Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,285 views

Väne

Posts: 139

#101 • • Väne asennewamma
uh... ahdistavia sarjakuvia. Varsinkin kun välillä on tollanen fiilis. *uuh*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Avatar
#102 • • ziin Guest
soita kavereille tai "niille leikki kavereille" ei o enää tylsä!!!
life is short enjoy it!*hymy*
kap-pu

Posts: 1,167

#103 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Ovat kyllä aika osuvia nuo mangat. Ainakin joidenkin päivien osalta. *blush*

[muokattu 11.12.2002 01:54]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

alphamagic

Posts: 3,628

#104 • • alphamagic
telkku ja stereot...
ja sit siinä ohella matopeli ja spaceimpact... niihin jää oikeesti koukkuun! *voiei* pinellä ihmisellä pieni elämä. pitäs varmaan hankkia tietokone tai jotain, sais ehkä vähän paremmin tyydytettyy nuo pelihalut.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Roger Roger

Posts: 3,372

#105 • • Roger Roger Kentti
Lueskelen vanhoja topiceja ja kuuntelen musaa. Se on ihan hauskaa, kun tykkään lukea toisten mielipiteitä. Mielipiteet on minusta tosi hyviä, varsinkin jos oikeasti sitä tarkoittaa ja ilmaisee sen tänne hyvin. Tykkään lukea niitä ja huomata, kuinka erillaisia, mutta kuitenkin samanlaisia ihmiset ovat. Samalla kirjoittelen tyhmiä (mutta toki omia mielipiteitä) juttuja ja toivon, että joku edes herättäisi keskustelua/ erimielisyyksiä. Sopivassa suhteessa kinastelukin on kivaa, mutta heti kun se menee vakavaksi, niin pitäisi osata lopettaa se... Uaaaaa <- Mun uusi sotahuuto

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Tonyw

Posts: 197

#106 • • Tonyw Manufackture
musiikki auttaa mun mielestä aina as always*ökkö*

joskus on haikee olo kun kukaan ei ole halukas tulemaan kattoo leffaa*suru*
sune

Posts: 2,096

#107 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Nyt on tylsää ja yksinäistä...*mur* Mutta otan siitä kaiken irti..*nauraa* sillä tää on viiminen alaikäisyys viikonloppu!! *ökkö*

--
ei kovin ihku eikä plur

Germitbiili

Posts: 1,070

#108 • • Germitbiili Ihmepoika
Sillon täytyy lähtee vaan kattelee stadiin meininkii ja varmasti törmää johonkin kaveriin ja hyvällä tsägällä se voi lähtee sun messii kahville tai jotain muuta......tai sitte vaan paat musiikin pauhaamaan ja meet sohvalle löhöilee!!tai vaikka meet uimaa.....mahdollisuuksia on monia!!*joo**sydän*

--
NO SHIT SHERLOCK

Tyeicha

Posts: 5,807

#109 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
kun on yksinäistä ym. tuun klubitukselle; aina joku on kuitenkin lähettänyt viestii tai jotain ja siit tulee sit parempi olo.. *ding* jostain syystä käyn täällä aika usein..
älkää kuitenkaan olettako et mulla ois aina tylsää/yksinäistä.*hmph*.

--
-Tyeicha-

HzO

Posts: 266

#110 • • HzO 9mm burana auttaa
nykyään aika paljon tulee pelattua netissä. SE on yllättävän hauskaa ja addiktoivaa.
miinuksena se että ennen ku olli paska fiilis ni urheili nyt vaan pelaa ja pelaa.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

r0n

Posts: 2,258

#111 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
...niin jumitan ja ihmettelen. Aikoinaan lähdin kruisailemaan yksikseni trance:n tahdittamana.

--
6er reihe

henkka

Posts: 4,973

#112 • • henkka
...meen tsiigaa jonku leffan tai vuokraan sellaisen. Joku miettimistä ja keskittymistä vaativa leffa on hyvä tuollaisina iltoina. Tai sit lukee hyvää kirjaa ja kuuntelee siihen sopivaa musiikkia. Tai sit vaan kuuntelee musiikkia ja funtsii kaikenlaista eli nollailee. Tai sit nukkuu. Nautin myös välillä olla yksin. Ei siinä mitään ihmeellistä loppujen lopuksi ole.
Lounge_Lizard

Posts: 901

#113 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Noh kuunnellaan musaa joka pahentaa oloa. Sitten kun voi tuntea fyysistä kipua yksinäisyyden takia niin ollaan jo jossain. Eikä mitään puhetta että olen ylitunteellinen*hih*

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

henkka

Posts: 4,973

#114 • • henkka
Avernian:



henkka:Tai sit nukkuu.

Ja näkee unia? Kauhea vaihtoehto. *voiei*



Pessimisti... unet voi olla myös siistei.

[muokattu 21.1.2003 09:16]
Dun

Posts: 17

#115 • • Dun Uninen halinalle.
Avernian:

clubculture:Aikoinaan lähdin kruisailemaan yksikseni trance:n tahdittamana.

Ei ole autoa....*hmph* Myönnän kyllä että tuo on muuten hyvä vaihtoehto. Tosin joskus olen mietiskellessäni meinannut kolarin ajaakin.

Lounge_Lizard:Sitten kun voi tuntea fyysistä kipua yksinäisyyden takia niin ollaan jo jossain.

Eikö se olekaan ihan normaalia *täh*

henkka:Tai sit nukkuu.

Ja näkee unia? Kauhea vaihtoehto. *voiei*

Tyeicha:kun on yksinäistä ym. tuun klubitukselle; aina joku on kuitenkin lähettänyt viestii tai jotain ja siit tulee sit parempi olo..

Ei toimi mulle...mulla mitään kavereita ole *nauru**pahis*



Mikä näitä minun kavereita vaivaa
*nauraa*

--
Grrr... Ja letti pystyyn!

Bishop Henrik

Posts: 135

#116 • • Bishop Henrik
Aluksi tehdään hyvää ruokaa ja sit katellaan jotain telkusta tai sit joku hyvä leffa...

Jos toi ei auta niin sit lenkille ja juoksee niin pitkään, että ei jaksa enää. Sitten suihkuun ja nukkumaan ja herättyä on loistava olo.( toimiii ainakin minulla)*joo*

--
fucking hostile...

Tapi

Posts: 1,437

#117 • • Tapi Dreamstate
- Luen jotain kirjaa
- Kuuntelen musiikkia
- Soitan jollekin kaverille
- Kokkaan jotain uutta
Grimsmeer

Posts: 39

#118 • • Grimsmeer
Minulla on tylsää melkein koko ajan. Kiitos asuipaikkakunnan. En tiedä teistä muista, kun en jaksanut lukea viestejä *iloinen*, mutta mä yritän tavalla tai toisella miettiä jotain. Saada aika kulumaan mahdollisimman nopeasti. Foorumeiden lukeminen on melkeen täydellistä tähän hommaan. Siihen saa aikaa kulumaan välillä liikaakin *vink*. Välillä jään vaan jumittaa sohvalle, ku taustal kuuluu jotain erinomaista musaa. Sit ircin ja messengerin kautta ku puhuu frendeille, ni aika suorastaan lentää... (kai) *plur*

--
To cease smoking is the easiest thing. I ought to know. I've done it a thousand times. Mark Twain (& Grimsmeer)

Avatar
#119 • • Wasted ability Guest
Silloin kun minä olin pieni (no, kokoa ei vieläkään ole kehuttavasti) jouduin olemaan aika paljon yksin kotona. Isällä on firma, jonka takia se juoksi milloin missäkin maailmankolkassa ja äiti on lääkäri eli jatkuvasti päivystyskämpällä... *suru* Mulle sanottiin aina et valokuvat auttaa! Vielä nykyisinkin mulla on kymmeniä albumeita menneiltä vuosilta ja kattelen niitä sillon ku sattuu olemaan vitutus päällä!! Kun näkee et joskus on oikeesti menny hyvin ja hauskaa ollu, tulee into saada se mielentila takaisin!!*iloinen*

Toinen, mikä auttaa on kuntosali! Säkin hakkaus niin pitkään et käsi ei enää kohoa on tehokasta ku mikähän!! Nykyisin on enää hankala lähtee luontoon juoksemaan (siis oikeeseen luontoon!! *possu* ), mut porukoiden luona kymmenen kilsan lenkki purkaa turhat mielenheilautukset! *pelle*

Ooh, ja tanssi!! Jos ei voi lähtee ohjatulle tanssitunnille, aina voi bilettää omassa huoneessa!! *hih* vaihtoehtoisesti tietysti lähtee ihmisten ilmoille baariin, mut se taas vaatisi laittautumista *vink*
Galore

Posts: 131

#120 • • Galore
Mä alan "leikkimään" mun synalla, jonka sain joululahjaks. Siin on satoja ja taas satoja eri "soittoääniä". Seuraks voin avata jonkun Real Bookin ja soittelu voi kestää helposti pari tuntia- kuus tuntia...*justjoo*
Toinen mitä voi tehdä, on tosiaan vanhojen valokuvien katselu... voi kattoo millasseelta näytti viis kiloa sitten*nauru* Tulee hyvälle mielelle.

--
¨kotahi¨