Tranzexperience 11.10.2003 @ Tampere

241 posts, 13 pages, 23,629 views

Tranzexperience

Posts: 38

#241 • • Tranzexperience
Hieman ehkä kestänyt mutta tässä sitten hieman näitä järjestäjän kommentteja, ensinnäkin kiittäisimme kaikkia paikalle tulleita bilettäjiä, artisteja, järkkäreitä, roudareita jne..

- aloitetaan loogisesti sisääntulosta. Siis meidän hienosti suunnitellut opasteet jäi sitten kiireessä laittamatta. Elikkä kun aloitettiin siinä kiireessä priorisointi niin ne jäi sitten pois. Narikka ja jonotus veti kyllä ilmeisen nopeesti. Olen kuullut että pahimmillaan jonotus kesit puolituntia ja sehän ei ole juuri mitään.

- Techno halli. Ääni kiersi aika pahasti, mutta ainakin artisteja se ei haitannut osasivat jopa jossain määrin käyttää sitä hyödykseen kikkailemalla sillä. Valojen ja dekojen puute... hmm en tiedä oma kantani on että yleensä teknomeiningissä niitä ei niinkään kaivata paljon savua ja pauketta riittää. Mutta ääntä olisi saanut olla reilusti enemmän!

-chill house. Mielestäni paikan parhaiten toiminut ääni. Mukavan lämmintä ja sopivan huono happi loppupuolella! Onnistu aika lailla niinkuin pitikin.

-Pelihuone, joo kun sitten päivällä päätettiin että siellä ylhäällä on ne pelikoneet niin jäi jotenkin pelihuoneen merkitys ja käyttö pienemmälle... mutta siitä sitten tulikin jonkin asteinen seurustelu huone ja sohvat ainakin oli aktiivisessa käytössä. Ei ehkä ihan mitä haettiin mutta Soul Calibur 2 on kyllä hyvä peli:)

- Pääarena, eniten harmittaa se että kukaan meistä / äänimiehistä ei ollut tarpeeksi tiukkana kuristamassa artisteja kun gainit lyödään liian isolla ja subbarit saman aikasesti pistää limiiitterit päälle niin musiiikki hiljenee... eli siis jos master ja gainit olis pysynyt hieman alempana olisimme saaneet sitä bassoa paljon enemmän, mitä minä ainakin jäin kaipaamaan. mitä takaseinän kaikuun tulee niin se oli kyllä aika perseestä, mutta tiedossa etukäteen ja ajattelimme lähinnä että kärsiköön kaljan myyjät... tulee tässä sellainen flash back että olenkohan jo jollain forumilla kommentoinut.. no anyway se äänestä.. ei kyllä vastannut ihan sitä mitä olisin odottanut, en ihan hirveesti ymmärrä äänen asentamisen päälle, mutta mitä akuntehtaan kanssa olen jutellut niin 4-piste ei ainakaan olis tullut kysymykseen 2+2 olis saattanut olla ratkaisu... Valot, se X-trussi katossa oli sitten ehkä virhetikki se vei yli puolet koko rakentamisajasta kun ripustuspisteitä piti siirrellä ja hakea. ja sitten kun sen vaan olis saanut 20 m eteenpäin... mutta olis vaatinut ainakin yhden lisäpäivän! X-Boxit sivuissa oli mun mielestä ihan kivat. Ja sitten ne matot! mähän tipuin ihan kympillä kun niitä edeltävänä iltana metron äijät rupes asentamaan. Mulla oli niin hauskaa kattella sitä duunia, että en voi oikeen sanoa mitään pahaa niisät hyvä että paikka ei ollut ihan niin steriili ja turvallinen. oma visio unelma bilepaikasta kun on ne rotterdamin viemärit niin olihan toi jo muutenkin valkoisine seinineen liian kaunis.

- Ulkopiha, oli varmaan aika vaikea löytää ja tosiaan en tiedä mitä sen valaistukselle tapahtui. ainakin itse oli pakko tehdä pieni experience sinne veskiin ja sehän oli varsin toimiva juuri sellainen mitä siellä rotterdamissa varmasti tarjoittaisiin... ei ehkä kaikkien makuun:)

Summasummarum- väkeä tuli paikalle oikein kivasti! mikä tärkeintä, kun tärkein tavoitehan oli kuitenkin testata että vieläkö sitä väkeä saa liikkeellä vaikka ikäraja on 18 mutta saahan sitä. Ja ehkä tämä on sitten ainakin toivottavasti vaikuttanut piristävästi ainakin tampereen bile-elämään. Nyt ainakin lähitulevaisuus vaikuttaa lupaavalta. lisää bileitä on tulossa ja isompiakin tapahtumia käsittääkseni suunnitteilla. Mitä tulee Tranzexperience jatkoon, niin riippuu paljolti siitä että mitenkä työt meillä antaa periksi. Syksylläkin kävi niin ikävästi että bileet osuivat kaikesta ennakko kaavailusta huolimatta todella pahaan työruuhkaan eikä mestoille kerennyt juurikaan ennakkoon käymään. Jatkosta ilmoitetaan kyllä sivuillamme ja varmasti mainostamme hieman näkyvämmin ensi kerralla niin että kyllä siitä sitten kuulee.

Terveisin
R-Syke Promotions

Ps. Hyvää joulua ja riehakasta uutta vuotta koko klubitus kansalle!

--
Life is a form of Trance!