Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,399 views

Avatar
#161 • • kelasin Guest
musaa *sydän*
tällä hetkel: coldplay - green eyes *sydän* *sydän* *sydän*
Howdy

Posts: 7,955

#162 • • Howdy Oldie
Musaa, puntti treeniä ... tai sitten koulujuttuja *igor*

--
Käpy vailla vertaa

POSER

Posts: 800

#163 • • POSER Wimp and Poser

Howdy:
Musaa, puntti treeniä ... tai sitten koulujuttuja *igor*



KOULUJUTTUJA!!!!! Sittenhän sulla vast tylsää onkin, kun niitä alat väkertämään *hahjust*

--
Keppiä Jehoville!

Waide

Posts: 323

#164 • • Waide sabão

Howdy:
Musaa, puntti treeniä ...



Aivan!
Musa,kirjat, leffat (vältä ihmissuhde draamoja, oli virhe katsoa chasing Amy*uuh*) ja punttitreenit. Tuli just äsken käytyy ja nyt oon aivan hyperaktiivinen \\o/.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Avatar
#165 • • candyraver Guest
Kun on tylsää ja yksinäiistä;

-ompelen(itelleni kuteit tai korjailen kavereitten vaatteit jne)*joo*
-kirjoitan..lähinnä elämän tuskaa ja vääryyttä pursuavia tekstejä..
-luen vanhoja kirjotuksia ja mietin syntejä syviä..*uuh*
-piirrän
-lähen kävelylle
-tai vaan käperryn sängyn nurkkaan ihaa-pehmolelu kainalossa,kuuntelen kuulokkeil sielua raastavaa musikkia ja itken yksinäisyyden pois kaivelemasta mieltä..*nyyh*

parasta ois ku ei koskaan ois kellään tylsää ja yksinäistä...*hali*
Blues

Posts: 5,414

#166 • • Blues Koning van Afrika

POSER:
KOULUJUTTUJA!!!!! Sittenhän sulla vast tylsää onkin, kun niitä alat väkertämään *hahjust*



Ei ainakaan niin tylsää kuin jos ei tekisi mitään.*hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#167 • • Cera Guest
-Piirtäminen auttaa kai molempiin. paitsi silloin kun ei ole sitä fiilistä. silloin ei onnistu mikään ja alkaa vaan ärsyttää.
-Musiikin kuuntelu. Jos on yksinäistä, ihan mist syyst sit vaik nyt vois olla.. niin kaikkia ihania rakkauslurituksia on kiva kuunnella ja vaikka pillittää sängyllä sitä oman elämän vääryyttä..
-Kirjoitan päiväkirjaan. SECRETSSS.
-Istun koneella ja valitan kavereille että on tylsää. Yleensä silloin esim suski ehdottaa meidän loistavia kahdenhengen kotibileitä ja paria leffaa.. :)

Ei mua kai kovi pitkään ikinä tylsistytä. Aina sit keksii jotain.. Toi yksinäisyys voi olla vähän vaikeempi juttu, kun joskus oikeesti haluaa potea sen yksinäisyyden sitten ihan yksin, eikä kaipaa siihen edes ketään.

eeh.
helluli

Posts: 381

#168 • • helluli pupunen / hababambi
Luen... tai vaan laiskottelen *joo*
Tai kirjotan kirjeitä kavereille (vaikka luultavasti tiedän itse jo siinä vaihees että ne jää lähes varmasti omaan pöytälaatikkoon).

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Avatar
#169 • • ALIEN Guest
syön makeisia ja juon cokista *slurps*
Texx

Posts: 650

#170 • • Texx ^_^

Cera:

-Istun koneella ja valitan kavereille että on tylsää. Yleensä silloin esim suski ehdottaa meidän loistavia kahdenhengen kotibileitä ja paria leffaa.. :)





hehe joo *jiihaa*

Kun mulla on tylsää mä leikin rottien kanssa, lauleskelen, (löytyy aika hyviä karaoke piisejä koneelta *iloinen* ) Joogaan, teen ruokaa, meen uimaan. Mmh. niin, mut sit kans luen kirjaa, kirjottelen päiväkirjaan, katon valokuvia, (ihanaa kuunnella jotain musiikkia mistä tulee hyviä muistoja mieleen ja katsella vanhoja valokuvia itestänsä ja kavereista)
Ja sit tietty oon koneella aika paljon ^_^ Kirjottelen foorumeihin paskaa ja surffailen irkkigalleriassa ja haen musaa.
Ja sit tää on kyl hyvää tekemistä jos on tylsää ja laiskotuttaa, mä meditoin joskus, mut mulla puuttuu aina joku paikka olise sitten jalat tai peffa, niin enmä kestä olla siinä kun puolisen tuntia.
Mut sen jälkeen on puhtii lähtee Ritvan luo lauleskelemaan lakkapulloon ja kattomaan videoita ja ah. syömään rasvasta ruokaa *iloinen*

(tulipa turhaa tekstiä)

--
*piis*

juice

Posts: 852

#171 • • juice Team Sika

alien:
syön makeisia ja juon cokista *slurps*


Ja kattoo vielä jonkun hyvän leffan päälle.
<><

Posts: 227

#172 • • <>< ¤blub¤
*ruokaa, ruokaa, ruokaa**kuolaa*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

_kolibri_

Posts: 1,590

#173 • • _kolibri_ -lintunen-
niin musaa!!! *jiihaa*
...tai teen roolipelii, luen kirjaa...
oikeestaan viihdyn aika paljon yksin mutta kun on yksinäinen olo niin soitan tyttöystävälle, kavereille tai veljelle ja lähden moikkaa!!

[muokattu 15.1.2004 11:07]
sts

Posts: 7,969

#174 • • sts Sama pyynti aitta!

Puistokemisti:
Silloin kun mulla on tylsää niin musta tulee niin uskomattoman lapsellinen että ei mitään rajaa.
Silloin saa kiksejä mitä oudoimmista asioista, joskus sitä saattaa tapahtua ihan bileissäkin, varsinkin jos on väsynyt. Kerran puhaltelin pillillä kavereiden korvaan (ja muutaman tuntemattomankin) kermassa.



Imo oot parhaimmillas tossa olotilassa *nauru*

Mut mul ei oo koskaa tylsää ku asun foorumeil.
sts

Posts: 7,969

#175 • • sts Sama pyynti aitta!

Texx:
---
[Mut sen jälkeen on puhtii lähtee Ritvan luo lauleskelemaan lakkapulloon



Käsitin tän lauseen TOTAALISEN väärin *pahis*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#176 • • Jusuplussa UG-///

sts:
---
Texx:
---
[Mut sen jälkeen on puhtii lähtee Ritvan luo lauleskelemaan lakkapulloon

---


Käsitin tän lauseen TOTAALISEN väärin *pahis*



*nauru*
Texx

Posts: 650

#177 • • Texx ^_^

sts:
---
Texx:
---
[Mut sen jälkeen on puhtii lähtee Ritvan luo lauleskelemaan lakkapulloon

---


Käsitin tän lauseen TOTAALISEN väärin *pahis*




Sut tietäen voin vähän arvailla mitä tarkota *vink*

--
*piis*

Avatar
#178 • • if Guest
jotkut kuulemma syö suklaata.. se helpottaa, näin olen kuullut.
itse en syö suklaata kuin pari kertaa vuodessa.. joten ahh..
tupakointi helpottaa ja yksin ryyppääminen on hyvä keino paeta tylsyydeltä.
Kun tylsyys iskee, keinoja on vaikka mitä erilaisimpia, mutta kun kyseessä on yksinäisyys on enemmästä..
innae

Posts: 1,377

#179 • • innae PaskaJätkä
Leikin koiruuden kanssa, luen, katson vanhoja valokuvia, siivoon, kruisin autolla tai sit syön jotain tosi hyvää ja/tai (teini-)angstaan kynttilän valossa...

--
PaskaJätkä

MetsänHenki

Posts: 376

#180 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
joo toi on aika tuttu tunne*uuh* yleensä kun on tylsää niin pistän sterkat soimaan hyvää musaa (arkisin regeetä ja viikon loppusin muuta no joo..) poltan kynttilöitä ja suunnittelen asioita*hmph* tai sitten hyökkään ompelukoneen ääreen tekemään bile kuteita ja jos oikeen masentaa lojun sohvalla katsomassa telkkaria*blush**joo*

[muokattu 28.1.2004 11:05]