Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,804 views

kilobitti

Posts: 2,419

#81 • • kilobitti 1-2-3 techno
-asvaltilta, kirja tyynynä pään alla.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Deleted

Posts: 89

#82 • • Deleted

astiasto:

sängyn alta, hattuhyllyltä. keski-ikäisen naisen ja tämän tyttären keskeltä



toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, mutta äijä molemmista *pahis*
KaveriTavara

Posts: 440

#84 • • KaveriTavara pyryharakka
kotoota ja se on todella friikkiä multa *ding*

--
hyvässä lihassa ei harmita

sts

Posts: 7,969

#85 • • sts Sama pyynti aitta!

Orange:
---
astiasto:

sängyn alta, hattuhyllyltä. keski-ikäisen naisen ja tämän tyttären keskeltä

---


toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, mutta äijä molemmista *pahis*



Joo onneksi ei perheen koiraki ollu samas sängys, sit olis alkanu epäillyttää *hikoil**hikoil*
Cloudberry

Posts: 493

#86 • • Cloudberry
Aina olen herännyt sieltä missä olen tarkoituksella laittanut nukkumaankin aiemmin, oli se sitten puska, rautatieasema tai lastauslaituri.. paitsi kerran ko heräsin (lue: tulin tajuihini) Intiön hautausmaalla?! Säikähdin, oikeasti! *eiei* *ding* En suosittele..
Xeony

Posts: 117

#87 • • Xeony
*känni* *känni* :

Kerran heräsin itselleni aivan oudosta sängystä (luultavasti jonkun vanhempien)
/ talosta munasillaan.
Aikani tarkastelin tilannetta ja vedin vaatteet päälle,käppäilin ympäri taloa jossa ei ollut ketään muita.
No,söin siinä sitten aamupalan krapulani päälle jä lähdin pois.
Vähän aikaa kesti ennenkuin tajusin missä päin kaupunkia olin. *nauru* *joo*


Intin ensimmäisen lomaviikonlopun lauantai aamuna,
heräsin sänkyni vierestä tyhjä kattila vieressäni. *justjoo*

Munasillaan olo-huoneeni lattialta...ei mitään muisti kuvaa miksi näin oli tapahtunut... *taputapu*

Vessan lattialta

Pusikoista

Entisen kouluni katolta

Lehtikeräyslaatikosta

Putkasta

Ja mitä luultavammin muistaki paikoista joita ei nyt just heti muista...
Useimmiten herään omasta sängystäni.

[muokattu 24.6.2004 13:48]

--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur =)

Fentae

Posts: 186

#88 • • Fentae
Omasta sängystä. *plur* *hihu* *kiitoskiitos*
Ceppu

Posts: 97

#89 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Ite en oo kummemmista paikoista heränny mut kaveri vetäs kyl aika hyvät pohjat tossa joku aika sit. Oli ollu onnellisen pässään vaahtobileissä highlightsissä ja aamulla heränny turusta (!) juna-asemalta. Olis kai syytä huolestua..*iloinen*
Snowie

Posts: 601

#90 • • Snowie Ihku Hiutale
Alasti olohuoneen nahkasohvalta pelkkä käsipyyhe peittona. Kyllä mä ihan omaan sänkyyn nukkumaan menin. *hihu*
Dementation

Posts: 2,892

#91 • • Dementation wednesday?
Porttikongista, lehtiroskiksesta, pusikosta, omasta sängystä, vieraasta sängystä, tutun sängystö, lattialta, pöydän alta, juna-asemalta, bussi-asemalta, lentoasemalta, junasta, linja-autosta, metrosta, lentokoneesta, sohvalta, patjalta, saunasta, työpaikalta, rakennustyömaalta, sängyn alta, nojatuolista, kaapista, matolta, keskeltä katua, autosta (sekä etu- ja takapenkiltä että takaluukusta), metsästä, kalliolta, rannalta, veneestä, uimapatjalta, kirkosta, baarista (mistä milloinkin), festareilta, esiintymislavalta, koululuokasta, liikuntasalista, pulpetin alta, katolta, nurmikolta, pellolta etc etc etc...

Paikkoja on ollut satoja ja vaihtelua on tuonut se, missä päin maailmaa on oltu, kenen seurassa on herätty, onko tiedetty miten siihen paikkaan on päädytty, onko ollut vaatteita ja jos on niin kenen ja millaisia, näiden lisäksi vielä monet muutkin tekijät ovat aiheuttaneet silloin tällöin yllätyksiä...

Lisäyksiä myöhemmin jos tulee mieleen...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#92 • • RINY Guest
Haha, Jannen luota kellarikäytävältä! Onneks oli sentää patja ja mies kainalossa. *nauru* *iloinen* Herättyä on myös tullu ties kenen luota mutta useimmiten oon nukkunu ihan sängyssä/sohvalla. Kerran koitin nukkua autossa mutta ei siitä mitään oikeen tullu. *nauru*
Ita

Posts: 153

#93 • • Ita pikkune
Ite aina omasta sängystä, useimmiten *hih*
mut kaveri sentää vetäs pohjat:
Poliisit löys sen aamulla satamasta ilman paitaa ja housut kintuissa *nauru*
Zyklonius

Posts: 1,629

#94 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Viime sunnuntain ja maanantain välinen yö Garda-järven rannalla oli kirjaimellinen liskojen yö. Aamulla havaitsin nukkumapaikkamme (taivasalla siis uinuttiin) kuhisevan ällöjä sisiliskoja. Vähemmästäkin puistattaisi. Onneksi ei liskot kömpineet makuupussin sisään, olisi ollut melkoinen säikähdys aamulla. Tarkennettakoon vielä varmuuden vuoksi että minä olisin säikähtänyt liskoja, jottei kukaan ala tekemään vääriä johtopäätöksiä. *hymy*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

MaSari

Posts: 1,986

#95 • • MaSari space jammer
Vessanpöntöltä *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Karvinen

Posts: 699

#97 • • Karvinen SekaiSin MariSta
hmm.. tänää heräsin ihan omasta sängystä... joskus oon heränny kaverin vessasta, serenan pomppulinnasta... onhan niit muitaki hassui paikkoja!

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Taittojakkara

Posts: 127

#98 • • Taittojakkara Human cargo
Juhannuspäivänä(v.2000) kädet kyynerpäitä myöten muurahaispesässä...en kerennyt torkkumaan kuin puolisen tuntia kun rupesi häiritsemään sen verran että näin parhaaksi vaihtaa paikkaa...*ding*

--
Hög fäll ball pall, same, same but different...

Avatar
#100 • • RINY Guest

Pablo:
Huh heräsin tänään Tampereelta Orfeuksen vierestä! *kuolaa**nauru*



*dissaa* *nauru*