![*joo* *joo*](/smiley/joo.gif)
Ja gameroomissahan tuli tanssittua
![*plur* *plur*](/smiley/plur.gif)
Gen.6 oli loistava, ellei paras
![*hymy* *hymy*](/smiley/hymy.gif)
241 posts, 13 pages, 28,779 views
ezzy:
Mielestäni pääsalissa oli paras ääni mitä oon ikinä kuullut bileissä Suomessa. Minulla oli kuusitulpat, joten äänenpaine ei päässyt haittaamaan, vaikka olin välillä takaosassakin, en mielestäni havainnut mitään äänen poukkoilua.
patis:
Ootko tosissas?
Äänentoistolaitteet oli laadullisesti pirun hyvät mutta jos laitetaan ~100m(?) pitkään halliin 2-piste äänentoisto niin homma ei toimi. piste.
Kaikuja voidaan yrittää häivyttää luukuttamalla niin saatanasti ettei ne enää kuulu taustalta, aivan kuten juuri tässä tapauksessa.
Ja ääni todellakin poukkoili, kännissä saatoin olla mutta kuuro en ole (ainakaan vielä).
Vivo:
En kommentoinut vesipullon myynti- vaan ostohintaa. Mutta jokatapauksessa esim. Metrotukussa hinta oli kesällä muistaakseni 34c. Omissa bileissä ollaan myyty eurolla... En missään vaiheessa väittänyt että 2e ois liikaa. Varsinkin kun vessasta saa vettä juoda niin paljon kun jaksaa, niin jokainen voi itse valita mistä vetensä ottaa. Tilanne olisi täysin erilainen jos vettä ei vessasta saisi. Tosin niitä vessoja ei kovin paljon ollut...
Alunperin oli tarkotus käyttää verbiä murjaista ei murhata :)
[Nuclear]:
PS. Oliko bileissänne yhtä kova line-up kuin Tranzexperiencessä (jonka voisin olevan jotenkin sidoksissa hintaan, toki ei sillä, että Paul Oakenfoldin bileissä vesi on 20 ja olut 50)
Vivo:
IMHO meijän bileissä on aina ollu ja tulee olemaan kovin mahollinen line-up. Yhtä kallis ei varmastikkaan.
Tosin me ei tehäkkään bileitä rahasta vaan rakkaudesta musiikkiin (tm)
Oltiin tossa kesällä Sensationissa missä oli Armin Van Buuren, Marco V, Ferry Corsten jne. Siellä makso vesi 1,50.
patis:
Ootko tosissas?
Äänentoistolaitteet oli laadullisesti pirun hyvät mutta jos laitetaan ~100m(?) pitkään halliin 2-piste äänentoisto niin homma ei toimi. piste.
Kaikuja voidaan yrittää häivyttää luukuttamalla niin saatanasti ettei ne enää kuulu taustalta, aivan kuten juuri tässä tapauksessa.
Ja ääni todellakin poukkoili, kännissä saatoin olla mutta kuuro en ole (ainakaan vielä).
TwisteD:
Ihan jees bileet... (jos oikein muistan) Harmi vain, et olin vähän liian sekasin. Harmi myös, etten selvinny jatkoille asti