Apo:
--- ALIEN:
vielä kun saisi toimimaan noi Lucas Artsin vanhemmat yrmeet seikkailupelit Sam & Max:n, The Dig:n ja Full Throttlen, sekä tietty olis vielä yrmeempää saada vanha amiga hitti TURRICAN 2 pc:lle
---
Lucasartsin pelit saa toimimaan scummvm:llä, Turricanin winuae:lla.
yrmeet!! mistä mä vielä ton Turrican 2:n revin?!?! *kiitoskiitos*
vielä kun saisi toimimaan noi Lucas Artsin vanhemmat yrmeet seikkailupelit Sam & Max:n, The Dig:n ja Full Throttlen, sekä tietty olis vielä yrmeempää saada vanha amiga hitti TURRICAN 2 pc:lle
[Offtopic] emulaattoreilla saa amigan pelit pyörimään(kunhan ensin etsii ne pelitkin netistä) ja DOSbox:illa vanhat pc-pelit. Tosin molemmat vaativat hieman säätämistä. [/offtopic]
Mä yleensä surffailen netissä ja kuuntelen musaa kun tulee tylsää. Tai vaihtoehtoisesti pelaan jotain, nykyään kyllä harvemmin sitä tulee harrastettua.
sillon kun ahdistaa ja masentaa niin jotain mahdollisimman melankolista musiikkia soimaan ja antautuu itsesäälille ihan täysin. ei kauaa jaksa, jossain vaiheessa alkaa vituttamaan väkisinkin se ettei saa mitään tehtyä ja kaikesta menee maku .
toisaalta, joskus on kausia ettei mene hetkessä noin vaan ohi.. tylsyyteen auttaa kaikki kiva tekeminen, pitää saada vaan motivaatio päälle
yritetään kehitellä jotain kivaa tekemistä *joo*or tms musakin toimii tai lähetään pihalle pyörii ja tekee vai kuperkeikkoja jos ei muuta keksi yleensä se on jäänyt pikkasen vähemmälle pussikalja ja kalsarikänni toimii vloppuna ei nyt niin tylsää ole ollut ihan näin lähimuistiin mut siit toisesta entiijä yhtäään mitään*nauru*
Sillon täytyy kirota niin perkeleesti... Hyvä on myös lähteä lenkille (aina parempi jos sataa!) ja juosta itsensä uuvuksiin, ni ei enää jaksa miettiä yksinäisyyttään.
tekis mieli syödä jotain. sekin tosin toimii että lähtee kuntoilemaan hulluna. sen jälkeen ei taatusti ole enää tylsää ja yksinäistä. joko tulee enrgiaa ihan hirveesti tai rupeaa väsyttämään mukavasti
UnityF:
Tylsyydestä pääsee helposati eroon tekemällä vaikka mitä askareita jne...
Yleensä jos mulla on tylsää niin mä en _viitsi_ alkaa tekemään mitään - ei vaan oo inspiraatiota tehdä mitään... Jos olis, ni mä olisin jo varmaan tekemässä sitä
Jos on yksinäistä siihen ei auta mikään. Jos on tylsää, niin kyllä silloin aika usein tulee joka leffa haettua.
Jos mulla ja kaverilla on tylsää, niin sitten ainakin sixpack:illinen olutta ilmestyy jossain vaiheessa kuvaan ja aika usein myös joku
leffa.
Vaavu on työmatkalla ja oon yksin kotona. Sen jälkeen kun alettiin seurustelmaan (v2000) niin en oo koskaan ollut kotona yksin näin pitkää aikaa (6 vrk).
Nyt sitä oikeesti huomaa millaista on olla yksin ja suoraan sanottuna tää on ihan perseestä. Ei oo ketään kenen kanssa keskustella tai kenen kanssa jakaa ajatuksia. Lisäksi käy tosi helposti niin, että ei jaksa "panostaa" ihan normaaleihin asioihin kuten siivoamiseen ja ruoanlaittoon, sillä kukaan muu ei ole näkemässä sotkua tai syömässä ruokaa.
Onneksi noin muuten on tosi paljon tekemistä niin ei käy aika pitkäksi ...