Asiakas on aina oikeassa.

212 posts, 11 pages, 58,575 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#2 • • Fyrisch

mayah, 8.9.2006 09:21:
- Hei! Voinko jätttää..
- TÄÄ ON SULJETTU (erittäin penseällä äänellä)
- Ai, anteeksi. Voinko vain jättää..
- TÄÄ ON SULJETTU, LAITA SIITÄ POSTILAATIKOSTA
- Aha, okei.



Tollasten ihmisten pitäs pakata maksalaatikkoo saarioisten tehtaal.
SmILE

Posts: 376

#3 • • SmILE Esanssi mössöö

Fyraett, 8.9.2006 11:02:
---
mayah, 8.9.2006 09:21:
- Hei! Voinko jätttää..
- TÄÄ ON SULJETTU (erittäin penseällä äänellä)
- Ai, anteeksi. Voinko vain jättää..
- TÄÄ ON SULJETTU, LAITA SIITÄ POSTILAATIKOSTA
- Aha, okei.

---


Tollasten ihmisten pitäs pakata maksalaatikkoo saarioisten tehtaal.



Aivan sama mieltä!!!! Ihme juntteja! hyviä käytötapoja taas liikenteessä*toktok*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Avatar
#4 • • pipa Guest
Asiakas on kyllä tosi harvoin oikeassa, kyllä työntekijät tietää niitä enemmän. PISTE.
T: asiakaspalvelija *tou*
zaler

Posts: 1,545

#5 • • zaler e h k i s

pipari, 13.9.2006 00:43:
Asiakas on kyllä tosi harvoin oikeassa, kyllä työntekijät tietää niitä enemmän. PISTE.
T: asiakaspalvelija *tou*


niin totta!

--
let´s eat to the beat!

alphamagic

Posts: 3,628

#6 • • alphamagic
Ja asiakaspalvelija kusipää. Sain asiakkaan itkemään tänään. Ookoo hän oli turhautunut jnejnejne mutta ei hirveen hyvältä tunnu.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

LAZ

Posts: 245

#7 • • LAZ Re-form
Tapahtuipa kerran osa1

17.8.2006 torstai
Tilasin tietokoneen keskusyksikön joensuulaisesta tietotekniikkaliikkeestä Karjalan Datahuollosta pyytämäni tarjouksen perusteella. Myyjä lupas, että kone on luultavasti valmis noudettavaks seuraavan viikon alkupuolella, viimeistään torstaina. Asiasta luvattiin myös ilmoittaa minulle puhelimitse.

24.8.2006 torstai
Tietokoneesta ei ollu iltapäivään mennessä kuulunut mitään. Soitin liikkeeseen itte tiedustellakseni, että missä vika. Selitys oli, että koneesta puuttuu vielä dvd-asema, joka tulee seuraavana aamuna ja asentaja laittaa sen heti paikalleen ja kone on noudettavissa jo aamupäivästä.

25.8.2006 perjantai
Menin liikkeeseen klo 13.00 hakemaan konettani, mutta myyjä ilmoittaa, että asentaja ei oo kerenny vielä kasata konetta. Kaikki osat oli kyllä kuulemma jo tullu. Luvattiin, että asentaja laittaa heti keikkakäynniltä tultuaan koneen kasaan iltapäivän aikana ja soittaa minulle kun on valmista. Soittoa ei kuulunut.

26.8.2006 lauantai
Ilmoitusta koneen valmistumisesta ei kuulunu vieläkään vaikka liike on lauantaina normaalisti auki.

28.8.2006 maanantai
Liikkeestä ei iltapäivään mennessä kuulunu jälleen kerran mitään. Soitin liikkeeseen jo noidun että mikä helvetti tässä nyt maksaa. Yllättäen tässä vaiheessa myyjä ilmoittikin, että koneesta puuttuu vielä näytönohjain kokonaan. Sitä ei ole tullutkaan tavaralähetyksessä. Kerrottiin, että näytönohjain tulisi seuraavana päivän-lähetyksessä ja sitten kone olisi jo kuosissaan ja minulle ilmoitettaisiin asiasta.

29.8.2006 tiistai
Mitään ei kuulunut.

30.8.2006 keskiviikko
Liikkeestä soitetaan, että tietokoneeni on valmis. Menin hakemaan konetta, ja kas kummaa, se oli oikeasti valmis.


Että näin. Sikahyvää palvelua. Olin oikein tyytyväinen. Oisko paremmin voinu mennä? No hermot, järki, usko ja toivo tähän putiikkiin meni ainakin ainakin…. Onneks kone oli halpa.
alphamagic

Posts: 3,628

#8 • • alphamagic
Ja asiakas saa melkein itkemään kun hän ei halua ymmärtää... Vittu et on loistava maanantai.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#9 • • Aziz Combat Fighter

alphamagic, 28.9.2006 10:49:
Ja asiakaspalvelija kusipää. Sain asiakkaan itkemään tänään. Ookoo hän oli turhautunut jnejnejne mutta ei hirveen hyvältä tunnu.



Mäki sain kerran asiakkaan itkemään. Se ois halunnu tehdä itsemurhan mut mä en antanu.

Mutjoo, asiakkaat on aika helvetin harvoin oikeessa :)
POSER

Posts: 800

#10 • • POSER Wimp and Poser

Ana-5000, 9.10.2006 19:02:
Mutjoo, asiakkaat on aika helvetin harvoin oikeessa :)



Väärin, asiakashan on aina oikeassa

--
Keppiä Jehoville!

Freja

Posts: 8,774

#11 • • Freja Sihteeri

POSER, 10.10.2006 09:09:
Väärin, asiakashan on aina oikeassa



Niin niin, täällähän sanottiin että väärässä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Saara

Posts: 1,954

#12 • • Saara #2970

Ana-5000, 9.10.2006 19:02:
Mäki sain kerran asiakkaan itkemään. Se ois halunnu tehdä itsemurhan mut mä en antanu.

Mutjoo, asiakkaat on aika helvetin harvoin oikeessa :)



Perhana, ei saa ees kuolla rauhassa :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

henkka

Posts: 4,973

#14 • • henkka

Ana-5000,
Mäki sain kerran asiakkaan itkemään. Se ois halunnu tehdä itsemurhan mut mä en antanu.

Mutjoo, asiakkaat on aika helvetin harvoin oikeessa :)



AIKA REILU ASIAKASPALVELIJA!!!!
Syder

Posts: 2,255

#15 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

pipari, 13.9.2006 00:43:
Asiakas on kyllä tosi harvoin oikeassa, kyllä työntekijät tietää niitä enemmän. PISTE.
T: asiakaspalvelija *tou*


Tell me about it *nauru*

--
Divida et impera.

hrdkvr

Posts: 3,929

#16 • • hrdkvr KURGO
En mäkään ota yhen yhtä asiakasta vastaan jos se on 3 min myöhässä!
ei millään pahalla mut kato mullakin on elämä :D

--
-keep it hard-

Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock
Nyt menee kuulantyöntökuula nenään.

Erään yrityksen asiakaspalvelusta on tähän asti saanut äärimmäisen asiallista, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Henkilöstössä tapahtuneen vaihdoksen jälkeen asia on kuitenkin ottanut seitsemän peninkulmaa takapakkia ja nykyään mun kysymyksiini vastailee ilmeisesti joku asenneongelmainen tp, jonka bravuureihin kuuluu täysin vailla asiantuntemusta ja fiilispohjalta tehtyjen vastausmailien kirjoittaminen slangilla.

Nykyään olen valitettavasti yrityksen toimintojen suhteen tätä asiakas"palvelijaa" tietävämpi ja se on musta suht helvetin hanurista ottaen huomioon ettei mulle kuitenkaan edes infoilla ko. yrityksen sisäpuolelta toiminnoissa tapahtuvista muutoksista ja käytännöistä. Vittu. Meen kohta piuhoja pitkin sen päätteelle ja kuristan koko "mä en niinq tiedä mistä puhun, mutta en tietsä myöskään jaxa niinq selvittää"-ämmän.

Mailien lopussa on vielä kivan geneerinen "jos on kysyttävää älä epäröi ottaa yhteyttä"-lausahdus. No sepä kiva et voin ottaa yhteyttä kysyäkseni asioista, joita sillä ei vastauksista päätellen ole aikomustakaan vaivautua selvittämään.
larzizi

Posts: 1,661

#18 • • larzizi
Tuli tossa lauantai päivällä törmättyä Hesellä yhteen hyvin ärsyttävään työntekijään. Kyseinen henkilö oli harjoittelija, joten annettakoon hänen hidas toimintansa anteeksi (mutta kuitenkin siinä vaiheessa kun jono on pitkä, kassoja vain yksi, niin siitä mukista EI tarvitse pitää kiinni kun sen pistää täyttymään! Se täyttyy kyllä ilman pitämistäkin!).

Pari kaveria oli ennen mua jonossa, ensimmäisellä ei ollut suuria vaikeuksia myyjän kanssa, mutta jo toisella alkoi mennä hermot häneen. Kaveri oli tilannut aterian ja majoneesin. Myyjä pisti tarjottimelle juoman ja sanoi, että tuo hampurilaisen pöytään. Kaveri kysyi ihmeissään, että entäs ne ranskikset. Myyjä sitten sanoi siihen, että et tilannut kuin hampurilaisen ja juoman. Kaveri kertoi tilanneensa aterian. Hetken aikaan siinä inttivät, että mitä oli tilattu. Loppuen lopuksi kaveri sai ne ranskikset. Sen jälkeen kaveri kysyi, että voisiko saada myös sen tilaamansa majoneesin. Siihen myyjä taas alkoi väittää vastaan, että ei hän tilannut sellaista. Pienen väittelyn jälkeen kaveri sitten sanoi, että "mä nyt kuitenkin ottaisin ne ranskikset ja majoneesin, KIITOS!". Kaveri sai haluamansa loppuen lopuksi. En itse kuunnellut niin tarkkaan, että olisin kuullut mitä kaveri oikeasti tilasi (saattaa olla, että oli sanonut väärin), mutta vaikka olisikin sanonut väärin, ei myyjän mielestäni pidä alkaa väittämään vaan vastaan, että "et sä semmosta tilannut. et kyllä varmana tilannut" vaan pahoitella asiaa, toimia asianmukaisesti ja ottaa kiltisti "uusi" tilaus vastaan. Samalta kaverilta myyjä kyseli myös esimerkiksi, että ottaako hän normaalikokoisen juoman. Ajattelin kaverin takana, että hitto jos siitä ei erikseen mainita, että ottaisi isomman juoman normaalin aterian mukana tulevan juoman sijasta, niin eiköhän asiakas siitä mainitsisi!

Noh, sitten tuli minun vuoro. Palvelu oli jälleen todella hidasta, mutta kuten alussa sanoin, se annettakoon anteeksi, koska kyseessä oli harjoittelija. Tilaus sujui ihan ok, mutta kun pääsin pöytään odottamaan hampurilaista, niin siitä se sitten alkoi. Edellä ollut kaverini sai hampurilaisen, takana tulleet pojat saivat hampurilaisensa, poikien jälkeen tullut perhe sai hampurilaisensa. Alkoi pikku hiljaa ärsyttää. Kaverit olivat jo syöneet omansa. Menin kassalle sanomaan kyseiselle myyjälle, että voisinko pikku hiljaa saada hampurilaiseni. Myyjä kysyi ilkeästi vain, että mikä hampurilainen mulle tuli. Vastasin hänelle ja hän löi hampurilaisen käteeni. Mielestäni VIIMEISTÄÄN tässä tilanteessa myyjän olisi pitänyt pyytää anteeksi tai pahoitella tilannetta (etenkin kun nyt kyse oli varmasti heidän mokastaan). Mutta ei. Hän ei missään vaiheessa pyytänyt anteeksi. Jos olisin ollut todella ilkeällä päällä, olisin valittanut asiasta enemmän, mutta en krapulan takia jaksanut.

Pöydässä sitten kirottiin sitä myyjää ja jo pienet asiat alkoivat ärsyttää enemmän ja enemmän. Kohtuullisen pihikin hän näköjään oli. Häneltä oli irronnut juomaan vain tasan yksi jääpala, eikä yhtään sen enempää. Ensimmäiseksi tilannut kaveri oli pyytänyt suolaa ja pippuria. Hän oli saanut kolme pussia pippuria ja yhden pussin suolaa. Minulle hän oli antanut tasan yhden pussin ketsuppia (kyseisessä Hesessä jokainen myyjä on aina antanut kaksi tai useamman ja kysynyt vielä siinä kohtaa, että riittääkö nämä). Myyjän tuodessa kaverille hampurilaista, hän myös viskasi sen ilkeästi kaverini käteen.

Mikää muu noista ei ärsytä niin paljon kuin se, että myyjä ei missään vaiheessa voinut pyytää anteeksi tai myöntää olleensa väärässä. Piti kirjoittaa palautelappuunkin vähän tekstiä tästä, mutta kiireessä (kiitos hampurilaisen myöhästymisen) en sitten sitä ehtinyt tekemään. Mutta varmasti joskus menen antamaan sinne vähän palautetta.

*dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,774

#19 • • Freja Sihteeri

larzizi, 19.11.2006 13:55:
Piti kirjoittaa palautelappuunkin vähän tekstiä tästä, mutta kiireessä (kiitos hampurilaisen myöhästymisen) en sitten sitä ehtinyt tekemään. Mutta varmasti joskus menen antamaan sinne vähän palautetta.

*dissaa*



http://www.hesburger.fi/yritys/ravintolapalaute.php tee se heti tältä istumalta!!!! *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been