renell, eikö palautetta kuulu antaa (oli se sitten risuja tai ruusuja)? Vai onks se vaan lapsellista kitistä ku ite ette oo samaa mieltä...*justjoo*”


tottakai palaute on aina hieno juttu. sitähän minäkin annoin, olen vaan täysin eri mieltä. *hih*

[muokattu 12.10.2003 15:47]

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Avatar
#54 • • wdwqs Guest
Te kakarat jotka valitatte illasta ette taida olla kertaakaan käynyt suuremman luokan bileissä.
Ainahan niissä joku kusee.
Ensinnäkin musiikki oli aivan liian hiljaisella,se nyt vaan kuuluu asiaan että korvissa soi bileiden jälkeenkin (lajin haittapuoli).
Ja kuumuus?Jättäkää ne essot vähemmälle ja juokaa enemmän niin ei tuu tuska.
Itellä ainakin oli tosi hyvä fiilis koko illan ja ilmanvaihto oli mielestäni enemminkin loistava!
Ainoat asiat joita olisin muuttanut oli ne helvetin matot.Ja savua ja pimeyttä enemmän.

Toivottavasti sama järjestätjä korjaa nämä pienet virheet ja järjestää jatkossakin samanluokan bileitä!
-P

Posts: 4,972

#55 • • -P

raver79:
Te kakarat jotka valitatte illasta ette taida olla kertaakaan käynyt suuremman luokan bileissä.
Ainahan niissä joku kusee.
Ensinnäkin musiikki oli aivan liian hiljaisella,se nyt vaan kuuluu asiaan että korvissa soi bileiden jälkeenkin (lajin haittapuoli).
Ja kuumuus?Jättäkää ne essot vähemmälle ja juokaa enemmän niin ei tuu tuska.
Itellä ainakin oli tosi hyvä fiilis koko illan ja ilmanvaihto oli mielestäni enemminkin loistava!
Ainoat asiat joita olisin muuttanut oli ne helvetin matot.Ja savua ja pimeyttä enemmän.

Toivottavasti sama järjestätjä korjaa nämä pienet virheet ja järjestää jatkossakin samanluokan bileitä!



ei voi kun nauraa kun luki tuota. ”jättäkää ne essot vähemmälle” yms. tekis mieli huutaa kun lukee tällasta ”paskaa”.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Rels

Posts: 796

#56 • • Rels setämies

pHaze:
---

”En tajua miksi joku nalkuttaa siitä että joku nalkuttaa. Kai ihmisillä nyt on oikeus vaatia rahoilleen vastinetta? Mikä ihme siinä aina on, että jos jollain on jotain valittamista tai kritiikkiä, niin sen esittämisestä pitää ruveta avautumaan? Hauskanpito kun voi olla hieman hankalaa siinä vaiheessa jos fiilikset menevät johtuen huonoista järjestelyistä tai muusta vastaavasta, ja tällöin ei ole kovin ihme jos ihmiset ovat pettyneitä kun tuo mainitsemasi hauskanpito jää väliin.

Ja mitä tähän selitykseen tulppien käytöstä tulee, niin muutaman euron tulpat kyllä tekevät musiikista täyttä puuroa koska ne leikkaavat taajuuksia todella epätasaisesti, joten järkevämpää on pitää musiikki inhimillisellä tasolla kuin odottaa että jokainen bileisiin tuleva ihminen raahaa mukanaan korvatulpat jotka pilaavat suuren osan musiikista nauttimisesta. Ja ehkä se luukuttaminen on kivaa pari vuotta, mutta siinä vaiheessa kun kuulo alkaa olla mennyt, niin asialle ei ole enää juuri mitään tehtävissä eikä se niin kauheasti hymyilytä. Itse tunnen ihmisiä jotka ovat hyvinkin lyhyen bileissä ravaamisen jälkeen saaneet niin pahan tinnityksen että eivät voi enää edes kotonaan kuunnella musiikkia juuri ollenkaan ja kärsivät jopa masennuksesta jatkuvan häiritsevän ininän takia. Jotkut kun ovat herkkiä moiselle.

Sanottakoon vielä lopuksi että nämä kommentit eivät siis sinällään liity mitenkään näihin bileisiin. Vaikeahan minun olisi mitään arvostella kun en edes paikalle päässyt.”
----

no mutta nythän sinä nalkutat siitä että minä nalkutan.. *hih*
annoin vain palauttetta palautteelle josta olin täysin eri mieltä.

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

moksu

Posts: 1,386

#57 • • moksu [Dimension]

raver79:

Ja kuumuus?Jättäkää ne essot vähemmälle ja juokaa enemmän niin ei tuu tuska.


voi elämä.. en kyllä itse ollut paikalla mutta sen voin kyllä sanoa että kyll se kuumuus tulee myös ihan tanssimisesta ja ilmanvaihdon puutteesta.. kuten itsellä on paita aina märkä ja aivan laillisilla piristeillä! Harvemmin enää löytää bileitä missä ei olis kuuma... kai se on vain totuttava..*justjoo*
eli tää meni out of topicin.. sori*hymy*
Riku

Posts: 3,187

#58 • • Riku The Little Prince

renell:
no mutta nythän sinä nalkutat siitä että minä nalkutan.. *hih*
annoin vain palauttetta palautteelle josta olin täysin eri mieltä.

Johtuen yksinkertaisesti siitä että annat ymmärtää että jos joku ilmaisee muitakin mielipiteitä bileistä kuin sen, että ne olivat loistavat ja on eri mieltä kanssasi, niin näiden mielipiteet ovat ”älytöntä mussutusta” ja nämä itse ovat ”nalkuttajia”, ”liian vanhoja” ja ”pirun kyynisiä”. Mielestäni se, että joku on eri mieltä kanssasi bileistä, ei oikeuta sinua vielä vittuilemaan kenellekään.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

iam

Posts: 3,085

#59 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Tässä vähän ajatuksia:

- hintahan oli superhalpa bileiden mittasuhteisiin nähden. Esim 20e screenin synttäribileistä on aika hyvä vertauskohta.

- jos vertaa melkein mihin tahansa klubiin tai bileisiin niin en kehtaisi sanoa että oli mitenkään erityisen kuuma tai huono ilma. Osa syy tähän on varmaan tupakointikieltokin..

- Kaikenkaikkiaan olen positiivisesti yllättynyt, eikä mulla oikeasti ihmeempää itkun aihetta ole. Osa porukasta oli kyllä aika sekaisin ja välillä joutui väistelemään ohitse kaatuilevia/horjuilevia hiihtäjiä. Ihan ok kunhan muisti vähän katsella ympärilleen ja olla varuillaan *igor*

- Kiva että kerrankin suomen klubaajille soitetaan jotain uutta ja erilaista. Perus hittiparaati olisi ollut aika tylsää..

- Joof lähetti sellaisia terveisiä, että joutuu tulemaan uudestaan, koska tämä keikka meni osittain yleisön opiskelussa.

- Selma (johnin vaimo) sanoi että esim godskitcheniin yms brittibileisiin verrattuna, oli ihan superit kemut, joka kyllä kieltämättä kuulostaa meikäläisten korviin hieman hassulta..

- ozzylle super lämpimät kiitokset kaikesta. iso käsi!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#60 • • [Nuclear] el aprendiz

pHaze:
Pointtini lähinnä olikin, että se taho, joka siihen pystyy vaikuttamaan, ja joka on siitä lopulta vastuussa, on järjestäjä. Mielestäni ei ole järkevää olettaa kaikkien raahaavan aina tulppia mukanaan kun volyymin tason pitäminen sellaisena, että se on eri kohdissa salia sopiva eri ihmisille, ei kuitenkaan ole niin kovin suuri homma.


Tuohan olisi ideaalitilanne, että salin eripuolilla olisi eri voimakkuuksia, mutta miten tuo onnistuisi käytännössä parhaiten? Jokainen saisi valita mieltymyksensä mukaan...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku