283 posts, 15 pages, 69,777 views
-Nettiin kirkjoittelemaan/lukemaan turhia
-Puhelu kaikille tutuille
-Joku hyvä leffa
-Nukkumaan
-Ulos
Oikeastaan ihan mikä tahansa joka saa ajatukset muualle. Mitä enemmän sitä alkaa murehtia, niin sitä pahemmaksi se menee, tai ainakin omien kokemuksien mukaan.
hmm... vaikea tilanne meinaan jos tappelee rakkaan kanssa ja sitten haluaisi mennä lohduttautumaan rakkaan syliin...
Mut miten mä piristän mun elämää on et mä soitan kavereille, tai näissä tapauksissa kauniimman sukupuolen omaavalle henkilölle ja juttelen niitä ja näitä. Joskus jotain asiaakin mut kivasti saa mielen hyvälle tuulelle.
Sitten, jos on masis niin kuuntele jotain klassista tai jotain tosi rauhallista musaa. Tänään en mitenkään ollu huonolla tuulella tai jotain mut mieli vähän maassa niin kävin ostamassa Celine Dionin DVD musa video sydeemin ja nyt on kiva kuunella (joo on kuluneita biisejä osa ;) ja rentoutua sen mukana. Normaalisti en ikinä kuuntelis tämmöstä musaa mut tässä tilanteessa tää on aivan fantastista.
Leffaa en kyllä välttämättä suosittelis tai ne pitäis valita aika tarkasti. Tämmösessä mielenalassa jonkun trillerin tai action pätkän kattominen tuskin piristää mieltä. Mä varmaan kaivaisin kaapista jonkun tunteita koskettavan leffan (esim. Meet Joe Black).
...ja jos on vieläkin on aivan jotenkin aivan "avuton" olo niin soita mulle
luurit päähän, hyvää tilanteeseen sopivaa musiikkia soimaan ja kaupungille häröilemään. påp!