Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,406 views

Bio

Posts: 4,429

#201 • • Bio The Bullies / Pinky
soittelen levyjä, surffaan netis, lähden ulos kävelylle jos on hieno ilma..
tai sit luen kirjaa..
Avatar
#202 • • ~dream~peip. Guest
Kunnon puolentoista tunnin hölkkälenkki helpottaa aina kun on paha mieli...tai sit laittaa jotain musaa ja tanssii ittensä ihan kipeeks..ja ainakin tytöillä niin suklaan mässäily kyl kans helpottaa kummasti oloo...*joo*
sapeli

Posts: 11,768

#203 • • sapeli jokukukamikä?
pitää käydä vuokraamassa Finding Nemo tai vastaava ihkupätkä *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

styrOx

Posts: 485

#204 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
hmm mun mieltä rauhoittaa autolla ajelu samalla musan kuuntelu....

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Rocca

Posts: 3,064

#205 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kuutelen musiikkia ja selailen nettiä läpi *uuh* tai sit koitan kovin mennä jonnekkin vaikka en pääse *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Mellu-

Posts: 4,006

#206 • • Mellu-
jaaps.. meikäläinen kuuntelee musiikkia tai makaan vaa sohvalla.. hervemmin kuiteskaan jään kotiin vaa lähen vaikka kuluttamaan bensaa jne. mut jos on oikeenn tylsää ja shittii ni sit vaa tosiaan jää siihen sohavlle ja mököttää siinä.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Pätkis

Posts: 1,038

#208 • • Pätkis Pikkis
Mä kyllä viihdyn itekseni, eikä mulla ole oikeastaan koskaan tylsää sanan varsinaisessa merkityksessä *hih* Ylimääräisen liikenevän ajan möllöttelen sängyllä, kuuntelen musaa ja ehkä luen sekä syön jotain hyvää. Yleensäkin tälle toiminnalle jää aivan liian vähän aikaa mun elämässäni, samoin kuin nukkumiselle *sydän* En ymmärrä kun toisten tarvii aina keksiä jotain tekemistä ja muutenkin hirveästi olla menossa joka päivä. Ihme sinkoilua *ding*

[muokattu 17.8.2004 11:18]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tipsu

Posts: 133

#209 • • Tipsu RONTTI =)
Olla möllötän...annan aikaa itselleni!!.....Mut sithän ei ole enää yksinäistä? *justjoo*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

JustinSan

Posts: 822

#210 • • JustinSan Nullius in verba
Mulla on harvoin yksinäistä sillä itseasiassa nautin omasta seurastani huomattavan paljon, tykkään puuhastella kaikennäköistä yksikseni *nauru*
Tylsääkin on varsin harvoin koska olen varsin hyvä kehittämään itselleni tekemistä, aina voi katsoa leffoja, kuunnella/tehdä musaa, käydä jossakin, leikkiä taiteilijaa, tehdä töitä. Pikemminkin mun ongelma yleisesti on, että tuntuu ettei ole aikaa tehdä kaikkea mitä haluaisi niissä mittakaavoissa kun haluaisi *ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#211 • • RINY Guest
Irkkaan. *justjoo*
Pinxu

Posts: 196

#212 • • Pinxu
Mä kyl kieltämättä tykkään olla yksikseen..Ei oo ainakaa ketää ruikuttaas korvan juures kokoaja..Mut välil tulee olo,et pakko päästä pois kotoo.Sillon sit kaikki tutut soitetaan läpi,ja jos se ei toimi,ni sitte vaa luistimet jalkaa ja viilettää pitki mait ja mantui *hih*
W

Posts: 1,049

#214 • • W
Mun mielestäni tylsyyttä ja yksinäisyyttä on turha ottaa edes samalle riville....tylsää voi olla vaikka olisikin tyttö kainalossa, yksinäisenäkin voi olla erittäin kivaa....ainakin mulla......toki sitä sinkkuna saattaa aina välillä tulla pieniä yksinäisyyden puuskia, mutta ei mulla nyt mitenkään tylsää ole ollut.....*ding*


Sinkkuna myös bailaaminen on kivempaa, kun jännittää pikkusen että mitäs jos tänään kohtaan penelopeni......*plur*

[muokattu 17.8.2004 19:43]
sapeli

Posts: 11,768

#215 • • sapeli jokukukamikä?

W:
Mun mielestäni tylsyyttä ja yksinäisyyttä on turha ottaa edes samalle riville....



Ehkä tän topikin pointti onkin sitten mitä pitää tehdä kun on sekä että - jos on vain toista niin sitten menee jo off-topic! *joo* *justjoo* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pinxu

Posts: 196

#216 • • Pinxu
Nyt kun on tylsää ja yksinäistä...tekis mieli hirttäytyy kahvikupisankaa kuminauhalla..*piru*
coco

Posts: 172

#217 • • coco hifipanda
syön hedelmii et sais vitamiinei *hihu*
Aeryn

Posts: 166

#218 • • Aeryn
Mä yleensä laitan jotain kunnon pauketta stereoihin, laitan silmät kiinni ja makaan sängyssä enkä ajattlee yhtään mitään. Jos se ei auta, ni silloin saatan mennä nettiin notkumaan ja juttelemaan kavereitten kanssa meseen, mikäli joku on silloin paikalla.

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Avatar
#219 • • ALIEN Guest
...pelaan! :D

esim MECHWARRIOR 2 tai Warcraft 2/3:sta!! *jiihaa*

vielä kun saisi toimimaan noi Lucas Artsin vanhemmat yrmeet seikkailupelit Sam & Max:n, The Dig:n ja Full Throttlen, sekä tietty olis vielä yrmeempää saada vanha amiga hitti TURRICAN 2 pc:lle *aplodit*
Apo

Posts: 1,574

#220 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

ALIEN:
vielä kun saisi toimimaan noi Lucas Artsin vanhemmat yrmeet seikkailupelit Sam & Max:n, The Dig:n ja Full Throttlen, sekä tietty olis vielä yrmeempää saada vanha amiga hitti TURRICAN 2 pc:lle *aplodit*



Lucasartsin pelit saa toimimaan scummvm:llä, Turricanin winuae:lla.