jep oli ahdasta...ja pimeetä..
sänky ei ollu kelvannut
aaahhaah joo ja moottoritieltä kaistalta... siihen ku mua ammuttii supersoakkerilla naamaa ja kehotettii siirtyy ettei käy hassusti
[muokattu 15.9.2003 19:21]
226 posts, 12 pages, 80,624 views
näytti ihan joltain korsolta½½
, keskeltä bussiaseman laiturialuetta pitkä jono bussiin pääsyä odottavia ihmisiä perässäni, jonkun saaren laiturista purjeveneen kannelta ja keskeltä metsää Kirkkonummelta?!?!? Kai noita muitakin eriskummallisia paikkoja olisi mutta ei just nyt vaan tule mieleen...BTB:
Erään muijan keittiön lattialta alasti, tussilla kirjoitettu viesti perseeseen jossa luki:
Toivottavasti en häirinnyt untasi, näytit todella väsyneeltä. PS. Hyvä perse sulla :) perässä oli vielä joku muijan nimi ja puhelinnumero.

Summerblink:
Autoni takakontista, exäni vaatekomerosta ja ehkä oudoin oli ruotsinlaivan yökerhosta: luulin olevani hotelli vantaalla (missä en ole ikinä edes käynyt) ja yritin soittaa taxia. Pettymys oli kova kun huomasin että 'pherkele, thää hothellihan liikkhuu'

ihmettelin hieman kun paikka ei näyttänyt yhtään tutulta kun tunnen pääkaupunkiseudun kuitenkin melko hyvin. No jonkin ajan harhailtuani kysyin ohikulkijalta että missä mahdan olla niin hän vastasi jonkun täysin tuntemattoman puiston nimen, kun sitten täsmensin hieman Siis mikä kaupunki tämä on?
Hän katsoi minua kun kuusta tippunutta
ja vastasi että Turku tietysti, Tais olla hyvät bileet sulle eilen Hämmennyin niin etten enää pystynyt vastaamaan mitään, vaan etsin äkkiä linjaautoaseman ja ensimmäisellä bussilla äkkiä pois.

Onneks kaverit tuli poimimaan auton kyytiin ennen poliisisetiä 

ja tuo kaikki noin 1-1,5 tunnin sisään.
Oli kuulemma ollu kämpillä naisia ja toimintaa. Minä tietysti nukuin