Asiakas on aina oikeassa.

212 posts, 11 pages, 58,639 views

Juhgu

Posts: 7,921

#142 • • Edited Juhgu Virnistelijä

MesMeRise, 27.6.2007 16:55:
---
Mulla ei ole hajua lakiasioista, mutta mä ainaki nostaisin tosta jotku syytteet tai mitä lie.



Joo, no tässä nyt sit olis tarkoituksena selvittää että mitä ne "syytteet tai mitä lie" on käytännössä - kunhan sieltä kuluttajapalvelusta suvaitaan vastata. Mut siis oikeusteitsehän korvaukset tulee, JOS tulee, ihan vitun pitkän ajan päästä. Mikä on kivaa kun rahaa on nyt 0. Tonnin koroton epävarma pikavippi, anyone?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

domi

Posts: 7,069

#143 • • domi Työn sankari.

Juhgu, 27.6.2007 17:10:
---


Maalaisjärjellä miten päin vaan aateltuna, niiden pitäis maksaa noi sulle. Mut en tiiä meneekö sit ton toimitusjohtajan kanta ohi maalaisjärjen :D
MesMeRise

Posts: 667

#144 • • MesMeRise Spinnamon

Juhgu, 27.6.2007 17:10:
---
MesMeRise, 27.6.2007 16:55:
---
Mulla ei ole hajua lakiasioista, mutta mä ainaki nostaisin tosta jotku syytteet tai mitä lie.
---
*snips*



Tollanen on kyllä niin suolesta. En edes ymmärrä miten kyseisen raflan taholta voidaan suhtautua noin välinpitämättömästi, et kyl osittain korvataan. On aika korvaamatonta mun mielestä jos jonkun työntekijän kämmin ansiosta häviää kaikki henk.koht mukana kulkevat tavarat. Ei ole omalle kohdalle sattunu, mut ite olisin varmaan räjähtäny jos multa olis kamat hävinny.
Juhgu

Posts: 7,921

#145 • • Edited Juhgu Virnistelijä

domi, 27.6.2007 17:12:
---
Maalaisjärjellä miten päin vaan aateltuna, niiden pitäis maksaa noi sulle. Mut en tiiä meneekö sit ton toimitusjohtajan kanta ohi maalaisjärjen :D



Menee kai. Tai ainakin mä voisin soittaa sille ja haastatella sitä vähän, aiheena maalaisjärki. Mut eipä ole numeroa kun raflapäällikkö ei suostu lähettämään sitä mulle :D


MesMeRise, 27.6.2007 17:13:
---
Ei ole omalle kohdalle sattunu, mut ite olisin varmaan räjähtäny jos multa olis kamat hävinny.



No mä ajattelin että asia hoidetaan asiallisesti kun hetken aikaa siltä vaikutti. Nyt mä kyllä räjähtelen. Näin.
*pum*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

MesMeRise

Posts: 667

#146 • • MesMeRise Spinnamon
Sitte vielä seki, et kai niiden kuuluis antaa sulle se ravintolapäällikön numero tollases asias.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#147 • • Lost-Soul los pallos

Juhgu, 27.6.2007 17:10:

Joo, no tässä nyt sit olis tarkoituksena selvittää että mitä ne "syytteet tai mitä lie" on käytännössä - kunhan sieltä kuluttajapalvelusta suvaitaan vastata. Mut siis oikeusteitsehän korvaukset tulee, JOS tulee, ihan vitun pitkän ajan päästä. Mikä on kivaa kun rahaa on nyt 0. Tonnin koroton epävarma pikavippi, anyone?


Nopein tie onneen voisi olla poliisin luokse meneminen. Käy poliisi laitoksella ja kysy mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä. Varmasti muillekkin on joskus käynnyt vastaavasti ja kokemusta voi hyvinkin löytyä tuolta.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Lost-Soul

Posts: 3,107

#148 • • Lost-Soul los pallos

MesMeRise, 27.6.2007 17:16:
Sitte vielä seki, et kai niiden kuuluis antaa sulle se ravintolapäällikön numero tollases asias.


Ei niiden kuulu antaa mitään numeroa. Monesti yritykset haluavat selvittää asiaa itsekkin ja ovat mahdollisimman nopeasti asiakkaaseen yhteydessä. Toki tällaisessa tilanteessa olisi hyvä olla heti yhteydessä ja kertoa miten homma lähtee etenemään.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Juhgu

Posts: 7,921

#149 • • Juhgu Virnistelijä

Lost-Soul, 27.6.2007 17:22:
---
Ei niiden kuulu antaa mitään numeroa. Monesti yritykset haluavat selvittää asiaa itsekkin ja ovat mahdollisimman nopeasti asiakkaaseen yhteydessä. Toki tällaisessa tilanteessa olisi hyvä olla heti yhteydessä ja kertoa miten homma lähtee etenemään.



No nyt homma lähti etenemään käytännössä niin että "Ai ei vakuutus korvannu. No venaa kuukausi ni katotaa sitte".

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

martina

Posts: 1,875

#150 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Juhgu, 27.6.2007 17:25:


No nyt homma lähti etenemään käytännössä niin että "Ai ei vakuutus korvannu. No venaa kuukausi ni katotaa sitte".



voi JUMALISTE mua vihastuttaa tollanen toiminta! totta helvetissä ravintolan kuuluu korvata kaikki. ÄRRRRRR!!! meen pitää kohta ko. paikan eteen mielenosotusta perketi. *grr**dissaa*
Avatar
#151 • • niomic Guest

martina, 27.6.2007 17:35:
---
Juhgu, 27.6.2007 17:25:


No nyt homma lähti etenemään käytännössä niin että "Ai ei vakuutus korvannu. No venaa kuukausi ni katotaa sitte".

---


voi JUMALISTE mua vihastuttaa tollanen toiminta! totta helvetissä ravintolan kuuluu korvata kaikki. ÄRRRRRR!!! meen pitää kohta ko. paikan eteen mielenosotusta perketi. *grr**dissaa*



Jatketaan nyt tähän väliin. Käsittääkseni useissa narikoissa on erikseen ilmoitettu ettei narikka vastaa arvotavaroista, koska a) ei haluta ottaa mitään erikoisia vakuutuksia jonkun himosisällöllisen repun takia ja b) vahinkoja sattuu :F Enpä käytännössä tiedä mistä loppupeleissä vastaavat, mutta itse olen ottanut tavaksi olla jättämättä mitään kalliimpia leluja narikoihin. Vaikka ne ovatkin tavaraa vain, niin vois vähän hieroo vastakarvaan jos repussa ois kännykkä, kamera, ipodi, silmälasit, aurinkolasit, takki. OVH-hintoja ku kattois ni sais nopeesti palaa pari tonnia :D

Eiköhän täälläkin ole aika paljon porukkaa, jotka ovat näissä hommissa / tuntevat kuviot - eri asia sitten huomaavatko keskustelua täältä :F
Freja

Posts: 8,774

#152 • • Freja Sihteeri

niomic, 28.6.2007 05:15:
Jatketaan nyt tähän väliin. Käsittääkseni useissa narikoissa on erikseen ilmoitettu ettei narikka vastaa arvotavaroista, koska a) ei haluta ottaa mitään erikoisia vakuutuksia jonkun himosisällöllisen repun takia ja b) vahinkoja sattuu :F Enpä käytännössä tiedä mistä loppupeleissä vastaavat, mutta itse olen ottanut tavaksi olla jättämättä mitään kalliimpia leluja narikoihin.



Muistaakseni hommaa toimii noin - ilman valvontaa olevissa narikoissa. En si tiiä. Ei voi muistaa, liian kauan aikaa noista jutuista.

Mutta jotenkin kävisi järkeenkin se, että ne pokemonit on siinä narikassa sen takia, et ne vahtii niitä takkeja. Narikat ilman pokea on sitte eri juttu. Kai.

Ehkä joku tarkentaa tai kertoo kui asian laita oikeesti oli. En jaksa ettii pykälöitä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#153 • • Jutu Blondi
Narikka ilman pokea = omalla vastuulla jätät tavarat ja narikka poken kanssa = ne kattoo ettei kukaan hyyppä tuo baariin jotain laitonta tai omia juomia ja näin ollen vahtii myös niitä asiakkaan tavaroita. Näin siis mä olen käsittänyt asian. Joten jos se poke kerta on siinä narikassa ja on pyytänyt sen repun ja sen jälkeen antanut väärälle kaverille, niin kirjallinen huomautus pokelle ja korvaukset.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

gobbe

Posts: 262

#154 • • gobbe skenekuva
Tähän narikkakeskusteluun liiityy aika vahvasti seuraava tapaus. Olin päivällä ollut puistotapahtumassa kavereiden kanssa ja kamera mukana. Päätimme sitten siitä lähteä erääseen S. Koskisen omistamaan ravintolaan jatkamaan iltaa. Narikassa poke ilmoittaa kylmästi että kameraa ei saa sisälle viedä, ilmoitan jättäväni sen narikkaan johon poke huomauttaa että he eivät sitten vastaa jos se katoaa. Ongelma tulee nimenomaan siinä että mikäli esim. ko paikassa olisi ollut kuvauskielto olisi siitä pitänyt ilmoittaa jo ovella, ennen kuin olen lunastanut itselleni sisäänpääsyyn oikeuttavan lipun. Tämän lisäksi toinen ongelma on siinä että nimenomaan sanoin ko. pokelle että en aikonut ottaa kuvan kuvaa paikanpäältä mutta en halua sitä myöskään naulakkoon jättää.

Hieman ristiriitaista, ravintola ei myöskään suostunut palauttamaan maksamaani sisäänpääsymaksua, en käyttäytynyt häiritsevästi, en ollut humalassa mutta olin tilanteessa jossa minun oli käytännössä pakko poistua ravintolasta. Miksi ihmeessä siitä narikasta pitää maksaa 2e jos kerran ko. tilaan jätettyjä tavaroita ei valvota niin että ravintola olisi vastuussa niiden katoamisesta.....

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

MesMeRise

Posts: 667

#155 • • MesMeRise Spinnamon
Mä olen aina käsittäny asian niin et jos ravintola ottaa maksun narikasta he ovat silloin vastuussa sinne jätetyistä tavaroista. Mut voin olla hyvin hyvin väärässä :)
Mrrshan

Posts: 35

#156 • • Mrrshan

Miksi ihmeessä siitä narikasta pitää maksaa 2e jos kerran ko. tilaan jätettyjä tavaroita ei valvota niin että ravintola olisi vastuussa niiden katoamisesta.....



Kuulostaa siltä, että pokella on oikeus pitää ne arvotavarat, jotka narikasta löytää.
patis

Posts: 1,158

#157 • • patis 10

tir, 4.5.2007 15:59:
---
laitoin ko firman asiakaspalveluun maililla palautetta, ja sieltä tuli vastaus että tapausta nyt sitten tutkitaan talon sisällä. en tiedä enempää, sain hyvityslaskun eli mitään en joutunut maksamaan eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. onneksi.




Ööö.. mistähän firmasta tässä on kyse? En tajua miksi olet edes jaksanut lähteä moiseen valitusrumbaan kun kyseessä on selkeä huijariyritys. Itse olisin tehnyt ensimmäisen "tilausta ei voi perua" -puhelun jälkeen välittömästi rikosilmoituksen.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#158 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
öh, mulle soittelee koko ajan ihan syystä vihainen asiakas,
jota en pysty mitenkään auttamaan.

olen tehnyt kaiken mitä voin, mutta noi tyypit joiden kautta
joudun asioita hoitamaan ei anna mulle mitään vastauksia ja
en saa mitään tietoa tilauksen tilasta :/

vituttaa kuunnella kiukkuista asiakasta ja yrittää selitellä tilannetta
ilman mitään faktoja... ja toki vituttaa myös hieman kyseisen
asiakkaankin puolesta.

--
dasinoaisnvs

miserable

Posts: 4

#159 • • miserable

Fyraett, 8.9.2006 11:02:
---
mayah, 8.9.2006 09:21:
- Hei! Voinko jätttää..
- TÄÄ ON SULJETTU (erittäin penseällä äänellä)
- Ai, anteeksi. Voinko vain jättää..
- TÄÄ ON SULJETTU, LAITA SIITÄ POSTILAATIKOSTA
- Aha, okei.

---


Tollasten ihmisten pitäs pakata maksalaatikkoo saarioisten tehtaal.


Tollaset ihmiset pitäs pakata maksalaatikkoon saarioisten tehtaalla.

Tai nou. Löysin pari vuotta sitten kokojyväleivästäni yli 2cm leveen kynnen palasen. Siellä on ollut joku työhönsä yhtä tyytyväinen korsto yövuorossa taikinaa kattomassa. Ite oon miltei 190 cm, eikä mistään mun ruumiinosasta saa niin isoa kynnen palasta irti *poks*
oooo

Posts: 1,249

#160 • • oooo
Vittu, että ärsytti yksi tarjoilija. Niillä oli ravintolassa AINA monta vuotta vanhaa sinappia, eikä koskaan uutta. Sitten kun ihmiset pyysi, että saako uutta niin vastaus oli: "EI SAA, kyl niit voi syyä".

Kun jälleen kerran tuli pyydettyä, että saiskohan vähän tuoreempaa sinappia, niin sama tarjoilija huusi: "Kuule, mulla ei ole aikomustakaan tuoda tänne uutta sinappia! Nyt loppu niiden pyytäminen!".

Niillä ei edes tainnu olla tuoreempaa sinappia; muistaakseni joku toinen tarjoilija yritti etsiä muttei löytänyt.

Siis en tiedä, että onko kaksi vuotta vanha sinappi syötävää? Mutta kyllä nyt mun mielestä pitäis ravintolassa olla sellasta sinappia, missä ei par. ennen ole mennyt kaksi vuotta sitten.

Ihana Rosso.