Kun on tylsää ja yksinäistä....

283 posts, 15 pages, 69,794 views

Tanemann

#241 • • Tanemann
Viinaa, lantrinkia ja hyvää musiikkia. Auttaa ainakin hetkellisesti. Tälläkin hetkellä *känni*
Oliwer

#242 • • Oliwer
Kun on tylsää ja yksinäistä, en mä ainakaan jää kotiin könnää.. pitää lähtee liikkeelle ja tehdä jotain, ihan mitä tahansa mikä sillä hetkellä kiinnostaa.
Tuli tuosta puolison lähtemisestä mieleen, että mä olen oppinu kyllä arvostaa myös sitä omaa aikaa, kun saa päivätolkulla välillä olla yksin ja tehdä ihan omat valinnat..
Välillä rentouttavaa, kun ei tarvitse huomioida ketään ja voi itsekeskeillä.. *vink*
Kalle

#243 • • Kalle Kiusankappale
Siivoaminen on aika hauskaa kun ei ole muuta tekemistä.

Nimim. Laittanut paikkoja tässä jo tunnin verran järjestykseen.
Tanemann

#244 • • Tanemann
Pakko vielä tässä vaiheessa kehua, että toi mun em. neuvo (kerrankin) piti paikkansa. Ei oo pitkään aikaa ollut näin kiva fiilis. Tässä sitä vaan päissään jammailee DJ Crazen setin tahdissa tuolillaan *jiihaa*
#245 • • + Guest
Kun on tylsää voi hankkiutua kavereiden seuraan. Kun on yksinäistä, eivät kaverit enää riitä vaan on saatava ympärilleen tosi ystäviä. Mutta aina ei tämäkään auta.

#246 • • ville olen oikeasti ujo

Zorlim:
Yleensä tekemistä kyllä olisi, ummet ja lammet. Eihän tämä maailma ole vielä valmis, vai onko? Mutta mistä saisi motivaatiota ja inspistä moisiin hommiin.

No jos homma on mielenkiintoista kuten sisäverkon säätöä, uuden koneen koffaamista tmv niin motivaatio löytyy itsekseen :)
siveys

#247 • • siveys lovely

Lisäksi käy tosi helposti niin, että ei jaksa ”panostaa” ihan normaaleihin asioihin kuten siivoamiseen ja ruoanlaittoon, sillä kukaan muu ei ole näkemässä sotkua tai syömässä ruokaa.

Jännää - itse olen huomannut päinvastaista. Silloin harvoin kun itse joudun olemaan pidempiä aikoja (yli pari päivää) yksin huomaan, että tehokkuuteni nousee merkittävästi. Enää ei riitä vain se, että ottaa toisen kainaloon ja halii, jotta tulisi hyvä olla - pitää ihan oikeasti saada jotain aikaan, että tulee hyvä olo. Tosin ne pari ekaa päivää saattaa sitten mennä ihan harakoille kun ei oikein tiedä miten päin olisi.
Samu81

#248 • • Samu81 kokolihaa
On tylsää ja yksinäistä.
Sitä hakkaa konetta pitkin päivää tai lukee lehtiä jne. Mutta yleensäkin jumittaa hiamssa 4-seinän sisällä. Inhoan sitä.

Olen sellainen ihminen, joka yksinään ei saa mitään järkevää aikaiseksi. Jos jätetään kaikki siivoamiset ja astioiden pesut yms. touhuilu pois.
Vaikka tietää että ei ole pakko koko päivää yksin himassa maata, ni ei tule lähdettyä ulos kävelemään tai leffaan tai minnekään, juurikin siksi kun ei ole seuraa, ei ole motivaatiota. On jotenkin tylsä ja saamaton olo.
Inhoan yli kaiken yksin olemista.

Toisen seura ja läheisyys piristää kovasti. SIlloin sitä jaksaa vaikka mitä, vaikka juurikin sillä hetkellä toinen ei olisi paikalla, mutta jos tietää että parin tunnin päästä on, olo on ihan toinen. Sillai energinen ja tarmokas ja motivoitunut.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

#249 • • jamjam Guest
kun itkee ku pieni vauva pari tuntia ni sen jälkeen on yllättävän reinkarnaatioitunut olo *sydän*
Mellu-

#250 • • Mellu-
nyt on tylsää ja vois keksii jotain .. vaikka lähtee jonkun kaa jonnekkin mutku kukaa ei perkele lähe mihinkään. ?mä luen ylppäreihin? ?en mä jaksa? ?eiku meen jo tonne paikkaan X? okei,ehkä sen ymmärtää mut yhyy..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

#251 • • UnityF joo just se

Mellu-:
nyt on tylsää ja vois keksii jotain .. vaikka lähtee jonkun kaa jonnekkin mutku kukaa ei perkele lähe mihinkään. ?mä luen ylppäreihin? ?en mä jaksa? ?eiku meen jo tonne paikkaan X? okei,ehkä sen ymmärtää mut yhyy..

tuu käymään teellä vantaalla... *vink* *hymy*
Mellu-

#252 • • Mellu-

UnityF:
---
Mellu-:

---

tuu käymään teellä vantaalla... *vink* *hymy*

hahaha *nauru* jos nyt jaksat lauantaihin odottaa *vink* sit miä tuun taas sinne *jiihaa*

--

TPYOMASTER

Coon--

#253 • • Edited Coon-- 5,2 mmol/l
Todennäköisesti nökötän jossain paikallani ja tuijotan seinään...
Ei vaan yksinkertaisesti kai ole energiaa tehdä mitään, ja mielummin istuu itsesäälisenä masistelemassa? dunno *ding*

Tosin mulla ei ole ollut aikoihin tylsää tai yksinäistä *hihu*
vanhus

#254 • • vanhus
tähän käy hyvin tällänen et ottaa päikkärit ku o tylsää ja yksinäistä*joo**haukottel**nukkuu**nauru*
sapeli

#255 • • sapeli jokukukamikä?

vanhus:
tähän käy hyvin tällänen et ottaa päikkärit ku o tylsää ja yksinäistä*joo**haukottel**nukkuu**nauru*

No just sanoin samat edellisellä sivulla... Kato kyl unimurmeli tietää *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#256 • • astaroth Guest
1,5l cokis pakkasesta, Winamppi päälle, laput korville ja Klubbariin bostailemaan.
Tässä vaiheessa aika alkaa sitten yht'äkkiä kulua tuskallisen nopeasti. :D
Mosh

#257 • • Mosh Adonis
Jos niistä tunteista olis joku helppo keino päästä eroon ni eipä välttämättä sitä seuraakaan sitten osais arvostaa samalla tavalla. Sehän vaan on niin että usein suuren tuskan kautta saavuttaa taas ilon.

Itelläkin tässä ollu pitkään yksinäinen olo, vaikka olis ollu kavereita ja muuta ympärillä niin vaan kauheen ontto olo. Ei siinä auta muuta ku käydä ulkona mutta samalla muistaa, että omia ajatuksiakin pitää selvittää välillä ihan yksin ilman että on muita ympärillä. Parantuminen varmasti vie aikansa, en tiedä tottuuko sitä jossain vaiheessa olemaan yksin vai löytääkö sitä sitten jokus taas jotain.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

vanhus

#258 • • vanhus

sapeli:
---
vanhus:
---

No just sanoin samat edellisellä sivulla... Kato kyl unimurmeli tietää *hihu*

kas en huomannut kattoo edelliselle sivulle mut hyvä et muutkin harrastaa päikkäreitä*joo**nauru**haukottel**yessir**super*
Nauskiss

#259 • • Nauskiss
No, nyt MULLA on tylsää ja yksinäistä...

Flunssa -> ei jaksa tehdä mitn.

Siispä; ajauduin tänne about puolen vuoden tauon jälkeen. No, tää paikkahan tuntuukin sit ihan yllättävän mielenkiintoiselta, kun ei oo tullut ainakaan liian usein käytyä!

*hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Mellu-

#260 • • Mellu-
Mul on ollu jo pidemmän aikaa tylsää ja yksinäistä.. sillee henkisesti... *ding* mitä se sitten tarkoittaakaan. Siis lähinnä, vaik oon hengaillu paljon kamujen kanssa niin silti se sellai olo et oisin yksin. Johtuen ehkä siitä et ois paljon asioista joista haluisin jutella muttakun ei oikeen ole ketään kenen kanssa jutella *uuh* Ja nyt on alkanut masentaa se että kun en nuorempana sillee liikkunut missään porukassa niin en oikeen tunne ketään, saatika et mul ois jotain pitkäaikasia ystäviä jotka tyyliin tietäs minust _kaiken_ . Tullu vähän sellanen fiilis et oon ollu yksin jo monta vuotta. Tää meni ehkä vähän offtopic sry *hmph*

--

TPYOMASTER