290 posts, 15 pages, 60,084 views
fiilispohjalta soittelen.
Niin,.. ja CD:n laser säde 'polttaa' noita ykkösiä levyltä. Samalla korruptoiden sitä.. :eek:
CD:ltä taasen on kivempi kuunnella jotain dynaamisempaa musiikkia, vaiks ambientia tai klassista.
No ne puristit kuulee eron kaiuttimen piuhoissakin.. nuff said ;)
Sinänsä on mielestäni ihan turhaa dissata dj:tä joka soittaa cd:itä jos hän soittaa niitä hyvin.
CD:ltä taasen on kivempi kuunnella jotain dynaamisempaa musiikkia, vaiks ambientia tai klassista.
Itseasiassa tuosta tulikin mieleen sellainen juttu että miksi osa klassisen musiikin puristeista vannoo 100% vinyylinen nimeen?
Ainakin mä oon kuullu perusteina "ääni on paljon luonnollisempi ja pehmeämpi, cd:llä akustiset soittimet muuttuvat liian särmikkään kuuloiseksi" jne jne.
--clip: koko stoory...--
Sinänsä on mielestäni ihan turhaa dissata dj:tä joka soittaa cd:itä jos hän soittaa niitä hyvin.
..hmm... ei täällä nyt ainakaan tässä topicissa mielestäni olla ns. 'dissailtu' dj:tä kuka soittaa cd:itä.. :)
Okei, yllättävää jopa :) Mutta noin foorumin ulkopuolella olen ollut ymmärtävinäni että osa jengistä katselee cd-dj:tä nenänvarttaan pitkin. Saati sitten jos soittaa mp3:ja.
Okei, yllättävää jopa :) Mutta noin foorumin ulkopuolella olen ollut ymmärtävinäni että osa jengistä katselee cd-dj:tä nenänvarttaan pitkin. Saati sitten jos soittaa mp3:ja.
Enkä haluaisi nähdä 'raaputtelijaa', joka raaputtelee cd:ltä... tähänasti olen siltä säästynyt. :)
-
Enkä haluaisi nähdä 'raaputtelijaa', joka raaputtelee cd:ltä... tähänasti olen siltä säästynyt. :)
Infekto on muuten aika haka raapimaan cd:itä. Suorastaan ilmiömäinen :)