Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,805 views

meizi m

Posts: 398

#201 • • meizi m Jytkemeister supreme
Heräsin tässä vasta hotellihuoneesta kesken (itse olin jo siis ehtinyt siirtymään höyhensaarille) erittäin häröjen (ilmeisesti.. en osaa oikein sanoa) jatkojen siihen, kun erittäin humalainen keski-ikäinen mieshenkilö kyseli naispuoliselta seuralaiseltani josko hän saisi onanoida ko. tyttösen kenkään. Housuista hän oli optimistisesti luopunut jo hetkeä aikaisemmin. Minua tilanne huvitti (olin kovin pyörryksissä vielä), mutta osa paikallaolijoista koki sen verran suuren järkytyksen, että jatkot loppuivat sitten siihen. Mietin siinä jos olisin omaa kenkääni tarjonnut tilalle, että olisin saanut rauhassa nukkua aamuun asti kun oli pakkasta ulkona ja niin mukava sänkykin..

--
...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#202 • • WiljamiDzay Nyypiö

jarkko m, 12.2.2007 18:33:
Heräsin tässä vasta hotellihuoneesta kesken (itse olin jo siis ehtinyt siirtymään höyhensaarille) erittäin häröjen (ilmeisesti.. en osaa oikein sanoa) jatkojen siihen, kun erittäin humalainen keski-ikäinen mieshenkilö kyseli naispuoliselta seuralaiseltani josko hän saisi onanoida ko. tyttösen kenkään. Housuista hän oli optimistisesti luopunut jo hetkeä aikaisemmin. Minua tilanne huvitti (olin kovin pyörryksissä vielä), mutta osa paikallaolijoista koki sen verran suuren järkytyksen, että jatkot loppuivat sitten siihen. Mietin siinä jos olisin omaa kenkääni tarjonnut tilalle, että olisin saanut rauhassa nukkua aamuun asti kun oli pakkasta ulkona ja niin mukava sänkykin..



Kovaa peliä Kuopiossa? *pökr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

^Petunia

Posts: 888

#205 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Timce, 11.2.2007 20:32:
Hautuumaalta...


Miten sä uskalsit?! *pökr*..tai noh ainaki rauhallista siellä varmaan oli..
Äitini on ollut ylpeä tyttärestään löytäessään hänet joskus sammuneena vessanpöntöltä *justjoo*
..mut onhan niitä muitakin: vessan lattia, suihku (sen ollessa päällä), kylpyamme (ei ollu onneks vettä)..

*tirsk*
mikis mau

Posts: 126

#206 • • mikis mau MACAMBA

^Petunia, 12.2.2007 19:07:
---
..mut onhan niitä muitakin: vessan lattia, suihku (sen ollessa päällä), kylpyamme (ei ollu onneks vettä)..



Aijj.. kotiin on moni kuollu, etenkin kylppäriin tollais ratailuillan päätteeksi
^Petunia

Posts: 888

#207 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

mikis mau, 13.2.2007 10:35:
---
^Petunia, 12.2.2007 19:07:
---
..mut onhan niitä muitakin: vessan lattia, suihku (sen ollessa päällä), kylpyamme (ei ollu onneks vettä)..
---
Aijj.. kotiin on moni kuollu, etenkin kylppäriin tollais ratailuillan päätteeksi


Korjaus edelliseen:
suihkusta heräsin joskus teininä kun olin sammunut ja kivat pojat päättivät herättää mut sillä tavalla *nauru* ja kylpyammeessa nukuin omasta tahdosta tyynyn ja peiton kanssa kun missään muualla ei ollut tilaa, oli loppujen lopuks aika mukava paikka nukkua *vink*
Anselmi

Posts: 2,578

#208 • • Edited Anselmi And sell me
Auton takakontista, monilta sängyiltä ja sohvilta, junasta, lentokoneesta, hiekoituslaatikosta, teltasta, laivan konehuoneesta, festareilta, sillan alta, rannalta ja kylpyammeesta. Siinä ne mitä tuli mieleen.

--
sen pituinen se

tomo

Posts: 286

#209 • • tomo ¤ motaOy ¤
pahin oli ku heräsin järvenpäästä ja luulin, et olin keravalla.
heräsin 6.sta kerroksesta reppuni tyynynä ja kaikki tavarat
tallessa. kesti kauan ennen kun pääsin kotiin pääkaupunkiin.

yks parhaista vois olla kun heräsin hernesaaren rannasta ja
oli kuuma kesäpäivä. lokit siinä jotain lenteli ja oli mukavaa
mennä caruselliin aamukahville. kivoi hetkiä. good times. :)
Santutar

Posts: 405

#210 • • Edited Santutar Santtusaatana, Kanttura
Hissistä pitkän illan jälkeen*eiei*
JR Ewing

Posts: 985

#211 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Omasta sängystä ja sohvalta *possu*
vivesteri

Posts: 309

#212 • • vivesteri karmea mörkö
Mä olen varmaan tylsä, mutta "omituisin" paikka taitaa olla vessan lattialta, syleillen tiukasti vessanpönttöä.. Ja en muista sinne edes menneeni, koska viimeiset muistikuvat ko. illalta olivat, että kaaduin sänkyyn ja sen jälkeen lähtikin taju.
Avatar
#213 • • sixs päck gigolo Guest
TERVE

IHAN MIELEN KIINTOISIA PAIKKOJA ITE EN OIKEIN VOI SANOA KU TULEE AINA MUILUTETTUA NUKKUMATTI. MESTAT MISTÄ VÄLILLÄ HAVAHTUU JATKOILLA ON JO AIVAN TOINEN TARINA....
Ober

Posts: 587

#214 • • Edited Ober Dog shit taco
Tosta läheltä koulun pihalta pressun alta(WTF!?)
Järvenpäästä
Joltain random typyltä
Kampin terminaalista
Vessan lattialta maton alta
Maton alta
Pöydän alta
Avatar
#215 • • astaroth Guest
mm.

- nurmelta
- lattialta
- teltasta
- sängystä
- luokasta
- sohvalta
- vessasta (myös kesken toimituksen)
- bussista
- taksista
- poterosta
- junasta. kerran samalla reissulla kahteen kertaan edestä takaisin pysäkkini ohi nukkuen. tietenkin heräsin joka kerta tajutakseni sen ja sammuakseni uudestaan
- yrjöstä
- yökerhon pöydästä
- onni3mk:n kylmästä ja pysäköidystä autosta -15 asteen pakkasessa (oli aika hypoterminen olo muutaman tunnin jälkeen)
- glorian tanssilattialta
asdf

Posts: 3,155

#216 • • asdf
Virossa tuli lauantai-aamuna herättyä mm. miespuolisen kaverin housut jalassa muutama kerros oman hotellihuoneen yläpuolella, bissetölkki kädessä luonnollisesti. *whaat*
Avatar
#218 • • SickPartyBoy Guest
1. yksin kylpyammeesta jossa vettä
2. yksin kylpyammeesta jossa ei vettä
3. vaatehuoneen kolmannelta hyllyltä
4. metsästä noin 200m kotitalon takaa
5. isosta pahvilaatikosta K-Kaupan takapihalta
6. - 20 asteen pakkasella kerrostalon oven edestä (kaveri tuli kotiin ja herätti)

Thanks for saving my life friends

Nykyään en dokaa
Avatar
#219 • • cjet Guest

SickPartyBoy, 23.2.2007 19:55:
1. yksin kylpyammeesta jossa vettä
2. yksin kylpyammeesta jossa ei vettä
3. vaatehuoneen kolmannelta hyllyltä
4. metsästä noin 200m kotitalon takaa
5. isosta pahvilaatikosta K-Kaupan takapihalta
6. - 20 asteen pakkasella kerrostalon oven edestä (kaveri tuli kotiin ja herätti)

Thanks for saving my life friends

Nykyään en dokaa



*pökr* Hyvä mäihä jannul. Ja selkeesti hyvät kaverit jotka tajuu ettei kavereita jätetä.
Avatar
#220 • • SickPartyBoy Guest

cjet, 23.2.2007 20:26:
---
SickPartyBoy, 23.2.2007 19:55:
1. yksin kylpyammeesta jossa vettä
2. yksin kylpyammeesta jossa ei vettä
3. vaatehuoneen kolmannelta hyllyltä
4. metsästä noin 200m kotitalon takaa
5. isosta pahvilaatikosta K-Kaupan takapihalta
6. - 20 asteen pakkasella kerrostalon oven edestä (kaveri tuli kotiin ja herätti)

Thanks for saving my life friends

Nykyään en dokaa

---


*pökr* Hyvä mäihä jannul. Ja selkeesti hyvät kaverit jotka tajuu ettei kavereita jätetä.



Hyviä kavereita on onneks siunaantunu
*nuha*