283 posts, 15 pages, 81,170 views
Zorlim:
Yleensä tekemistä kyllä olisi, ummet ja lammet. Eihän tämä maailma ole vielä valmis, vai onko? Mutta mistä saisi motivaatiota ja inspistä moisiin hommiin.
Lisäksi käy tosi helposti niin, että ei jaksa panostaa ihan normaaleihin asioihin kuten siivoamiseen ja ruoanlaittoon, sillä kukaan muu ei ole näkemässä sotkua tai syömässä ruokaa.
UnityF:
---
Mellu-:
nyt on tylsää ja vois keksii jotain .. vaikka lähtee jonkun kaa jonnekkin mutku kukaa ei perkele lähe mihinkään. ?mä luen ylppäreihin? ?en mä jaksa? ?eiku meen jo tonne paikkaan X? okei,ehkä sen ymmärtää mut yhyy..
---
tuu käymään teellä vantaalla...![]()
jos nyt jaksat lauantaihin odottaa
sit miä tuun taas sinne
mitä se sitten tarkoittaakaan. Siis lähinnä, vaik oon hengaillu paljon kamujen kanssa niin silti se sellai olo et oisin yksin. Johtuen ehkä siitä et ois paljon asioista joista haluisin jutella muttakun ei oikeen ole ketään kenen kanssa jutella
Ja nyt on alkanut masentaa se että kun en nuorempana sillee liikkunut missään porukassa niin en oikeen tunne ketään, saatika et mul ois jotain pitkäaikasia ystäviä jotka tyyliin tietäs minust _kaiken_ . Tullu vähän sellanen fiilis et oon ollu yksin jo monta vuotta. Tää meni ehkä vähän offtopic sry