no musaa teen muutenki
ja jos ei oo fiilistä vääntää musaa niin sitten ohjelmoin mutta sitä en suosittele oikein koska se on semmosta että...
joo ja kannattaa vääntää jotakin jos on vaikka koneella joku kuvan käsittely ohjelma (ei paint)
niin yritä alkaa tehä jotakin hienoa kuvaa tärkeintä on että itse saat sitä mielihyvää
sen ei tarvitse olla mikään mestari teos sama musiikin vääntämisessä
tai jos löytyy joku hyvä biisi missä ei oo sanoja väännä sanat biisin päälle
tai ala piirtää mitä mieleen tulee kuvasta saattaa tulla melko härö mut se on vain sun mielestä kotoisin niin näät että liikkuuko päässä muutaki kuin silmät
tai ala kirjoittaa kaikkii hauksoja kokemuksia mitä sulle on tapahtunu
ja yritä löytää asioista paljon positiivisia puolia
mutta joskus vain tekee hyvää jos on yksinäistä...itse joudun olla melko paljon yksin ku kaikki frendit asuu vantaan toisella puolella ei se oo mun mielestä oikein...
ainut hyvä puoli tässä asiassa on se että pystyn paremmin keskittymään tekemään tota musiikkia ...kannattaa oikeesti kokeilla tota musan vääntämistä vaikka ei ymmärtäisi soinnuista mitään tai asteikoista tai efekteistä tai mistään
musiikki on yksi taide muoto ja se voi kuulostaa miltä tahansa
kunhan saat käpäliisi jonkun softan ja opit pelleilee sen kanssa niin kyl hymy levenee
muistan ekan biisin vielä minkä olin koskaan tehnyt koneella ja siitä sai hyvät naurut tempo oli semmoset 230 bps ja alko jollaki räminä basarilla ja ei tietoakaan mistään melodiasta silloin aattelin vaa että saatana! mä teen HC:ta! ja siitä tuli melkoista räminää mutta on toi kivaa ja vapauttavaa ei sitä aina tarvitse sanoja kun musiikilla voi kuvaa tunteita
ja nytten varmaan meen takas jatkaa pienen tauon jälkee ku keksin taas pienen ratkaisun...
[muokattu 2.7.2003 00:37]