Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,796 views

Riku

Posts: 3,187

#61 • • Riku The Little Prince

raver79:
Te kakarat jotka valitatte illasta ette taida olla kertaakaan käynyt suuremman luokan bileissä.
Ainahan niissä joku kusee.

JA sä taidat olla hieman liian täynnä itteäsi kun tiedät kaiken ja sulla on varaa kutsua muita kakaroiksi? Olen kyllä ollut suurissakin bileissä joissa mikään ei ole kussut, ja vaikken olisikaan, niin se ei silti olisi tekosyy mihinkään. Innercity 25000 ihmisen kera oli varsin toimiva tapaus ja käsittääkseni Labyrinthitkin ovat toimineet ilman suuria käytännön ongelmia?

Ensinnäkin musiikki oli aivan liian hiljaisella,se nyt vaan kuuluu asiaan että korvissa soi bileiden jälkeenkin (lajin haittapuoli).

Eli olet puoli kuuro koska se musiikki on jo soinut liian kovalla monta kertaa. Onneksi olkoon. Ja autoilunkin haittapuolia varmaan on että välillä jää jalankulkijoita alle kun ei katso eteensä?

Ja kuumuus?Jättäkää ne essot vähemmälle ja juokaa enemmän niin ei tuu tuska.

Tähän muutkin ovat jo jotain todenneet, mutta oma korteni kekoon... Pidä pääsi kiinni pässi ja lakkaa vetämästä sitä kusipäisyyttä pillillä nenään. Aijoo mut anteeks, onneksi sinä tiedät aina parhaiten kun olet noin pirun ouldskuul.

Itellä ainakin oli tosi hyvä fiilis koko illan ja ilmanvaihto oli mielestäni enemminkin loistava!

Ja sen sait mistä? Kohottamalla olematonta itsetuntoasi vittuilemalla koko illan turhaan muille?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Rels

Posts: 796

#62 • • Rels setämies

pHaze:
---
renell:
no mutta nythän sinä nalkutat siitä että minä nalkutan.. *hih*
annoin vain palauttetta palautteelle josta olin täysin eri mieltä.

---
Johtuen yksinkertaisesti siitä että annat ymmärtää että jos joku ilmaisee muitakin mielipiteitä bileistä kuin sen, että ne olivat loistavat ja on eri mieltä kanssasi, niin näiden mielipiteet ovat ”älytöntä mussutusta” ja nämä itse ovat ”nalkuttajia”, ”liian vanhoja” ja ”pirun kyynisiä”. Mielestäni se, että joku on eri mieltä kanssasi bileistä, ei oikeuta sinua vielä vittuilemaan kenellekään.


---

sehän on siis minun mielipiteeni. ja eihän täällä KUKAAN vittuile kenellekään, eihän?

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Riku

Posts: 3,187

#63 • • Riku The Little Prince

[Nuclear]:
Tuohan olisi ideaalitilanne, että salin eripuolilla olisi eri voimakkuuksia, mutta miten tuo onnistuisi käytännössä parhaiten? Jokainen saisi valita mieltymyksensä mukaan...

Kaiuttimien turhan kovan luukutuksen voi minimoida pistämällä ääntä useampiin pisteisiin saliin ja suunnittelemalla paikat niin että yleisö voi mieltymyksensä mukaan olla joko lähellä tai kaukana kaiuttimista äänen kuitenkin pysyessä kirkkaana ja puuroutumatta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#64 • • Riku The Little Prince

renell:
sehän on siis minun mielipiteeni. ja eihän täällä KUKAAN vittuile kenellekään, eihän?

Eli sinun mielestäsi on ihan ok vittuilla ihmisille vain koska näiden mielestä jotkut bileet eivät olleet yhtä hyvät kuin sinun mielestäsi?

Ja tapani mukaan, minä en jatka mitään mitä sinä et olisi aloittanut. Joka miekkaan tarttuu...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Rels

Posts: 796

#65 • • Rels setämies

pHaze:
---
renell:
sehän on siis minun mielipiteeni. ja eihän täällä KUKAAN vittuile kenellekään, eihän?

---
Eli sinun mielestäsi on ihan ok vittuilla ihmisille vain koska näiden mielestä jotkut bileet eivät olleet yhtä hyvät kuin sinun mielestäsi?

Ja tapani mukaan, minä en jatka mitään mitä sinä et olisi aloittanut. Joka miekkaan tarttuu...



ok, olin väärässä. näköjään ihmiset vittuilee. se ei siis kuitenkaan ollut tarkoitukseni. ehkä olisi pitänyt ilmaista asiani toisin. loppujen lopuksi siis minulla oli bileissä hauskaa, mielestäni kaikki toimi niinkuin pitikin, ja se vaikeuttaa ymmärtämään niitä ihmisiä jotka löytävät joka asiasta jotain huonoa. ilmaisin asiani ilmeisesti väärin kun takerruit moiseen. sanottakoon vielä kertaalleen että tarkoitukseni ei siis ollut vittuilla, jos se siltä vaikutti.

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Riku

Posts: 3,187

#66 • • Riku The Little Prince

renell:
ok, olin väärässä. näköjään ihmiset vittuilee. se ei siis kuitenkaan ollut tarkoitukseni. ehkä olisi pitänyt ilmaista asiani toisin. loppujen lopuksi siis minulla oli bileissä hauskaa, mielestäni kaikki toimi niinkuin pitikin, ja se vaikeuttaa ymmärtämään niitä ihmisiä jotka löytävät joka asiasta jotain huonoa. ilmaisin asiani ilmeisesti väärin kun takerruit moiseen. sanottakoon vielä kertaalleen että tarkoitukseni ei siis ollut vittuilla, jos se siltä vaikutti.

Pointtini lähinnä olikin että vaikkei pitäisi toisen mielipiteestä, niin asiassa joka on kuitenkin täysin mielipidekysymys, pitäisi mielestäni pystyä kritisoimaan toisen mielipidettä ilman turhaa loukkaamista. Mutta joo, tartuin asiaan itsekin turhan kärkkäästi ja over & done with jokatapauksessa. *piis*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Vivo

Posts: 178

#67 • • Vivo

[Nuclear]:
---
Dragon99:
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???
---

Varmaan sen takia, että se on kaupassa jo reilu euron ja Ärrälläkin lähes pari euroa, joten eikö nuo muutamat roposet voi antaa järjestäjille?



Öö... saa olla melko tyhmä joka ostaa kaupasta vetensä myyntiin... vai luuletko sitten että kaupat myy tuotteitaan pelkkää hyväntekeväisyyttä ottamatta lainkaan voittoa. Vaikee ymmärtää sitä logiikkaa, millä ton lauseen murjasit. 0,5l lähdevesipullo maksaa tukussa palttiarallaa 30c.

Ja ite bileistä. Ihan ok kemut oli. Suurimpina miinuksina koin ne halvatun matot, jotka ois voinu korvata yleisemmin käytetyillä kumisilla suojilla. Jos niillä nyt ylipäätään koitettiin lattiaa suojata. Toinen mikä koitui armaani turmioksi oli ne vähäiset vessat, mitä siellä oli. Toiset oli pilkkopimeitä (ulkona) ja ne muut sisällä olleet oli melko kovassa käytössä. Meinas aikuisella tytöllä tulla tippa linssiin ja pissa housuun.

Pääsalin pa kuulosti ihan kohtuulliselta. Ainakin siihen missä ite jorailin. Hallin akustiikka ei varmasti mikään loistava ollut, mutta on niitä pahempiakin nähty. Sellasta ikuisesti kaikuvaa ”hallibassoa” ei onneks ollu.

Valot oli ihan ok:t kanssa. Ei mitkään loistavat, mutta kelpasivat ainakin mulle. Eniten ihmetytti sen laserilta näyttäneen valon sijoittelu ja käyttö. Se olis todennäkösesti näyttäny melko paljon paremmalta jos samaan aikaan ei olis ollu niin paljon muita valoja päällä.

Ei kuitenkaan paha mieli jäänyt. Oli ihan kivaa!

[muokattu 12.10.2003 19:33] (typo)

[muokattu 12.10.2003 21:28]

--
one foot in the rave

henkka

Posts: 4,973

#68 • • henkka

raver79:
Te kakarat jotka valitatte illasta ette taida olla kertaakaan käynyt suuremman luokan bileissä.



*iihhih* En voi sanoa muuta ku että tyhmä saa olla mutta ei idiootti.

Ja toistaa mitä pHaze jo aiemmin totesi.

”...onneksi sinä tiedät aina parhaiten kun olet noin pirun ouldskuul.” *nauru*
patis

Posts: 1,158

#69 • • patis 10

mkuisma:
Tässä vähän ajatuksia:

- hintahan oli superhalpa bileiden mittasuhteisiin nähden. Esim 20e screenin synttäribileistä on aika hyvä vertauskohta.



Kuten sanoitkin, screenin synttäribileet ovat hyvä vertauskohta -

Screenistä en keksi juurikaan moitittavaa, kaikki toimi aivan kuten pitikin. Eli täysin päinvastoin kuin Tranzexperiencessä.

Jos suhteutetaan lippujen hintaa järjestäjien kuluihin, niin tuo 20 on ihan ok.

Mutta maksavana asiakkaana ei minulta juurikaan heru sympatiaa järjestäjien kuluille jos itse tuote on hypetettyä paskaa.
Takyon

Posts: 2,945

#70 • • Takyon Möwkö
Nam, lisää tällaisia! Tai siis minun puolesta sen pääsalin olisi voinut unohtaa kokonaan kun jumituin siihen teknosaliin jossa oli koko illan aivan uskomattoman jättekivaa *nauru* .

Noh, tosiaan, pääsalissa en oikeastaan käynyt kuin kääntymässä pari kertaa ja lopussa hetken aikaa Lady Danaa katsomassa joka oli aika paha pettymys.. Juustoisempaa piripolkkaa saa oikein hakemalla hakea. Gen.6:n missasin *nyyh*.

Joku jossain valitteli safkaongelmista mutta olihan siellä pääsalissa heti oven vieressä ihan tuoretta pyttistä ja jotain..

Mutta kokonaisuutena mielestäni aika onnistunut paketti, ja teknosali varsinkin rokkas ihan täysillä, ei vaan voinut pysähtyä vaikka jalat eivät enään kantaneet *hih*. Kunnon mäisketeknoa soitetaan AAAAIIIIIVAAN liian harvoin, mutta onneksi seuraavana on Synchronicity.

Pääsin kotiin joskus puoli seitsemän aikoihin aamulla vaikka emme oikeastaan jäänyt jumittelemaan hirveämmin mihinkään.. Automatkalla takapenkillä nukkuessa jalat kramppasi muutamia kertoja ikävästi mutta ei auta valittaa kun oli hyvä mieli bileistä *plur*.

Kiitos tutuille ja kaikille! *hali*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

itis

Posts: 2,518

#71 • • itis Morning Star
Jos jostain syystä joku Tranzexperiencen järkkääjistä ei jaksakaan lukea tätä koko napstutusta mitä ihmiset ovat tänne mieltään purkaneet -olisiko viisainta että joku joka tuntee kyseiset järjestäjät lähettäisi parhaat palat epäkohtakritiikistä niille ihan perinteisellä sähköpostilla ilman kaikkia niitä perkeleitä mitä ihmiset ovat mielipiteisiinsä liittäneet. Ehkä silloin seuraavalla kerralla nämä järkkärit osaisivat hyvällä meiningillä korjata ne asiat mitä eivät olleet tällä kertaa ottaneet huomioon. Kiukuttelulla ne vaan pistää yhden vessan vähemmän, musan täysille ja levittää laardia tanssilattialle. *joo**hih*

Paikalla olemattomana ei kuulostanut hyvältä *justjoo* mutta myös muutamat muut paikalla olemattomat ovat aika rankasti keskustelleet tässä topicissa mielipiteistä ja niiden oikeutuksesta... Mihin on hukkunut hyväntuulinen keskustelu, ei kai tarvitse toisten mielipiteitä noin täysillä lintata? (enkä edes ole ihan varma olivatko nimeltämainitsemattomat paikalla vai eivät, olin vain näkevinäni heitä Halluissa ja jatkoilla).

Jos jollain nyt meni ylläolevasta herne nenään, ei voi mitään *piis* mä koitin vain olla rakentava omalla vajavaisella tavallani *iloinen*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Dee

Posts: 73

#72 • • Dee ass-shaking sista
Just niin! ...miten itis sanoi! niin....*slurps**pupu*

--
one love

Avatar
#73 • • pipa Guest
Kivat bileet oli... *sydän*
Vaikkakin olin liian sekaisin, mutta siitä ei voi valittaa...*iihhih**blush*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#74 • • [Nuclear] el aprendiz

Vivo:
Öö... saa olla melko tyhmä joka ostaa kaupasta vetensä myyntiin... vai luuletko sitten että kaupat myy tuotteitaan pelkkää hyväntekeväisyyttä ottamatta lainkaan voittoa. Vaikee ymmärtää sitä logiikkaa, millä ton lauseen murhasit. 0,5l lähdevesipullo maksaa tukussa palttiarallaa 30c.


Ööö, en tiiä mistä tukusta sä saat pullovettä noin edullisesti (ois kiva tietää), viimeks ku katoin niin makso 0.86...2 vesiPULLOSTA on IMO hyvin kohtuullinen hinta, saman verran kun saa maksaa toisissa paikoissa lasillisesta joka otetaan suoraan hanasta (tosin hieman järkeä käyttämällä sen voi hakea myös WC:stä). Mikä olis sun mielestä kohtuullinen hinta pullosta? Mua huvittaa et monet alkaa valittaa ku bileitten hinta nousee yli 10 :n, veden 1 :n ja oluen 4 :n...ei ne rahat bileisiin tuu pelkistä pääsylipputuloista. Tosin jos joku budjetinkeruusta enemmän tietävä valaisee asiaa miten rahat kertyy niin oisin kiitollinen, nää kun ovat täysin mutu-tietoa...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Takyon

Posts: 2,945

#75 • • Takyon Möwkö
Luin vasta oman postauksen jälkeen mitä muut olivat mieltä bileistä ja totesin että ei helvetti. En tiedä teistä mutta minulle ne valot ja decot yms muut sälät ovat bileiden onnistumisen kannalta omalla listallani varmaan sijalla 10, minä lähden bileisiin kuuntelemaan sitä musiikkia ja niitä esiintyjiä, en tuijottamaan mitä valoja sinne on asennettu.

Nojoo, ne matot pääsalissa oli aika huono veto, itsekin meinasin kompastua niihin useasti vaikka koko illan aikana olin siellä ehkä puoli tuntia yhteensä, mutta liukastumisongelmaa en kohdannut.

Naistenvessa näytti olevan aika pahasti tukossa mutta itselläni ei ollut ongelmia koska kaikki mitä join tuli hikoillen ulos *nauru* eikä miestenvessassa muutenkaan ollut hirveää tungosta. Elikkä naisille aina reippaasti vessatiloja!!!

Kuulin myös kavereilta ja tutuilta ja tuntemattomilta useasti että hyvää musaa ei tullut ollenkaan mutta ehkäpä niistä esiintyjistä kannattaa ottaa etukäteen selvää mitä soittavat, eli jos kiksu ja tekno ei maistu niin ehkä ei kannata lähteä bileisiin joissa soitetaan pääasiassa kiksua ja teknoa..

Äänentoistostakaan en löydä muuta valittamista kuin että teknosalissa ääni särki loppuillasta aika pirusti mutta kolisteluissa se ei niin hirveästi mielestäni haittaakaan. Korvatulppia en käytä koska en vain ole koskaan onnistunut niiden kanssa saamaan samanlaisia kiksejä kuin ilman, mutta ei kyllä muutenkaan tullut missäänvaiheessa mieleen että nyt sattuu ja pitäisi tulpat olla. Ja kyllä, tähänastisissa kuulotesteissä minulla on edelleen aivan normaali kuulo. Jos joskus 10 vuoden päästä kuuloni on heikentynyt jonkin verran niin se on sitten voi voi, mutta ainakin minulla on vielä kivaa kun bileitä tulee kierrettyä.

Vesipullot bileissä aina maksaa paljon mutta tarviiko niitä joka kerta ostaa uutta kun vesihanakin on keksitty.. Itse kulutin koko illan aikana 8,90 euroa yhteen vesipulloon, yhteen karkkipussiin ja mäkkärin ateriaan. Ainiin ja narikka mitä olikaan, en muista..

Kuuma kyllä tuli mutta enpä ole kyllä vielä tavannu bileitä joissa ei kuuma tulisi jos joraa niin maan perkeleesti. Jos paikalla on koko illan ajan keskimäärin 1000 henkeä tanssimassa niin yleensä se ilma tulee tunkkaiseksi ja ilmastointi saa olla aika pirun tehokas ettei niin kävisi.

Siinä teille!!!

[muokattu 12.10.2003 20:43]

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

UzU

Posts: 2,361

#76 • • UzU [33100]

Miraakkeli:
Haloooo! Ei vittu mitä meininkiä! Näinhän tätä suomen clubi meinikiä kehitetään. Järkkärit ei onnistunu toimissaan täydellisesti; dissataan kaikkia tuleviakin bileitä!!!! Niin se toimii! Ja levitetään vielä oikein kunnolla kaiken maailman paska juttuja, ettei kukaan kaverikaan varmasti lähde seuraaviin kemuihin. Nää oli kuitenkin tuolta porukalta ekat todella isot kemut, joten ei voi olettaakaan että kaikki sujuis täydellisesti. Musta oli kylla todella munakas temppu lähteä järkkäämään tuon kokoluokan bileitä Tampereelle ja vielä paikkaan jossa ei oo ennen tämmöisiä kemuja ollu. Taloudelliset riskit oli varmaan melkoset..



Kas näinhän tämä Suomessa toimii kaikessa yrittäjyydessä. Suomessa kun yrittäjä tekee konkurssin on hän epäonnistunut yrittäjä, jolle ei tarvitse suoda toista mahdollisuutta. Pohjois-Amerikassa konkurssin tehnyt yrittäjä on kokenut ja ensi kerralla hän tietää paremmin mitä tehdä. Sanotaan ettei yksikään johtaja ole suuri, ellei hän ole ainakin kerran epäonnistunut!

(ps. en ihannoi amerikkalaista yhteiskuntaa, päin vastoin, mutta on siellä jotain parempaakin)
Riku

Posts: 3,187

#77 • • Riku The Little Prince

Itis:
Jos jostain syystä joku Tranzexperiencen järkkääjistä ei jaksakaan lukea tätä koko napstutusta mitä ihmiset ovat tänne mieltään purkaneet -olisiko viisainta että joku joka tuntee kyseiset järjestäjät lähettäisi parhaat palat epäkohtakritiikistä niille ihan perinteisellä sähköpostilla ilman kaikkia niitä perkeleitä mitä ihmiset ovat mielipiteisiinsä liittäneet.

Eiköhän kuka tahansa järjestäjä lue myös palautteet niiltä samoilta forumeilta, joita ovat mainostamiseen käyttäneet. Otaksuisin ainakin sen palautteen olevan ana olevan kenelle tahansa järjestäjälle tärkeää niin hyvässä kuin pahassakin.

mutta myös muutamat muut paikalla olemattomat ovat aika rankasti keskustelleet tässä topicissa mielipiteistä ja niiden oikeutuksesta... Mihin on hukkunut hyväntuulinen keskustelu, ei kai tarvitse toisten mielipiteitä noin täysillä lintata? (enkä edes ole ihan varma olivatko nimeltämainitsemattomat paikalla vai eivät, olin vain näkevinäni heitä Halluissa ja jatkoilla).

Itse ainakin olen lähinnä nimenomaan kritisoinut ihmisten tapaa keskustella aiheesta ja varsinkin mielestäni turhaa valitusta siitä, jos joku on sanonut jotain negatiivistäkin, eikä ole jostain pitänyt. Tämä mielestäni ei edellytä paikallaoloa itse tapahtumassa. Positiivinen kritiikki ehkä lämmittää mieltä, mutta negatiivinen on yleensä paljon arvokkaampaa jotta asiat ensi kerralla saataisiin tehtyä paremmin. En mielestäni ole nähnyt täällä kenenkään haukkuvan tai soittavan suutaan niille jotka bileitä ovat kehuneet, muuten minulla olisi saattanut olla sananen tai pari sanottavaa siitäkin. Mielestäni en myöskään missään vaiheessa ole sanonut mitään, sen enempää positiivista kuin negatiivistakaan, itse bileistä, enkä kyllä ole huomannut muidenkaan jossain muualla iltansa viettäneiden tehneen moista?

[muokattu 12.10.2003 21:09]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

India

Posts: 475

#78 • • India
Sanoisin että jos ei ole kokemusta bileiden järkkäämisestä, ehkä olisi syytä miettiä niitä ensimmäisten kemujen kokoa uudestaan... alottaa pienemmästä ja niistä keräilee sitä kokemusta...

Minulla on kuulo testattu ja se on ikävä kyllä heikentynyt ( jo enne bileissä käyntejäni) ja silti sattui korviin kummankin salin takana seistessä...
mistä sitten johtui, ehkä olen herkkis..

Todella vessoista vois näin antaa myös palautetta muijille ketä sitä käytti..
On ikävää mennä vessaan jonka lattialla on useita käytettyjä hygienia tuotteita... *poks**sars*
naisten kopit on yleensä varustettu roskiksilla, mutta jos niitä ei löydy voisi käyttää järkeä ja käyttää niiden altaiden alla/vieressä olevia roskiksia... Todella kuvottavaa...
ja järjestäjien puolelta se paperin toimitus jo ennen bileiden alkua ois ihan kiva....

Noh jos samat järkkärit pistävät myöhemmin kemut pystyyn ja kuulen niistä kehuja harkitsen uudestaan jalkojeni äänestys suuntaa jatkossa.... mutta en lähde kyllä itse seuraavalla kerralla enää maksamaan 20 euroa ja toivo jos ne nyt onnistuisivat..
Vivo

Posts: 178

#79 • • Vivo

[Nuclear]:
---
Vivo:
Öö... saa olla melko tyhmä joka ostaa kaupasta vetensä myyntiin... vai luuletko sitten että kaupat myy tuotteitaan pelkkää hyväntekeväisyyttä ottamatta lainkaan voittoa. Vaikee ymmärtää sitä logiikkaa, millä ton lauseen murhasit. 0,5l lähdevesipullo maksaa tukussa palttiarallaa 30c.
---

Ööö, en tiiä mistä tukusta sä saat pullovettä noin edullisesti (ois kiva tietää), viimeks ku katoin niin makso 0.86...2 vesiPULLOSTA on IMO hyvin kohtuullinen hinta, saman verran kun saa maksaa toisissa paikoissa lasillisesta joka otetaan suoraan hanasta (tosin hieman järkeä käyttämällä sen voi hakea myös WC:stä). Mikä olis sun mielestä kohtuullinen hinta pullosta? Mua huvittaa et monet alkaa valittaa ku bileitten hinta nousee yli 10 :n, veden 1 :n ja oluen 4 :n...ei ne rahat bileisiin tuu pelkistä pääsylipputuloista. Tosin jos joku budjetinkeruusta enemmän tietävä valaisee asiaa miten rahat kertyy niin oisin kiitollinen, nää kun ovat täysin mutu-tietoa...



En kommentoinut vesipullon myynti- vaan ostohintaa. Mutta jokatapauksessa esim. Metrotukussa hinta oli kesällä muistaakseni 34c. Omissa bileissä ollaan myyty eurolla... En missään vaiheessa väittänyt että 2e ois liikaa. Varsinkin kun vessasta saa vettä juoda niin paljon kun jaksaa, niin jokainen voi itse valita mistä vetensä ottaa. Tilanne olisi täysin erilainen jos vettä ei vessasta saisi. Tosin niitä vessoja ei kovin paljon ollut...

Alunperin oli tarkotus käyttää verbiä murjaista ei murhata :)

[muokattu 12.10.2003 21:30]

--
one foot in the rave

itis

Posts: 2,518

#80 • • itis Morning Star
En ole sitä mieltä että negatiivista kritiikkiä ei saisi olla, sehän luullakseni oli pointtina aikaisemmassa postauksessani että negatiivisen kritiikin vois keräillä johonkin ja laittaa järkkäreille... mutta jos he kerran vuorenvarmasti lukevat näitä kritiikkejä täältäkin -vedän sanani ilomielin takaisin.

Toisten kommentoijien kommentoinnin kärkevyyttä sen sijaan kritisoin jos se on loukkaavaa tai ärsyttävää.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?