Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,809 views

Burncycle

Posts: 106

#161 • • Burncycle Konttorirotta
No kerran mä heräsin siihen että meidän lasivitriini rysähti maahan. Se on sellainen 2m korkea, 80cm levee lasikaappi täynnä viinilaseja ja lasimaljakoita. Helvetinmoinen rysähdys keskellä yötä. Kyllä siinä luuli jo jonkun muun tapahtuneen. Kissat olivat vähän ryhtyneet riehumaan siellä kaapin takana, tai jotain. En kyllä vieläkään ymmärrä miten kaksi 3kg painavaa kissaa saa sellaisen kaapin kaadettua???
Lähes kaikki meni paskaks! No vakuutus korvaa...

Toisella tavalla vastattuna heräsin niinkin eksoottisesta paikasta kuin omasta sängystä. Siinä ei ollut mitään outoa, mutta viimeisin muistikuva oli jostain itäkeskuksesta, jota en tunne lainkaan. Olin riitaantunut tyttöystävän kanssa, joten lähdin yksin kotiin. Taskusta löytyi 150 euroa rahaa, joka ei ollut minun, eikä kukaan ole sitä tullut myöskään takaisin vaatimaan, ja läjä kuitteja joiden mukaan olen käynyt syömässä jossain malmilla, sekä joku narikkalappu. Oma takki oli kylläkin naulakossa. Outoa oli että ei löytynyt mitään taksikuitteja, tai bussilippuja!

Kerrassaan mystinen yö!
Lyylikki

Posts: 2,975

#162 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Molen heränny kaverin tietsikkapöydän alta ja erinäisistä vessoista.

Täysin kummallista on myös se, että nykyään en muista mitään alaoven ja seuraavan aamun väliltä. En muista, että olenko käyttänyt hissiä, olenko ottanut piilarit pois (yleensä olen, taitaa olla jo refleksinomainen juttu), juonut jotain yms. Hieman häiritsevää...ehkä se johtuu siitä, että skarppaa niin hitosti kotiin tullessaan, että sen tutun oven jälkeen voi jo päästää irti.
meow

Posts: 1,170

#163 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
heh, heräsin yks aamu monacosta..kattelin vaan ulos että jaa, palmuja...mitvittuumisooon! ai monacos, no ok..missä on lähin ranta.

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

awerbly

Posts: 39

#164 • • awerbly
Viime jussina heräsin vesisateeseen kaverin takapihalta aurinkotuolista. Onneks sentään tajusin siirtyä sisätiloihin jatkamaan unia...
rec

Posts: 2,923

#165 • • rec

ant1, 26.7.2005 03:17:
Kaverin vessa taitaa olla mun eksoottisin kokemus.



Veikkaan mun entisen kämpän, Pitzkun vessaa?

Oma sänky lienee se vakio. *piis**nauru*
JG

Posts: 73

#167 • • JG Outo hymyMmiäs
Heräsinpä kerran Espanjassa kahvilasta "pikkasen humalaisessa tilassa" patonki suussa - oli ruokailu jääny kesken. Myös metallinen putki oli tarttunut matkalla käteen, vaikkakin kahvilan vessassa näytti kaikki putket olleen paikoillaan... Sinä yönä olin kuulemma meinannut ottaa tatuoinnin 24h-tattoo-mestassa... *blush* Ei näin! *iihhih*

--
® - Havi - ™

nibes

Posts: 165

#168 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
viime kesänä jOnkun tyypin vessasta puhelin kOrvalla jOssa huudetaan; halOO, OOtsä siellä?*ding*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Skenemursu

Posts: 1,568

#169 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Heräsin thaimaassa kerran Koh Samuin saarelta yhden rannalla olevan ravintolan terassilta kun tarjoilija tuli herättelemään. He olivat välillä sulkeneet baarin ja kello oli about 12 päivällä kun he herättivät ja toivat minulle hedelmiä ja drinksun aamupalaksi. Oikein huomaavaista, tässä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, paitsi että voisin vaikka vannoa että kun laitoin hetkeksi silmät kiinni edeltävänä iltana olin Koh Phan Nga saarella ja full moon partyissa... eli siis eri saarella *ding*

no loppu hyvin kaikki hyvin ja lompakko oli tallessa jne. olisko sitten ollut se ruotsalainen 19v turisti jelpannut mua kun lupasin olla kertomatta sen kavereille että se pani shemale:a edeltävänä iltana... en ehkä ikinä saa tietää... mutta ei saa sen kaveritkaan :)
Femi

Posts: 651

#171 • • Edited Femi
auton takaronkista berliinin ydinkeskustassa. *iloinen* tähän mennessä ehkä erikoisin paikka, josta olen herännyt. tosin on sitä myös tullut herättyä (taas kerran, eri reissulla kyllä) berliinissä vallatun talon ullakolta pölyseltä patjalta, johon ystävällinen puolalainen punkkari oli vienyt huonovointisen siskoni lepäämään, nukahdin sitten sinne myös. muualla kuin berliinissä olen siis herännyt suht tavallisista paikoista *hihu*
Beliar

Posts: 1,361

#172 • • Beliar

Skenemursu, 10.8.2005 22:08:
---



Hehheeee! Repsan! *iihhih*

...ei sitten tullut semmoinen kylmä pelko persiisiin, että olisit ollu se shemale? *vink*

Itse oon heränny, millo Hämeenpuiston hiekoituslaatikosta, Näsinpuiston nurmikolta, kaverin parvekkeelta toisesta kerroksesta ja TAYS:n parkkipaikalta... Ilmeisesti alkoholilla on ollut osuutta asiaan kaikissa tapauksissa...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Sixtus

Posts: 198

#173 • • Sixtus

Skenemursu,



Heh. Noi shemalet on kyl vittumaisii siinä mieles et ku on vähäkin enemmän seis ni ei enää osaa tunnistaa. Nii ja jossai Pha Nganilla on yleensä viel vähä enemmä seis!

Itekin tuli siellä herättyy Bungalowimestan baarista joskus 5 aamulla. Ihmettelen vieläki miksei sen mestan superystävällinen henkilökunta herättäny mua sillo ku baari meni kii.
z

Posts: 1,146

#174 • • z

Skenemursu, lupasin olla kertomatta sen kavereille että se pani shemale:a edeltävänä iltana... en ehkä ikinä saa tietää... mutta ei saa sen kaveritkaan :)



juu, pidetään salaisuus. ei kerrota kenellekään. hyss.. *hih*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#175 • • liikkuva muna an egg on the move
Kotoa, mökiltä, autosta, hotellista, bussista, motellista, lentokoneesta, junasta, kavereilta, teltasta, kasarmilta, sairaalasta, koulusta, kahden tuhdin kosmetologin välistä ja halkopinon päältä. Tossa lienee jokainen paikka.
^T^

Posts: 167

#177 • • Edited ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
PUUSTA! Ja täytyy sanoa että yksikään sänky ei ole tuntunut niin hyvältä nukkua kun ko. puu. Se oli sellanen parin metrin korkeudelta haaroittunut juuri sopivassa kulmassa niin oksien suhteen kuin maan pintaan nähdenkin. (Eli siinä pysyi täysin makuuasennossa ilman sen kummempaa vaaraa pudota nukkuessa) Täydellinen lepopaikka.

Muita hauskoja kokemuksia:
-Parturista sininen väriaine päässä
-Naapurin autotallin katolta
-Kenkäliikkeen varastosta about kolmemetrisen kenkälaatikkopinon päältä
-Videovuokraamon kassalta (ollessani itse myyjänä)
-Uimapatjalta Italiassa jostain meren armoilta (ei ollu tosin kivaa, mut onneks mut saatiin pelastettua)...
-Jyväskylän silloisen Dominon, nykyisen Blazen sohvalta aamulla klo 7.00, siivoojan huitoessa mopilla mut hereille ja vaatien tietää kuka olen, millä asialla ja hälytetäänkö tässä nyt vartijoita...
mitähän vielä...täytyy miettii.

Niin ja tietysti sellasista illuusioista kuin (lineaarinen) aika (tai edes syklinen/spiraalinen), materia muuna kuin energiana, vääristynyt syy-seuraus suhde, "minästä" niinkuin se yleensä ymmärretään...ja monesta muusta länsimaalaisesta habituksesta.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Tetraveks

Posts: 89

#178 • • Tetraveks
Roskakatos,
puisto,
junat,
Kannelmäellä tuntuu olevan outo vaikutus,
sieltä herää usein ilman muistikuvaa illasta.
MetsänHenki

Posts: 376

#179 • • MetsänHenki Teknokissat Ry

Tetraveks, 1.11.2005 08:04:
Roskakatos,
puisto,
junat,
Kannelmäellä tuntuu olevan outo vaikutus,
sieltä herää usein ilman muistikuvaa illasta.

TOTTA!! *hih* *ding*
MetsänHenki

Posts: 376

#180 • • Edited MetsänHenki Teknokissat Ry
on kyl tullu herättyy vaikka mistä...!! omituisin herääminen mitä muista täl hetkellä, ni tipahdin metsään ja heräsin omasta himasta, en alux tajunnu mis oon.. *ding* luulin olevani jossain/jollain jatkoilla *nauru**tanssittel* aikani siinnä pyörin ympyrää kunnes totuus valkeni *nauru* *känni*