Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,743 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#61 • • hallucinogen Edain

Chainboy:
en tarkalleen muista mut oli4-5 kundin välistä... hehehe *plur*



perse kipeenä ja pakaroilla jotain vaaleaa limaa jonka toivoit olevan korkeintaan vierustoverin kuolaa? *vink*

--
pikku-*possu*

ella_

Posts: 1,329

#62 • • ella_
ikimuistoisinta on kyllä aina oman kullan kaikussa lämpimän peiton alla herääminen.. voittaa teidän laatasta heräilyt *nauru*

--
Elementary, my dear.

vaavu

Posts: 1,324

#63 • • vaavu vara-vana
Näkee kyllä hyvin mikä osuus alkoholilla on asiaan. En oo ikinä herännyt mistään yllätyksellisestä paikasta ilman mitään muistikuvaa, mutta se taas selittyy sillä että viinaa ei hirveästi tule juotua.

Kiva paikka herätä: Espoossa keskellä metsää kun dj soittaa chillouttia ja kääriytynyt lämpimään makuupussiin ja vieressä on ruokaa jota voi ruveta napsimaan siinä aamutuimaan.*slurps*
Blues

Posts: 5,414

#64 • • Blues Koning van Afrika

vaavu:
Kiva paikka herätä: Espoossa keskellä metsää kun dj soittaa chillouttia ja kääriytynyt lämpimään makuupussiin ja vieressä on ruokaa jota voi ruveta napsimaan siinä aamutuimaan.*slurps*



Tämä olisi kiva joskus kokea *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Deleted

Posts: 89

#65 • • Deleted
Genevejärven rannalta repussa vielä pulloja jäljellä...
ilta oli alkanut jossain bernissä ja sitten kun oli kesä ja junakortti (semmonen jolla saa ajaa ilmaseksi mihin vaan ja kuin paljon haluu) niin olin eronnut porukasta ja sanonut että lähen rannalle.

kumma vaan et se ranta oli jotain 20km asemasta.


jokainen on joskus teini *hih*



lehtiroskikset on perustavaraa jos ei jaksa/viitsi kotiin asti.
metsis

Posts: 272

#66 • • metsis
e-kerzin lattialta herääminen on aina yhtä ikimuistoista *blush*

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Karski

Posts: 6,049

#67 • • Karski Pomon kätyri
Pahinta oli se kun heräsin Rovaniemen asemalta,
toisiks pahinta se kun pari päivää aiemmin olin
heränny duisburgissa yhestä puistosta *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hupsu

Posts: 1,005

#68 • • Hupsu
Hmms. Mistäs kaikkialta...

- Kaverin pannuhuoneesta. Ei vieläkään tietoa miten sinne joutunu.
- Hotel Intercontinentalin pihalta Berliinissä ... Paikallinen puistovaksi avautumassa 'no camping, no camping'.
- Rappukäytävästä himaoven edestä oma äiskä tuli herättämään.
- Lentopallokentältä.

Yks hauska herääminen sattu, ku oltiin laivalla dokaamassa. Tietenki sitä onnistu sammumaan muutamaks tunniks. Sinä aikana kaverit oli pistäny maitoa kortsuun ja sitonu sen. Ne ujutti väsäyksensä meitsin lompakkoon. Kun sitte heräilin, lähdin koomassa ostamaan jotain juotavaa ja syötävää kahvilasta. Siinä ku avasin lompakon, kortsu repes ja maidot lens myyjän päälle. Ite olin vielä niin väsyny ja jurrissa, etten tajunnu mitään. Nostin kortsun vielä myyjän eteen ja hämmästelin sitä... Noh ... kosto oli suloinen.

--
Päivän mietelause?

PoisoN

Posts: 1,555

#69 • • PoisoN

poro:
Yks hauska herääminen sattu, ku oltiin laivalla dokaamassa. Tietenki sitä onnistu sammumaan muutamaks tunniks. Sinä aikana kaverit oli pistäny maitoa kortsuun ja sitonu sen. Ne ujutti väsäyksensä meitsin lompakkoon. Kun sitte heräilin, lähdin koomassa ostamaan jotain juotavaa ja syötävää kahvilasta. Siinä ku avasin lompakon, kortsu repes ja maidot lens myyjän päälle. Ite olin vielä niin väsyny ja jurrissa, etten tajunnu mitään. Nostin kortsun vielä myyjän eteen ja hämmästelin sitä... Noh ... kosto oli suloinen.



*nauru**nauru**nauru*
ANONYM

Posts: 731

#70 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
dösän takapenkiltä hakunilan varikolta....ei viittiny kuski sit herättää*igor*malmilla katoin viel et matkaa on ja voi vetää hyvin unta ku päättärillä kuitenki jään pois...heräsin sit hallista missä sitä dösää alettiin pesee ja aattelin et ompas tullu valosaa ja satamaankin näköjään alkanu*täh*pomppasin takapaksista ylös ja kysyin kohteliaasti että missäköhän vitussa olemme??kuski siihen,ai siel oli viel joku?kysyin että milläs pääsen pois täältä ku rahat on ryypätty ja taksiin ei siis varaa*ding*no kävelyx se sit meni.....n5km/2 promillee veressä nii kyllä siinä aika vierähtää.pakkasta n-15-20 ja perse jäässä kävelin ties missä??no sit tulee kytät vastaan jossain pikku tiellä ja kattoo muo niin saakelin pitkää...aattelin et kääntyis ny ja veis mut pois täält,no näin kävi et auto käänty mun perään mut niille tuli joku saatanan hälytys ja ajo ohi..ihme ettei vilkuttanu perään*hmph*no joskus aamulla olin sit kotona ja oli siinä muijalle selittämistä et missä sitä ollaantaas oltu*hahjust*lattialle pisti nukkuu kaiken tän kokemani jälkeen!!elämä on välillä niin kovaa*kuuma*
äm

Posts: 2,376

#71 • • äm

psysex:
... oli siinä muijalle selittämistä et missä sitä ollaantaas oltu*hahjust*lattialle pisti nukkuu kaiken tän kokemani jälkeen!!elämä on välillä niin kovaa*kuuma*



Asiallista toimintaa naiseltasi *nauru*. Mitä sitä suotta kuuntelemaan selityksiä, senkun komentaa vaan suoraa lattialle tai ulkoruokintaan. Ei teidän miesten selityksistä koskaan kuitenkaan ymmärrä mitään. *iloinen*

No ei... on sua kyllä kohdeltu vääryydellä *hymy*
Raasu.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

DJ Rx

Posts: 2,527

#72 • • DJ Rx FINRG Recordings
aivan käsittämättömissä tequila övereissä porukoitten takapihan nurmikolta... (n.klo 06 aamulla...)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Chainboy

Posts: 363

#73 • • Chainboy

hallucinogen:
---
Chainboy:
en tarkalleen muista mut oli4-5 kundin välistä... hehehe *plur*

---


perse kipeenä ja pakaroilla jotain vaaleaa limaa jonka toivoit olevan korkeintaan vierustoverin kuolaa? *vink*



kuten aina sanon : makunsa kullakin , sanoi koira munia nuollessaan *vink**hahjust**pahis**enkeli*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

MaSari

Posts: 1,986

#74 • • MaSari space jammer
Bussista.. monta kertaa *iloinen* SImahdin kerran pää kaverin syliin kun oltiin tulossa julkisilla pois bilettämästä, eikä ees ollu yhtään epämukava asento.. Oli hirveetä herätä siitä *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#75 • • pipa Guest
Tästä on kyllä jo aikaa, mutta tosiaan olen herännyt joskus hietsun hautausmaalta... Kaipa oli lepakossa ollut joku keikka tms....*ei oikeen enää muista kunnolla**hih*
cubido

Posts: 66

#76 • • cubido -ta-
Joskus muutamia vuosia sitten tetsaillessa baarista himan suuntaan melkosessa jurrissa, oli ilmeisesti iskenyt liian kova väsy. Sillä heräsin aamulla siihen, kun jalkani olivat märät. Hetken hahmottelun jälkeen tajusin olevani puutarhakeinussa pötköllään jonkun omakotitalon takapihalla. Keinun kuomu oli suojannut minua aamulla alkaneelta sateelta, mutta keinun päädystä pihalla roikkuvat jalkani olivat kastuneet. Silloin oli kyllä täysin epätodellinen olo fiktaillessa sitä, miten olin päätynyt siihen keinuun, vieläpä talon takapihalle. Olin herätessäni täysin vakuuttunut siittä, että olin päässyt yöllä kotiin asti, mutta olinkin n. 700m päässä himasta. Ei siinä muu auttanu kun lähteä sateeseen tetsaamaan loppumatka kotia kohti, ja pähkäillä siinä samalla oudohkoa tilannetta ja mielikuvaa, että olin muka päässyt kotiin asti yöllä.

[muokattu 13.12.2003 12:26]
sts

Posts: 7,969

#77 • • sts Sama pyynti aitta!
Turusta, naapurin vessasta, otanimestä jostai solusta, lohjalta, kaverin leasing bwn takakontista,
sängyn alta, hattuhyllyltä. keski-ikäisen naisen ja tämän tyttären keskeltä (mitään ei ollut kuulema tapahtynut *nauru* )

ja nää on niitä mistä en tiiä miten jouduin ks. tilanteeseen. :)
Avatar
#78 • • kelasin Guest
ihme, ihme mestoista *piis* kiitti siis kaikille jotka on sattunu mua majoittaa *vink*
Germitbiili

Posts: 1,070

#79 • • Germitbiili Ihmepoika
Paikkoja on vaikka kuinka monta...joskus nuorempana lehtiroskiksesta....kotioven takaa seisaaltee pää seinää vasten kotiavaimet kädessä, kaverin vaatekaappi, pöydän alta, ja muita paikkoja on lukuisia......!!!!!!!heheheh

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#80 • • m0b Guest
Heräsin turusta.. Sinänsä ihan hienoa, ei ollu tietoo miten sinne pääsin, mitä siellä tein ja miksi siellä olin.. No onneks serkku löyty seuraavasta huoneesta.. Oltiin pidetty road trip sitte *joo* hieman oli \”öö\” meininki. Hengissä silti vieläkin *ding*