Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,775 views

juice

Posts: 852

#21 • • juice Team Sika

alien:
mul ainakin oli aivan helvetin kivaa! voitti mennen tullen monet bileet...

[muokattu 12.10.2003 14:59]


Jep kivaa oli. Ei oikeestaan mitään pahaa sanottavaa. Tosi tyytyväinen tilaan, ei tarvinnu lattiaa vaatia kyynerpäillä. Iso plussa siitä, että sisällä ei ilmeisesti saanut tupakoida. Jos känniörveltäjäkusipäähuojujat(c) häiritsivät, voitte osottaa muo syyttävällä sormella.
Btw, halpeniko se bisse jossain vaiheessa vai aloinko saamaan jotain tukkualennusta?
Avatar
#22 • • ALIEN Guest

juice:
---
alien:
mul ainakin oli aivan helvetin kivaa! voitti mennen tullen monet bileet...

[muokattu 12.10.2003 14:59]

---

Jep kivaa oli. Ei oikeestaan mitään pahaa sanottavaa. Tosi tyytyväinen tilaan, ei tarvinnu lattiaa vaatia kyynerpäillä. Iso plussa siitä, että sisällä ei ilmeisesti saanut tupakoida. Jos känniörveltäjäkusipäähuojujat(c) häiritsivät, voitte osottaa muo syyttävällä sormella.
Btw, halpeniko se bisse jossain vaiheessa vai aloinko saamaan jotain tukkualennusta?



jätkä on vieläkin ihan kännissä... *nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#23 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tuli oltuu sen verran olois ja huudeltuu vieraisii pöytii ettei pal mua haitannu nuo decot sun muut hässäkät. Tykkäsin.
Ei vaan muista mitä tuli höpistyy ni ei voi sit taas yksin hihitellä muistellen mitä höpöjä sitä tuli taas lauottua.*pelle*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#24 • • hyperventilaatio Guest
Plussat:
+Techno-hall, musa oli loistavaa ja jalka irtos maasta

Miinukset:
-Pääareena, musiikki omaan makuuni täyttä paskaa koko illan, aivan liian valoisaa ja liikaa kännisiä turisteja.
-Techno-hall:n valaistus, narikka ja ylempänä oleva tasanne valaisi koko mestan. Muita valoi ei sit paljoo näkynytkään
-Äänentoisto
-Vessat
-Pääsalin VALAISTUS, herrajumala! Ka kun ei kattovalotkin palaneet
-Röökipaikka
-Matto, ne pienet hetket, joita kävin pääareenalla, ei tanssimisesta voinut nauttia, koska jalat lipsui alta koko ajan
-Koko metroauto-areena
-Aivan liian kalliit

Eli kokonaisuutena en kyllä kehuis. Mikäli jatkossa jotain järkätään, en aio järjestäjien lippukassaa lihottaa.
katai

Posts: 4,182

#25 • • katai
heheee.... kivaa purnausta....*pahis*

Ilmastointiin ja kuumuuteen.. itse löysin sieltä reunalta oisin ihanan paikan jossa puhalsi kokoajan kylmää ilmaa!!! Ja olen ollut varmaan sadassa bileissä joissa on ollut kuumempi ja vähemmän happea saatavilla, tuolalhan oli aivan loistavat olosuhteet tanssia sen puolesta!!! Missäköhän bileissä jengi on käynyt tanssimassa kun valittavat tosta?
Ja kerrankin oli aivan ihanaa kun ei ollut tupakansavua (ja muuta) joka puolella! Se huonontaa ilmaa niiin paljon ja kerrankin vaatteeni eivät haise tupakalta bilereissun jälkeen!
Sairaan hauska reissu oli kaiken kaikkiaan. Musiikki ei ehkä ihan mun mukuun mutta tuli oltua silti tanssilattialla useita tunteja.

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Zwek

Posts: 1,701

#26 • • Zwek
*nauru* Hallmarkeissa oli helvetin kivaa...
Tyeicha

Posts: 5,807

#27 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Puistokemisti:
Ei vittu, ei, Ei, EI.
Musiikki oli jees suorastaan tosiJEES ja tila mahtava, mutta jos bileet voi toteuttaa yhtään ton paskemmin. Nii huh huh.



*hmph* täysin samaa mieltä. onneks hotellihuoneen super pehmeet peitot ja tyynyt pelasti illan..

--
-Tyeicha-

Late

Posts: 3,441

#28 • • Late team Lasse
Tuota noin, aika paljon huonoja puolia on ihmiset löytäneet bileistä. Itse en oikestaan hauku muuta kuin sitä pääsalin päällystettä. Ei ollu kiva kun matto lipsu jalkojen alta jatkuvasti.

Mutta, mutta... kokonaisuutena en voi todeta muuta kun että olin ihan *pihkassa*. En tosiaan muista koska viimeksi olisi tullut tanssittua noin paljon. Fiilis oli täys 10 ja yläkerran musa maistu. En tiedä mistä tämä olo tuli mutta sitä ei kyllä nykysin enää usein koe. Oli varsin kivaa huomata bileiden loppuessa ihan älytön hiki ja lievä puuskutus. Voin todeta että tiesin tanssineeni, vaikka loppuakohden joutui vaihtamaan kiukku-vaihteen päälle kun tuntu että muuten ei kertakakaikkiaan jaksa. *pahis*

Eilistä muistelen varmasti vielä pitkään iloisella mielellä. Oli oikeesti loistavat kemut, ihania ihmisiä, hyvää musaa, loisto hotelli jne. *plur*

...Oli oikeesti tooosi kivaa *sydän*

[muokattu 12.10.2003 20:02]
-P

Posts: 4,972

#29 • • -P

Zwek:
*nauru* Hallmarkeissa oli helvetin kivaa...



vitti! lyön kohta niitä jotka mainostavat hallujen kivuutta ja alkaa kaduttaa etten ollut! *dissaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Viltsu

Posts: 2,010

#30 • • Viltsu noname
Indigolle & Sergei Shkuroffille menee kyllä pointsit allekirjoittaneen illan pelastamisesta..
olo oli paikalle saapuessa jo hieman väsynyt ja ylä- ja alakerran pettymysten jälkeen pelihuoneesta löytyikin sopivan intiiminmukava paikka missä pääsi sheikkaan pebaa oikein urakalla <3
miten ihmeessä jengi viihtyi siellä ”keilahallissa”? Ainakin loppuillasta sielläkin oli pa niin kovalla ettei voinut kuin ihmetellä touhua..

ps. yritystä kyllä oli nauttia pääsalissakin tanssimisesta, siitä ei vaan tullut nyt mitään?

pps. no totta vitussa viihtyy mestassa kuin mestassa jos on totaaliperseet =P

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

henkka

Posts: 4,973

#31 • • henkka

Viltsu:
pps. no totta vitussa viihtyy mestassa kuin mestassa jos on totaaliperseet =P



No pääsääntöisesti kyllä joten ei muuta ku änkyrät päälle.
Avatar
#32 • • GoA Guest
Oli ihan hauska reissu. Musiikki oli ihan kivaa vaikkei nyt polkkapojan makuun niin paljon ollutkaan. Äänenlaatu oli minun ei-hifi korville varsin riittävä. Ilmaa olisi voinut kyllä kierrättää enemmän mutta todella positiivista oli ettei alueella saanut tupakoida. Valot tuntuivat kyllä alimitotetuilta mutta savukoneen vähyys oli mielestäni hyvä asia. Matot eivät minua häirinneet koska en kovin kovaa polkannut johtuen meikeistä. *nauru* Sitäpaitsi niillä oli kiva istuskella. Tuttuja näkyi myös todella paljon ja oli mukavaa tavata uusia ihmisiä. Kiitokset tästä heille. Se mikä minua kävi vituttamaan noissa bileissä oli oma tyhmyys. Kofeiinihumala ei ole kiva jossei pysty seisomaan pitkään koska huimaa niin paljon ja oksetti vielä aamullakin. Todella typerää oli juoda liikaa batteryä mutta tyhmästyä päästä kärsii koko keho. Tulipa sitten istuskeltua siellä viimeiset pari tuntia... *blush*
hallucinogen

Posts: 8,190

#33 • • hallucinogen Edain
Itse en kyllä löydä oikeastaan mitään valittamista näistä bileistä, äänentoisto ei ollut liian kovalla pääsalissa, edessä pysty oleen hyvin ilman tulppia.
Matot olivat mun mielestä oikeen mukavat kun ilman kenkiä pistin menemään *nauru*
Dana oli aivan loistava
Mukavaa oli myös se ,että juoma oli edullista ja pääsalista sai myös ruokaa.*hymy*

No mutta jos nyt niitä miinuksia alkaa etsimään niin ne valot ei ainakaan pääsalissa ollut kovinkaan kummoset.

*sydän**sydän**sydän*Dana*sydän**sydän**sydän*

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#34 • • Jone Archibald Haddock

Angelus:
---
Zwek:
*nauru* Hallmarkeissa oli helvetin kivaa...

---


vitti! lyön kohta niitä jotka mainostavat hallujen kivuutta ja alkaa kaduttaa etten ollut! *dissaa*



Mä lyön kanssa seuraavaa joka vielä jatkaa Hallu-keskustelua Tranzexperience-topicissa. *uros*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#35 • • [Nuclear] el aprendiz
Aika ristiriitaiset tunteet bileistä, jotenkin ankeahkot kemut, mut potentiaalia paikalla olis lähes täydellisiin...

Miinukset:
- äänentoisto pääsalin takaosassa (ihmettelen jos ihmiset itkevät äänenvoimakkuudesta, aika itsestään selvyys, et ne soi kovalla joten tulppien hankinta ei olis kovin suuri vaiva)
- pääsalin liika valoisuus (ihan ku ois messuilla ollut *ding*)
- väkevien viinojen saanti
- turvatarkastus (taskut täynnä tavaraa, ei mitään väliä)
- matot (liikkui jalkojen alla)
- WC:t (armottomasti liian vähän)
- ilmastoinnin puute
- roskiksien puute (ne muovimukit...)
- \”tavikset\”

Plussat:
+++++ tupakointialueet erikseen!!! *sydän*
+ venue
+ musiikki
+ valot (vaikka ei ehkä musan tahtiin, ei haitannu *hih*)
+ chilli

Metro-Auto Areena paikkana oli kyl mun mieleen mitä suurimmaks osaks, isoin sali oli kuin oma maailmansa ku sisään astui: valot aivan omassa luokassaan, koko, väkimäärä, safkat...mua ihmetyttää et monet pitää 16 (ennakkoon) kalliina ton kokoluokan bileiks ja artistivalinnasta. Jos em. miinukset sais poistettua, niin voisin maksaa vaikka tuplahinnan. Harmittaa järjestäjien puolesta kun tais olla heidän ekat bileet (?) niin nyt sitten nimi tahriintuu, paska sana kun kulkee hyvää nopeammin. Ite ainakin menisin toistekin toivoen, että ovat ottaneet opikseen tämänkertaisista miinuksista ja bilettäjien mielipiteistä. *piis*

PS. Tuntuu siltä, että mitä isommat bileet sitä kriittisempää on asiakaskunta...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

patis

Posts: 1,158

#36 • • patis 10
Paskat bileet.

Odotukset oli korkealla ja oikeastaan pahemmin ei ois voinu pettyä.

Pääsalissa kusi oikeastaan kaikki. Valot, dekot, äänentoisto.. kaikki.

En oikeen ymmärrä miksi maksaisin 20 kuulovauriosta? Teknokerroksessa ei voinu käydä edes vessassa ilman, että ois korviin sattunu. Pääsalissa meni loppua kohden volyymit myös aivan överiksi. Muutoinkin koko tilan äänentoisto oli kustu totaalisesti. Sinänsä harmillista, koska siellä tuli hetkittäin ihan hyvääkin musaa.

Tosin mitään hajua kuka soitti milloinkin ei juurikaan ollut. Kiitos playlistien/aikataulujen totaalinen puuttuminen koko paikasta.

Jotenkin ironista, että Gameroom johon oli satsattu luultavimmin rahallisesti kaikkein vähiten toimi parhaiten. Äänentoisto oli mainio, korviin ei sattunut ja Indigo ja Shrukoff väänsivät hyvää settiä.

Todella amatöörimäisesti järkätyt pippalot, jättäkää ensi kerralla järjestämättä. Paska maku tästä jäi *uuh*

Känni ja letkeä matkanteko entropyn kyydissä pelasti vähän.

[muokattu 12.10.2003 17:18]
juice

Posts: 852

#37 • • juice Team Sika

Tyeicha:
*hmph* täysin samaa mieltä. onneks hotellihuoneen super pehmeet peitot ja tyynyt pelasti illan..


OT.
Hotelli oli kyllä positiivinen yllätys. Suosittelen tota omena hotellia lämpimästi.
Blues

Posts: 5,414

#38 • • Blues Koning van Afrika
Mä viihdyin oikein mukavasti ja oli ehdottomasti vaivansa väärti. Oli todella kiva tavata uusia kasvoja ja vanhojakin *kiittää ja kumartaa*
Vaatteet eivät edes haisseet tupakalle tällä kertaa mikä on todella suuri plussa. Saisi olla useammissakin bileissä tuolla tavalla ettei saisi pääsalissa tupakoida etc.
Vessat olivat aivan hirveät..onneksi oli glowstickeja mukana *nauru*
Matot olisivat saaneet olla paremmin kiinni kun onnistuin kaatumaankin niiden takia perseelleni kerran *hmph*
Olen erittäin iloinen että lähdin Tampereelle asti. Oli ehdottomasti odotusten arvoinen.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

[Nuclear]

Posts: 5,855

#39 • • [Nuclear] el aprendiz

patis:
En oikeen ymmärrä miksi maksaisin 20 kuulovauriosta? Teknokerroksessa ei voinu käydä edes vessassa ilman, että ois korviin sattunu. Pääsalissa meni loppua kohden volyymit myös aivan överiksi. Muutoinkin koko tilan äänentoisto oli kustu totaalisesti. Sinänsä harmillista, koska siellä tuli hetkittäin ihan hyvääkin musaa.


Maksaa muutaman euron tulpista, niin ei tarvitsisi kokea kuulovauriota. Niin surulliselta kuin se kuulostaakin, niin ei pitäis olla yllätys et bileis soi musiikki kovalla. Ja oma mielipiteeni on, et mielummin tulpat päähän ja volyymia suuremmalle, musiikki pitää myös tuntea. *joo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Rels

Posts: 796

#40 • • Rels setämies
höh., en tajua miksi jengi nalkutaa! omasta puolestani voin sanoa että hauskaa oli!
ihan älytöntä mussutusta matoista, valoista, musasta, vessoista jne jne jne,...

omalta kohdalta kaikki toimi, ei kerrassaan mitään valittamista.

-matot ei todellakaan häirinneet, oli mukava välillä istuskella pehmustetulla lattialla.
-valot teki tehtävänsä
-äänentoisto teki tehtävänsä, kunnon volumet! niinhän se menee: ”if it's too loud, you're too old!”
-vessoihin pääsin aina kun oli tarve.
-tupakointipaikat hyvä juttu, ei savua liiaksi saleissa.
-pystyi kyllä mainiosti hengittämään joka paikassa, eli kyllähän siellä ilmaa riitti.

nauttikaa ihmiset olennaisesta ja lakatkaa olemasta niin pirun kyynisiä. hauskaahan bileisiin lähdetään pitämään, eikö?

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson