Mulla on jokin ihme systeemi, että käytännössä
aina kun vedän niin paljon viinaa, että muisti menee, herään jostain eksoottisemmasta paikasta. En sitten tiedä mistä johtuu, joku alitajuntainen juttu vissiiin
Muutamia tarinoita vuosien varrelta:
-Olin himassa ja kaveri soitti, että josko tulisin sinne ottamaan vähän viinaksia, ilmoitin, että pitää vetää pohjat ensin, jonka toteutin käytännössä vetämällä ½l viskiä, aika pitkälti ykkösellä (joskus sitä osaa olla fiksu *iihhih* ), siihen asti muistan jotenkuten, että pääsen sinne kaverille, teen valkosipulisuolakurkkukaakaotiesminkävoileivän, oksennan ja sitten *insert total black out here*. Seuraavaksi herään kumallisesta kippurasta, oudontuntuisesta pienestä puisesta huoneesta, joka lähemmällä tarkastelulla osoittautui meidän pihamme leikkimökiksi
-Viimeinen muistikuva: tiirikoin vesan oven auki ja näen oksentavan naisen perseen. *insert total black out here* Seuraava muistikuva: kaks punatakkista setää läpsii naamalle ja kysyy Hei kaveri ootsä kunnos, me ollaan saatu parikyt puheluu, et tänne on joku sammunu tuusulantien penkalle...
-Avaan silmäni ja näen täydellisen sinisen taivaan. Nousen ylös ja katson ympärilleni; metsäaukio. Kaivan taskujani; katkennut rööki ja hajonnut puhelin. Kysymys: Missä vitussa mä olen? Missio: Miten helvetissä mä pääsen täältä pois?
Kävi ilmi, että olin edellisenä iltana ilmoittanut lähteväni kotiin, suunta oli täsmälleen oikea, paikkojen välissä vain muutama kilsa metsää. Oli siinä kavereilla ilmeet kohdillaan kun mä rymyän alkuiltapäivästä metsästä keskelle niiden krapulagrillisessioita, olivat eläneet siinä luulossa, että olin ollut kotona jo hyvä aikaa
-Herään ja jälleen silmiäni tervehtii uljas sinitaivas, nousen ylös ja totean olevani aika täsmälleen erään jalkapallokentän aloitusympyrässä (vaimikäsenyo :D). Lähden kävelemään poispäin ja meinaan paskoa housuuni kun siinä matkan varrella yhdestä pusikosta kuuluu hirveä ryminä. Kaverihan se siellä kaljakassin kanssa, ensimmäiset sanat olivat pontevasti lausutut: ?Jaahas, eiköhän jatketa?, jota säesti aukeavan kaljapullon sihahdus
-Herään jonkin täysin vieraan asunnon lattialta, kaverit ympärille tipahtaneina. Käy ilmi, että olemme
Turussa (joka ei siis alkuunkaan ollut ryyppäyksen aloituslokaatio). Tilanteena se oli sen verran masentava, että päätin lohduttaa itseäni lisäalkoholilla. Voinkin ylpeästi todeta, että en ole ikinä käynyt Turussa... selvinpäin
Mikähän juttu muuten on, että monet on heränny turusta. Joku kollektiivinen känniajatuskulkujuttuhommasydeemi tulee mieleen
Muita lokaatioita:
-Oman talon katolta siihen kun alkaa sataa
-Ulkohuussista parinkymmenenasteen pakkasessa
-Vessasta
-Koirankopista
-Ladosta
-Auton konepelliltä
-Pellolta rankkasateessa
-Puistonpenkiltä
-Pusikosta
-Veneen alta
etc.
Jos kotiin selviän niin yleensä silti herään vähintään lattialta tai sängyn alta.
Ja sitten ne vielä jaksaa ihmetellä, että miks mä nykyään pyrin juomaan harvoin ja vähän *iihhih*