Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,402 views

nomic

Posts: 4,120

#141 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
joo jos itelläni on tylsää teen yleensä musaa tai jotaki
no musaa teen muutenki
ja jos ei oo fiilistä vääntää musaa niin sitten ohjelmoin mutta sitä en suosittele oikein koska se on semmosta että...
joo ja kannattaa vääntää jotakin jos on vaikka koneella joku kuvan käsittely ohjelma (ei paint)*nauru*
niin yritä alkaa tehä jotakin hienoa kuvaa tärkeintä on että itse saat sitä mielihyvää
sen ei tarvitse olla mikään mestari teos sama musiikin vääntämisessä
tai jos löytyy joku hyvä biisi missä ei oo sanoja väännä sanat biisin päälle
tai ala piirtää mitä mieleen tulee kuvasta saattaa tulla melko härö mut se on vain sun mielestä kotoisin niin näät että liikkuuko päässä muutaki kuin silmät *hih*
tai ala kirjoittaa kaikkii hauksoja kokemuksia mitä sulle on tapahtunu
ja yritä löytää asioista paljon positiivisia puolia
mutta joskus vain tekee hyvää jos on yksinäistä...itse joudun olla melko paljon yksin ku kaikki frendit asuu vantaan toisella puolella *uuh* ei se oo mun mielestä oikein...
ainut hyvä puoli tässä asiassa on se että pystyn paremmin keskittymään tekemään tota ”musiikkia” *hymy* ...kannattaa oikeesti kokeilla tota musan vääntämistä vaikka ei ymmärtäisi soinnuista mitään tai asteikoista tai efekteistä tai mistään
musiikki on yksi taide muoto ja se voi kuulostaa miltä tahansa
kunhan saat käpäliisi jonkun softan ja opit pelleilee sen kanssa niin kyl hymy levenee *iloinen*
muistan ekan biisin vielä minkä olin koskaan tehnyt koneella ja siitä sai hyvät naurut tempo oli semmoset 230 bps ja alko jollaki räminä basarilla ja ei tietoakaan mistään melodiasta silloin aattelin vaa että ”saatana! mä teen HC:ta!” ja siitä tuli melkoista räminää mutta on toi kivaa ja vapauttavaa ei sitä aina tarvitse sanoja kun musiikilla voi kuvaa tunteita
ja nytten varmaan meen takas jatkaa pienen tauon jälkee ku keksin taas pienen ratkaisun...

[muokattu 2.7.2003 00:37]
#emppu#

Posts: 103

#142 • • #emppu# ~ihan pihalla~
jos mikään näistä tavallisista ei tehoo.... eli nuku, syö, kokkaile, siivoo, nettaile, puhu puhelimes, kirjota, piirrä, lähe ulos, kato hyvä leffa/TV:tä tms....
ni mä ainaki laitan musan soimaan täysille ja alan bailaamaan.... vaix sit yksinäni... =) siin on tekemistä ja fiilikset nousee saletisti ees vähän.... *hymy**pihkassa*

*sydän*DANCING RULEZ....*sydän*

--
~~Ikuisesti ei voi lentää. Joskus on pakko laskeutua maan pinnalle, vaikka siivet vielä kantaisivatkin~~

nomic

Posts: 4,120

#143 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mul o nytte vähä tylsää ja yksinäistä
tuntuu että kaikki mitä teen on väärin tai menee muuten vain pieleen... *uuh*
yritän tässä opetella vaan Armin - Commucationin ( Originalin ) sanat ulkoa
ja pitäis yrittää ajatella vaan positiivisia ajatuksia mutta se on joskus vaikeaa...
Claquesous

Posts: 3,206

#144 • • Claquesous viidettä kolonnaa
soitan iha kaikille tai palloilen netis tai rämpytän le nappii tai...

--
32. of December

hallucinogen

Posts: 8,190

#145 • • hallucinogen Edain
Soitan hardhousee ja pelailen vaikka counterstrikee, tosin mulla menee aina hermot siihen kun oon yleensä niin paska et kuolen lähes ekana... mä oon aivan varma et ne muut huijaa *igor*

--
pikku-*possu*

Jammailija

Posts: 3,224

#146 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä en oo koskaan ollu mikään nettifriikki - kaukana siitä. Mut...Tää Klubituksen sivu on kyl pienimuotoinen pelastus mun elämässä.

Arkenakin voin pitää pienellä otteella kiinni kaikesta siitä juhlasta, jonka vloppuna koin. Saan yhteyden niihin ihaniin ihmisiin, joita tapasin. Saan yhteyden jopa uusiin ihmisiin - siis, tutustumisen helppoutta. Mieti: Ei se oo niin helppoo mennä heittää juttua tuntemattomalle ihmiselle, mut täällä se onnistuu.

Tää konemusapiiri on jollain tavalla nii-in iso osa mun elämää. Tuntuu kuin useat klubbaajat ois jotain mun kaukaisia sukulaisia*täh*.

Tsemiä kaikille yksinäisille. Ollaan vahvoja*piis**super**sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

_kolibri_

Posts: 1,590

#147 • • _kolibri_ -lintunen-
Juuri nyt mulla on yksinäinen olo... tyttöystävä on stadissa ja kaikki kaverit jossain päin maailmaa... *uuh*
sigh... raskasta on tää. Ei oo mitään leffaa mitä vois kattoo eikä mitään...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#148 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
”Arkenakin voin pitää pienellä otteella kiinni kaikesta siitä juhlasta, jonka vloppuna koin.”

toi pitää kyllä täysin paikkansa! bileissä on aina niin hauskaa, että sitä haluaa muistella viikollakin. Ja hehkuttaa seuraavia bileitä *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

super-enkuli

Posts: 1,521

#149 • • super-enkuli
Klubitus melkein aina auki, kun olen kotona. Puuhailen aika pal kaikkea muuta ja välil käyn kurkkaamassa ja heittämäs jotain juttua. Helppo tapa pitää yhteyttä rakkaisiin ystäviin, kavereihin ja tuttuihin, joita ei ole mahdollista nähdä joka päivä tai edes joka viikko.

Harvoin mulla on yksinänen olo. Aina joku kaveri soittelee ja pyytää kahville tai käymään ja aika usein tulee jossain oltua tai joku on mun seurana tääl kotona. Täytyy kyllä sanoa, että päivät kun on asiakaspalvelu hommissa niin sitä omaa rauhaa kaipaa aika kovin välillä.

Toivottavasti ketään ei ole ihan yxin! *sydän*

*sydän* -Peace,love,unity,respect- *sydän*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#150 • • CryOniC Guest
..yksinäisyys on kyl yleiseti aika tuttu tunne...*uuh* pitkä aikaiset kaverit asuu niin pitkällä että niitä näkee kerran 2 kuukaudessa (jos silloinkaan) ja muut ei vaan ymmärrä (tai sitte en anna niitten ymmärtää)...ja ne ketkä ymmärtää... *täh* *uuh* on tää vaan nii tätä *ding*
...*sydän*...
Avatar
#151 • • ALIEN Guest

super-enkuli:
Klubitus melkein aina auki, kun olen kotona. Puuhailen aika pal kaikkea muuta ja välil käyn kurkkaamassa ja heittämäs jotain juttua. Helppo tapa pitää yhteyttä rakkaisiin ystäviin, kavereihin ja tuttuihin, joita ei ole mahdollista nähdä joka päivä tai edes joka viikko.

Harvoin mulla on yksinänen olo. Aina joku kaveri soittelee ja pyytää kahville tai käymään ja aika usein tulee jossain oltua tai joku on mun seurana tääl kotona. Täytyy kyllä sanoa, että päivät kun on asiakaspalvelu hommissa niin sitä omaa rauhaa kaipaa aika kovin välillä.

Toivottavasti ketään ei ole ihan yxin! *sydän*

*sydän* -Peace,love,unity,respect- *sydän*



got that right!! *enkeli*

klubitus auttaa yksinäisyyteen *joo*
Cofu

Posts: 135

#152 • • Cofu
Kuulostaa ehkä hieman oudolta mutta silloin tulee tehtyä kaikki rästiin jääneet kotityöt.*ding* Harvoin kun on aikaa niille niin ne yksinäiset ja tylsät hetket meneekin sitte melko tylsissä merkeissä *hahjust*

Josta tulikin mieleen, että taidanpa hyökätä asiaan sopivin varustein keittiötä hallitsevan tiskivuoren kimppuun *hmph*
ämsee

Posts: 722

#153 • • ämsee

cheat:
siis...nyt rohkaisen mieleni ja kysyn...missä jengi luuraa, mä käyn usein ircis klubituksen kanavalla mut siel ei o ketään..?
Kaikki saa omien puheidensa mukaan hirveesti uusia tuttuja, mut en minä..?
on tullut semmonen olo et tää on hirveen sisäänpäin lämpiävää porukkaa.
nyt on tylsää ja yksinäistä, nimittäin.uusia kamuja tarvittais kipeesti*uuh*
älkää nyt kukaan suuttuko ja sorry et on ehkä vähän off topic.



*hali*

--
hyvä yritys

kilobitti

Posts: 2,419

#154 • • kilobitti 1-2-3 techno

cheat:
siis...nyt rohkaisen mieleni ja kysyn...missä jengi luuraa, mä käyn usein ircis klubituksen kanavalla mut siel ei o ketään..?
Kaikki saa omien puheidensa mukaan hirveesti uusia tuttuja, mut en minä..?
on tullut semmonen olo et tää on hirveen sisäänpäin lämpiävää porukkaa.



mut eikö tilanne ole nyt jo eri?*vink*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

DJ Rx

Posts: 2,527

#155 • • DJ Rx FINRG Recordings
*pihkassa* onanointi *pihkassa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Blues

Posts: 5,414

#157 • • Blues Koning van Afrika
Kun on tylsää ja yksinäistä niin pitää pistää omat pikku bileet pystyyn *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Elsa F

Posts: 2,763

#158 • • Elsa F Koululainen :)
Meen treenaamaan spinniä, tai jotain muuta...tai ehkä murjotan vähän?*justjoo**iloinen*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Flamie

Posts: 478

#159 • • Flamie
Nettiin selailemaan Klubbaria. Sillä se tylsyys lähtee. *vink*
Jos on yksinäistä, niin ottaa sen nokialaisen vain kiltisti tohon käteen ja valitsee sieltä jonkun hauskan näkösen numeron, ja jos ei ketään tule ulos leikkimään, niin sitten alkaa üüber vitutus.*blush* Siihen taas ei ole mitään muuta parannuskeinoa kuin nukkuminen.*pelle*
UnityF

Posts: 15,721

#160 • • UnityF joo just se
Kun on tylsää ja yksinäistä.... kiusaa wert:tiä ja reneliä.. *pahis*
ainakin mulla on ollu tänään hauskaa...*pahis*
buahahahahaha...*pahis*

[muokattu 4.1.2004 02:09]