Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,364 views

Avatar
#221 • • ALIEN Guest

Apo:
---
ALIEN:
vielä kun saisi toimimaan noi Lucas Artsin vanhemmat yrmeet seikkailupelit Sam & Max:n, The Dig:n ja Full Throttlen, sekä tietty olis vielä yrmeempää saada vanha amiga hitti TURRICAN 2 pc:lle *aplodit*

---


Lucasartsin pelit saa toimimaan scummvm:llä, Turricanin winuae:lla.




yrmeet!! mistä mä vielä ton Turrican 2:n revin?!?! *iloinen**kiitoskiitos*
Displacer

Posts: 1,828

#222 • • Displacer

ALIEN:
...pelaan! :D

esim MECHWARRIOR 2 tai Warcraft 2/3:sta!! *jiihaa*

vielä kun saisi toimimaan noi Lucas Artsin vanhemmat yrmeet seikkailupelit Sam & Max:n, The Dig:n ja Full Throttlen, sekä tietty olis vielä yrmeempää saada vanha amiga hitti TURRICAN 2 pc:lle *aplodit*



[Offtopic] emulaattoreilla saa amigan pelit pyörimään(kunhan ensin etsii ne pelitkin netistä) ja DOSbox:illa vanhat pc-pelit. Tosin molemmat vaativat hieman säätämistä. [/offtopic]

Mä yleensä surffailen netissä ja kuuntelen musaa kun tulee tylsää. Tai vaihtoehtoisesti pelaan jotain, nykyään kyllä harvemmin sitä tulee harrastettua.
Avatar
#223 • • ALIEN Guest
kiitos kiitos! onneks on pari gurua frendeinä niin eiköhän ne säädä ne mulle! *vink*
Bio

Posts: 4,429

#225 • • Bio The Bullies / Pinky
.. soittelen levyjä
.. surffaan netissä
.. katon tv:tä
.. lähen ulos
Optik

Posts: 1,691

#226 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Hymh.. niin.. emulameroinnilla pääsee nykyään helposti nostalgiatripille menneisiin aikoihin.. *joo*

Itse vannon kyllä oikeiden koneiden kanssa räpeltämiseen.. siinä on ihan eri fiilis

Omassa konekannassa löytyy esim seuraavanlaisia vempaimia menneiltä vuosilta ja vuosikymmeniltä:

2 * Amiga 500 (Erilaiset kokoonpanot)
1 * Amiga 600 (sis 1GB kovalevy ja softat millä siirtää pelit/demot PC->Amigalle)
1 * Amiga 2000 (Kiihdytelty ja rutkasti varusteltu)
1 * Amiga CD32 (Ensimmäinen 32-bittinen konsoli muuten) *hih*
2* Commodore 64C (Se littana malli)
3* Commodore 64 (Se wanha leipälaatikko)

Lisäksi löytyy useita levyasemia, joikkareita ja muuta krääsää..
Levykkeitä on kuusnepasille joku 400-500 ja Amigoille joku 600 kpl

Pari monitoriakin löytyy ihan pelkästään retrokäpistelyyn (Philips CM8833-II ja Commodoren 1084S)

Pahasti näyttää että tuo konekanta kasvaa vaan ennestään *hih*

Ai niin.. kuusnepasillekin saan siirreltyä netistä kamaa, kun PC:hen kolvasin XE1541-kaapelin *jiihaa*

Tulipahan vaan mieleen et miksi pistää hulluna rahaa kiinni PC-rojuun joka on puolen vuoden päästä antiikkia kun uusimmat pelit ei pyöri...?

Pelkästään kuusneloselle on tehty yli 15000 peliä.. et ei pitäs loppua ihan heti kesken *nauru* ja amigoille yli 5000..

Muutamalla kympillä saa jostain huuto.netistä ostettua itselleen palan omaa lapsuuttaan.. voiko sitä enää edes rahassa mitata? *ding*

[muokattu 19.8.2004 22:16]

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

milessi

Posts: 188

#227 • • milessi Jai
sillon kun ahdistaa ja masentaa niin jotain mahdollisimman melankolista musiikkia soimaan ja antautuu itsesäälille ihan täysin. ei kauaa jaksa, jossain vaiheessa alkaa vituttamaan väkisinkin se ettei saa mitään tehtyä ja kaikesta menee maku *joo*.

toisaalta, joskus on kausia ettei mene hetkessä noin vaan ohi.. tylsyyteen auttaa kaikki kiva tekeminen, pitää saada vaan motivaatio päälle *hymy*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

vanhus

Posts: 889

#228 • • vanhus
yritetään kehitellä jotain kivaa tekemistä *joo*or tms musakin toimii tai lähetään pihalle pyörii ja tekee vai kuperkeikkoja jos ei muuta keksi yleensä se on jäänyt pikkasen vähemmälle pussikalja ja kalsarikänni toimii vloppuna ei nyt niin tylsää ole ollut ihan näin lähimuistiin mut siit toisesta entiijä yhtäään mitään*nauru**haukottel**ding**joo**pupu*
Avatar
#229 • • ALIEN Guest

Optik:
...
Pelkästään kuusneloselle on tehty yli 15000 peliä.. et ei pitäs loppua ihan heti kesken *nauru* ja amigoille yli 5000..



*jiihaa* kohta alkaa nostalgiatrippi - nähdään muutaman vuoden päästä! :D
Juffeli

Posts: 11

#231 • • Juffeli
Sillon täytyy kirota niin perkeleesti... Hyvä on myös lähteä lenkille (aina parempi jos sataa!) ja juosta itsensä uuvuksiin, ni ei enää jaksa miettiä yksinäisyyttään.
devisss

Posts: 345

#232 • • devisss superhero.
Avaudu joka ikiselle forumille.

*Angst*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

sapeli

Posts: 11,768

#234 • • sapeli jokukukamikä?
...pitää ottaa päiväunet *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

milessi

Posts: 188

#235 • • milessi Jai
tekis mieli syödä jotain. sekin tosin toimii että lähtee kuntoilemaan hulluna. sen jälkeen ei taatusti ole enää tylsää ja yksinäistä. joko tulee enrgiaa ihan hirveesti tai rupeaa väsyttämään mukavasti *iloinen*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

UnityF

Posts: 15,721

#236 • • UnityF joo just se
Tylsyydestä pääsee helposati eroon tekemällä vaikka mitä askareita jne...
yksinäisyydestä ei sitten pääsekkään niiiin helposti... *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#237 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
Tylsyydestä pääsee helposati eroon tekemällä vaikka mitä askareita jne...



Yleensä jos mulla on tylsää niin mä en _viitsi_ alkaa tekemään mitään - ei vaan oo inspiraatiota tehdä mitään... Jos olis, ni mä olisin jo varmaan tekemässä sitä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

milla

Posts: 3,699

#238 • • milla
urheiluurheiluurheilu. paitsi aina ei jaksa. sit ei voi muutaku kierii itsesäälis. säälittävää. :|
Individual

Posts: 10,942

#239 • • Individual HYPNO!
Jos on yksinäistä siihen ei auta mikään. Jos on tylsää, niin kyllä silloin aika usein tulee joka leffa haettua.
Jos mulla ja kaverilla on tylsää, niin sitten ainakin sixpack:illinen olutta ilmestyy jossain vaiheessa kuvaan ja aika usein myös joku
leffa. *ding*
ville

Posts: 3,780

#240 • • ville olen oikeasti ujo
Vaavu on työmatkalla ja oon yksin kotona. Sen jälkeen kun alettiin seurustelmaan (v2000) niin en oo koskaan ollut kotona yksin näin pitkää aikaa (6 vrk).

Nyt sitä oikeesti huomaa millaista on olla yksin ja suoraan sanottuna tää on ihan perseestä. Ei oo ketään kenen kanssa keskustella tai kenen kanssa jakaa ajatuksia. Lisäksi käy tosi helposti niin, että ei jaksa "panostaa" ihan normaaleihin asioihin kuten siivoamiseen ja ruoanlaittoon, sillä kukaan muu ei ole näkemässä sotkua tai syömässä ruokaa.

Onneksi noin muuten on tosi paljon tekemistä niin ei käy aika pitkäksi ...

Oon kai läheisyysriippuvainen *uuh*