Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,280 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#81 • • Roger Roger Kentti
Alex:

Avernian:*nyyh*
Ala itkeee.. Muista yhden asiaan: jos nainen sano ei... sit se tarkoita toisenpain... yleensaaa


MUHAHHAHAAAA. Hyvä juttu *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#82 • • Roger Roger Kentti
Silloin pitää laittaa musiikki lujalle ja fiiilastella, niinku mmä nyt. Ei oo ikinä olluuu näin mahtavaa kotipileissä!! No meni aika paljon offtopic, mutta on vaan hieno olo

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#83 • • Cera Guest
Alex:

Ala itkeee.. Muista yhden asiaan: jos nainen sano ei... sit se tarkoita toisenpain... yleensaaa



oot kyl ihan oikeessa. toivottavasti toi nyt itkee tarpeeks ja sit tajuaa... *justjoo*


Noniinno. tänään meinasi tulla tylsyys, sitten onneksi kaveri pelasti ja tuli käymään ja ^_____^

Oon muuten taas addiktoitumassa kännykkäisessäni olevaan matopeliin. ärsyttävää mutta pelailen sitä taas todella paljon..

ja toi siis auttaa tylsyyteen kyllä. masennuksesta en tiedä

[muokattu 17.11.2002 23:21]
Avatar
#84 • • Cera Guest
Avernian:

*nauru*miinie Cee *nauraa*



Täytyy sanoo et en ymmärrä kyl nytte. mut kai se on hauskaa ku tollai naurat *hymy*
Syder

Posts: 2,255

#85 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Cee:

Avernian:*nauru*miinie Cee *nauraa*

Täytyy sanoo et en ymmärrä kyl nytte. mut kai se on hauskaa ku tollai naurat *hymy*



Miinie, lähtöisin mean adjektiivista ja tarkoittaa osapuilleen ilkimystä tai 'pahista' humoristisessa ja leikkisässä mielessä.

--
Divida et impera.

Myfinesthour

Posts: 420

#86 • • Myfinesthour
...televisiosta ei koskaan tule silloin hyvää ohjelmaa. Se on saletti. *nauraa*

--
"..."

Pan

Posts: 140

#87 • • Pan
Ei ole mun tekemä, mutta sopii hyvin tähän topicciin *suru*

ahmog2_04.gif

--
Positiivinen pakana

Wintermute

Posts: 170

#88 • • Wintermute peacemaker
Pan:

Ei ole mun tekemä, mutta sopii hyvin tähän topicciin *suru*



Hieno. miettii.gif

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

tuitui

Posts: 1,258

#89 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Pan:

Ei ole mun tekemä, mutta sopii hyvin tähän topicciin *suru*




toi on kuin minä puhumassa *suru*

- hulivli hupakko -

*nyyh*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Pan

Posts: 140

#90 • • Pan
ahmog1_06.gif

ahmog1_07.gif



*suru**piis*

--
Positiivinen pakana

Avatar
#91 • • Kirsikka Guest
Mä viihdyn oikeastaan ihan hyvin yksinkin, siis silloin tällöin.. Nyt kun asun kommuunissa on melkoisen harvinaista et sais olla ihan itsekseen. Ja jos olen yksin ja musta tuntuu kurjalta, yritän mielummin ajatella että olen itseni kanssa, en yksin =) Tosin vaikka olis kuinka paljon tekemistä ja ihmisiä ympärillä, ja näkis kavereitakin, niin silti muhun joskus iskee sellainen yksinäisyyden tunne ja kaipaus.. On kauheen yksinäinen olo vaikka ei yksin olisikaan. Hmm. Mutta kyllä se sit taas helpottaa. Ja tylsyyteen.. jos on tylsää niin sit pitää keksiä jotain tekemistä *iloinen*
Pan

Posts: 140

#92 • • Pan
Kirsikka:

Tosin vaikka olis kuinka paljon tekemistä ja ihmisiä ympärillä, ja näkis kavereitakin, niin silti muhun joskus iskee sellainen yksinäisyyden tunne ja kaipaus.. On kauheen yksinäinen olo vaikka ei yksin olisikaan. Hmm.


Sharing space with others yet still being alone*ding*

--
Positiivinen pakana

Katrina

Posts: 605

#93 • • Katrina
En koskaan ole yksinäisempi, kuin suuressa väkijoukossa eikä ole mitään sanottavaa kenellekään eikä kukaan tiedä kuka olen ja mitä ajattelen.
cosmikki

Posts: 1,261

#94 • • cosmikki
mä olen ihan yli lähesiriippuvainen.. en osaa olla yksin hetkeäkään. se on surullista. haluaisin osata olla itsenäisempi, mutta en osaa *suru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Caro_79

Posts: 237

#95 • • Caro_79
Usein jos mulla on yksinäinen olo mä soitan jollekin ystävälleni. Yritän keksiä jotain mukavaa tekemistä, menemällä ulos kävelemään, kuuntelen hyvää musiikkia.

En tahdo jäädä ajattelemaan pahaa oloa, koska omalla kohdallani ainakin tiedän sen että jos jään paikoilleni niin oloni vain pahenee. *hymy*
Syder

Posts: 2,255

#96 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Katrina:

En koskaan ole yksinäisempi, kuin suuressa väkijoukossa eikä ole mitään sanottavaa kenellekään eikä kukaan tiedä kuka olen ja mitä ajattelen.



Sama vika.

--
Divida et impera.

Myfinesthour

Posts: 420

#97 • • Myfinesthour
Nyt on tylsää ja yksinäistä.. Hmm. On ollut jo pari kuukautta. Ei oikein osaa käyttäytyä ja kaikki menee häröilyksi. Paras lääke yksinäisyyteen on uimahalli. Siellä voi olla yksinäinen hyvällä syyllä.*purr*

--
"..."

HzO

Posts: 266

#98 • • HzO 9mm burana auttaa
joo silloin todella tuntee että on veen yksin ku on porukassa josta ei edes välitä ja joutuu nyt vaan olemaan niitten kanssa tekemisissä ku sä tunnet jonkun niitten kaverin...

se on arsesta

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Roger Roger

Posts: 3,372

#99 • • Roger Roger Kentti
HzO:

joo silloin todella tuntee että on veen yksin ku on porukassa josta ei edes välitä ja joutuu nyt vaan olemaan niitten kanssa tekemisissä ku sä tunnet jonkun niitten kaverin...


Miksi olla sellaisten kanssa? *täh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

HzO

Posts: 266

#100 • • HzO 9mm burana auttaa
no tuli muutettua uuteen paikkaan joten kaverit jäi ainakin toistaiseksi sinne vanhaan... jne

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin