Paikalle vaivautuneet ihmiset olivat mahtavaa porukkaa, aikoihin ei näin upeeta ole ollut =)!
--
241 posts, 13 pages, 27,739 views
katai:
heheee.... kivaa purnausta....
Ilmastointiin ja kuumuuteen.. itse löysin sieltä reunalta oisin ihanan paikan jossa puhalsi kokoajan kylmää ilmaa!!! Ja olen ollut varmaan sadassa bileissä joissa on ollut kuumempi ja vähemmän happea saatavilla, tuolalhan oli aivan loistavat olosuhteet tanssia sen puolesta!!! Missäköhän bileissä jengi on käynyt tanssimassa kun valittavat tosta?
Ja kerrankin oli aivan ihanaa kun ei ollut tupakansavua (ja muuta) joka puolella! Se huonontaa ilmaa niiin paljon ja kerrankin vaatteeni eivät haise tupakalta bilereissun jälkeen!
Sairaan hauska reissu oli kaiken kaikkiaan. Musiikki ei ehkä ihan mun mukuun mutta tuli oltua silti tanssilattialla useita tunteja.
En tajua miksi joku nalkuttaa siitä että joku nalkuttaa. Kai ihmisillä nyt on oikeus vaatia rahoilleen vastinetta? Mikä ihme siinä aina on, että jos jollain on jotain valittamista tai kritiikkiä, niin sen esittämisestä pitää ruveta avautumaan? Hauskanpito kun voi olla hieman hankalaa siinä vaiheessa jos fiilikset menevät johtuen huonoista järjestelyistä tai muusta vastaavasta, ja tällöin ei ole kovin ihme jos ihmiset ovat pettyneitä kun tuo mainitsemasi hauskanpito jää väliin.renell:
höh., en tajua miksi jengi nalkutaa! omasta puolestani voin sanoa että hauskaa oli!
ihan älytöntä mussutusta matoista, valoista, musasta, vessoista jne jne jne,...
nauttikaa ihmiset olennaisesta ja lakatkaa olemasta niin pirun kyynisiä. hauskaahan bileisiin lähdetään pitämään, eikö?
Dragon99:
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???
Eli sun mielestä jos saa paskaa käteen, niin kannattaa uudestaankin mennä tunkemaan rahansa samaan mestaan? Jos nyt ollaan realisteja niin Suomen klubimeininki ei tästä hetkahda suuntaan eikä toiseen. Bileitä ja kilpailua on sen verran, että jos joku tipahtaa pois, niin tilalle tulee aina joku uusi yrittäjä. Uskon toki itsekin että jos tuolla huonoja puolia oli, niin järjestäjät varmasti ovat paljon viisaampia ensi kerralla, mutta jokatapauksessa on järjestäjän vastuulla huolehtia siitä että asiat toimivat, ja jos nämä eivät tässä onnistu ja ihmiset kaikkoavat tämän takia, niin syyttävä sormi kohdistuu kyllä silloin järjestäjään, ei maksavaan yleisöön. Minä kun jotenkin pidän pikemminkin ystävän tekona varoittaa kaveria tuhlaamasta rahojaan johonkin, mikä ei ole sen arvoista, sen sijaan että ajattelisin että voi myyjä-parkaa kun se menettää nyt asiakkaita kun siitä puhutaan pahaa.Miraakkeli:
Haloooo! Ei vittu mitä meininkiä! Näinhän tätä suomen clubi meinikiä kehitetään. Järkkärit ei onnistunu toimissaan täydellisesti; dissataan kaikkia tuleviakin bileitä!!! Niin se toimii! Ja levitetään vielä oikein kunnolla kaiken maailman paska juttuja, ettei kukaan kaverikaan varmasti lähde seuraaviin kemuihin. !
Juu, kaikki respekti sinänsä että joku uskaltaa tuollaisia tehdä varsinkin ottaen huomioon millaista nämä pari-kolme viime vuotta ovat olleet. Mutta silti tuo ensimmäinen lauseesi on yksinkertaisesti typerä. Sinun mielestäsi siis ihmisten pitäisi olla tyytyväisiä siihen mitä ikinä eteen tungetaan vain sillä verukkeella että järjestäjä ei ole ollut hommiensa tasalla? Eikö se ole järjestäjän homma osata asiansa eikä ihmisten etukäteen odottaa että paskaahan tästä nyt tulee mutta maksetaan silti?Nää oli kuitenkin tuolta porukalta ekat todella isot kemut, joten ei voi olettaakaan että kaikki sujuis täydellisesti. Musta oli kylla todella munakas temppu lähteä järkkäämään tuon kokoluokan bileitä Tampereelle ja vielä paikkaan jossa ei oo ennen tämmöisiä kemuja ollu. Taloudelliset riskit oli varmaan melkoset..
Otas nyt ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi pois ja lakkaa sokeasti puolustamasta bileitä. Pakkoko on järjestää bileitä paikassa jos sitä ei saa toimivaksi? Olisin itsekin aika idiootti jos järjestäisin bileet luistinradalla ja jälkikäteen toteaisin no enhän mä voi mitään sille että jää on liukas niille jotka ovat jalkansa tai kätensä liukastuessaan murtaneet. Tosin vielä sillä erolla että luistinradalle tullessaan ihmiset voivat sentään olettaa jään olevan liukasta, itse en kyllä defaulttina odottaisi joutuvani tanssimaan liikkuvien mattojen päällä kun bileisiin menen.Ja hyvähän olis jos ne matot olis naulattu siihen sählykentän lattiaan!
By all means please, ole.Ollaanko realisteja
Jos tässä nyt lapsellisuudesta ruvetaan puhumaan, niin kylpyhuoneessasi on varmaan sellainen jännä lasinen kapistus, käypä etsimässä. Itkemistä kakaramaisempaa on ruveta valittamaan siitä etteivät kaikki ole samaa mieltä kanssasi ja niin aahihqplur että jättäisivät sanomatta sen jos jotain kritisoitavaa on.Mä vaan toivon että tuo tavanomanen lapsellinen itkeminen on vaan muutaman innokkaimman harrastus. Muuten tapetaan taas yksi varteenotettava järkkäri.
Uskotaan ja toivotaan,Palautten antaminen on tietenkin ihan tervetullutta ja olen ihan varma, että seuraaviss bileissä moni mainitsemanne puute on korjattu!!
Dragon99:
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???
pHaze:
Ja mitä tähän selitykseen tulppien käytöstä tulee, niin muutaman euron tulpat kyllä tekevät musiikista täyttä puuroa koska ne leikkaavat taajuuksia todella epätasaisesti, joten järkevämpää on pitää musiikki inhimillisellä tasolla kuin odottaa että jokainen bileisiin tuleva ihminen raahaa mukanaan korvatulpat jotka pilaavat suuren osan musiikista nauttimisesta. Ja ehkä se luukuttaminen on kivaa pari vuotta, mutta siinä vaiheessa kun kuulo alkaa olla mennyt, niin asialle ei ole enää juuri mitään tehtävissä eikä se niin kauheasti hymyilytä. Itse tunnen ihmisiä jotka ovat hyvinkin lyhyen bileissä ravaamisen jälkeen saaneet niin pahan tinnityksen että eivät voi enää edes kotonaan kuunnella musiikkia juuri ollenkaan ja kärsivät jopa masennuksesta jatkuvan häiritsevän ininän takia. Jotkut kun ovat herkkiä moiselle.
Pointtini lähinnä olikin, että se taho, joka siihen pystyy vaikuttamaan, ja joka on siitä lopulta vastuussa, on järjestäjä. Mielestäni ei ole järkevää olettaa kaikkien raahaavan aina tulppia mukanaan kun volyymin tason pitäminen sellaisena, että se on eri kohdissa salia sopiva eri ihmisille, ei kuitenkaan ole niin kovin suuri homma.[Nuclear]:
musiikin volyymiin kun on aika vaikeahkoata alkaa vaikuttamaan paikan päällä, niin ite koen helpommaks ostaa tulpat.
Miraakkeli:
Ja hyvähän olis jos ne matot olis naulattu siihen sählykentän lattiaan!
raver79:
Te kakarat jotka valitatte illasta ette taida olla kertaakaan käynyt suuremman luokan bileissä.
Ainahan niissä joku kusee.
Ensinnäkin musiikki oli aivan liian hiljaisella,se nyt vaan kuuluu asiaan että korvissa soi bileiden jälkeenkin (lajin haittapuoli).
Ja kuumuus?Jättäkää ne essot vähemmälle ja juokaa enemmän niin ei tuu tuska.
Itellä ainakin oli tosi hyvä fiilis koko illan ja ilmanvaihto oli mielestäni enemminkin loistava!
Ainoat asiat joita olisin muuttanut oli ne helvetin matot.Ja savua ja pimeyttä enemmän.
Toivottavasti sama järjestätjä korjaa nämä pienet virheet ja järjestää jatkossakin samanluokan bileitä!
pHaze:
---
En tajua miksi joku nalkuttaa siitä että joku nalkuttaa. Kai ihmisillä nyt on oikeus vaatia rahoilleen vastinetta? Mikä ihme siinä aina on, että jos jollain on jotain valittamista tai kritiikkiä, niin sen esittämisestä pitää ruveta avautumaan? Hauskanpito kun voi olla hieman hankalaa siinä vaiheessa jos fiilikset menevät johtuen huonoista järjestelyistä tai muusta vastaavasta, ja tällöin ei ole kovin ihme jos ihmiset ovat pettyneitä kun tuo mainitsemasi hauskanpito jää väliin.
Ja mitä tähän selitykseen tulppien käytöstä tulee, niin muutaman euron tulpat kyllä tekevät musiikista täyttä puuroa koska ne leikkaavat taajuuksia todella epätasaisesti, joten järkevämpää on pitää musiikki inhimillisellä tasolla kuin odottaa että jokainen bileisiin tuleva ihminen raahaa mukanaan korvatulpat jotka pilaavat suuren osan musiikista nauttimisesta. Ja ehkä se luukuttaminen on kivaa pari vuotta, mutta siinä vaiheessa kun kuulo alkaa olla mennyt, niin asialle ei ole enää juuri mitään tehtävissä eikä se niin kauheasti hymyilytä. Itse tunnen ihmisiä jotka ovat hyvinkin lyhyen bileissä ravaamisen jälkeen saaneet niin pahan tinnityksen että eivät voi enää edes kotonaan kuunnella musiikkia juuri ollenkaan ja kärsivät jopa masennuksesta jatkuvan häiritsevän ininän takia. Jotkut kun ovat herkkiä moiselle.
Sanottakoon vielä lopuksi että nämä kommentit eivät siis sinällään liity mitenkään näihin bileisiin. Vaikeahan minun olisi mitään arvostella kun en edes paikalle päässyt.
----
no mutta nythän sinä nalkutat siitä että minä nalkutan..
annoin vain palauttetta palautteelle josta olin täysin eri mieltä.
raver79:
Ja kuumuus?Jättäkää ne essot vähemmälle ja juokaa enemmän niin ei tuu tuska.
Johtuen yksinkertaisesti siitä että annat ymmärtää että jos joku ilmaisee muitakin mielipiteitä bileistä kuin sen, että ne olivat loistavat ja on eri mieltä kanssasi, niin näiden mielipiteet ovat älytöntä mussutusta ja nämä itse ovat nalkuttajia, liian vanhoja ja pirun kyynisiä. Mielestäni se, että joku on eri mieltä kanssasi bileistä, ei oikeuta sinua vielä vittuilemaan kenellekään.renell:
no mutta nythän sinä nalkutat siitä että minä nalkutan..
annoin vain palauttetta palautteelle josta olin täysin eri mieltä.
pHaze:
Pointtini lähinnä olikin, että se taho, joka siihen pystyy vaikuttamaan, ja joka on siitä lopulta vastuussa, on järjestäjä. Mielestäni ei ole järkevää olettaa kaikkien raahaavan aina tulppia mukanaan kun volyymin tason pitäminen sellaisena, että se on eri kohdissa salia sopiva eri ihmisille, ei kuitenkaan ole niin kovin suuri homma.