Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,801 views

Dee

Posts: 73

#101 • • Dee ass-shaking sista
JFK:n lentokentän laukkuhihnalta...*ding*

--
one love

Avatar
#102 • • trusti Guest
heräsin tänään helvetin ruman naisen vierestä... *blush*

...onneksi olin sammunut heti kun olin kämpille päässyt *jiihaa*
S-T

Posts: 1,195

#104 • • S-T Pieni

Zyklonius:
Viime sunnuntain ja maanantain välinen yö Garda-järven rannalla oli kirjaimellinen liskojen yö. Aamulla havaitsin nukkumapaikkamme (taivasalla siis uinuttiin) kuhisevan ällöjä sisiliskoja. Vähemmästäkin puistattaisi. Onneksi ei liskot kömpineet makuupussin sisään, olisi ollut melkoinen säikähdys aamulla. Tarkennettakoon vielä varmuuden vuoksi että minä olisin säikähtänyt liskoja, jottei kukaan ala tekemään vääriä johtopäätöksiä. *hymy*


S-T *sydän* matelijat
Oisin halunnu olla siellä *uuh*

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#105 • • HRDance Guest
Sähkövarastosta kompressorin viereltä.. *nauru*
Orfeus

Posts: 5,872

#106 • • Orfeus

mayah:
---
Pablo:
Olin oikealla puolella! *vink**nauru*

---


Mä oon ollu vaan vasemmalla, pitääkin ens reissulla testata oikea!

I *sydän* Orfan sänky


Jarno hei...sä olit kyyl samal puolel ku mis Maija oli*vink*
Pablo

Posts: 1,875

#107 • • Pablo

Orfeus:
---
mayah:
---
Pablo:
Olin oikealla puolella! *vink**nauru*

---


Mä oon ollu vaan vasemmalla, pitääkin ens reissulla testata oikea!

I *sydän* Orfan sänky

---

Jarno hei...sä olit kyyl samal puolel ku mis Maija oli*vink*



Kyl mä olin oikealla puolella mutta Maijalla meni nyt oikea ja vasen sekaisin! *blush**nauru*
Roger Roger

Posts: 3,372

#108 • • Roger Roger Kentti
Pari päivää sitten. Juhannuksena

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

saiyuki

Posts: 47

#109 • • saiyuki
pikkasen jokapuolelta aina millon mistäkin*grr**ankka**muhaha**pahis**nauru*
Lnn Sika

Posts: 2,847

#110 • • Lnn Sika
lehtiroskiksesta, vessan lattialta, saunan lattialta, tuulikaapista, puistonpenkiltä, ravintola torven takahuoneesta ennen keikkaa *blush*

[muokattu 12.7.2004 00:29]
Avatar
#111 • • emm@ Guest
tässä keväällä oltiin kavereiden kanssa mökillä..yö jammailtiin ja hilluttiin..
aamulla heräsin mahaltani kuivalta ja kokkareiselta pellolta viljanitujen joukosta n.100 metrin päästä mökistä..ylläni oli froteinen nilkkamallia oleva tiukka takki(?)pitkällä vetoketjulla suoraan 60-luvulta..siinä oli kaikissa sateenkaaren väreissä olevat leveät raidat..
frendit istu terassilla vähänmatkan päässä ottamassa aurinkoa ja venaili että koska mahdan herätä..
hetken kyllä tuli mietittyä että mitähän on mahtanut tapahtua..
sapeli

Posts: 11,768

#112 • • sapeli jokukukamikä?
Mä oon kyl tylsä... mä en oo koskaa heränny mistää muualta ku omasta sängystä... Oon kattokaas niin herkkä-uninen ettei muualla saa ees nukuttua... *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

JustinSan

Posts: 822

#113 • • JustinSan Nullius in verba
Mulla on jokin ihme systeemi, että käytännössä aina kun vedän niin paljon viinaa, että muisti menee, herään jostain eksoottisemmasta paikasta. En sitten tiedä mistä johtuu, joku alitajuntainen juttu vissiiin *ding*
Muutamia tarinoita vuosien varrelta:

-Olin himassa ja kaveri soitti, että josko tulisin sinne ottamaan vähän viinaksia, ilmoitin, että pitää vetää pohjat ensin, jonka toteutin käytännössä vetämällä ½l viskiä, aika pitkälti ykkösellä (joskus sitä osaa olla fiksu *iihhih* ), siihen asti muistan jotenkuten, että pääsen sinne kaverille, teen valkosipulisuolakurkkukaakaotiesminkävoileivän, oksennan ja sitten *insert total black out here*. Seuraavaksi herään kumallisesta kippurasta, oudontuntuisesta pienestä puisesta huoneesta, joka lähemmällä tarkastelulla osoittautui meidän pihamme leikkimökiksi *nauru*

-Viimeinen muistikuva: tiirikoin vesan oven auki ja näen oksentavan naisen perseen. *insert total black out here* Seuraava muistikuva: kaks punatakkista setää läpsii naamalle ja kysyy ”Hei kaveri ootsä kunnos, me ollaan saatu parikyt puheluu, et tänne on joku sammunu tuusulantien penkalle...” *iloinen*

-Avaan silmäni ja näen täydellisen sinisen taivaan. Nousen ylös ja katson ympärilleni; metsäaukio. Kaivan taskujani; katkennut rööki ja hajonnut puhelin. Kysymys: Missä vitussa mä olen? Missio: Miten helvetissä mä pääsen täältä pois?
Kävi ilmi, että olin edellisenä iltana ilmoittanut lähteväni kotiin, suunta oli täsmälleen oikea, paikkojen välissä vain muutama kilsa metsää. Oli siinä kavereilla ilmeet kohdillaan kun mä rymyän alkuiltapäivästä metsästä keskelle niiden krapulagrillisessioita, olivat eläneet siinä luulossa, että olin ollut kotona jo hyvä aikaa *nauru*

-Herään ja jälleen silmiäni tervehtii uljas sinitaivas, nousen ylös ja totean olevani aika täsmälleen erään jalkapallokentän aloitusympyrässä (vaimikäsenyo :D). Lähden kävelemään poispäin ja meinaan paskoa housuuni kun siinä matkan varrella yhdestä pusikosta kuuluu hirveä ryminä. Kaverihan se siellä kaljakassin kanssa, ensimmäiset sanat olivat pontevasti lausutut: ?Jaahas, eiköhän jatketa?, jota säesti aukeavan kaljapullon sihahdus *nauru*

-Herään jonkin täysin vieraan asunnon lattialta, kaverit ympärille tipahtaneina. Käy ilmi, että olemme Turussa (joka ei siis alkuunkaan ollut ryyppäyksen aloituslokaatio). Tilanteena se oli sen verran masentava, että päätin lohduttaa itseäni lisäalkoholilla. Voinkin ylpeästi todeta, että en ole ikinä käynyt Turussa... selvinpäin *nauru*
Mikähän juttu muuten on, että monet on heränny turusta. Joku kollektiivinen känniajatuskulkujuttuhommasydeemi tulee mieleen *iloinen*

Muita lokaatioita:
-Oman talon katolta siihen kun alkaa sataa
-Ulkohuussista parinkymmenenasteen pakkasessa
-Vessasta
-Koirankopista
-Ladosta
-Auton konepelliltä
-Pellolta rankkasateessa
-Puistonpenkiltä
-Pusikosta
-Veneen alta
etc.

Jos kotiin selviän niin yleensä silti herään vähintään lattialta tai sängyn alta.

Ja sitten ne vielä jaksaa ihmetellä, että miks mä nykyään pyrin juomaan harvoin ja vähän *iihhih*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Zimeon

Posts: 310

#114 • • Zimeon
Suihkusta, Omalta sängyltä, Kaverin sängyltä, Sohvalta, Autosta, Veneestä, Metsässä, Kadulla, Lattialla, Tuolissa, karvasen turkin päältä ulkona jne :p Tossa nyt ainaki muutama.
Pingu

Posts: 111

#115 • • Pingu the missing penguin
- junasta Kirkkonummella, piti jäädä Leppävaarassa pois..
- usein dösästä oman pyskän jälkeen
- keittiön lattialta patterin vierestä kaverin kanssa. siinä asunnossa ei ollu ainuttakaan huonekalua. kaikki ihmiset oli häipyny, paitsi joku ihme tyyppi nukku toisen huoneen lattialla.
- nyt lauantaina heräsin säkkituolista hyvännäkösen hevarin vierestä *iihhih*

--
meininki on tärkein.

Zyklonius

Posts: 1,629

#116 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

S-T:
---
Zyklonius:
Viime sunnuntain ja maanantain välinen yö Garda-järven rannalla oli kirjaimellinen liskojen yö. Aamulla havaitsin nukkumapaikkamme (taivasalla siis uinuttiin) kuhisevan ällöjä sisiliskoja. Vähemmästäkin puistattaisi. Onneksi ei liskot kömpineet makuupussin sisään, olisi ollut melkoinen säikähdys aamulla. Tarkennettakoon vielä varmuuden vuoksi että minä olisin säikähtänyt liskoja, jottei kukaan ala tekemään vääriä johtopäätöksiä. *hymy*

---

S-T *sydän* matelijat
Oisin halunnu olla siellä *uuh*



Tjaa, eksotiikkaa oli liiaksikin. Pohjilla oli 3-päiväinen 24/7-henkinen olviretkeily, maanista ravaamista paikasta toiseen, autossa istumista puolentoistatuhannen km:n verran ja vielä kun siihen lisätään hyppysellinen muutaman tunnin yöunia, niin ne matelijat alkoivat näyttämään varsin hyökkääviltä. *nauru* Kiitollinen olisin ollut, jos neiti olisi ollut paikan päällä hätistelemässä niitä niljakkeita.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

leka

Posts: 373

#117 • • leka anteeksi olen eläin
nyt tulee kiva lista: 1) putka, 2) kaverin saunasta (sauna päällä), 3) eteisestä, 4) ja kulosaaren puistosta x- asenossa
mihinkään näistä reissuista"ei liity runsas" kirkkaan viinan käyttö

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Samu81

Posts: 1,224

#118 • • Samu81 kokolihaa
Pasista.
*joo*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Mellu-

Posts: 4,006

#119 • • Mellu-
X -määrästä paikkoja ympäri lahtea *blush* Ollu käytyy vähän kyläilemässä... useesti oon heränny kyl omalta pihalta X - asennosta keskel kesää ja tsiigaillu vaa ympärillee et... wtf ? onhan noita..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jazmine

Posts: 1,009

#120 • • Edited Jazmine Pösilö
En heränny tänään mistään... koska en oo nukkunu koko yönä *muhaha* Venähti bileet vähä pitkäks..Mut jos oisin heränny, se paikka ei ois ollu meizin hima *blush*

Aika usein tulee herättyy vieraasti citystä *ding*
Tranzeileminen vaan on niin pop *joo*

--
Polcca on parasta *sydän*