Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,738 views

eewol

Posts: 1,125

#41 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Auton takakontista.

Töölöönlahden rannasta.

Pari kertaa putkasta.

Hangon regatassa rannalta, suussa hiekkanen lihapulla.

Sängyn alta.

Vessan lattialta ja kaveri oli sammunut pöntölle paskaus asentoon.

Aurajoen rannasta.


Alkoholilla ei ole osuutta asiaan.... *enkeli*
MaSari

Posts: 1,986

#42 • • MaSari space jammer

busted_hotMAMA:
---
eewol:

Hangon regatassa rannalta, suussa hiekkanen lihapulla.

Vessan lattialta ja kaveri oli sammunut pöntölle paskaus asentoon.


---



*iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**iihhih**hahjust*



*iihhih**iihhih**iihhih**nauru**iihhih**nauru**nauru**nauru**iihhih*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-P

Posts: 4,972

#43 • • -P
ai joo, nyt muistu vielä muutama paikka lisää. elikkä

*parhaan frendin systerin sängystä (onneks äijä ei tiedä vieläkään asiasta)*iihhih**blush**pahis*

*korson juna-asemalta kesäkuu 2003 alussa *iloinen*

*frendin luota hyvinkäältä, vaikka luulin, että oon vuokissa *blush*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

POSER

Posts: 800

#44 • • POSER Wimp and Poser
Bussivarikolta siihen kun kuski tulee herättelemään, että miten vituss sä tänne oot jäänyt. olin valunut takapenkeiltä bussin lattialla. Ihmettelin myöskin että mistä matkaani oli tarttunut puoliksi syöty kierrelenkki.

Farmariauton ”takakontista” yksinäni jonkun vieraan omakotitalon pihalta ja ympärillä näkyy vain metsää. Siinä sitten varvaisesti hiipimään taloa kohti ja jonka ulko-ovi näyttää olevan auki. Sisällä eteisessä näytti olevan ainakin yhden kaverin kengät, joten ajattelin ettei nyt ihan hukassa voida olla. Siitä sitten tassuttelen sisään taloon joka on aivan hiljainen. Koska taloa en tuntenut en uskaltanut lähteä aukomaan ovia ja etsimään tuttuja, etten vaan olisi vahingossa väärään paikkaan nenään laittanut. Siinä sitten istuin olohuoneessa katsoen telkkaria ja toivoen että joku tuttu jostain tulisi minut pelastamaan... Onneksi talo sentään oli kaverini, joka asuu Klaukkalasta jonne olimme humalassa Helsingistä eksyneet.

--
Keppiä Jehoville!

sune

Posts: 2,096

#45 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
NEMOn sängystä ja sohvalta *ding**iloinen* hihihii

--
ei kovin ihku eikä plur

nemo

Posts: 656

#46 • • nemo Wanha kettu

Pikachu:
NEMOn sängystä ja sohvalta *ding**iloinen* hihihii



Hehee... tää oli kyllä pahin! *iloinen*

-V-

--
Tää on mun sigu

MaSari

Posts: 1,986

#47 • • MaSari space jammer

Angelus:
*korson juna-asemalta kesäkuu 2003 alussa *iloinen*



Kuinka joku voi ees vahingossa eksyä tällaseen paikkaan?
*iihhih**vink**iihhih**nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hixxy

Posts: 522

#48 • • Hixxy HaroPup
Tampereelta.... mut siihenkin löytyy looginen selitys *ding**hahjust*
eewol

Posts: 1,125

#49 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Lisäys:

Olen MYÖS herännyt jonkun (en muista minkä) bussin päättäriltä...*nukkuu*

Kaverin keinutuolista kaatosateessa... Ei kovin kiva kokemus...*nuha*

Olen myös herännyt siihen kun kaveri mätkii mua elimellään mua poskelle... (On kostettu)*pahis*

Heräsin jokunen vuosi sitten laivalta jostain ihme hytistä missä ei ollut ketään ja ovet selällään ja jonkun tavaroita siellä täällä...*hmph*

Lisää tulossa... Kunhan muistan tai joku kertoo mun toilailuista...*enkeli*
super-enkuli

Posts: 1,521

#51 • • super-enkuli
Ruotsin laivalta, erään hyvin railakkaan viikon loppupuolella, kännissä varattu matka ja ei muuta kuin laivalle (kait?), lehtiroskiksesta muutaman kerran junnuna (ainakin siellä on lämmin nukkua!), baarin vessassa, suihkun lattialta ja sitten oikein paha tapa mulla on ihan muutenkin; nukahtelen nojatuoleihin. Monet kerrat oltu jatkoilla jossain ja selittänyt jotain ja nukahtanut kesken lauseen. *nauru*

Monia muitakin kummallisia paikkoja tullut käytyä läpi, mutta ei se mitään, vaihtelu virkistää...*justjoo*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

2000

Posts: 420

#52 • • 2000 Opetuslapsi
Onhan noita erikoisia heräämisiä ollut liiankin kanssa, olisi edes joskus mukava herätä omasta sängystä.
Pahimpia ovat olleet herääminen ravintolan naisten vessasta avaamisaikaan ilman vaatetuksia... mutta:

Tänä kesänä kävi jotain mystistä.
Parin kaverin kanssa lähdetiin juhlimaan, aloitettiin aamulla ihan viattomasti viinillä ja hyvinkin jo 16.00 on muisti mennyt.
Melkolailla vuorokautta myöhemmin heräsin kolilta keskisuomesta, jonkun laiturilta mäyräkoira tyynynäni eikä pienintäkään muistikuvaa miten tai koska olen sinne päätynyt.
Ei ole tietoa itseasiassa vieläkään... *nauru*

[muokattu 24.9.2003 14:30]

--
2 nasty 4 U

Claquesous

Posts: 3,206

#53 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kerran tuli herättyy Porvoon poliisilaitoksen juoppoputkasta...tos viime kesänä heräsin himasta jonku tuntemattoma äijän vierest*sars* Ei wittu sillo oli kyl valehtelemati pahin morkkis IKINÄ!! Kaikkein pahinta on et on siit illast tommone n.12h hukassa enkä oo vielkää saanu selville mitä kaikkee tulikaa tehtyy sinä iltan Kallios... Kuitenki perseneitsyys on tallel q ei sillo tuntunu mtn ihme kipua anukses ja... Enpäs kerrokaan enempiä...

[muokattu 24.9.2003 14:36]

--
32. of December

tuitui

Posts: 1,258

#54 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Mä oon kerran herännyt Vantaalta Hakunilasta jonkun perheen kämpästä.
Nuorena tyttönä join taiteidenyössä vähän liikaa ja muistin menettäneenä päätynyt jonnekin josta tämä perhe oli kai vienyt mut kotiinsa. Aamulla äkkiä kengät käteen ja juoksu ulos! Tässä perheessä oli kaksi jtn 10v tyttöö ja isä äiti ja pikku vauva. Näin ainakin äkikseltään kattosin ennenkuin juoksin hiljaa ulos ^_^

Kauheinta ikinä!

HEH HEH

[muokattu 2.10.2003 08:02]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

fadeout

Posts: 171

#55 • • fadeout NoStatus

Essi:
Mikä on hassuin/ hulluin/ ikimuistoisin paikka mistä olet herännyt?



Oma sänky, kun oli lämmintä ja ihanaa vaan olla ja möllöttää *hymy*

--
tamppauskone - se olen minä

-crystal-

Posts: 736

#56 • • -crystal-
kerran yhden nimeltämainitsemattoman baarin vessasta*blush*(hyii!!)
oli teillä kyllä hauskoja paikkoja mut on kyllä kuunnellut mammaa ja siks (syystäkin)välttänyt noita yleisiä paikkoja ULKONA varsinkin hiprakassa öisin..*sars*jos unohdetaan nyt ne ”teinivuosien” kommellukset*vink*

[muokattu 27.10.2003 09:47]

[muokattu 27.10.2003 09:47]
typ0

Posts: 1,892

#57 • • typ0 syntax error
oman kullan kainalosta *sydän* tosin siit on aikaa *nyyh* mut enskesänä sit taas *plur**iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

miguel

Posts: 97

#58 • • miguel
Kerran teininä olin serkkujeni kanssa viettämässä perjantai-iltaa maalla. Juotiin boolia ja kun olin tarpeeksi juonut, niin päätin lähteä nukkumaan alakertaan. Riisuin vaatteeni, päälle jäi vain alushousut. Tarkoitus oli mennä pesemään hampaat pesuhuoneeseen, mutta kännissä eksyin puuliiteriin. Sammuin sinne.Lämpötila oli nollan tuntumassa.Näin unta, että on helvetin kylmä ja vedin unessa peittoa päälle...todellisuudessa vedin halkoja päälleni. *eiei* onneksi yksi serkuistani löysi minut melko pian sieltä liiteristä halkojen alta yltäpäältä oksennuksessa...
Avatar
#59 • • ALIEN Guest
mistäs kaikkialta...

viime vappuna Turusta

yks uusivuosi omasta laatasta, mikä oli vielä ihan syötävän näköistä pydäriä

tallinan kadulla jälleen omassa laatassani
Chainboy

Posts: 363

#60 • • Chainboy
en tarkalleen muista mut oli4-5 kundin välistä... hehehe *plur*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan