Uusi biisi - Techno Buddha (updated 23/1/04) [jumputusta]

248 posts, 13 pages, 27,241 views

Avatar
#241 • • k1mm0 Guest
nojoo... olispa tämä edes sitä puhkilulunutta kixugoaa :scared:

mutta eipä tosiaan ole. tuntuu vaan et toi "goavingutus" on
ainoo syy miksi tämä on luokiteltu psytranceksi. oikeesti
tää ei oo psykee, goaa tai edes kixuu nähnytkään.

aika ankeeta kyllä, mutta kiva jos joku tykkää :heart:
Avatar
#242 • • Kaino Guest
Täytyy nyt kyllä myöntää, että en ole aiemmin mitään tällaista kuullut. Olen kuunnellut elämäni varrella psykeä ja goaa suhteellisen paljon ja tämä on ehdottomasti huonoin biisi minkä olen KOSKAAN tältä saralta kuullut. Lelumaiset äänet ja ilman sen kummempaa analyysia sanoisin, että biisi oli mitäänsanomaton ja erittäin kaukana psykestä/goasta.
Avatar
#243 • • Digital Beat Guest

on vähän tylsää duunissa joten päätin lukaista tän threadin läpi koska tämä kyseinen artisti luomuksineen on kerännyt niin ison kasan palautetta (suurin osa negatiivista) täällä platinumissa.

itselläni koko konemusiikkihistoriani on alkanut psykestä ja sitä kuuntelen vieläkin pääpainoisesti kaikkine alalajeineen muiden lukuisten musiikkityylien ohella. tämän kerron siksi ettei mun palautetta mr.beat kuittaisi vaan alentavasti "et vaan ymmärrä psytrancee" henkisellä kommentilla niinkuin monelle muulle on näyttäny käyvän..

biisi on ankee,sori.
psyke nykypäivänä on haarautunu moniin erilaisiin alalajeihin johtuen siitä et sellainen yheksänkytluvun puolivälin goa soundi kulutettiin aivan loppuun ja sillä ei enää ollut uutta tarjottavaa (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).

tämä biisi kuullostaa just sellaselta ideaköyhältä ja puhkikulutetulta saundilta huonosti ja persoonattomasti toteutettuna. biisiä en koe mitenkään psykedeelisenä äänimaailmaltaan tai rakenteeltaan. suosittelisin että mr.beat tutustuisi vähän muiden psytrance aktien tuotantoon, jos vaikka tulisi vähän uusia vaikutteita (oletan että mr.beat ei ole kovin tarkasti tutustunut muuhun "alan" tuotantoon kun ei ole maininnut kuuntelevansa kuin astral projectionia ja infectediä, jotka ovat tunnetuimmat/kuluneimmat kiksupsyke aktit).

mitä tulee tähän muuhun hässäkkään niin mun mielestä on mr.beatin osalta uskomattoman röyhkeää laittaa tuotantoaan tänne DEMO TRACKS osioon jonka tarkoituksena on antaa krtitiikkiä artistille työstään ja sitten vaan täysin kuittaa kaikki negatiivinen palaute olankohautuksella ja vedota makuasioihin. eikö mr.beatilla herätä minkäänlaista pohdintaa pään sisällä se että miltei 99% suuresta määrästä palautteita on ollut negatiivistä, jos ei niin jotain on vialla. haluan vielä painottaa että platinumista löytyy paljon asiantuntevia ihmisiä joten ei ole järin viisasta suhtautua alentavasti kritiikkeihin. voisihan kuka vaan laittaa tänne ties minkälaista sontaa kuultavaksi ja sitten kuittaa kaikki kommentit "makuasia" tekijällä.

ja pitää nyt tämäkin lisätä varmuuden vuoksi tähän. ei, en ole kateellinen sinulle jos siihen yrität vedota tän palautteen kohdalla. en näe tällä hetkellä mitään syytä kadehtia musiikillista uraasi.

PS. toi quote juttu oikeesti! teetkö sen vain ärsyttääksesi kun sinulle serotonot ystävällisesti jopa näytti kuinka monta quotea laitetaan samaan viestiin. you're a real charmer,eh?

edit: pakko viel lisää et ei kyl jeesaa et biisin ja levyn nimet ei oo järin omaperäisiä... clicheet kunniaan :scared:



no onhan tuota tosiaan tullu kuunneltua aikalailla psykeä, viimeksi tuolta DI (Digitally Importer) nettiradiosta Goa ja Psyke kanavaa. Täytyy myöntää että tämä biisi on oma näkemys genrestä ja ei tosiaankaan vedä vertoja millekään oikealle psykebiisille. Ehkäpä tuo genren laittaminen oli sitten jotenki kornia, voiko tälle biisille edes laittaa tuota genreä, ei tämä kuulosta miltään nykypsykeltä, no tai sitten vanhalta. Olisko genre sitten vaikka teknojeesus :laugh:
Sori että olin ylimalkainen tai jopa ylimielinen noissa palautteissa.
Quotusta osaan jo käyttää ja eikä siitä tarvis ny välttämättä mainita.


nojoo... olispa tämä edes sitä puhkilulunutta kixugoaa

mutta eipä tosiaan ole. tuntuu vaan et toi "goavingutus" on
ainoo syy miksi tämä on luokiteltu psytranceksi. oikeesti
tää ei oo psykee, goaa tai edes kixuu nähnytkään.

aika ankeeta kyllä, mutta kiva jos joku tykkää



no kiitos palautteesta, ei tässä sitten taia olla tarpeeks sitä häröilyä että olis psykeä. Laitan uudeks genreksi vaikka jumputusta ku en muuta nyt keksi.


Täytyy nyt kyllä myöntää, että en ole aiemmin mitään tällaista kuullut. Olen kuunnellut elämäni varrella psykeä ja goaa suhteellisen paljon ja tämä on ehdottomasti huonoin biisi minkä olen KOSKAAN tältä saralta kuullut. Lelumaiset äänet ja ilman sen kummempaa analyysia sanoisin, että biisi oli mitäänsanomaton ja erittäin kaukana psykestä/goasta.



öh, tais tuo genre mennä ihan mettään :eek: :scared:
ok, mutta kunnia niille jotka osaa oikeesti tehä tätä genreä eli Astral Projection, Infected Mushroom ja Younger Brother...[/quote]
Avatar
#244 • • Secur Guest

Tornion uuden musaopiston Reason studiossa jossa on Genelec:n aktiivimonitorit



:eek:

saakohan sieltä vuokrattua studioaikaa levyn masterointiin esim?



kyllähän ne uudenkarheat studiot ihan kaipaa jo käyttöä, varmaan vuoden jonot varauslistassa heti mutta voithan soittaa ja kysyä ;)



Nyt jengi kyl suuttuu mul, ku tää topikki nousee taas. Mut kyl pakko myöntää et nyt repesin :D :D :D

Tästä jätkästä tulee plattarin uus Miss Jarea :D :D :D
Avatar
#245 • • Digital Beat Guest

Tornion uuden musaopiston Reason studiossa jossa on Genelec:n aktiivimonitorit



:eek:

saakohan sieltä vuokrattua studioaikaa levyn masterointiin esim?



kyllähän ne uudenkarheat studiot ihan kaipaa jo käyttöä, varmaan vuoden jonot varauslistassa heti mutta voithan soittaa ja kysyä ;)



Nyt jengi kyl suuttuu mul, ku tää topikki nousee taas. Mut kyl pakko myöntää et nyt repesin :D :D :D

Tästä jätkästä tulee plattarin uus Miss Jarea :D :D :D



ellei sitten jo ole :laugh:
Avatar
#246 • • ReQ Guest

Tornion uuden musaopiston Reason studiossa jossa on Genelec:n aktiivimonitorit



:eek:

saakohan sieltä vuokrattua studioaikaa levyn masterointiin esim?



kyllähän ne uudenkarheat studiot ihan kaipaa jo käyttöä, varmaan vuoden jonot varauslistassa heti mutta voithan soittaa ja kysyä ;)



Nyt jengi kyl suuttuu mul, ku tää topikki nousee taas. Mut kyl pakko myöntää et nyt repesin :D :D :D

Tästä jätkästä tulee plattarin uus Miss Jarea :D :D :D



ellei sitten jo ole :laugh:



Täytyy myöntää et nyt oot kyllä Secur vähän jäljessä... (vinkki: kantsii vilkasta tonne freestyle voorumiin ja ettii sieltä digital beat vs miss jarea topic tjsp ja siitä ne päivämäärät) :D
Avatar
#247 • • Virus Guest
Mun mielestä teCHNo buddha oli niin laimeeta rynkytystä, että tollasta saa hakea Anttilan alelaarista. Mistä keksit tehä tota rehellisesti? Onko "Ibiza undecovered" suosikki ohjelma? Sai mun parran kasvamaan, thats all.
Avatar
#248 • • Digital Beat Guest

Mun mielestä teCHNo buddha oli niin laimeeta rynkytystä, että tollasta saa hakea Anttilan alelaarista. Mistä keksit tehä tota rehellisesti? Onko "Ibiza undecovered" suosikki ohjelma? Sai mun parran kasvamaan, thats all.



elä nyt tykkää huonoa mutta Anttilassahan on suomen paras tarjouslaari ja sieltä kuulemma löytää hyvää musaa. Ibiza undcover ohjelma on kakkaa. No hyvä että parta kasvaa vaikka et tästä tykännykkää. :D