Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,808 views

Unik

Posts: 4,117

#121 • • Unik
Olen herännyt kyllä niin oudoista ja mestoista toisinaan että *taputapu* Nuorempana tuli nukahdettua välillä vähän minne sattui jos tuntui siltä, että nukuttaa. Nyt vanhempana tuntuu et oma sänky on paras paikka, eikä oikein muualle tahdo edes nukahtaa. Kunhan sais vaan nämä uniongelmat ratkaistua, et sais nukuttua ja nukahtais prkle.
Garo

Posts: 446

#122 • • Garo #jake

Steven Hoaks:
*klip* ...heräsin jostain puistosta... *klip* ...kysyin ohikulkijalta että missä mahdan olla niin hän vastasi jonkun täysin tuntemattoman puiston nimen, kun sitten täsmensin hieman ”Siis mikä kaupunki tämä on?” *blush* Hän katsoi minua kun kuusta tippunutta *ding* ja vastasi että ”Turku tietysti, Tais olla hyvät bileet sulle eilen”



Tämä todistaa että turkulaiset ovat tottuneet siihen, että kaikki päätyvät jostakin ihmeen syystä ympäripäissään turkuun *ding*

- Garo
Progress

Posts: 955

#123 • • Progress
kerran hiekkalaatikolta, hiukset täynnä hiekkaa..*nauru*
Ja kerran myös siitä, kun olen kaatumassa nuotioon(sammuin), vain kaverin nopeat kädet pelasti mut...Vähä tosin kärvähti vaatteet ja hiukset...*hih*

Onhan noita kyl vaik mitä paikkoi..ei tuu nyt kaikki mielee. Eikä kaikista viiti edes puhua.. *nauru*
Mut kaikkein käsittämättömimmät on kyl ne et herää TÄYSIN vieraassa paikassa ja ei muista YHTÄÄN miten sinne(minne?) on joutunu...Ja sit ku kattoo ympärillee, ei tiedä YHTÄÄN missä on.. *hihu*
Mut nää on kyl jääny jo taakse..ei enää tuu vedettyy NOIN änkyrä-kännejä..Oppinu kattos jotai sentää täl iällä...*nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Tarsu

Posts: 2,449

#124 • • Tarsu
vidu sängystä !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miika

Posts: 893

#125 • • Miika
Koulun kello soi, havahdun. Olen tyhjässä luokassa enkä muista miten sinne olen joutunut. Kuluu n.10s ja tajusin viimeksi olleeni bilsan tunnilla, mutta luokka on hävinnyt jonnekin. Poistun tilasta käytävään, kävelen kolme kerrosta alaspäin ja törmään kavereihin naulakoilla. Välitunti on juuri päättynyt, mutta sen alkusoittoa en uneltani kuullut. Sanoivat että olin sellanen näky ettei raaskinnut herättää, ja maikkaa myöten kaikki olivat hiipineet ulos...
Karvinen

Posts: 699

#126 • • Karvinen SekaiSin MariSta
neljän miehen keskeltä *muhaha*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

itis

Posts: 2,518

#127 • • itis Morning Star
Joskus en ole muistanut herätä. Se on hassua.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

sapeli

Posts: 11,768

#128 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Karvinen:
neljän miehen keskeltä *muhaha*



Ja vielä kaksi kertaa?! Onnekas tyttö... *vink*

Itis:
Joskus en ole muistanut herätä. Se on hassua.



Mulla siinä on harvemmin unohtamisesta kyse... *blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sixtus

Posts: 198

#129 • • Sixtus
Mulle oli vuosi 2003 ns. heräämisten vuosi, eli tuli herätyy vähä joka puolelta=D Tässä top 3 lista:

1. Oltiin duunin kanssa Tahkolla skimbailee tai itse asiassa keskityttiin lähinnä tohon dokaus puoleen. Tokana iltana oltii uudessa Piazza nimisessä paikassa ja joskus 12.00 aikaa katkes ihan yhtäkkiä muisti ihan totaalisesti. Epäilen et oon saanu jotain tyrmäystippoi tms. koska en ollu, ihme kyllä, viel siinä vaihees erityisen hyvis. Muisti palaa n. 2 tunnin jälkeen kuin salama kirkkaalta taivaalta ja huomaan olevani jossain kahvila/moottorikelkkavuokraamo-kombossa, joka on menny kiinni josklus illalla*ding* Vähä ihmettelin kyl et mit v*ttuu mä täällä teen tai mis mä oon. Tutkailin mestan läpi ja päätin sit häipyy. Soitin pomolle et tilaa taksin mulle sinne ja kun taksi vihdoin saapu oli jo vähä onnellisempi olo. Taksikuskikin luonnollisesti kysy "et mitä ihmettä sä' tä'ällä duunaat?" johon vastasin kylmästi et älä kysele vaa heität vaa mut sinne mökille. Mökille päästyäni meillä kaikilla oli suht hauskaa illan tapahtumia selvennellessäni..

2. Tultiin duuniporukan kanssa suht kosteelta 20h risteilyltä ja koska oli vasta la-päivä päätettiin vielä "vähän" jatkaa. Joskus 15.00 aikaan pääsin himaan ja olin jo sillo aika hyvis. No yhellä kaverilla oli jengi ottamassa eli ei muuta ku sinne laivatuliaisia juomaan. Pikkuporukassa menikin sitte yks 50% minttu ja 60% vodka muutamassa tunnissa. Lähtö baariin jonne en luonnolisesti päässy sisään eli 23.00 aikaa taksilla kotiin. Taksimatkalle loppu muistikuvat ja seuraavan kerran herään aamulla 8 aikoihin kuumasta suihkusta, jossa oon ilmesesti viettäny joku 8,5h. Noh onneks ei mitää isompii vesivahinkoi ollu päässy syntymään eikä ihokaan ollu oikeestaan kärsiny. Ainoo et kämppä oli keränny aika sopivasti kosteutta:) No tuli siinä aamutuimaan sitten "pikku" krapulassa pestyä koko yksiön seinät ja katto=D

3. Oltiin kaveriporukalla Tallinnan päiväristeilyllä eli viinaksia oltiin alettu ottaa jo kasin aikaa aamulla. Laivalta sit hesarille ja joskus 2 aikaa hyppäsin kotiin menevään bussiin, jonne ylläri ylläri nukahdin. Seuraavaks huomaan herääväni jostain päättärin viereisestä metsästä ja kuvittelin herätessäni et me ollaan siellä kesäreissulla(kesäreissu=ollaan parin kaverin kans oltu nyt parina kesänä teltoilla kiertelemässä ja sekoilemassa ympäri suomea). No huutelin sit kavereita mut eihän mun huutoihin tietty vastattu. Olin vielä jonkinlaisessa ihme horrostilassa ja rupesin repusta etsimään makuupussia ja katkomaan puista oksia pehmusteiks siinä uskossa et tähän nyt sit olis tarkotus käydä nukkuu. No pari minuuttia siitä kun olin metsästä heränny palasin tähän maailmaan ja tajusin et ehkä on kuitenki viisainta lähtee kotiin nukkumaan=)

Näin siis itsellä, kiitos kuningas alkoholin!

Onneks mitää vastaavaa ei oo enää tapahtunu pitkiin aikoihin*nauru*
kipzu

Posts: 67

#130 • • kipzu
ravintolan tanssi lattia on ehkä yks omituisimmista paikoista... no on kyl itseasiassa ravintolan sauna kabinettikin aika hauska... klo. oli puol kaheksan aamulla kun mä sieltä heräsin ja narikka oli tietenki menny kiinni jo ja ulkona tuli räntää... lainasipa siitä siivoojan rotsia sit... toivottavasti se ei jäätyny...*pahis*
anis

Posts: 2,451

#131 • • anis
Olisko Tyrävyön keikkadösä*nauru*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

LauraLine

Posts: 278

#132 • • LauraLine

anis:
Olisko Tyrävyön keikkadösä*nauru*



Mä kans*nauru*

"voi niitä aikoja"
5thSaint

Posts: 221

#133 • • 5thSaint
Turun juna-aseman penkiltä, Ruisrockin jälkimainingeissa...

--
You go hard!? We go harder!!

Ninka

Posts: 564

#134 • • Ninka
viime viikonloppuna *blush* virosta jonkun virolaisen tytön asunnosta ja joku viro/venäläinen poika nukku siinä samassa huoneessa kanssa... oli siell toisessa huoneessa asunnon omistaja ja joku toinen poika....

Hetki jos toinenkin meni siinä muistellessa *nauru* eikä kyllä oikeen muistunu ...onneks kaveri oli pistäny viestin että ne lähti sielt ja jätti mut nukkumaan ku olin sammunu...

Kieli muurit oli kyllä vähän esteenä siinä kommunikoinnissa mutta onneks pääsin pois sieltä*nauru*

Viina on viisasten juoma ei mun *eiei*

Toinen aamu meni sit jo paljon paremmissa merkeissä *iloinen*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Jarsseli

Posts: 356

#135 • • Jarsseli
Tänä kesänä olin duunikamujen kanssa terassilla, sieltä mentiin Zetoriin ja katosin sit sieltä jossain vaiheessa ja havahduin Junassa kello 02.30 kun kaveri soitti niin Helsingistä olin matkalla Tapanilaan mutta väärässä junassa ja heräsin sitten Riihimäellä kun lipunmyyjä herätteli. Seuraavalla junalla takasin, tavoite oli herätä Tikkurilassa mutta ohi meni taas ja heräsin HElsingissä, ostin asemalta sämpylän ja menin junaan ja taas taas sit heräsin Riihimäeltä. Ja taas junalla takas ja sanoin lipunmyyjälle että herättää ennen Tikuurilaa. Jäin tiksis pois, jäin odottamaan i junaa joka tulisi 30min päästä. istuin radanviereen syömään ja odottaan ja seuraavaksi heräsin kun se juna oli tullut ja lähti just silmien edestä laiturilta. Sit taas odottaan seuraavaa junaa 30min. Loppujen lopuksi olin sitten Tapanilassa 8.50, suoraan nukkuun ja päivällä heräsin kauheeseen hedariin. Illalla katsoin vaatteita et kaikki oli tallessa niin edelleki mysteeri miksi minulla oli mukana Zetorin narikkalappu vaikka kamat oli annettu sieltä minulle. Kännis sattuu ja tapahtuu...
Jarsseli

Posts: 356

#136 • • Jarsseli
Jokunen vuosi sitten olin sen aikaisen tyttökaverin ja sen frendien kanssa juhlimassa ja illalla oli sit jatkot heidän luonaan. Asuivat kerrostalossa 2 kerroksessa ja jossain vaiheessa olivat ihmetteleet kun mun silmälasit oli parvekkeen pöydällä eikä miestä löydy mistään. Luulivat että olen hypännyt parvekkeelta ja etsivät pihalta jne. Aamulla sitten heräsin ja mietin missä oikeen olen. Tajusin olevani Parisängyn alla. Hiukkasen jengi katsoi että mitä vittuu ku kaveri tulee sängyn alta ja he olivat etsineet mua ulkoa ja joka paikasta.
Pistää vaan miettiin että mitä on kännisessä päässä liikkunut kun on keksinyt mennä sängyn alle nukkumaan.
Baby-G

Posts: 377

#137 • • Baby-G
Eilen aamulla teltasta ja tänään hotellista, oon vähän kahen vaiheilla kumpi oli se nautinnollisempi kokemus. *justjoo*
Bio

Posts: 4,429

#138 • • Bio The Bullies / Pinky
- Kerran heränny oudon talon ullakolta.. ei tietoo miten sinne joutunu ja se talo oli tyhjä.
- Eurajoelta yhdestä vanhasta talosta, muistin kyl erittäin heikosti miks olin sinne päätyny..
Avatar
#139 • • Kirsikka Guest

Luminescent, 14.1.2005 13:11:
Koulun kello soi, havahdun. Olen tyhjässä luokassa enkä muista miten sinne olen joutunut. Kuluu n.10s ja tajusin viimeksi olleeni bilsan tunnilla, mutta luokka on hävinnyt jonnekin. Poistun tilasta käytävään, kävelen kolme kerrosta alaspäin ja törmään kavereihin naulakoilla. Välitunti on juuri päättynyt, mutta sen alkusoittoa en uneltani kuullut. Sanoivat että olin sellanen näky ettei raaskinnut herättää, ja maikkaa myöten kaikki olivat hiipineet ulos...



No siis, tämä luokassa nukkuminen on näyttänyt viime lukuvuoden ajan olleen sulla kyllä ihan päivittäistä toimintaa *nauru*
Vaan on sitä tullut itsekin joskus luokassa nukahdeltua, etenkin yläasteen ja lukion historiantunneilla.
Muuten en kyllä muista, että oisin herännyt mistään sen kummemasta paikasta. Joskus tosin on tullut herättyä sellaisesta sängystä, josta ei ainakaan aamulla olisi toivonut heräävänsä...
Late

Posts: 3,441

#140 • • Late team Lasse
Heräsin lauantai aamuna samalta tyynyltä kultsin kanssa. *sydän*