Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,779 views

Avatar
#141 • • imelä Guest
soittolistojen puuttuminen oli miinusta. ja et röökii ei saanu polttaa missää eikä juomia viedä mihinkää. kauhee hässötys kiksusta ja en oikein kyseistä musiikkia kuullut lainkaan. alussa tuli löysää nihkeetä kiksua ja loppu illan ylhäällä soi rytke ja pauke. techno sali ei napannu ollenkaa. chilli liian kuuma. ulkona sato vettä.
mut muuten mulla oli kyllä ihan über über hauskaa kiitos seuralaisilleni *sydän* tsih *plur*
rakastuin.

[muokattu 13.10.2003 15:32]
UzU

Posts: 2,361

#142 • • UzU [33100]

kiti:
rakastuin.


Taas!! :) :)

Lightsi:

Jos vastaan tuohon.
Meillä oli todella suuria ongelmia dekojen kanssa. Aloitetaan vaikka UV:n puutteesta, uvta piti tulla paikalle riittämiin mutta ei koskaan tullut. Dekot oli suunniteltu että ne pyörisivät, mutta oli mahdotonta laittaa dekoja pyörimään, koska strussejen päistä tulleet virtajohdot tekivät pyörimisen mahdottomaksi.



Joo harmittaa kyllä tää että ”näin olisi pitänyt olla”. Itsekin Laurin kans juttelin ja kuulin miten kaikki oli suunniteltu. Olis varmasti ollu 10x kertaa paremman näköinen jos olis edes ne uv:t ollut mitä piti. Noh.. ensi kerralla sitten paremmin :)

Avernian:
Ei myöskään yhtään mitään hyötyä. Taputeltiin vain kyljistä sekunnin ajan. Siis paikasta jossa ei kukaan säilytä mitään ellei se sitten ole teipattu kylkeen kiinni tai pidä asetta kainalokotelossa. Ihmettelen kyllä miksi moiseen vaivauduttiin jos ei kerta edes mitään katsota.*täh*



Ymmärrän edes vähän sitä että valitetaan jos on liian tiukat tarkastukset ja siitä aiheutuu jonoja, mutta USKOMATONTA että joku valittaa siitä että oli liian löyhät tarkastukset, jotka sujuivat vauhdilla yms.

Ja mä olen ymmärtänyt että näissä tarkastuksissa enemmänkin etsittiin teräaseita yms kuin pillereitä. ”Skene” on itsekin jo niin huumeasennoitunutta että kaikki otetaan siltä kannalta.

[muokattu 13.10.2003 17:00]
alphamagic

Posts: 3,628

#143 • • alphamagic
hyvät bileet. miinuksia toki löytyy mutta dana sai kaiken unohtumaan... paras setti aikoihin*plur* ja jatkoilla oli kans erittäin kivaa, kiitos sashan setin *pihkassa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

super-enkuli

Posts: 1,521

#144 • • super-enkuli
Bileet olivat kivat, musiikki oli loistavaa, seura oli loistavaa, MUTTA äänentoisto karmea, yläkerran päällysteet pelottavat/karmeat (allekirjoittanut meinasi kaatua useammankin kerran niissä), narikasta tecno-halliin tuleva valo häiritsi todella paljon, yläkerran valoista ois odottanut ”hieman” enemmän, vessoja oli todella vähän ihmismäärään nähden.

Plussana täytyy kyl sanoa, että jono liikkus ovella hyvin ja narikka oli ihan kivasti järkätty ja turvatarkastuskin oli ihan sopiva. Lady DANA oli kyllä erittäin hyvä mielestäni, tykkäsin vaikka ei ollutkaan sitä kaikkein rankinta Danaa. *sydän*

Missä muuten siellä myytiin ennakkolippuja aamuihin? Yritettiin etsiä ja kysellä mut ei löydetty. Järkkäritkään eivät tienneet mistä niitä saa ostettua. Aamut oli kyl kivat...*iihhih*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

OCS

Posts: 1,828

#145 • • OCS
Kiitokset hyvistä juhlista! Oli hetkeen taas hieman erilainen kokemus kun normi klubipippalot. Negatiiviset asiat, joista porukka täällä suurimmaksi osaksi vaahtoaa, taisi jäädä multa huomaamatta. Mitenkään syvemmin analysoimatta mulle jäi ainakin hyvä fiilis näistä.

Ehkä suurimmat kiitokset ansaitsevat kuitenkin frendit jotka jaksoivat/kykenivät saapumaan paikalle. Ilman teitä juhlista ei olisi tullut mitään. *iso sydän tähän* I luv ya.
Vexe

Posts: 1,016

#146 • • Vexe

Avernian:
Ihan yksi lysti mulle mitä niillä etsitään, mutta päämäärättömällä taputtelulla ei mitään löydetä.



Niillä on ennaltaehkäisevä vaikutus.

[muokattu 13.10.2003 18:00]
super-enkuli

Posts: 1,521

#147 • • super-enkuli
Ai niin, missä olivat soittolistat?

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

raisin

Posts: 129

#148 • • raisin semirusina

ravec:

Techno sali näytti lupaavalta, suljin pois mielestäni arvioimisen ja keskityin fiilistelyyn ja musiikkiin. Kukaan ei tiennyt kuka soittaa, joten...piti elää sen kanssa.

Pää-saliin tultaessa, kävi Pohjolan mainoskyltit hymyilyttään.
Mutta fiilis oli sillei kova, että ei jaksanut takertua mihinkään.


Loppu kaneetti:

Bileet oli meidän maan tasolla jees.
Jos tästä ei tullut pahasti pers nettoo, niin lisää näitä. Lisää....


Kiitos Sedille ja Tädeille.



*joo*...oikea asenne ja asiaa.Niinhän se on..ihmisillä on hauskaa jos asennoituu oikein.Jos jengi lähtee pileisiin vaan mököttämään ja arvostelemaan et minkä kaiken ois itse osannu tehdä vähintään puolet paremmin,niin on aika heikoilla et pystyy pitää hauskaa...tai ehkä jopa nauttimaan musiikista ja fiiliksestä..nehän ne tärkeimmät asiat kuitenkin on..vai?*piis*

--
hyiiiii.

Avatar
#149 • • ikj Guest
aika ihmeellistä että ei ollut soittolistoja? kuulema.
tähän ois kiva kuulla selitys?
ravec

Posts: 1,102

#150 • • ravec
Itseasiassa noi oli soittolistat jo about kahta viikkoo ennemmin tuolla TranzExperiencen sivuilla.

Mutta paikanpäällä ei ollut missään seinillä.
super-enkuli

Posts: 1,521

#151 • • super-enkuli

ravec:
Itseasiassa noi oli soittolistat jo about kahta viikkoo ennemmin tuolla TranzExperiencen sivuilla.



Tuoko riittää selitykseksi siihen, että niitä ei ollut paikanpäällä missään? Aika heikkoa...

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

ravec

Posts: 1,102

#152 • • ravec

super-enkuli:
---
ravec:
Itseasiassa noi oli soittolistat jo about kahta viikkoo ennemmin tuolla TranzExperiencen sivuilla.

---


Tuoko riittää selitykseksi siihen, että niitä ei ollut paikanpäällä missään? Aika heikkoa...



Mun ei varmaan tarvii selitellä mitään, koska en kuulu järjestäjiin.
Kommentoinkin sitä, että jos ei ole nähnyt ton kahden viikon aikana esiintyjälistoja netissä....se kai oli oi-voi.
En itsekään tiennyt kuka soittaa Techno-salissa, kun valoa ei ollut paikanpäällä nimeksikään. Mutta main-salissa sen kuuli biiseistä ja sen näki.

Kiitos ja Nam!
drS

Posts: 1,939

#153 • • drS
plus:
+ Massiivisuus ja ihmisten määrä, ei oo tollasta saanu paljoo kokee suomessa eikä varsinkaan tampereella
+ j00f, loistosetti ja näytti miehellä itelläkin olevan hauskaa
+ Lekebusch
+ Pääsalin äänentoisto. En ole ikinä kuullut hyvää ääntä missään hallibileissä, vaikka olisi kuinka nelipiste tms. Täällä saundi oli kuitenkin parhaasta päästä. Vasta Dana soitti niin lujaa että rupes korviin sattuun. Takaseinän kaikukaan ei kyllä mua häirinnyt enää salin etupuoliskolla.
+ Chilli & game room rokkas
+ Viploungen makkaraperunat
+ Viploungen juomatarjoilun vähyys, pysypähän kontrolli *hymy*
+ Ei tarvinu lukee aamulehdestä seuraavana päivänä kuinka ”vuoden isoin teknotapahtuma muuttui vuoden isoimmaksi huumeratsiaksi”

minus:
- Valojen käyttö pääsalissa
- Dekojen vähyys pääsalissa
- Matto pääsalissa. Tanssiminen onnistui vielä jotenkuten, mutta aina salin poikki kävellessä tuli kompasteltua vähintään kerran
- Vessojen vähyys (onneks oli staffikortti)
- Teknohalli. Seinille ois voinu laittaa enemmän ja paksumpia kankaita, puhumattakaan muista dekoista. Nyt tila muistutti ala-asteen diskoa jumppasalissa (ehkä kuitenkin äänentoisto oli tykimpi).
- Liikaa turisteja, nihkeesti irtos huutoja tai muuta suosionosoitusta verrattuna bileisiin yleensä. Areenan tanssilattian meininki oli yleisesti ottaen vaisu. Bandidos -hurjatkin kunnioittivat tapahtumaa läsnäolollaan..
- Allekirjoittaneen mukakiire ja pakko-pousata-lavan-takana -syndrooma. Bileet meni vähän ohi, ei kerennyt kunnolla keskittyyn oikein mihinkään settiin.

Kokonaisuudessaan bileistä jäi kuitenkin mahdottoman hyvä fiilis. Esimerkiksi sillä hetkellä kun hyppi kaikkien muiden kaa god is a dj:n tahdissa ja huusi kurkkunsa käheäksi ei noi miinuskohdat haitannu paskan verttaa.
Mielipiteeni johtuu sitten varmaan siitä että järjestäjät itse kirjoittivat tämän mun tunnareilla, koska eihän noin ”paskoissa bileissä” voi olla noin kivaa.
Jenz

Posts: 13

#154 • • Jenz
Mun ekat isot bileet... vaikka vertailukohtana olikin muiden hehkutus ja niistä syntyneet huisat odotukset, kokonaisuudessaan oon tyytyväinen *joo*

Ihme kyllä, mun taskujen sisältöä tarkastettiin ahkerasti, vessaan pääsin jonottamatta henkilökunnan tiloihin ystävällisen järkkärin opastuksella (vessajonoa oli siinä käytävässä, muttei mitään auttamattoman pitkää), mattoihin en kompastellut - vaikka ne vähän ens alkuun vaivasikin, danan setin aikana töppäsin korvatulpat ja meno jatkui... ei siis ole tarvetta kritiikkiin..

ensi kertaa varten vähän parempaa infoamista paikan päällä (esim. mistä saa taksin, ettei tarvi kävellä Sampolan tolpalle asti -omaa tyhmyyttäkö? *nauru*), ja onnea dekojen kanssa. hei, ainut mikä jäi vaivaamaan oli, että vichyä ei enää saanut pullossa joofin setin loppupuolella - muovituoppi ei oikein toimi tanssiessa...
ilarip

Posts: 731

#155 • • ilarip

idi:
aika ihmeellistä että ei ollut soittolistoja? kuulema.
tähän ois kiva kuulla selitys?



Heh mitä vittua? Oliko sun mielestä eka kerta ku ei o soitto listoja?
drS

Posts: 1,939

#156 • • drS

skeletor:
00 oli pettymys! sil laukkas viel siin alussa kaikenkukkuraks... entiset mixaukset o parempii...



OMG laukkasko DJllä bileissä?!?!?! Vähän perseestä!
anri

Posts: 890

#157 • • anri team parempi pitäjä
Tää tykkäs!!
En huomannu vikaa, joka ylittäis uutiskynnyksen*iloinen*
-eli annetaan pikkuviat anteeksi ja toivotaan, että joku taas
jaksaa uusia isoja bileitä järkätä - niistä kun ei liian usein
pääse nauttimaan !
(ainakaan treellä)

--
don't go halfway - go all the way

enrg

Posts: 2,040

#158 • • enrg
Joo hauskaa oli ja varsinkin lipun hintaan nähden ei mitään valittamista. Timetable ja kartta(oliko jossain?) ois ollu kiva. En sit ikinä palloillu edes chill-out tai game roomille*täh*

Kiitokset vanhoille ja varsinkin uusille tutuille.
UnityF

Posts: 15,721

#159 • • UnityF joo just se
Huh kun meni vähän aikaa lukee kaikki sivut läpi *hymy*

Nooh mä olin paikalla jo hyvissä ajoin ja kävin paikan läpi kokonaan.. *hymy*
mutta sydämmeni vei heti TECHNO HALL *sydän*

Kiitos !!!!!!!!!!!!!!
TECHNO HALL :
21:00-22:30 Benn *sydän*
22:30-00:00 Jamestalbot *sydän*
00:00-01:00 Psilodump *sydän**sydän*
01:00-03:30 Cari Lekebusch *sydän**sydän**sydän**sydän*

Mä kävin kai jossain hyvissä välissä vessoissa koska en jonottanu kertakaan! ja aina oli kyl paperia...*hymy*

Hmm.. omituista kyllä mä maksoin vedestä 20senttiä kun ostin sen siitä narikan viereisestä myyntipisteestä... no tosin se ei ollu pullo mut ihan sama se mun mielestä mistä sen veden juo.. ja mä pääsin vesituopilla kyl kaikkiin kerroksiinkin..*hymy*

musiikki oli ihan jees voimakkuudella ja itte en huomannu mitään erikoista joka olisi kiinittäny mun huomion paisti ne muutamat kerran kun kävin ylhäällä tupakalla et musiikki on tosi hiljasella. En tiedä miten lopussa meni kun en tosiaankaan ollu siellä salissa.. Mattoihin menasin kompastua pari kertaa *iihhih*

valaistukseen ylhäällä en kiinittäny huomioo mut teknosalissa oli mun mielestä oikeen jees kun jos halus tanssii ”pimeemässä” kulmassa niin tanssi sillä puolella missä ei ollu narikat ja jos halus tanssii ”valoisamalla” puolella tanssi sit lähellä narikkaapuolta..(sekavasti selitetty *blush*`) Mä itte viihdyin siin vähän taaempana ja ”valoisammalla” kohalla kun oli tilaa tanssia ja näki eteensä ja savu ei häirinny *hymy*

Ruoka oli jees vippissä ja yleensä muutekkin... Harvemmin sitä enää nykyään bileissä järkätään ruokapuolta niin tää oli tosi jees ylläri *hymy*pisteet siitä *joo*

ja toi tupakkapuoli.. itte kun just koitan lopettaa tupakinpolttoo niin oli tosi jees et piti mennä ulos polttamaan niin en tuprutellu kyl paljoo..*hymy* ja ilma oli kyl tosi hyvä sisällä ja tosiaan vaatteet ei haissu tupakille niin kuin normaallisti..*hymy*

Dekoista niin en niihinkään kiinittäny huomioo et ei mitään mielenpainuvaa mut ei niiden puuttuminenkaan haitannu ... *hymy*

Porukkaa oli just ihanasti paikalla ja tosiaan tuntu et puolet helsingin biletutuista oli paikalla..*hymy* Ja uudet tuttavuudet piristi tosi hyvin kanssa iltaa.. *hymy*


Aamubileet niin *plur* ohhoh ja ohhoh et oli kyl hauskaa ja kiitos ihku DJ:lle jotka soittivat niiiiiiiiiiiiin hyviä kipaleita et huh huh...*plur* Ja porukka oli ihan hyvin sieläkin paikalla et ei tullu semmoista autiota tunnelmaa missään vaiheessa *hymy*

ja ne jatkojen jatkot siel baarissa.... Harri niin sähän ET huijaa biliksessä..*vink* Mikä ihme oli sen baarin nimi jossa me oltiin jos joku viittis valaista...*blush*



Mut hyvä fiilis jäi kokonaisuutena kai se on kun olin niin hyvällä tuulella että en kiinittäny miinuksiin niin paljon huomioo.. mitä nyt vipin viina puoli kusi pahemman kerran mut ens kerralla sit toivottavasti paremmin...*hymy*


Ja kuvista linkkejä tänne jos ette meinaa klubbariin niit lähettää...*joo*
Avatar
#160 • • ikj Guest

Lightsi:
---
idi:
aika ihmeellistä että ei ollut soittolistoja? kuulema.
tähän ois kiva kuulla selitys?

---


Heh mitä vittua? Oliko sun mielestä eka kerta ku ei o soitto listoja?



en ollut paikalle, mutta se tuntuu vaan vähän oudolta että jos on niin suuri lineuppi ja suuria nimiä, että ois varmaan ihan kiva tietää millon kuka soittaa ja ketä kuuntelet!? kun monet ei varmaan dj'tä naamasta tunnista.
Ja eihän se nyt varmaan mikään iso työ ois ollut printata pari paperia.
Jos soittajien kans oli jotain hämminikiä jne niin kyllähän sen sitten ymmärtää.