Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 67,032 views

Katrina

Posts: 605

#1 • • Katrina
Mulla on joskus ihan tajuttoman yksinäinen olo (tämä yksi pahimmista päivistä!)... Olisi kiva tietää millä karkoittaa tämmöiset yksinäiset surkeat harhakuvitelmat pois.

Ikkunakin jäi auki ja täällä on helvetin kylmä!
freba

Posts: 151

#2 • • freba
-Nettiin kirkjoittelemaan/lukemaan turhia
-Puhelu kaikille tutuille
-Joku hyvä leffa
-Nukkumaan
-Ulos

Oikeastaan ihan mikä tahansa joka saa ajatukset muualle. Mitä enemmän sitä alkaa murehtia, niin sitä pahemmaksi se menee, tai ainakin omien kokemuksien mukaan.
Katrina

Posts: 605

#3 • • Katrina
freba:

-Nettiin kirkjoittelemaan/lukemaan turhia
-Puhelu kaikille tutuille
-Joku hyvä leffa
-Nukkumaan
-Ulos

Oikeastaan ihan mikä tahansa joka saa ajatukset muualle. Mitä enemmän sitä alkaa murehtia, niin sitä pahemmaksi se menee, tai ainakin omien kokemuksien mukaan.



Niinpä kai. En ainakaan parantanut oloani, kun tappelin puhelimiessa erään rakkaan kanssa. Mua vaan joskus ahdistaa tämä kaikki mitä on ympärillä ja sillon tarvitsisi jonkun kenen syliin mennä ja unohtaa.
Avatar
#4 • • Dorka Guest
hmm... vaikea tilanne meinaan jos tappelee rakkaan kanssa ja sitten haluaisi mennä lohduttautumaan rakkaan syliin...

Mut miten mä piristän mun elämää on et mä soitan kavereille, tai näissä tapauksissa kauniimman sukupuolen omaavalle henkilölle ja juttelen niitä ja näitä. Joskus jotain asiaakin mut kivasti saa mielen hyvälle tuulelle.

Sitten, jos on masis niin kuuntele jotain klassista tai jotain tosi rauhallista musaa. Tänään en mitenkään ollu huonolla tuulella tai jotain mut mieli vähän maassa niin kävin ostamassa Celine Dionin DVD musa video sydeemin ja nyt on kiva kuunella (joo on kuluneita biisejä osa ;) ja rentoutua sen mukana. Normaalisti en ikinä kuuntelis tämmöstä musaa mut tässä tilanteessa tää on aivan fantastista.

Leffaa en kyllä välttämättä suosittelis tai ne pitäis valita aika tarkasti. Tämmösessä mielenalassa jonkun trillerin tai action pätkän kattominen tuskin piristää mieltä. Mä varmaan kaivaisin kaapista jonkun tunteita koskettavan leffan (esim. Meet Joe Black).

...ja jos on vieläkin on aivan jotenkin aivan "avuton" olo niin soita mulle *ding*
Katrina

Posts: 605

#5 • • Katrina
Dorka:

hmm... vaikea tilanne meinaan jos tappelee rakkaan kanssa ja sitten haluaisi mennä lohduttautumaan rakkaan syliin...

Mut miten mä piristän mun elämää on et mä soitan kavereille, tai näissä tapauksissa kauniimman sukupuolen omaavalle henkilölle ja juttelen niitä ja näitä. Joskus jotain asiaakin mut kivasti saa mielen hyvälle tuulelle.

Sitten, jos on masis niin kuuntele jotain klassista tai jotain tosi rauhallista musaa. Tänään en mitenkään ollu huonolla tuulella tai jotain mut mieli vähän maassa niin kävin ostamassa Celine Dionin DVD musa video sydeemin ja nyt on kiva kuunella (joo on kuluneita biisejä osa ;) ja rentoutua sen mukana. Normaalisti en ikinä kuuntelis tämmöstä musaa mut tässä tilanteessa tää on aivan fantastista.

Leffaa en kyllä välttämättä suosittelis tai ne pitäis valita aika tarkasti. Tämmösessä mielenalassa jonkun trillerin tai action pätkän kattominen tuskin piristää mieltä. Mä varmaan kaivaisin kaapista jonkun tunteita koskettavan leffan (esim. Meet Joe Black).

...ja jos on vieläkin on aivan jotenkin aivan "avuton" olo niin soita mulle *ding*




Soitan, jos tämä vielä tästä pahenee! *pihkassa*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#6 • • Lost-Soul los pallos
Parhaimpia tapoja poistaa tylsyyttä (yksinäisyyttä) on hankkia suklaalevy ja napostella sitä leffaa katsoessa... Tietenkin muita hyvii vaihtoehtoi on sauna, musiikki yms....*pelle*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#7 • • yana Guest
ei kyllä pysty muistaa koska on ollut tylsää tai yksinäistä viimeksi? on vaan niin paljon kaikkea millä sen fiiliksen voi pitää pitkällä pois.
Pan

Posts: 140

#8 • • Pan
Viina ja uni, se on siinä *poks*

--
Positiivinen pakana

Dragonfly

Posts: 542

#10 • • Dragonfly Mariarawr
ottaa jonku hyvän levyn ja kuuntelee sitä. kovalla. hanki hehtokuulottimet jos naapureita alkaa vaivata :=:) mä en kyl mun kuulottimia vaihda mihkää.. ne on nii söpöt ja pienet :=:) minihehtokuulottimet :=:) pienelle ihmiselle *hih*

--
Uguu~

Avatar
#11 • • yana Guest
luurit päähän, hyvää tilanteeseen sopivaa musiikkia soimaan ja kaupungille häröilemään. påp!
Pan

Posts: 140

#12 • • Pan
yana4000:

luurit päähän, hyvää tilanteeseen sopivaa musiikkia soimaan ja kaupungille häröilemään. påp!


word!
En nyt tiedä auttaako toi siihen jos on kylmää ja yksinäistä, mutta se on ainakin pirun hauskaa laittaa Aavikkoa soimaan lappuihin ja lähteä kävelemään Itikseen. Tulee niin absurdi olo että oksat pois. *ding*

Tähän katrinan ongelmaan auttaa yleensä kaverit, eli soittaa jollekkin ja lähtee tekemään jotain muuta, niin ongelmat unohtuvat, ainakin väliaikaisesti. Toisaalta taas joskus kunnon itsesäälissä rypeminen on niin nautinnollista, ettei sitä tahtoisi siirtää sivuun.
*pahis*

[muokattu 4.10.2002 14:39]

--
Positiivinen pakana

Katrina

Posts: 605

#13 • • Katrina
Kylläpäs olen saanut hedelmällisen keskustelun aikaan... *vink* On jo parempi olo.
HzO

Posts: 266

#14 • • HzO 9mm burana auttaa
kaikista parasta jos vituttaa tai on mieli maassa on ni tekee jotain josta on hyötyä itselle. Ei kaivaudu sohvaan ja syö jotain suklaata vaan lähtee vaikka lenkille tai puntille.

ps mulla on varmaan menny suht hyvin ku en ole harrastanut kumpaakaan pitkään aikaan. Ehkä pitäis jaksais bailata paremmin josta tulee tietty hyvä olo *ökkö*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

patis

Posts: 1,158

#15 • • patis 10
Lenkille tai puntukke meno ei muuta ku pahenna oloa (fanaattisen urheilunvastustajan mielipide*pahis*)

Vielä en oo keksiny mitään mihin ei hyvän musiikin luukutus auta. Painotan sanaa luukutus, mitä kovempaa kuuntelee sitä suurempi on helpotus kaikenmaailman murheista.
HzO

Posts: 266

#16 • • HzO 9mm burana auttaa
no meitähän on tietty moneen junaan. jotkut jäävät sitä paitsi assalle ja on vielä niitä ketä ei tiedä missä assa on.
*nauru*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

sune

Posts: 2,096

#17 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Jos mä olen masentunu tai yksinäinen,kelailen kaikkee paskaa et varmasti on viel pahempi olo.. Mut jos en haluu viel paskempaa oloa, ni yleensä se auttaa et laittaa jotain kunnon mättöä soimaan,tosi kovalle,ja sit vaan makaa ihan koomas sängyl tai sit mä alan siivoo(siit tulee hyvä mieli) .. Ja kaikist paras lääke on lähetellä turhia tekstiviestejä*vink* tai sit vaan juoruu puhelimes..*ökkö*

--
ei kovin ihku eikä plur

Katrina

Posts: 605

#18 • • Katrina
Hyvä keino on myös itkeä ja rypeä itsesäälissä. Pääsee purkamaan tunteitaan.
Tony

Posts: 11

#19 • • Tony
Itsesäälissä kieriskely ja itkeminen on tietty aina yks vaihtoehto, mut yleensä se ei auta juuri mitään.. tulee vaan entistä huonompi olo.
Joku taiskin jo heittää ilmoille ton kaverit tapauksen, joka ainakin mulla on se ihan ykkös juttu joka auttaa aina... tai siis ainakin hetkellisesti.. meinaan sit kun on taas yksin himassa niin on taas vähintään yhtä kauhee olo kun ennenkin. *täh*
killuska

Posts: 748

#20 • • killuska
Urheilu. sit on niin poikki ettei vaan jaksa ajatella mitään masentavaa...

Ja irc on kans aika hyvä helpotus*ding*

--
*killuska*