Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,754 views

gerry

Posts: 979

#141 • • Edited gerry
Mä oon ottanut suht chillisti... ei mitään kauhen extempore heräilyjä ole onneksi ollut:) Kerran herättin kaverin kans puistosta mutta oli onneksi kesä eikä ees tavaroita viety... Oli varmaan parhaita öitä unen puolesta....

Aina kaverin sohval saanut nukkua niskat junturassa niin puisto hakkaa sohvat kyl 100-0 kun on kaunis kesäyö.....

--
by B.C.S

Yediah

Posts: 1,090

#142 • • Yediah FINRG, Spacehouse
isäukon halkopinon päältä ilman paitaa ja kirves vieressä.. olin kuulemma saunan lämmitys hommissa............ vaikka siinä taloudessa on sähkösauna.
neppu*

Posts: 111

#143 • • neppu* Neppu
Mun pikkuveljeni heräsi joskus hotellin käytävältä kalsarisilteen kun oli unissaan kävellyt huoneesta ulos ja heräsi kun ovi pamahti kiinni. Siinä jätkä sitten seisoskeli eikä me muut herätty edes sen oven jyskytykseen. Oli kuulema joutunut piiloutumaan jonkun tolpan taakse kun ihmisiä oli tullut vastaan. *nauru* onneksi se on lopettanut ton unissakävelyn..

Olen muuten saman herran löytänyt saunasta nukkumasta, sängyn alta nukkumasta ja kerran erehtyi melkein luulemaan unissaan mun vaatekaappia vessaksi. Onneksi tilanne kuitenkin saatiin pelastettua..
Dana

Posts: 647

#144 • • Dana
ihanin oli kun kerran näin kamalaa painajaista ja heräsin säpsähtäen aivan paniikissa keskellä yötä. pelästyin niin paljon, että aloin melkein itkemään. silloinen kultani kuitenkin heräsi vieressäni, otti kainaloonsa ja suukotti takas uneen.. aamulla heräsin kun poika paijasi päätäni ja naureskeli.. olin kuolannut hänen rinnalleen *kuolaa*
hups..
lysergidi

Posts: 4

#145 • • lysergidi misshaltija
kerran heräsin Köpiksen reissulla sieltä rautatieaseman lasten sellasesta avaruusaluksesta joka liikkuu kun siihen laittaa rahaa. Onneks ei ollu kukaan laittanut rahaa. Oli ihan kiva nukkuu mut aamul kun kömpis sielt ulos niin kyllä kahvilasta katseltiin aika kummastuneen näköisenä. Kaveri taas nukkui viereisessä valokuvauskopissa niin et jalat vaan näkyi sieltä verhon alta...

--
ai mitä?..

Radiac

Posts: 671

#146 • • Radiac Beach X Member
nää on tapahtun parin viikon sisää.. mä heräsin kostean baarikierroksen jälkeen puistosta helvetilliseen nälkään klo 11 päiväl...kotiin olin yrittän..
mitään ei onneks viety.. aurinkoki paisto kivasti silmään ku heräsiin ja fiilis oli muutenki hyvä..olin varmaan niin saatana päissäni..sitä en tajua miks vitus olin tehny itelleni vaatteista sellasen pesän.. kai mus on jtn siiilin vikaa....!!!

ja sit.. mun frendi heräs tosi kovas hjumalas tallinnassa (SDMFs) ensin puusta ku se kelas mennä sinne turvaan ettei sitä ryöstetä... puu ei ollu kuitenkaa ihmisen paikka nukkuu ja tunnin goisaamisen jälkee se heräs siihe et sen alapuolelle oli keräääntyn jtn possea.. ne hiukka tsiigas ku tyyppi tulee tosi lärveis puusta ja tervehtii.. hetken harhailun jälkee se meni sit johki linnanpihaa ja tipahti sinne ja tuloksen kaik sit tietääki *joo*

mut toi on ihan normaalia.. kesällä on kiva nukkuu ulkona.. suunnitteli sitä tai ei *plur*
Unik

Posts: 4,117

#147 • • Unik
Sieltä minne olen nukahtanut.
COBALT

Posts: 1,407

#149 • • COBALT akitaattori
...erh, emmää tiärä hei...! *ding*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Caro²

Posts: 5,301

#150 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Lappeenrannan divan vessasta. Olin kuulemma kohtuu epäeroottinen näky...
Karvinen

Posts: 699

#151 • • Karvinen SekaiSin MariSta
yks keskiviikko aamukasin pintaan heräsin hiekkalaatikolta *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

jansku=p

Posts: 108

#152 • • Edited jansku=p sheikkeri
Heräämistarinoita*hih*

-Juhannuksena rantsusta laavulta vain sorsat seurana

-ulkosaunasta jonkun tuntemattoman ihmisen pihasta

-rappukäytävästä lahdessa

-rantsussa lääkintämiesten herättelemänä kun pikkusisko seisoo vieressä huuli pyöreenä...Niin sitä esimerkkiä annetaan..Siskopa on pysyny ihan absolutistina *joo*

-porttikongeista useammasta

-tuntemattomien ihmiseten vierestä teltasta tai himpestä

-ýhden eurokansanedustajan kodista

Mutta mun mielestä kaikista ihmeellisintä on se että yleensä herään ihan omasta sängystä vaikkas ois kuinka tuiskeessa ollu ja muisti menny..hyvä niin*nauru*

..niin joo ja baarin vessasta muutamaan otteeseen

--
Everything looks bad if you remember it

terho

Posts: 117

#153 • • terho
Nää o aina hauskoja tarinoita

- Bulgariassa heräsin naapurin parvekkeelta (oli varmaa hyvä ajatus kiipeillä kännissä siellä hotellin parveikkeilla)

- Parin ravintolan vessasta

- Kännissä saatu päähän pisto johti siihen, että päätin kuulemma lähteä ruotsiin, heräsin laivassa.

- Tuntemattomien tyyppien kämpiltä

- Kotoa vaatehuoneesta.

- Kotipihan nurmikolta (oli siin naapurin mummolla miettimistä)
typo

Posts: 685

#154 • • typo Testaaja
Mä olen vissiin tylsä tapaus, koska olen jokaikinen kerta löytänyt tieni humalatilan vahvuudesta riippumatta johonkin nukkumiseen soveltuvaan paikkaan, kuten sohvalle, sängylle, lepotuolille tai patjalle... ja aina juuri siellä missä pitikin (as in, en ole eksynyt naapurin sohvalle tai tuntemattomien sekaan ruotsinlaivalle).

.pi.

--
.psychedelicious.

o_°

Posts: 224

#155 • • o_°
Huh *hikoil*

Rupesin miettimään niin onhan sitä joskus tullut töpeksittyäkin...
Jos sairaalaa ja putkaa ei lasketa niin kännin takia olen herännyt:

-Stadista 8:n aikaan bussipysäkiltä siihen, että joku tuntematon kaveri tuli tarjoamaan bisseä kun näytin niin huonolta (broidin polttareiden jälkimaininkeja).

-Steissiltä bussin takapenkiltä noin 8 aikaan siihen, että bussikuski tuli häätämään minut pois maglightilla uhaten (broidin hääjuhlien jälkimaininkeja).

-Sitten on erinnäisiä heräämisiä kotioloista alasti eteisestä, suihkusta suihku päällä, etc.

Onneksi minäkin osaan useimmiten kotiin nukkumaan (kiitos hyvien ystävien).
Jutu

Posts: 3,054

#156 • • Jutu Blondi
Oon aina päätynyt kotiin nukkumaan, tai sitten kavereiden sohvalle/sängylle, mutta kerran heräsin keskellä urheilukeskuksen parkkipaikkaa *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#157 • • aaaaaaaaaa Guest
Olen kerran taino montakin kertaa (perjantaista asti) herännyt jonkun n. 25v. opiskelija miehen keittiöstä.. makuupussin ja nuudelipaketin kera. *ding*
Sir Paramount

Posts: 383

#158 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
Jyväskylän reissulla jostain random rappukäytävästä sunnuntain hesari päänalusena, ensiavun operointipöydältä, aamulla junasta kirkkonummelta...

onhan noita, sitä se kuningas alkoholi teettää, viina on viisasten juoma *igor*

--
Suits you, Sir!

z

Posts: 1,146

#159 • • z
lavalta hyvässä seurassa *vink*.

roudarit heitti hieman katkeraa kommenttia, kun kanteli aamulla kamoja pois siitä ympäriltä. eivät hennonneet herättää kun oltiin kai nii söpöjä.
John

Posts: 1,384

#160 • • John Lauma
- Lehtiroskiksesta
- Puskasta
- Rappukäytävästä
- Tuntemattomien ihmisten sohvalta
- Rakennustyömaalta

...

ehkä parempi lopettaa tähän *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?