Aina olen herännyt sieltä missä olen tarkoituksella laittanut nukkumaankin aiemmin, oli se sitten puska, rautatieasema tai lastauslaituri.. paitsi kerran ko heräsin (lue: tulin tajuihini) Intiön hautausmaalla?! Säikähdin, oikeasti! En suosittele..
Kerran heräsin itselleni aivan oudosta sängystä (luultavasti jonkun vanhempien)
/ talosta munasillaan.
Aikani tarkastelin tilannetta ja vedin vaatteet päälle,käppäilin ympäri taloa jossa ei ollut ketään muita.
No,söin siinä sitten aamupalan krapulani päälle jä lähdin pois.
Vähän aikaa kesti ennenkuin tajusin missä päin kaupunkia olin.
Ite en oo kummemmista paikoista heränny mut kaveri vetäs kyl aika hyvät pohjat tossa joku aika sit. Oli ollu onnellisen pässään vaahtobileissä highlightsissä ja aamulla heränny turusta (!) juna-asemalta. Olis kai syytä huolestua..
Paikkoja on ollut satoja ja vaihtelua on tuonut se, missä päin maailmaa on oltu, kenen seurassa on herätty, onko tiedetty miten siihen paikkaan on päädytty, onko ollut vaatteita ja jos on niin kenen ja millaisia, näiden lisäksi vielä monet muutkin tekijät ovat aiheuttaneet silloin tällöin yllätyksiä...
Haha, Jannen luota kellarikäytävältä! Onneks oli sentää patja ja mies kainalossa. Herättyä on myös tullu ties kenen luota mutta useimmiten oon nukkunu ihan sängyssä/sohvalla. Kerran koitin nukkua autossa mutta ei siitä mitään oikeen tullu.
Viime sunnuntain ja maanantain välinen yö Garda-järven rannalla oli kirjaimellinen liskojen yö. Aamulla havaitsin nukkumapaikkamme (taivasalla siis uinuttiin) kuhisevan ällöjä sisiliskoja. Vähemmästäkin puistattaisi. Onneksi ei liskot kömpineet makuupussin sisään, olisi ollut melkoinen säikähdys aamulla. Tarkennettakoon vielä varmuuden vuoksi että minä olisin säikähtänyt liskoja, jottei kukaan ala tekemään vääriä johtopäätöksiä.
Juhannuspäivänä(v.2000) kädet kyynerpäitä myöten muurahaispesässä...en kerennyt torkkumaan kuin puolisen tuntia kun rupesi häiritsemään sen verran että näin parhaaksi vaihtaa paikkaa...