Mistä olet herännyt?

226 posts, 12 pages, 68,802 views

Lafo

Posts: 42

#181 • • Lafo hc kovaataloo
Lattialta. Sänkyyn sammuin mutta aamulla lattiasta oli tullu mun paras kaveri! *hihu*

--
Jos olisin fiksu, olisin viisas

pirpeli

Posts: 5,533

#182 • • pirpeli
Omasta sängystä, kaverin sängystä, sänkyjen vierestä. Vessan lattialta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hauptmann

Posts: 18

#183 • • Hauptmann
Parvekkeelta ja olin lähellä paleltua, vessasta patterin vierestä ja näköalatornilta
zeuzz

Posts: 526

#184 • • Edited zeuzz digital punk
eteisen lattia klo 10.30 sunnuntaina. piti mennä jatkoille, filmi katkesi ovella.
rappukäytävä klo 08.30 sunnuntaina.
puisto Puijonlaaksossa klo 05.30 sunnuntaiaamuna.

tapahtui Kuopiossa 2001-2003 välisenä aikana. *ding*
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#186 • • Edited Pinski Guest
Näitähän nyt jonkun verran riittää..
Sängyn alta oon pienenä heränny useestiki. Hyvä piilopaikka, huonot odottamisen lahjat.
Potalle tuli nukahdettua myöskin monta kertaa ja siitä sitten luonnollisesti herättyä *pepsodent*
Puiston penkki on myöskin toiminut aika kiitettävästi, kuten leikkikentän eri hökötyksetkin.
Rannalta nyt on kesäsin tullu herättyä muutaman kerran, viime kesänä ihan keskeltä lavatanssien menoa kun päätettiin kaverin kanssa nukkua "pienet" päikkärit. Oli siinä sitten herääminen kun ympärillä on viidenkympin ja kuoleman välillä olevia ihmisiä *blush*
Tietysti autolla kun on reissannut niin siellä tullut nukuttua tai sitten teltassa.
Ja eipäs unohdeta kaikenmaailman jatkoja minne on tullu lähdettyä ja sieltä herättyä lattialta tai sohvalta tai pöydän alta tai riviksi kasatuilta penkeiltä *tirsk*
Ylivoimasesti oudoin paikka on kuitenkin paperiroskis ihan puolen kilsan päästä kotoa, illasta ei mitään muistikuvaa. En sitten vissiin ollut jaksanu kävellä kotiin asti *justjoo*

AIVAN! eikä muuten unohdeta erään yhtyeen keikkabussia *vink* (Hyi, rupesin miettimään minkä kuvan tästä lauseesta saa ja on nyt pakko korjata, että ihan tuli liftattua sattumalta kyytiin!)
pzi

Posts: 13

#187 • • pzi
Kummaa ettei kukaan ole viel sanonut että ois heränny metsästä -.- kaveri soittaa ja kysyy mis vitussa oon ja vastaus oli sama et "mis vitussa mä olen?!?" olin nukahtanu metsään ku piti mennä kuselle ja mua ei sit näkyny 2h. Pommisuojas, Kaverin pöydäl kotikaupungissa ja viimeinen muistikuva oli hesasta pippalois.
Chrisdyan

Posts: 479

#188 • • Edited Chrisdyan
Dösän päätepysäkiltä *nauru*, lehtiroskiksesta, sekä putkasta darra nr.1 pahimmillaa.

edit: nii ja useemminki vessan lattialta heräten kaverin soittoo "ootsä tulos tänne bileisii ?!¿?" *känni*

--
Hikitomori

mia-ow

Posts: 387

#189 • • Edited mia-ow Mörrimöykky
Lähes aina vaan kotoolta ja omasta sängystä. Tylsä tapaus ilmeisesti. *justjoo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#190 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
suurimmaksi osaksi muistan heränneeni omasa tai poikaystävän sängystä *enkeli* kerran muistaakseni vessan lattialta *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Timce

Posts: 5,381

#191 • • Timce
Hautuumaalta...Tai oikeastaan hautausmaan kiviaidan väärältä puolelta...Kotimatka baarista väsytti ja kuusen maataviistävän oksan alta löytyi kiva paikka koisia pahimmat humalat pois. :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

maiu

Posts: 328

#192 • • maiu ..miau..
jatkoilta semmosen kaapin alta, vieressä paketti rotanmyrkkyä!!

--
sitä saa, mitä tilaa

Avatar
#193 • • Fuzzy Guest
saunan lattialta*igor*
remotion

Posts: 5,283

#194 • • Edited remotion nostatus guru

Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*

oikein!!! haha :D no ei. voevoeoewoe

itse olen herännyt melko usein nykyään todellisuudesta, joka on toisinaan ruusuinen ja toisinaan piikkisempi...
illusion

Posts: 1,061

#195 • • illusion team-sauna :D

Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*



Siinä lauteilla on mukavempi nukkuu, varsinki näillä pakkasilla*vink**tirsk*
UKrep

Posts: 329

#196 • • UKrep
Sotalaivasta Santahaminassa *ding*
Avatar
#197 • • Fuzzy Guest

remotion, 11.2.2007 23:02:
---
Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*

---
oikein!!! haha :D no ei. voevoeoewoe

itse olen herännyt melko usein nykyään todellisuudesta, joka on toisinaan ruusuinen ja toisinaan piikkisempi...


pitäiskö heittää huonot vanhanaikaset läpät tähä välii..? *joo*
"Elämä on!"
Avatar
#198 • • Fuzzy Guest

illusion, 11.2.2007 23:09:
---
Fuzzy, 11.2.2007 22:53:
saunan lattialta*igor*

---


Siinä lauteilla on mukavempi nukkuu, varsinki näillä pakkasilla*vink**tirsk*


*nauru* No olisit silloin tullu sanoo hei! Hyvä se ny jälkikätee on heittää jtn Einstein -läppää*nauru*
-Casper-

Posts: 1,363

#199 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
hmm..joskus nuorempana heräsin kotipihan keinusta, kun pihan pikku lapset olivat tulleet jo ulos leikkimään, ja heittelivät siinä ajan kuluksi muo pikku kivillä päähän.
Yritin minä niitä pelästyttää nousemalla ylös jä ärähtämällä*senkin*
mutta kun olin siinä jonkun aikaa torkkunut oli jalat sen verran turtana etten päässy ylös....
hetken mietin että mitä, helvettiä sitä nyt sitten tekis*ding*..muksutkin vaan nauro.
Noh äiti siitä sitten paukkas rapusta ulos, ja ystävällisesti (hämillään) talutti väsyneen matkaajan kotio nukkumaan*hihu**nukkuu**känni*