domi, 27.6.2007 17:07:
---
MesMeRise, 27.6.2007 17:05:
Täääh. Miksi? :D
---
Kamera on tarvittaessa hyvä lähitaisteluase ;D
Mä oon liian lahesta tälläsiin juttuihin
212 posts, 11 pages, 61,015 views
domi, 27.6.2007 17:07:
---
MesMeRise, 27.6.2007 17:05:
Täääh. Miksi? :D
---
Kamera on tarvittaessa hyvä lähitaisteluase ;D
MesMeRise, 27.6.2007 16:55:
---
Mulla ei ole hajua lakiasioista, mutta mä ainaki nostaisin tosta jotku syytteet tai mitä lie.
Juhgu, 27.6.2007 17:10:
---
Juhgu, 27.6.2007 17:10:
---
MesMeRise, 27.6.2007 16:55:
---
Mulla ei ole hajua lakiasioista, mutta mä ainaki nostaisin tosta jotku syytteet tai mitä lie.
---
*snips*
domi, 27.6.2007 17:12:
---
Maalaisjärjellä miten päin vaan aateltuna, niiden pitäis maksaa noi sulle. Mut en tiiä meneekö sit ton toimitusjohtajan kanta ohi maalaisjärjen :D
MesMeRise, 27.6.2007 17:13:
---
Ei ole omalle kohdalle sattunu, mut ite olisin varmaan räjähtäny jos multa olis kamat hävinny.
Juhgu, 27.6.2007 17:10:
Joo, no tässä nyt sit olis tarkoituksena selvittää että mitä ne "syytteet tai mitä lie" on käytännössä - kunhan sieltä kuluttajapalvelusta suvaitaan vastata. Mut siis oikeusteitsehän korvaukset tulee, JOS tulee, ihan vitun pitkän ajan päästä. Mikä on kivaa kun rahaa on nyt 0. Tonnin koroton epävarma pikavippi, anyone?
MesMeRise, 27.6.2007 17:16:
Sitte vielä seki, et kai niiden kuuluis antaa sulle se ravintolapäällikön numero tollases asias.
Lost-Soul, 27.6.2007 17:22:
---
Ei niiden kuulu antaa mitään numeroa. Monesti yritykset haluavat selvittää asiaa itsekkin ja ovat mahdollisimman nopeasti asiakkaaseen yhteydessä. Toki tällaisessa tilanteessa olisi hyvä olla heti yhteydessä ja kertoa miten homma lähtee etenemään.
Juhgu, 27.6.2007 17:25:
No nyt homma lähti etenemään käytännössä niin että "Ai ei vakuutus korvannu. No venaa kuukausi ni katotaa sitte".
martina, 27.6.2007 17:35:
---
Juhgu, 27.6.2007 17:25:
No nyt homma lähti etenemään käytännössä niin että "Ai ei vakuutus korvannu. No venaa kuukausi ni katotaa sitte".
---
voi JUMALISTE mua vihastuttaa tollanen toiminta! totta helvetissä ravintolan kuuluu korvata kaikki. ÄRRRRRR!!! meen pitää kohta ko. paikan eteen mielenosotusta perketi.
niomic, 28.6.2007 05:15:
Jatketaan nyt tähän väliin. Käsittääkseni useissa narikoissa on erikseen ilmoitettu ettei narikka vastaa arvotavaroista, koska a) ei haluta ottaa mitään erikoisia vakuutuksia jonkun himosisällöllisen repun takia ja b) vahinkoja sattuu :F Enpä käytännössä tiedä mistä loppupeleissä vastaavat, mutta itse olen ottanut tavaksi olla jättämättä mitään kalliimpia leluja narikoihin.
tir, 4.5.2007 15:59:
---
laitoin ko firman asiakaspalveluun maililla palautetta, ja sieltä tuli vastaus että tapausta nyt sitten tutkitaan talon sisällä. en tiedä enempää, sain hyvityslaskun eli mitään en joutunut maksamaan eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään. onneksi.
Fyraett, 8.9.2006 11:02:
---
mayah, 8.9.2006 09:21:
- Hei! Voinko jätttää..
- TÄÄ ON SULJETTU (erittäin penseällä äänellä)
- Ai, anteeksi. Voinko vain jättää..
- TÄÄ ON SULJETTU, LAITA SIITÄ POSTILAATIKOSTA
- Aha, okei.
---
Tollasten ihmisten pitäs pakata maksalaatikkoo saarioisten tehtaal.