Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,653 views

Essi

Posts: 1,246

#1 • • Essi Kukkupää!
Mikä on hassuin/ hulluin/ ikimuistoisin paikka mistä olet herännyt?

Mä heräsin kerran autotallista naapurin autosta...

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

äm

Posts: 2,376

#2 • • äm
Heräsin kerran hirmuisessa krapulassa siihen, että palelsi julmetusti. Päälläni oli untuvatakki, jonka sisään olin vetänyt kädet ja huppukin oli päässä. Olin sohvalla. Olin vieraassa paikassa.
Ensimmäinen asia, jonka näin ympärilleni katsoessa, oli PUOLIKAS JOULUKUUSI JA OIKEA, TÄYTETTY PORO!! Poron mulkosilmät aiheutti heikkoon olooni vähän lisää tärinää, mutta hiljalleen rupesi totuus selviämään: olin kaverin työpaikan sohvalla pikkujoulujen jälkeisenä aamuna.
Kaveria (eikä ketään muutakaan) näkynyt missään ja hetki meni muistellessa, että milloin+miten+miksi olin sinne päätynyt *iloinen*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

MaSari

Posts: 1,986

#3 • • MaSari space jammer
Kaveri on löytäny ittensä nukkumasta roskiksesta useaan otteeseen, enkä tiedä miks se sinne aina menee.. *nauru**iloinen*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

random

Posts: 226

#4 • • random
Rappukäytävän alatasanteelta aamulla kuuden aikoihin. Päällä oli intin lomapuku arvomerkkeineen ja killuttimineen. Vieressä oli hieman oksennusta. Hah. En muista miten oon ees siihen asti päässyt. Vähän piti hävetä. Noh, ne AUKin kurssijuhlat oli vaan kerran. *blush*
Avatar
#5 • • ALIEN Guest
Kerran heräsin omasssa laatassani jossain Tallinan kadulla... T-paidassa viime pääsiäisenä siis. Ja siihe vielä perään heräsin seuraavana Vappuna Turusta *ding* Dokattiin stadissa ja jotkut jätkät sanoi heittävänsä mut munkan Turuntien kohdille mut olin sammunut matkalla ja heräsin lähellä Turuuuun keskustaa! voi vittu et oli hassua.... *pelle*
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#6 • • ~~MillaMágico~~
Menetin muistin 4-5 tunniksi Tallinnan Manga-clubilla..Heräsin sataman portailta, Ihme että kaikki tavarat oli tallessa.... Ilona:):kin ....
#emppu#

Posts: 103

#7 • • #emppu# ~ihan pihalla~
onhan niit outoi paikkoi kerääntyny aika paljonki... *hih*
kesällä heräsin yks aamu kaverin luota koiran korista.... en ekaks tienny yhtään mis oon tms. ja muutaman metrin päässä ois ollu vapaa sohva.... mut mä sit olin menny siihen pieneen karvaseen koirankoriin sikiö asentoon.... *justjoo*
sit on tullu herättyä lehtiroskiksesta sillee et siin on ollu kavereita mun päällä sammuneena.... sain ihan hirveen paniikkikohtauksen ja aloin huutaa ja sätkii, mut en päässy liikkeelle ku olin alimmaisena.... sillon tuli hirvee ahtaanpaikankammo.... kyl ne kaverit aika äkkii siit sit heräs, mut kesti aika kauan, ennen ku ne pääsi pois sielt ku kaikki oli ihan solmussa.... *hymy*

--
~~Ikuisesti ei voi lentää. Joskus on pakko laskeutua maan pinnalle, vaikka siivet vielä kantaisivatkin~~

bansq

Posts: 931

#8 • • bansq leftfield winger.
Muutamista porraskäytävistä, mm. naapurinsetä kävi tökkimässä aamulla hereille kun olin menny väärään rappukäytävään hirveessä tuiskeessa, ja seuraavina päivinä oli jokseenkin nolo sit moikata sille *hymy*
Sit tietenkin baarin ulkopuolet jonne aina lentää muttei tajua lähteä taapertamaan kotiin ja vieraat asunnot joihin ei muista menneensä illalla...

Muuten on kyl tullu heräiltyä aika hyvin omasta sängystä vaatteet viikattuina, kengät siististi järjestettyinä eteiseen, keittiön tuolit pöydän alla ja reppu tyhjennettynä.
Pieni alkoholimäärä vaikuttaa muhun äärimmäisen omituisesti koska joku sisäinen kodin hengetär pakottaa mut aina laittamaan tavarat siististi paikalleen ennenkun saan luvan nukahtaa. *hih*

--
plip goes on.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ihme paikoista ootte heränny *nauru* mä olen sentään kamalienkin lärvien jälkeen herännyt aina sieltä mistä pitikin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Blues

Posts: 5,414

#10 • • Blues Koning van Afrika
Tyhjästä kylpyammeesta kun siinä oli niin mukava nukkua (oli pehmusteita), poterosta jalat aukosta ulkona ja muuten siellä kuopassa (inttiaikoja), kotona omasta sängystä aluslakanan alta ja kerran puusta

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Elsa F

Posts: 2,763

#11 • • Elsa F Koululainen :)
Kerran heräsin erittäin pimeässä paikassa puhelimen sointiin...Hetken mietin pakokauhuisena missä olin, kunnes muistin kömpineeni tuttavieni luona vaatekomeroon nukkumaan, kun kaverit olivat vielä jatkomeiningeissä ja itselläni oli aamulla töitä...Olikin sitten todella hehkeä olo tultuani ”ulos kaapista”.*nauru*

Ehkä rasittavinta oli herätä joskus Espaniassa kuumalla rannalla ja suu hiekassa...Oli ihan älytön jano ja lähdin kävelemään suoraapäätä kotia kohti...Matkalla muistin kaivaneeni rahani piiloon hiekkaan ennen nukahtamista...en palannut enää hakemaan niitä...tuskinpa olisivat löytyneetkään...?

Olen myös herännyt tyhjältä stadionilta, kadulta, mäkihyppäystornista, joen varrelta etc...

Noh, nykyään olen onneksi kiltti aikuinen ja herään useimmiten omasta sängystäni.*enkeli*

[muokattu 6.9.2003 15:16]

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

NextAce

Posts: 2,505

#12 • • NextAce Alienated
Mä heräsin kerran uudenvuoden jälkeen Osaset liikkeen pihalla olleesta hiekoituslaatikosta*iloinen* pakkasta oli ”muutama” aste.

--
-Alienation-

-----

Avatar
#13 • • yana Guest
on aika hullunkurista jos josku heraa omasta sangysta peitonalta ilman vaatteita ja hahmottaa alle viiden sekunnin et nyt ollaankin kotona.
Howdy

Posts: 7,955

#14 • • Howdy Oldie
Rappukäytävästä rappusten alta aamusella hyvin vietetyn ravintola illan jälkeen ihan väärällä puolella kaupunkia oikein hyvässä ”hapessa”, ja sitten pannuhuoneen lattialta jossakin epämääräisessä paikassa jossakin kaupungissa ... ei ole vieläkään oikein selvinnyt mitä oikein oli tapahtunut *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#15 • • ikj Guest
klo 10 aamulla malagan lentokentällä kaverin autossa, kauhee olo, kauheessa krapullassa, kaveri myös, kuuuuma, ei saa ilmaa, ikkunat auki ja nopeesti.
DJ Rx

Posts: 2,527

#16 • • DJ Rx FINRG Recordings
Hesburgerin eestä kävelykadulta tuli joku spuge tökkii et oonko hengis... stagelta niilt puisilta penkeiltä, joku spuge yritti pöllii mun gheissa karkit (mul oli sellanen iso tukkupaketti jota halailin) ja porukoitten takapihan nurmikolta omassa oksennuksessa.. :D tekiilalla oli osuutta asiaan... *possu*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Summerblink

Posts: 291

#17 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Autoni takakontista, exäni vaatekomerosta ja ehkä oudoin oli ruotsinlaivan yökerhosta: luulin olevani hotelli vantaalla (missä en ole ikinä edes käynyt) ja yritin soittaa taxia. Pettymys oli kova kun huomasin että 'pherkele, thää hothellihan liikkhuu' *ding*
päivänsäde

Posts: 1,049

#18 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
juhannuksena (muistaakseni) mökin takaata pusikosta sen parin minuutin unen jälkeen..

En juo pirtua tai mitään yhtä vahvaa alkoholipitoista juomaa missään
elämän tilanteessa tai minkään lain vaatiessa.
-Allekirjoittanut-Päikkis

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Howdy

Posts: 7,955

#19 • • Howdy Oldie

MaSari:
Kaveri on löytäny ittensä nukkumasta roskiksesta useaan otteeseen, enkä tiedä miks se sinne aina menee.. *nauru**iloinen*




Tuntee olonsa kotoisaksi *nauru**piis*

--
Käpy vailla vertaa

-P

Posts: 4,972

#20 • • -P
Tuli joskus vuoden 2002 kesällä herättyä kaisaniemenpuiston pusikoista. älkää kysykö miten niihin päädyin, sillä en muista/tiedä *nauru**nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell