Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,784 views

Karski

Posts: 6,049

#181 • • Karski Pomon kätyri

Now And Then:
Jone, onko nois sivuissa joku vika kun en naa kuvia vai onko mun paassa kenties jotaa haikkaa? *ding* *uuh*



Mulla ainakin näkyy ihan ok *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

S-T

Posts: 1,195

#182 • • S-T Pieni

Hyzenthlay:
eikös Dana soitellut satisfactionia..



Satisfaction *sydän*
(Jäi mun osalta myös illan viimeiseksi tanssituksi biisiksi, kun lähdin sitten heittelemään kaveria Tampereen keskustaan)

--
Pieni on kaunista.

pr0ton

Posts: 588

#183 • • pr0ton mörökölli

BlueWind:
”Mitä pienistä, kun ei nekään meistä” asennetta muillekin *iloinen*



Mielenkiintoista kuulla toi sun suusta *hih* *vink*

[muokattu 14.10.2003 16:27]

--
onks kaikki oke? oooookke.

tr3montt

Posts: 186

#184 • • tr3montt
ite bileet meni aikalailla palloillessa ympäriinsä.. tuttuja oli miljoona! =)
jatkoilla oli kiva soitella loungessa niille jotka sinne oli tiensä löytäny o/
beliarille kiitti kuulokkeiden lainasta! (omista olin lainannu anvilille sen plugin.) saan ehkä jokus sit takas. . . . . :)

[muokattu 14.10.2003 18:57]
drS

Posts: 1,939

#185 • • drS

_0x79616E61:ettet sa nyt ois vahan ennakkoluuloinen ;)



noin mäki sanoin kaverille ennenku joutu ite todistaan ko. tapahtumaa.

danakin sano ettei se oo hollannissa nähny ikinä niin paljoo huumeita ku tuolla *eiei*
onneks siitä ei tosiaan tullu taas mitään lehtiartikkeleita...
Auacusha

Posts: 1,097

#186 • • Auacusha Koneradio
joo elikkä nyt olis haussa nimeltä tuntematon henkilö ja kuva... elikkä nyt kuuluttaisin henkilöä joka otti musta ja mun kahdesta kaverista ns.”kaveri” kuva.... ja jos jollain näkyy kamerassa ihmeellisesti pukeutuneita frikkejä ei varmaan ole ihan väärä kuva.. eli jos tunnistat itsesi tästä ja kuva on vielä tallella olis TODELLA HIENOA jos viitsisit uppia sen nettii ja pistää vaikka tähän topiccii linkin...*piru*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#187 • • -Loyal- Guest

drs:
---
_0x79616E61:ettet sa nyt ois vahan ennakkoluuloinen ;)
---


noin mäki sanoin kaverille ennenku joutu ite todistaan ko. tapahtumaa.

danakin sano ettei se oo hollannissa nähny ikinä niin paljoo huumeita ku tuolla *eiei*
onneks siitä ei tosiaan tullu taas mitään lehtiartikkeleita...

Dana on huumeita vastaan aika lailla. Mulle selitti autossa et ei käytä itse ollenkaan,
työ on sen verran tärkeää sille, et ei se halua jälkeä pilata dousseilla *iihhih*
Vaati kuulema ehdottomasti selvän kuskinkin... taisin olla ainoo koko bileistä ;)
anri

Posts: 890

#188 • • anri team parempi pitäjä

drs:


noin mäki sanoin kaverille ennenku joutu ite todistaan ko. tapahtumaa.

danakin sano ettei se oo hollannissa nähny ikinä niin paljoo huumeita ku tuolla *eiei*
onneks siitä ei tosiaan tullu taas mitään lehtiartikkeleita...



noinko oli- missä mieles nää huumet sitte näkyi?
en kyllä huomannu mitää nappikauppaa koko illan aikana..

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#189 • • -Loyal- Guest

Avernian:
---
Hyvä juttu olis se ettei siellä saanut sisällä poltaa koska mua ainakin vituttaa ihmiset jotka tanssivat tupakat kädessä ja sitten hosuvat niillä joka suuntaan polttaen toisten ihmisten nahat ja vaatteet.
---


Onneksi oli tupakointikielto. Mä vihaan sitä, että en voi keskittyä tanssimiseen, kun joku heiluu vieressä tupakan kanssa. Ihossakin on bileiden jäljiltä pari palomerkkiä (yksi tullut 4kk sitten ja siinähän on ja pysyy), ja varsinkin useat materiaalit, joista bilevaatteet on tehty, syttyvät helposti palamaan *poks*

--Hyzenthlay

[muokattu 13.10.2003 12:37]

*iihhih**hahjust* Voi että mä kärsin....
Avatar
#190 • • -Loyal- Guest

anri:
---
drs:


noin mäki sanoin kaverille ennenku joutu ite todistaan ko. tapahtumaa.

danakin sano ettei se oo hollannissa nähny ikinä niin paljoo huumeita ku tuolla *eiei*
onneks siitä ei tosiaan tullu taas mitään lehtiartikkeleita...

---


noinko oli- missä mieles nää huumet sitte näkyi?
en kyllä huomannu mitää nappikauppaa koko illan aikana..

Ei kai sitä nappi kauppaa tarvitsde näkyäkkään, kun huomaa ihmisistä tuloksen.
Ja parhaan tuloksen saa kun sitä kauppaa ei näkyvästi tee, silloin niitä kerkee enemmän jaella.
Kyllä siellä oli ihmiset melkosen sekasin... Vituttaa kun itse joutu olemaan kuskin hommassa *hahjust**nyyh*

[muokattu 14.10.2003 19:26]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#191 • • [Nuclear] el aprendiz

Loyal:
Ei kai sitä nappi kauppaa tarvitsde näkyäkkään, kun huomaa ihmisistä tuloksen.
Ja parhaan tuloksen saa kun sitä kauppaa ei näkyvästi tee, silloin niitä kerkee enemmän jaella.
Kyllä siellä oli ihmiset melkosen sekasin... Vituttaa kun itse joutu olemaan kuskin hommassa *hahjust**nyyh*


Ite olin kanssa ihan selvinpäin, enkä kyllä huomenna et jengi ois ollu erityisen sekaisin, tosin enpä kauheesti kiinnittänyt huomiotakaan.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#192 • • -Loyal- Guest

patis:
Paskat bileet.

Odotukset oli korkealla ja oikeastaan pahemmin ei ois voinu pettyä.

Pääsalissa kusi oikeastaan kaikki. Valot, dekot, äänentoisto.. kaikki.

En oikeen ymmärrä miksi maksaisin 20 kuulovauriosta? Teknokerroksessa ei voinu käydä edes vessassa ilman, että ois korviin sattunu. Pääsalissa meni loppua kohden volyymit myös aivan överiksi. Muutoinkin koko tilan äänentoisto oli kustu totaalisesti. Sinänsä harmillista, koska siellä tuli hetkittäin ihan hyvääkin musaa.

Tosin mitään hajua kuka soitti milloinkin ei juurikaan ollut. Kiitos playlistien/aikataulujen totaalinen puuttuminen koko paikasta.

Jotenkin ironista, että Gameroom johon oli satsattu luultavimmin rahallisesti kaikkein vähiten toimi parhaiten. Äänentoisto oli mainio, korviin ei sattunut ja Indigo ja Shrukoff väänsivät hyvää settiä.

Todella amatöörimäisesti järkätyt pippalot, jättäkää ensi kerralla järjestämättä. Paska maku tästä jäi *uuh*

Känni ja letkeä matkanteko entropyn kyydissä pelasti vähän.

[muokattu 12.10.2003 17:18]

*nyyh**nyyh* Vittu mitä valitusta... En tajua, miksi ihminen tulee paikalle ja maksaa tuon
lipun hinnan jos ei pidä bileistä? Tottahan se on että ei voi etukäteen sitä tietää, mut järkeä saa käyttää.
Olisikohan helpompi jos ymmärtämättömät ihmiset ottaisi aina ennen bileitä selvää kuka järjestää ja monet bileet on järjestäjällä takana? Silloin voisi nämä wannabe ”bile expertit” jäädä pois... Mielestäni ossi teki parhaansa ja se riittää. Tuon kokoisien bileiden järjestäminen ei ole helppoa puuhaa... Tosin sitä se kyllä näyttää olevan klubituksen väelle, kirjoituksista päätellen. *ding*

[muokattu 14.10.2003 19:42]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#193 • • [Nuclear] el aprendiz

Loyal:
*nyyh**nyyh* Vittu mitä valitusta... En tajua, miksi ihminen tulee paikalle ja maksaa tuon
lipun hinnan jos ei pidä bileistä? Tottahan se on että ei voi etukäteen sitä tietää, mut järkeä saa käyttää.
Olisikohan helpompi jos ymmärtämättömät ihmiset ottaisi aina ennen bileitä selvää kuka järjestää ja monet bileet on järjestäjällä takana? Silloin voisi nämä wannabe ”bile expertit” jäädä pois... Mielestäni ossi teki parhaansa ja se riittää. Tuon kokoisien bileiden järjestäminen ei ole helppoa puuhaa... Tosin sitä se kyllä näyttää olevan klubituksen väelle, kirjoituksista päätellen. *ding*


Miks kaikki negatiivinen palaute on valittamista? Jos säkin nyt ottaisit ton kaveri-filtterin pois, niin saattaisit ymmärtää tyytymättömiä paremmin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#194 • • hyperventilaatio Guest

Avernian:
---
anri:
noinko oli- missä mieles nää huumet sitte näkyi?
en kyllä huomannu mitää nappikauppaa koko illan aikana..

---


Minä ilmeisesti ainakin näytin diileriltä kun nipsuja tultiin kysymään.



Sama juttu. Tuli joku umpikänninen jannu kysyyn nipsuja, ja kun kohteliaasti totesin et ”sori, ei oo”, päätti tää tyyppi alkaa myymään niitä mulle lauseella: ”okei, ei se mitään, tota..haluisitsä?” *nauru*

onneks olin matkalla rökille niin ei tarvinnut kauempaa kuunella.
patis

Posts: 1,158

#195 • • patis 10

Loyal:
*nyyh**nyyh* Vittu mitä valitusta... En tajua, miksi ihminen tulee paikalle ja maksaa tuon
lipun hinnan jos ei pidä bileistä?



Tää oli ihan vitun hauska, kiitos tästä *nauru*


Tottahan se on että ei voi etukäteen sitä tietää, mut järkeä saa käyttää.


Järkeään voi myös käyttää tänne postaillessaan.


Olisikohan helpompi jos ymmärtämättömät ihmiset ottaisi aina ennen bileitä selvää kuka järjestää ja monet bileet on järjestäjällä takana?



Eipä tainnu järjestäjiä pahemmin innostaa mainostaa edellisten pippaloitten menestyksellä.


Tuon kokoisien bileiden järjestäminen ei ole helppoa puuhaa... Tosin sitä se kyllä näyttää olevan klubituksen väelle, kirjoituksista päätellen. *ding*



hohhoijaa...
drS

Posts: 1,939

#196 • • drS
en mäkään sitä varsinaista kauppaamista huomannut kun onneksi kerran. hienoa että dana on huumeita vastaan, sellasia djstaroja tuntuu nykyään olevan valitettavan vähän *uuh*

dark-raver, mä otin kyllä kaverikuviakin jonkunverran ja niissä on friikkejäkin mut en tiiä oonko nyt etsimäsi tyyppi.. laitan kyllä niitä kuvia jossain vaiheessa tranzexperiencen sivuille..
Riku

Posts: 3,187

#197 • • Riku The Little Prince

Loyal:
*nyyh**nyyh* Vittu mitä valitusta... En tajua, miksi ihminen tulee paikalle ja maksaa tuon
lipun hinnan jos ei pidä bileistä? Tottahan se on että ei voi etukäteen sitä tietää, mut järkeä saa käyttää.

Ja taas. Onko se nyt oikeasti laissa kielletty esittämästä mielipidettään jos se on negatiivinen? Tuota lipunhinnan maksamista saattaa ihminen itsekin ihmetellä siinä aiheessa kun on saanut kokea mistä maksaa, mutta tällöin taitaa olla myöhäistä? Järjenkäyttö on sallittua siinäkin päässä.

Olisikohan helpompi jos ymmärtämättömät ihmiset ottaisi aina ennen bileitä selvää kuka järjestää ja monet bileet on järjestäjällä takana?

Eli sä yrität nyt vakavissas selittää, että kaikkien pitäisi ennen bileisiin lähtemistään suorittaa Skenehistorian syväntävät kurssit 1-3, yhteensä 6ov ja lisäksi tehdä kotiläksynä syväanalyysi aina kyseisen järjestäjän historiasta ja aikasemmista bileistä sen sijaan että järjestäjä olisi vastuussa omista hommistaan?


Silloin voisi nämä wannabe ”bile expertit” jäädä pois...

Ja sä tiedät kuka on wannabe ja kuka ei?

Mielestäni ossi teki parhaansa ja se riittää. Tuon kokoisien bileiden järjestäminen ei ole helppoa puuhaa...

Edelleen, pirun hienoa että joku yrittää ja uskaltaa, mutta argumenttisi on aivan naurettava. Sanotaan että parturi leikkaa hiuksesi aivan vituralleen ja joudut ajamaan 10v kasvattamasi tukan kaljuksi, niin toteatko tälle rähmäkäpälälle että 'parhaas yritit' ja olet tyytyväinen?

[muokattu 14.10.2003 22:38]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

TemeZ

Posts: 486

#198 • • TemeZ
kierrän ja kaarran vähän aihetta ja tämä tuntuu hieman sivulauseelta tähän keskusteluun, mutta.. on alkanut tympäisemään se ”taas oli turisteja” lause, minusta juuri tämä skene ainakin ennen oli sellainen mikä ei syrjinyt minkäänlaisia ihmisiä ja kaikille oli ”oikeus” käydä bileissä ja olla samaa yhtenäistä porukkaa!!

nykyään tuntuu että jengi on niin ryhmittynyttä että kohta tosiaan ei tarvi kuin järkkäillä 50-100 ihmisen alatyylin-alatyyli bileitä joissa käy vain nämä ja muilla on pääsykielto ja jos tulevat niin katotaan samaan tapaan miten nykyään dissatut ”maalais-juntit” katsovat niitä ulkopaikkakuntalaisia, jotka sattuvat eksymään heidän kaupunkiinsa..

-> mitenköhän tämä skene lisääntyisi jos uusia ihmisiä ei näin tulisi mukaan toimintaan?
Orfeus

Posts: 5,872

#199 • • Orfeus

TemeZ:
nykyään tuntuu että jengi on niin ryhmittynyttä että kohta tosiaan ei tarvi kuin järkkäillä 50-100 ihmisen alatyylin-alatyyli bileitä joissa käy vain nämä ja muilla on pääsykielto ja jos tulevat niin katotaan samaan tapaan miten nykyään dissatut ”maalais-juntit” katsovat niitä ulkopaikkakuntalaisia, jotka sattuvat eksymään heidän kaupunkiinsa..

-> mitenköhän tämä skene lisääntyisi jos uusia ihmisiä ei näin tulisi mukaan toimintaan?



Yhdyn tohon täysin*joo*
Viltsu

Posts: 2,010

#200 • • Viltsu noname
eipä yhtään mee offtopiksi tääkään juu ;)

imo. turistilla ei ole mitään tekemistä käytyjen bileiden lukumäärän kanssa.
Jos bileisiin tulee esim. baareissa omaksutulla asenteella ja käytöksellä ja ei sitä miksikään muuta niin turisti on minun silmissä ja pysyy.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen