Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,290 views

Panfobia

Posts: 521

#61 • • Panfobia
Timce:

Varsinkin kylminä talvi-iltoina tulee harrastettua tätä ajanvietettä ruunsaastikin,kun ei jaksa aina lähteä tuulen tuivertamille ja prkleen kylmille Hgin kaduille vaeltamaan.



Mulla on onnekseni monta hehtaaria metsää ympärilläni vaellettavana. *hymy*

--
*sydän*

ariel

Posts: 308

#62 • • ariel ananas
Pahin yksinäisyyden laji on empiirisiin tutkimuksiini nojaten se, kun ei oikeasti, sivusta katsoen, ole yksin, mutta olo on kuitenkin Niiiin ypö. Eli kun fyysisesti yksin ollessa tuntuu olevan enemmän seuraa kuin silloin, kun siinä peiton alla vieressä makaa ihminen jonka pitäis olla se rakas-kuulen-ajatuksesi-soulmate tai jotain. tai kun tämä sielunsisaruus/-veljeys on tehnyt jonkun kumman katoamistempun, mutta siinä sitä kuitenkin vaan ollaan. *uuh* Hm.
Jos taas vaan itsekseen potee yksinäisyyttään ja ikävystymystään, niin vanhat sarjakuvat on aika hitti. Jotain kasari-Akuja tai vastaavia, ne parantavat kaiken..*joo* Jo muutamaan otteeseen mainittu Kuningas Suklaa pelaa myös. Ja itselläni hiusten piristäminen erityyppisillä väriaineilla kohentaa kummasti mielialaa ainakin noin niinku hätäapuna. (....käyttääköhän monetkin hiusvärejä masennuslääkkeenä? voidaanko tätä nyt kutsua jonkinlaiseksi väärinkäytöksi?täytyiskö tässä nyt huolestua itsestään?!*voiei*

--
Vous allez faire des merveilles!

UnityF

Posts: 15,721

#63 • • UnityF joo just se
Mä tunnen itteni niin masentuneex tällä hetkellä... Kaikki mitä ajattelen on vaan suuria kysymyksiä... Kaikki on niin epäselvää... Elämä on niin omituista....*suru**suru**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
Katrina

Posts: 605

#64 • • Katrina
Unity(f):

Mä tunnen itteni niin masentuneex tällä hetkellä... Kaikki mitä ajattelen on vaan suuria kysymyksiä... Kaikki on niin epäselvää... Elämä on niin omituista....*suru**suru**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*



Mutta eihän se olisi elämää, jos kaikki olisi valmiiksi selvää!

Huomenna paistaa aurinko. Ihan varmasti!
Syder

Posts: 2,255

#65 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ack, puolipilvistä. No toivotaan ettei sada niistä sit.

--
Divida et impera.

terrae

Posts: 454

#66 • • terrae
Panfobia:

Onnekseni mä kuulun myös niihin ihmisiin, joilla ei oikeastaan ikinä oo tylsää ja yksinäistä. Mä jopa tarvitsen yksinäisyyttä ja nautin siitä, kun saan välillä olla rauhassa yksin, kuunnella musaa ja mietiskellä omia juttujani. *hymy*

Toisaalta sitten taas mulle voi iskeä todella yksinäinen olo, kun olen jossain porukassa tai paikassa, johon en tunne kuuluvani.




Sama peli. Tosin jos minä en tunne kuuluvani johonkin porukkaan, vetäydyn entistä enemmän omiin oloihini ja pidän seuraa itelleni. *hymy* Ja ehkä yritän hieroa uusia tuttavuuksia jos siltä tuntuu. Tai jos oikein pahaksi tilanne äityy, lähden pois.
Avatar
#67 • • ikj Guest
voi kun paistais.....*justjoo*.....
haluun pois tästä maasta
Katrina

Posts: 605

#68 • • Katrina
idi:

voi kun paistais.....*justjoo*.....
haluun pois tästä maasta



Mäkin tahdon pois! Karataan kaikki kauas pois!
*ökkö*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#69 • • [Nuclear] el aprendiz
Missä ei joudu maksaa veroja miljoona prosenttii...vaikkakin hyvä asia, niin silti ketuttaa...*plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Katrina

Posts: 605

#70 • • Katrina
Ja kaikilla on hauskaa, aurinko paistaa eikä koskaan ole tylsää ja yksinäistä?
kissi

Posts: 2,436

#71 • • kissi niihä?
Must tuntuu, et tällä hetkellä joku ihan pienen pienikin matka pois täältä vois piristää kummasti tätä tylsyyttä!*iloinen*
Haluu vaik Ruotsiin tai Tallinnaan tai johki...
Tietty ihan paras piristys olis se lämmin vaihtoehto: aurinkoo, santaa, hiekkarantaa...*plur*
Avatar
#72 • • greenie Guest
Kun on tylsää ja yksinäistä, niin pitää yrittää tehdä jotain luovaa. Sen ei täydy olla edes mitään kauhean erikoista, koska yleensä kun tulee yksi idea, niin sen jälkeen tulee toinen ja juttu alkaa kumuloitumaan hyväksi inspiraatioksi.

Otetaan esimerkkinä vaikka tämä päivä.

Heräilin kahdeksan maissa ja hoidin aamutoimenpiteet (suihku on ihan ehdoton aamulla). Menin keittiöön hakemaan mysliä ja vilkaisin ulos. Ajattelin, että tää päivä on aivan loistava. Lunta ulkona, mutta ei mitään tietoa loskasta tms. Söin myslit uutisia lukiessa ja valmistauduin lähtemään kaupungille, kunnes todellisuus iski - tänään on joku pyhäpäivä. Tuloksena iso takapakki koko viikonlopulle. Kaikki suunnitelmat meni käteen.

Mikä avuksi?

Ah, sohvalle vaan lukemaan kirjaa. Poikkeuksellisesti yhtä New Yorkiin sijoittuvaa dekkaria. Aikani sitä lukiessa, tuli kauhea himo ruveta tutkimaan New Yorkin karttaa, kun kirjasssa selostettiin katuja niin tarkasti. Sen jälkeen aloin metsästää kuvia pilvenpiirtäjistä, jotka antoivat inspiraation fotoplastiikkaan ("leikkaa sopivia paloja ja tee niistä kokonaisuus"). Siinä kuvien leikkelyn lomassa musiikkia kuunnellessani sain sitten inspiraation täydentää musiikkikokoelmiani, jonka jälkeen päädyin lukemaan vanhoja artikkeleita Syd Barrettin vaiheista 60 -luvulla jne. jne.

Lopputulos: O(aamu)-K(aamupäivä)+I(loppupäivä)=1-1+1=1, eli voittoa tuli :)
scobl

Posts: 755

#73 • • scobl
on on tylsää! kaikki on opiskelemassa (itsekin olen), kellään ei ole aikaa, no onneksi ei minullakaan :) Mistä aikaa tylsyyteen, kun pitää tehdä 5 kotitehtävää + projektityötä + töitäkin. kun välillä miettiin niin on yksinäistä joo...*uuh*

--
bred na net

Roger Roger

Posts: 3,372

#74 • • Roger Roger Kentti
Mä välillä toivon että olisin omassa rauhassa ja saisin kuunnella vain musiikkia, olla tekemättä mitään... MUTTA SE EI ONNISTU!!! perhana

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Mnj

Posts: 174

#75 • • Mnj Mönjä
Roger Roger:

Mä välillä toivon että olisin omassa rauhassa ja saisin kuunnella vain musiikkia, olla tekemättä mitään... MUTTA SE EI ONNISTU!!! perhana



sama vika

*purr**ökkö*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Katrina

Posts: 605

#76 • • Katrina
On niin tuhannenlaisia yksinäisyyksiä. Jotkut melkein tappaa ja toiset vaan rentouttaa!
Waide

Posts: 323

#77 • • Waide sabão
Kun on tylsää ja yksinäistä..
Niin hanki "spell chest for happiness & wellbeing" tai muita hyödyllisä loitsuja osoitteesta--> http://www.horoscopestore.com/spelchesforh.html. Näitä on vain rajoitettu erä joten toimi nopeasti.Loitsut toimivat kunhan itse niihin uskot*vink*,oikeesti.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Avatar
#78 • • Cera Guest
Kannattaa ostaa semmonen Troll nukke. mä kaivoin vanhani esiin jostain ja tuijottelin niitä pari sekunttia ja alko hymyilyttää. rrrah

*plur*
Avatar
#79 • • Cera Guest
Avernian:

Lainaatko mulle? *hymy*



-En. *ding*

*piis*
Alex

Posts: 244

#80 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Avernian:

*nyyh*


Ala itkeee.. Muista yhden asiaan: jos nainen sano ei... sit se tarkoita toisenpain... yleensaaa

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*