Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,771 views

MaSari

Posts: 1,986

#121 • • MaSari space jammer

Jil:
Aluks ne olikin teipillä kiinni. Jeesusteippiä niihin oli käytetty, mutta aika hepposesti ne irti teippauksistaan lähti...
Tosin siin aika keskellä salia oli semmonen vihree maton pätkä, mihin me aina suunnistettiin.. Siin oli teippaukset kunnossa...*nauru*

[muokattu 13.10.2003 12:10]



Olisitte tullu kertoo mullekkin *vink**nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jil

Posts: 682

#122 • • Jil
No sithän sinne ei ois enää mahtunu tanssimaan jos oltas kaikille kerrottu! *hih*
Susu

Posts: 1,077

#123 • • Susu The Nasu
Aikasta vaisuksi jäi bilemieli tampereella, suurimmaksi osaksi siksi et musiikki ei ollut mun makuun, mutta tulipahan käytyä ja porukkaa oli just sopivasti! *hymy*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Avatar
#124 • • bileprincessa Guest
Heippa Heippa!
Onpas täällä mielipiteitä laidasta laitaan.Monet näyttää ottavan aika herkästi nämä kommentit itteensä???Kauheet herneet veti nenäänsä tosi moni ton Raver 79 kirjotuksesta.Raver 79

Ite voisin bileistä kanssa jotain sanoa...
Yhdyn täysin siihen että musiikki soi aivan liian hiljaisella!!!!
Mun mielestä sen musan täytyy kuulua ja tuntua,silleen et siihen menee täysillä mukaan ja vilunväreet menee pitkin selkää.Tuolla ei sellasta fiilistä mulle tullu kertaakaan.Vaikka DJ:t olikin aivan mahtavia.Ois pitäny sit kai hinkata siinä lavan edessä,mutta kun tuntu että tanssialaa oli kuitenkin 30metrii joka suuntaan,ainakin.
Ilmanvaihto oli HYVÄ!Missä täällä oli osa bailannu vai johtuuko osan huonosta kunnosta että ei henki kulje ja hikivaluu ja on kauhee tuska.Ite bailasin aika tarkkaan 6tuntia putkeen ja hiki ei tullu kertaakaan,iso plussa siis minulta onnistuneelle ilmanvaihdolle!!!!
Eipä tässä tämän kummosempia!Lisää bileitä vaan Treenkin suunnalle!*plur*
ezzy

Posts: 8,060

#125 • • ezzy Droid-pappa

bileprincessa:

Ite voisin bileistä kanssa jotain sanoa...
Yhdyn täysin siihen että musiikki soi aivan liian hiljaisella!!!!
Mun mielestä sen musan täytyy kuulua ja tuntua,silleen et siihen menee täysillä mukaan ja vilunväreet menee pitkin selkää.Tuolla ei sellasta fiilistä mulle tullu kertaakaan.Vaikka DJ:t olikin aivan mahtavia.



Se musa ei kuulu, koska olet kuuro, ei varmaan tullut moinen mieleen?
Seuraavaksi varmaan pitää järjestäjän raahata VITUN iso PA paikalle ja sit tarjoilla kaikille elacin-tulpat päähän (á 180) ilmaiseksi, kun ei bilettäjät osaa itse huolehtia kuulostaan?
keijukainen

Posts: 1,599

#126 • • keijukainen kiksumurmeli

renell:
höh., en tajua miksi jengi nalkutaa! omasta puolestani voin sanoa että hauskaa oli!
ihan älytöntä mussutusta matoista, valoista, musasta, vessoista jne jne jne,...

omalta kohdalta kaikki toimi, ei kerrassaan mitään valittamista.

-matot ei todellakaan häirinneet, oli mukava välillä istuskella pehmustetulla lattialla.
-valot teki tehtävänsä
-äänentoisto teki tehtävänsä, kunnon volumet! niinhän se menee: ”if it's too loud, you're too old!”
-vessoihin pääsin aina kun oli tarve.
-tupakointipaikat hyvä juttu, ei savua liiaksi saleissa.
-pystyi kyllä mainiosti hengittämään joka paikassa, eli kyllähän siellä ilmaa riitti.

nauttikaa ihmiset olennaisesta ja lakatkaa olemasta niin pirun kyynisiä. hauskaahan bileisiin lähdetään pitämään, eikö?



*joo*
Oon kyllä aivan samaa mieltä....
Musta bileet oli aivan ihanat *hymy*

--
*seepla*

Jil

Posts: 682

#127 • • Jil
Niin en mäkään tajua, että missä se musiikki oli hiljasella? Epätasaselta kyllä kuulosti, mutta korvat ei ainakaan tykänny...
pupuankka

Posts: 869

#128 • • pupuankka poly-wtf?!
Idefix:

ja eikun seuraavia isoja bileitä odottelemaan, oisko jo tiedossa, millon? missä? ja kenen järjestämät?



mites olis nuo entropyn 10-v bileet helssingissä? sinne nimittäin on kyyti täältä jyväskylästä.. bussiin mahtuu ja hinta 30 lippuineen päivineen *mainosmainos* *nauru*
ravec

Posts: 1,102

#129 • • ravec
Tulin kavereiden kanssa paikalle ”hieman” myöhään, kun etkot venyi Omppuhotlassa. Tullessa pää-ovelle, strobojen välke valaisi mieleni ja fiilis nousi 120%.
Jonotus meni 4 minuutissa, narikka rokkas ja sitten tehtiin joku turvatarkastus..... Vaistomaisesti aloin ottaa kamoja taskusta pois, niin tarkastaja sanoi....että ei se niitä halua nähdä....*igor* Noh, tiskilta hakeen pullo EDiä ja odotteleen että muut frendit tulee sisälle.

Techno sali näytti lupaavalta, suljin pois mielestäni arvioimisen ja keskityin fiilistelyyn ja musiikkiin. Kukaan ei tiennyt kuka soittaa, joten...piti elää sen kanssa.

Pää-saliin tultaessa, kävi Pohjolan mainoskyltit hymyilyttään.
Mutta fiilis oli sillei kova, että ei jaksanut takertua mihinkään.

Luulin että X-box oli tuonut paikalle kaksi peli asemaa, mutta tää-oli erilaista.
Tuli ihan sellainen hmmmm....media-mesta/medialuola fiilis...jäätee uupui ja isot uima-altaat....*nauru*

Siinä vähän aikaa ravattuani ylös alas etsiskellessäni ystäviäni, alkoi J00F soittaa.....
Ja näin ollen aika menikin J00Ffin kanssa mukavasti......Huomioinko väärin...jos sanon, että: J00F soitti sen ekan tunnin samanlaista settiä kuin muillakin keikoilla, sitten tuli yks kovempi kipale ja porukka reagoi siihen aktiivisesti, sen jälkeen oli pari chillimpää zipaletta ja sitten tuli 45 minsaa about kovempaa, progressiivisempaa tykitystä ja porukka oli ihan menossa mukana. Kunnes LADY DANA ampui aivoni toiselle tasolle. ”en ole danan settien kuuntelija”
Mutta nyt meno rokkas. 03:00 olin valmis lähtemään, koska biitti oli mekaanista, enkä saanut siitä virikkeitä.... Aajattelin ottaa humalaa lähemmäksi, mutta en saanutkaan kovaa viinaa isossa salissa...... No kekkerit oli ohi ja kohti omppua paremman puoliskoni kanssa, joka viihtyi vielä 20 minsaa Danan tahdeissa.

Plussat ja miinukset....

+ iso paikka
+ halpa lippu
+ halvat juomat
+ safkat
+ narikka toimi
+ poket oli jees
+ ei tupankansavua
+ olut ei lennellyt tanssilattialla niskaan, eikä vaatteille
+ musiikki sopivan kovalla
+ John ”00” Fleming
+ kokonaisuus

- ison tilan valaistus ei toiminut ”katto liian korkealla?” *poks* Laseri ei ollut isoin, eikä mahtavin mitä suomessa olen nähnyt, eikä laserilla ollut mitään prismoja, joista sen säde olisi jakautettu eri peileihin, joita olisi ohjattu servoilla. (viittaus Weekender 95, Planetti Paasitorni 96) Valomies ei liikkuttanut fiiliksellä valoja.
- turvatarkastus


Loppu kaneetti:

Bileet oli meidän maan tasolla jees.
Jos tästä ei tullut pahasti pers nettoo, niin lisää näitä. Lisää....

Nyt oli J00Ffi ja Dana.......eikö ensi kerraksi saisi Armin Van Buurenin ja Marco V:een....pliiss.....*pahis**plur**pahis**nauru**hih*

Kiitos Sedille ja Tädeille.
hallucinogen

Posts: 8,190

#130 • • hallucinogen Edain
Armin van buuren kylläkin mutta sit lisa lashes kanssa =)

--
pikku-*possu*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#131 • • [Nuclear] el aprendiz

iblib:
niih...no mä ainakin olettaisin että pelkkä flyer tai järjestäjän oma nettisivu kertoo tuollaisen ”pikkujutun”...toi ei nimittäin oo sellasia asioita jois ite pitäis olla aktiivinen ja ottaa selvää (kuten esim jotkut kyyditysten järkkäilyn muutokset tms)..en jaksanu siit nimittäi nii hirveesti sit stressata niin en ehtiny sitä ostamaan etukäteen ja tuli kyl aivan yllätyksenä ovella.


Toki asian ois voinu munkin mielestä laittaa helpommin näkyville, mut silti ottaisin tollasen asian selville vaikka olisikin pienen työn takana kuin luottaen siihen ”No ei ne nyt kauheesti kalliimpia voi olla”.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#132 • • Idefix Guest

pupuankka:
Idefix:

---
ja eikun seuraavia isoja bileitä odottelemaan, oisko jo tiedossa, millon? missä? ja kenen järjestämät?
---


mites olis nuo entropyn 10-v bileet helssingissä? sinne nimittäin on kyyti täältä jyväskylästä.. bussiin mahtuu ja hinta 30 lippuineen päivineen *mainosmainos* *nauru*



täytyypä panna mietintämyssyn alle hautumaan ;)
John

Posts: 1,384

#133 • • John Lauma
Mulla oli kivaa. *hymy* Lekebush oli kovin, ja gameroomissa oli kovin mukava istuskella.

Ison salin äänentoistosta mussuttelevat voivat yrittää itse toteuttaa samankokoisessa tilassa äänentoiston joka kuulostaa joka puolella hyvältä jyrisevillä bassoilla ilman että kuulo ja taju lähtee äänenpaineesta.

Ainoa mikä vähän häiritsi oli vessat... Yhteensä 4 vessaa 3000 hengen bileissä? Mutta yllättävän nopeasti pitkätkin vessajonot lyhenivät, että ei se mikään ylitsepääsemätön ongelma ollut.

Kuten sanoin monta kertaa jo illan ja aamun aikana, tämä oli paras bilereissu piiiitkääään aikaan! Kiitos järjestäjille, kaikille tutuille ja matkaseuralle (varsinkin kuskille, joka jälleen kerran jaksoi kestää täydellistä kaaosta *hymy*).

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#134 • • wdwqs Guest

ezzy:
---



Se musa ei kuulu, koska olet kuuro, ei varmaan tullut moinen mieleen?
Seuraavaksi varmaan pitää järjestäjän raahata VITUN iso PA paikalle ja sit tarjoilla kaikille elacin-tulpat päähän (á 180) ilmaiseksi, kun ei bilettäjät osaa itse huolehtia kuulostaan?
[/q

no niin! bileet oli hyvät jasillä siisti.
jälkeenpäin kun ajattelee nalkutin itekki ihan turhaa!
ja mun erdellisistä viestistä viel sen verran etsiinä oli aika vitusti läppää...mut moni ei näytä tajuuvan..
ja sit herra ezzy ”mr hifisti” toki äänenlaadussa oli toivomisen varaa mut ei bileisssä kaikki tarvi aina olla niin hifiä ja highendiä] sinne mennään bilettään eikätarkkaileen et missäs se ääni nyt kusee!

KIITOKSET JÄRJESTÄJILLE!

Avatar
#135 • • hellu Guest
Jahas... Minun täytyy sanoo että oli JÄTTE kivaa koko illan... Hyvää musiikkia, tuli enimmäkseen oltu pääsalissa, sekä ihania ihmisiä...

Eniten mua harmittaa ne suojamatot, oli tosi kamalaa tanssia niiden päällä kun ne liukui joika suuntaan. *igor* Onneks löytyi takatilasta alue jossa mattoja ei ollut *iloinen*

Se että tupakka paikka oli ulkona oli hyvä juttu, mutta olis saaneet laittaa siihen jonkinnäköisen pressun kuitenkin suojaksi, sillä ei ollut kiva seisoskella sateessa. Muutenkin välillä oli hyvä päästä viilentymään hetkeks ulos... *iihhih*

Ihmisiä oli paljon, ja kyllä varmasti jokainen joka sinne meni, tiesi sen että on ahdasta, kuumaa.. ja bla bla bla... Mutta niinhän on joka paikassa... *ding*

Kiitos!!


P.S. Aamut oli kyllä piste iin päälle!! Kiitos kaikille mukaana olleille!! *sydän**sydän**sydän*
Now And Then

Posts: 86

#136 • • Now And Then =*^____^*=
ookei.. Mun mielesta on ihan vitun turhaa valittaa tommosista asioista kun 'aanenlaatu' , voi vittu.. kylla se ihan hyvalta kuulosti eika mua haittaa paskan vertaa jos siin on jotain pienta haikkaa... mut ainoo mika mun mielesta kusi ja rankasti oli taa aftereille venailu.. laeeh.. mut ei sekaan sit enaan haitannu kun paasi sisalle asti *iloinen* , kertakaikkiaan loisto bileet ja hyvat esiintyjat.. Dana piiskas just sopivasti ja Proteus on aina yhta hyva lavalla , eiko? *nauru*
Lisaa tammosia, *hali* kaikille jotka oli mukana ja jarjestajille.. *piis*

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..

Jussi Soro

Posts: 6,385

#137 • • Jussi Soro choon!

Avernian:
Ei myöskään yhtään mitään hyötyä. Taputeltiin vain kyljistä sekunnin ajan. Siis paikasta jossa ei kukaan säilytä mitään ellei se sitten ole teipattu kylkeen kiinni tai pidä asetta kainalokotelossa. Ihmettelen kyllä miksi moiseen vaivauduttiin jos ei kerta edes mitään katsota.*täh*


Varmaan sen takia, että poliisit on sitä paikalle vaatineet, ja järjestäjä on päättänyt sen hoitaa noin. Ei silläkään, että puretaan kännykät löydetä mitään sen enempää, saadaan vaan kilometrin mittainen jono aikaseks ja kaikille heti kärkeen vitutus päälle.
Now And Then

Posts: 86

#138 • • Now And Then =*^____^*=
Missas muuten kaikki kuvat on? *vink* *ding* ois kiva naha jotaa kuviakin.

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..

hallucinogen

Posts: 8,190

#139 • • hallucinogen Edain
Dana jatkoilla???
eikös siel pitäny olla Gen.6 (creon Rec. Sweden), Proteus (säde), Sasha F (rush), Vincent Vega & Circle?

--
pikku-*possu*

ilarip

Posts: 731

#140 • • ilarip

pr0ton:
Hauskaa oli suurimmaksi osaksi ajasta. Tosin en edes muista Gen6:n jälkeen musiikista oikeen mitään kun kännyni otti ja katosi. Meni loppuilta sitten sitä etsiessä.

Miinuksia ei minulta tule kuin A-oikeuksien puuttumisesta, alakerran ruuhkautumisesta yläkerran portaat <-> vessa välillä. Sekä siitä, että henkilökunta siirsi vastuuta poukkoillen toisilleen. Järjestysmiehet käskivät kysyä löytötavaroita narikasta ja narikka järjestysmiehiltä (doh?!?) *piru* Ja se teknosali oli kyllä lähinnä vitsi *igor*

Eritelty plussa tulee pääsalin riittävästä väljyydestä. Edes vessaan en joutunut odottamaan yli kahta minuuttia. Jos kännykkäni ei olisi kadonnut, niin olisi ollut jopa ihan loistavat bileet, nyt jääden siis vain keskinkertaisiksi.

BTW. saanko kysyä mihin noi dekot oli oikeen joutunu? Mielestäni katossa ei roikkunut kuin pari hassua? 19.jpg

[muokattu 13.10.2003 07:56]



Jos vastaan tuohon.
Meillä oli todella suuria ongelmia dekojen kanssa. Aloitetaan vaikka UV:n puutteesta, uvta piti tulla paikalle riittämiin mutta ei koskaan tullut. Dekot oli suunniteltu että ne pyörisivät, mutta oli mahdotonta laittaa dekoja pyörimään, koska strussejen päistä tulleet virtajohdot tekivät pyörimisen mahdottomaksi.