Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,737 views

Avatar
#21 • • Relic Guest
vaatekaapista

jep oli ahdasta...ja pimeetä..

sänky ei ollu kelvannut

aaahhaah joo ja moottoritieltä kaistalta... siihen ku mua ammuttii supersoakkerilla naamaa ja kehotettii siirtyy ettei käy hassusti

[muokattu 15.9.2003 19:21]
Avatar
#22 • • ALIEN Guest
louhelasta... vittu et ihmettelin te missä päin olen.. *nauru* näytti ihan joltain korsolta½½
Avatar
#23 • • GoA Guest
Kotoa. *enkeli*
Avatar
#24 • • charisma Guest
Miepä heräsin tuossa alkukesästä sieltä Eduskuntatalon rakentamattomasta lisärakennuksesta. Siinä kulkulupaa vartijalle palauttaessa tulvahti mieleen muistikuvia jostain kopiokoneen päällä istumisesta ja vihreästä konttorituolista. Hyvät bileet...
nemo

Posts: 656

#25 • • nemo Wanha kettu
Putkasta muutamia kertoja (sekä laivalla että maissa), hotellin (jonka asiakas en vissiin edes ollut?) aulan vessasta portierin herättämänä, jossain keskustassa yhden neliön kokoisesta vessasta jossa olin nukkunut pöntön ympärille kiertyneenä n. 3h, Yanan keittiön lattialta *nauru*, keskeltä bussiaseman laiturialuetta pitkä jono bussiin pääsyä odottavia ihmisiä perässäni, jonkun saaren laiturista purjeveneen kannelta ja keskeltä metsää Kirkkonummelta?!?!? Kai noita muitakin eriskummallisia paikkoja olisi mutta ei just nyt vaan tule mieleen...

-Nukku-Matti-

--
Tää on mun sigu

Claquesous

Posts: 3,206

#26 • • Claquesous viidettä kolonnaa
himasta sängystä... ei siin mtn mut mun vieres makas joku tuntematon mies(!?) ja edellinen muistikuva oli edellisen iltan puol10lt iltakoulun terassilt... kello oli n.11 ja mun ois pitäny olla koulun kokees! sillo mul oli OIKEESTI morkkis... ajoin sen äijän aika nopeesti vittuun mun kämpilt mut kai oli kiva keissi

--
32. of December

Avatar
#27 • • BTB Guest
Erään muijan keittiön lattialta alasti, tussilla kirjoitettu viesti perseeseen jossa luki:
”Toivottavasti en häirinnyt untasi, näytit todella väsyneeltä. PS. Hyvä perse sulla :)” perässä oli vielä joku muijan nimi ja puhelinnumero.
nemo

Posts: 656

#28 • • nemo Wanha kettu

BTB:
Erään muijan keittiön lattialta alasti, tussilla kirjoitettu viesti perseeseen jossa luki:
”Toivottavasti en häirinnyt untasi, näytit todella väsyneeltä. PS. Hyvä perse sulla :)” perässä oli vielä joku muijan nimi ja puhelinnumero.



Tää on helmi!! *iloinen*

-V-

--
Tää on mun sigu

hallucinogen

Posts: 8,190

#29 • • hallucinogen Edain

BTB:
Erään muijan keittiön lattialta alasti, tussilla kirjoitettu viesti perseeseen jossa luki:
”Toivottavasti en häirinnyt untasi, näytit todella väsyneeltä. PS. Hyvä perse sulla :)” perässä oli vielä joku muijan nimi ja puhelinnumero.



Soititko? *iloinen*

--
pikku-*possu*

Avatar
#30 • • BTB Guest
Todellakin soitin *nauru*
Tarina jatkuu hyvin..ollaan nykyään kihloissa *plur*
MaSari

Posts: 1,986

#31 • • MaSari space jammer

Summerblink:
Autoni takakontista, exäni vaatekomerosta ja ehkä oudoin oli ruotsinlaivan yökerhosta: luulin olevani hotelli vantaalla (missä en ole ikinä edes käynyt) ja yritin soittaa taxia. Pettymys oli kova kun huomasin että 'pherkele, thää hothellihan liikkhuu' *ding*



Tästä sain kunnon naurut *nauru**nauru**nauru**nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#32 • • Hempp@ Guest
On se niin väärin kun muut ihmiset heräilevät jännistä paikoista kovan illan jäljiltä.
Meikä onnistuu aina,siis aina selviytymään pahimmassakin sivumyötäisessä omaan sänkyyn/lhyttiin/kämppään...

Kerrankin olin juhlimassa syntymäpäiviäni eräässä baarissa kun rahani sitten loppuivat ja päätinkin kävellä kotio.
Matkaa oli 10 kilometriä kaupungin toiselle puolelle.
Kävelyreissusta en muista mitään enkä sänkyyn kömpimisestä mutta hengityksen hajusta päätellen olin pessyt itseltäni hampaatkin :D

Olkaa siis onnellisia te muut,teillä on sentään jotain jännitystä...
kuu

Posts: 1,174

#33 • • kuu tyttttö
Nyt kun oikein kävi miettimään, niin olen herännyt ainoastaan omasta sängystäni.Tai ehkä joissain tapauksissa jonkun kivan vierestä.Mutta en ole ikinä sammunut mihinkään muualle kuin omaan petiin.En edes sohvalle.Voii kun olen tylsä. *nauru*

--
köh köh

Blues

Posts: 5,414

#34 • • Blues Koning van Afrika

kuu:
Nyt kun oikein kävi miettimään, niin olen herännyt ainoastaan omasta sängystäni.Tai ehkä joissain tapauksissa jonkun kivan vierestä.Mutta en ole ikinä sammunut mihinkään muualle kuin omaan petiin.En edes sohvalle.Voii kun olen tylsä. *nauru*



Olet ollut viisas*vink*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#35 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Muistan kun otettiin pienet pinta oluet kavereiden kanssa kotona ja sitten mentiin jonnekkin (helsingin) keskustaan päin klubailee. No seuraava muisti kuva oli kun heräsin jostain puistosta, *justjoo* ihmettelin hieman kun paikka ei näyttänyt yhtään tutulta kun tunnen pääkaupunkiseudun kuitenkin melko hyvin. No jonkin ajan harhailtuani kysyin ohikulkijalta että missä mahdan olla niin hän vastasi jonkun täysin tuntemattoman puiston nimen, kun sitten täsmensin hieman ”Siis mikä kaupunki tämä on?” *blush* Hän katsoi minua kun kuusta tippunutta *ding* ja vastasi että ”Turku tietysti, Tais olla hyvät bileet sulle eilen” Hämmennyin niin etten enää pystynyt vastaamaan mitään, vaan etsin äkkiä linjaautoaseman ja ensimmäisellä bussilla äkkiä pois. *poks*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ANONYM

Posts: 731

#36 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
hakunilasta dösä varikolta!!(takapenkiltä)ja kerran olin turussa dbtl:län festareilla ja heräsin paraisilta n.30-40km turusta? eikä ollenkaan sit ollut kankkusta kummallakaan kertaa...huh huh*ding*ja onhan noita muitakin kertoja....
Sallakat

Posts: 2,220

#37 • • Sallakat jungle, baby !
kerran heräilin kavereiden jutteluun meidän keittiön lattialta. Kelasin että voi vittu mitä mä täällä teen, paikatkin ihan paskana ku nukkunu kovalla lattialla. Tsiikasin mikron kelloon 04:55. ehdin siinä silmiä availlessa miettiä että miks vitus mä oikeesti makaan tässä ja frendit ei oo herätelly tai mitään... sitte ku sain silmät auki ja just ja just käännettyä päätäni niin huomasin että katos rakas poikaystäväni ja meidän yhteinen ystävä nukkui siinä mun vieressä *ding**ding**pelle**pelle*
kuu

Posts: 1,174

#38 • • kuu tyttttö

Blues:
Olet ollut viisas*vink*



*justjoo* Ainahan minä..

--
köh köh

pr0ton

Posts: 588

#39 • • pr0ton mörökölli
Ravintolan edustalta Kuopiossa. Edellinen muistikuva kun halaan naistenvessassa vessanpönttöä. Ilmeisesti poket kantanu pihalle nukkumaan??? *ding* Onneks kaverit tuli poimimaan auton kyytiin ennen poliisisetiä *iloinen**pelle*

Oli perjantai ja työviikon jälkeen hieman väsytti. Samoin juominen oli alotettu jo heti iltapäivällä ja raflassakin olin kerennyt jo nauttimaan mm. 2 x vodkabatterya, 7 x salmaria, 3 x 0,6 tuoppia ja muita erinäisiä drinksuja *justjoo* ja tuo kaikki noin 1-1,5 tunnin sisään.

Seuraavat muistikuvat on kun ryysin autosta muutamaan otteeseen nurmikolle oksentamaan makuuasennossa. Seuraava kun rojahdan sohvalle nukkumaan. Ja aamulla tajuton kankkunen *nuha* Oli kuulemma ollu kämpillä naisia ja toimintaa. Minä tietysti nukuin *uuh*

[muokattu 8.9.2003 11:39]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Saara

Posts: 1,954

#40 • • Saara #2970
Joku kolme vuotta sitten heräsin hiveessä krapulassa semmosen otuksen vierestä joka näytti kääpiön ja peikon risteytykseltä. Hirvee mustelma rinnassa ja kurkku sen tuntonen et joku olis kuristanu...eikä mitään muistikuvaa...ja suussa maistui rotta *ding*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.