241 posts, 13 pages, 27,618 views
Dragon99:
Mikä ihme on kun vesipullosta(0,5 L) pitää pyytää 2 euroa!!!!???? 00Flemingin ja Danamiten setin aikana oli täysissä fiilareissa ja vettähän siinä menee sitten yli 10 egen edestä. Viimeiset hilut taskussa ja settiä kestää vielä pari tuntia, joratako vai pyörtyä???
Yleensä fiksumpi ratkaisu käsittääkseni onkin pistää 2 x 2 pistettä suunnattuna edestä taaksepäin, eli siis niin että suunnataan kaikki kaiuttimet taakse, mutta laitetaan toinen kasa kaiuttimia salin puolivälin tienoille jolloin sekä ääni pysyy selvempänä eikä kaiu niin paljoa, että volyymit voi pitää alhaisemmalla tasolla. En toki päässyt paikanpäälle katsomaan että olisiko tuohon tilaan saanut kaiuttimia keskelle salia, mutta yleisesti tuo on ollut isommissa bileissä mielestäni varsin toimiva ratkaisu.[hahmo]:
pääsalissa 4pisteääni ei olisi mielesteni toiminut..en kauheesti näistä ääni jutuista isoissa tiloissa tiedä, mutta oletan että käsitykseni on edes lähellä oikeaa..jos edessä ja takana on noin isossa tilassa äänet niin silloin ainoastaan keskellä ääni toimisi hyvin..muutenhan viive äänen saapumisesessa eteen tai taakse toisten pönttöjen luokse sotkisi saundin kokonaan..eikä se sitten kuulostaisi ollenkaan herkulta..
J-Tone:
---
katai:
näinhän yleensä tehdään suomessa missä vesijohto vettä voipi juoda ja se vielä maistuu hyvältä
---
Paitsi Espoossa, Helsingissä ja Turussa
J-Tone:
---
katai:
näinhän yleensä tehdään suomessa missä vesijohto vettä voipi juoda ja se vielä maistuu hyvältä
---
Paitsi Espoossa, Helsingissä ja Turussa
Voisikohan tästä päätellä että lahtelaisilla ei ole iänikuisten hyppyrimäkien lisäksi muuta kehumisen aihetta kuin vesi? Ainakin siltä toi hehkutus vaikuttaa :D Kuka sen veden muuten arabeille myy? Jos se on joku Helsingin Vesi, niin sitten ei voi tietty kuin nauraa että lahtelaiset seisovat aarteen päällä mutta eivät itse sitä tajua ja helsinkilästen pitää tulla korjaamaan potti.J-Tone:
Katai, tule joskus kuukaudeksi Lahteen, niin huomaat eron ;)
Tuntuu, että perus ravintolaraveissa on miltei aina äänentoisto oikein varovaisen hiljaisella, ettei vaan tule valituksia, kun rokkibändit jo pelkällä backline:llaan jyräis sen metelin yli milloin tahansa...Luulen...
Hyzenthlay:
---
Tuntuu, että perus ravintolaraveissa on miltei aina äänentoisto oikein varovaisen hiljaisella, ettei vaan tule valituksia, kun rokkibändit jo pelkällä backline:llaan jyräis sen metelin yli milloin tahansa...Luulen...
---
mutta toisaalta näissä raveissa on monilla tapana tanssia tuntikausia (ehkä kajareiden vieressä). Ja pidempi altistus koville äänille rasittaa korvia aina enemmän.
^shine^:
vippiin oisin kyl kaivannu hiukan jotain ylellisempää.. noh, sain mä yhen pullon bissee illan aikana vipistä, jooh..