Uusi biisi - Techno Buddha (updated 23/1/04) [jumputusta]

248 posts, 13 pages, 27,253 views

Avatar
#161 • • master bator Guest

Mitä mun ego tähän liittyy?



Sä et sitten vaan yksinkertaisesti tajua. Kyllä luulis tyhmemmänkin tajuavan... Mutta kun ei niin ei...
Avatar
#162 • • pie Guest

Miten olis jos tajuisit vihdoin ite lopettaa ja veisit ton ison egos ja paskat biisis pois täältä! Sulhan on omaki foorumi, floodaisit sitä ja jättäisit tän meille muille. :angry:



Mikäs Euroopan omistaja tällaisia kommentteja kirjoittelee? Voisi vähän harkita mitä kirjoittaa. Ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka biisi olisi kuinka paska.
Avatar
#163 • • Halokaust Guest
Ei kukaan varmaan ole suhun vittuuntunnu pelkästään huonon musiikin takia, oliskohan asenteissa "hiukan" parantamisen varaa?
Avatar
#164 • • Roz Guest
Siis kamoon, olkaas ny jo. Eiköhän asiat ole tulleet selväksi (niin selväksi kuin vain kaikille osapuolille tulla voi tässä tilanteessa)? Suotta jokaisen on vuorollaan tulla päätään aukomaan "kun kerran muutkin niin minäkin".
Avatar
#165 • • crc Guest
Jospa vaikka kaikki lopetettais kommentoimasta näitä Tornion kultapojun hengentuotteita? Jos ei ota uskoakseen, niin ei väkisin :P
Avatar
#166 • • NS Guest
En tee itse biisejä joten en tiedä kuinka tehokkaasti saman kappaleen kanssa pitkään työskentely sumentaa arviontikyvyn, mutta en voi käsittää miten itsesensuurisi ei estänyt tämän julkaisemista. Kuuntelin randomina muita biisejäsi ja esimerkiksi "Psychotic State Of Mind" oli täysin eri tasolla niin soundillisesti kuin rakenteelisesti. Jos olisin tekemässä omaa artistinimeäni tunnetuksi en olisi missään nimessä
julkaissut tätä.
Avatar
#167 • • Daniel Braun Guest
Haenpa tästä poppareita ja limua...
Tää nimittäin näyttää jo niin viihdyttävältä tekstiltä että eihän tästä ruudun takaa voi mihinkään kadota...


:D
Avatar
#168 • • Digital Beat Guest

Ei kukaan varmaan ole suhun vittuuntunnu pelkästään huonon musiikin takia, oliskohan asenteissa "hiukan" parantamisen varaa?



ei siinä mitään jos ei tykkää biisistä. ;) Sehän on makuasia.



En tee itse biisejä joten en tiedä kuinka tehokkaasti saman kappaleen kanssa pitkään työskentely sumentaa arviontikyvyn, mutta en voi käsittää miten itsesensuurisi ei estänyt tämän julkaisemista. Kuuntelin randomina muita biisejäsi ja esimerkiksi "Psychotic State Of Mind" oli täysin eri tasolla niin soundillisesti kuin rakenteelisesti. Jos olisin tekemässä omaa artistinimeäni tunnetuksi en olisi missään nimessä
julkaissut tätä.



olet aivan oikeassa, siks halusinki kommentteja tästä tekeleesta että sitä vois kehittää. Tämä biisi ei näemmä ole kaikkien makuun mutta olen ite sitä mieltä että kaikkia pitää kokeilla. Tuo oma arvostelukyky kyllä menee jos liikaa tekee yhtä ja samaa biisiä koko ajan. Tuo P.S.O.M. on tosiaan soundeilta parempi mutta kun ottaa huomioon että se taitaa olla jo 6. versio tuosta kyseisestä biisistä niin on sitäki hiottu ja karsittu aikalailla.
Omasta mielestä tuo P.S.O.M. on loppujen lopuks muuten aika tylsä vaikka se kuulostaa hyvältä.


Jospa vaikka kaikki lopetettais kommentoimasta näitä Tornion kultapojun hengentuotteita? Jos ei ota uskoakseen, niin ei väkisin :P



otetaanpa ajatus :)


Siis kamoon, olkaas ny jo. Eiköhän asiat ole tulleet selväksi (niin selväksi kuin vain kaikille osapuolille tulla voi tässä tilanteessa)? Suotta jokaisen on vuorollaan tulla päätään aukomaan "kun kerran muutkin niin minäkin".



tuossa on perää, pitäs arvostella biisiä eikä mua. On tässä suuttunu kerran jos toisenki kun porukat heittää kuraa.


Halokaust wrote:
Miten olis jos tajuisit vihdoin ite lopettaa ja veisit ton ison egos ja paskat biisis pois täältä! Sulhan on omaki foorumi, floodaisit sitä ja jättäisit tän meille muille.

Mikäs Euroopan omistaja tällaisia kommentteja kirjoittelee? Voisi vähän harkita mitä kirjoittaa. Ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka biisi olisi kuinka paska.



kyllä se niin on että kateus on katoamaton luonnonvara, ainaki täällä kotosuomessa :D Eipä oo tullu muissa foorumeissa vielä koskaan häätöä.
Kiitos silti Holokaustin kommenteista :)
Avatar
#169 • • Digital Beat Guest

Mitä mun ego tähän liittyy?



Sä et sitten vaan yksinkertaisesti tajua. Kyllä luulis tyhmemmänkin tajuavan... Mutta kun ei niin ei...



eläs ny mee henk. kohtasuuksiin. Vaiha ihmeessä to nickname "master bator" (lausutaan samoin kuin masturbator=runkkari)
Avatar
#170 • • Digital Beat Guest

vihtori lindeman puki tuossa ylempänä
sanoiksi varmasti monien monien ajatukset.



Lindeman on tietämätön ja kateellinen kaveri, höh. Kannattas kuunnella mun muitaki biisejä ; ihan vinkkinä.
Avatar
#171 • • Jukka I Guest

eläs ny mee henk. kohtasuuksiin. Vaiha ihmeessä to nickname "master bator" (lausutaan samoin kuin masturbator=runkkari)



Juu, on toi Bator-mestari kyl tosi tollo jätkä kun ei oo tota itse tajunnu.. :laugh:

:crybaby:
Avatar
#172 • • r.pete Guest
Kusipää meininkiä tässä topicissa. Tuntuu siltä, että sanoopa Digital Beat mitä tahansa, niin aina tulee pommia leukaan. Etenkin, jos lukuisten v#ittuilukommenttien jälkeen hän sanoo yhtään mitään takaisin, niin samantien isolla porukalla kimppuun. Muistuttaa vähän koulukiusausta... :angry:

Jos kaveri ei luota itseensä ja osaamiseensa, ei siitä koskaan tule mitään!

Anyway, periaatteeni mukaan biisiä pitää kumminkin saada arvostella ja minun mielestäni se on laimea.
Avatar
#173 • • bulk Guest


En oo missään foorumissa näin paljo paskaa yhestä demosta kyllä saanukkaa. Mutta hyviä mielipiteitä on kiva kuulla puolin ja toisin.



Itsekään en ole missään saanut niin tylyä palautetta kuin täällä (no well, ehkä kotona), mutta ehdottoman rehellistä sellaista kyllä on tullut.

Kova ja kyyninen palaute kasvattaa ja kun se kuitenkin sattuu oikeaan kohtaan, niin siitä tuleekin kasvaa.

Siitä, että sua ruoskitaan tällä hetkellä, ei oikein voi syyttää mitään muuta, kuin tämän foorumin yleistä henkeä ja sun alkujaan hieman väärää suhtautumista asioihin.

Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. :)
Avatar
#174 • • Laite Guest

Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. :)



Aijai, väärä asenne! Maailmanomistajan elkein vaan demobiisejä jakoon ja sitten negatiivista kritiikkiä sisältävät kommentit huomioidaan vaan kommenteilla:
a) makuasia
b) et vain ymmärrä mun musaa
c) oot vaan kateellinen.

Tämän jälkeen voidaankin sitten perustaa n+1 topikkia aiheesta "minä olen kuuluisa, kehukaa! (tätä nimeä voi varioida)". Jokaista topikkia pitää myös käydä bumppaamassa vähintään kerran päivässä.

p.s. ihan vain noita biisien kommentteja ajatellen pieni vinkki: sarkasmi - mitä se on??? ;)
Avatar
#175 • • Digital Beat Guest

Kusipää meininkiä tässä topicissa. Tuntuu siltä, että sanoopa Digital Beat mitä tahansa, niin aina tulee pommia leukaan. Etenkin, jos lukuisten v#ittuilukommenttien jälkeen hän sanoo yhtään mitään takaisin, niin samantien isolla porukalla kimppuun. Muistuttaa vähän koulukiusausta... :angry:

Jos kaveri ei luota itseensä ja osaamiseensa, ei siitä koskaan tule mitään!

Anyway, periaatteeni mukaan biisiä pitää kumminkin saada arvostella ja minun mielestäni se on laimea.



kyllä mun itsetunto kestää koulimista, ei kannata negatiivisesta porukasta niin välittää. Kyllä luotan itseeni ja osaamiseen, ei siinä mitään. Voisit kyllä perustella tarkemmin jos kerran biisiä arvostelet, mikä siinä on laimeaa?


Itsekään en ole missään saanut niin tylyä palautetta kuin täällä (no well, ehkä kotona), mutta ehdottoman rehellistä sellaista kyllä on tullut.

Kova ja kyyninen palaute kasvattaa ja kun se kuitenkin sattuu oikeaan kohtaan, niin siitä tuleekin kasvaa.

Siitä, että sua ruoskitaan tällä hetkellä, ei oikein voi syyttää mitään muuta, kuin tämän foorumin yleistä henkeä ja sun alkujaan hieman väärää suhtautumista asioihin.

Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. .



hyvä kun täällä sentään arvostellaan rehellisesti, mutta foorumin yleinen henki on aika epäystävällinen enkä tarkoita nyt sitä että biisipalaute on negatiivista vaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin asti. Jokainen vois mennä täällä vähän itteensä ja käyttäytyä normaalisti, ellei sitten kusipäisesti käyttäytyvä tarkota täällä normaalisti käyttäytyvää ihmistä.

Oli mulla alussa ehkä vähän väärä suhtautuminen kritiikkiin, mutta nyt osaan ottaa siitä jopa jotain irti. Kyllähän kyyninen kritiikki kasvattaa. Eipä biisiä olla kuitenkaan arvosteltu niin paljon kuin mua henkilönä ja se ei ole mielestä demos-osion tarkotus mutta ainakaan ei oo enää hankala saada palautetta täst edes. Nöyryys toivon mukaan kasvaa vaikka en ole luonteeltani hirveän nöyrä, mutta yritetään.

Nuo vittuilijat lienevät samanlaisia koulussa ja työelämässä?
Avatar
#176 • • Laite Guest

hyvä kun täällä sentään arvostellaan rehellisesti, mutta foorumin yleinen henki on aika epäystävällinen enkä tarkoita nyt sitä että biisipalaute on negatiivista vaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin asti. Jokainen vois mennä täällä vähän itteensä ja käyttäytyä normaalisti, ellei sitten kusipäisesti käyttäytyvä tarkota täällä normaalisti käyttäytyvää ihmistä.

Nuo vittuilijat lienevät samanlaisia koulussa ja työelämässä?



Itseasiassa palaute on rehellistä ja se onkin plattarin paras puoli. Varsinkin ulkomaisilla foorumeilla näkee tuota "hyvä biisi käy arvostelemassa mun biisiä!" menoa (raavi sä mun selkää niin mä raavin sun). Ikävä kyllä tuollaisista kommenteista ei ole mitään muuta hyötyä kuin aivan turha egon boostaaminen.

Itseasiassa tunnen oikeassa elämässä aika monen noista vittuilijoista, leppoisaa porukkaa. Jos tuntuu siltä, että vittuilu on aiheetonta, niin voisit esimerkiksi katsoa peiliin ja miettiä, että olisiko mitenkään mahdollista, että olisit tuon itse aiheuttanut asenteellasi?
Avatar
#177 • • Digital Beat Guest

Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. :)



Aijai, väärä asenne! Maailmanomistajan elkein vaan demobiisejä jakoon ja sitten negatiivista kritiikkiä sisältävät kommentit huomioidaan vaan kommenteilla:
a) makuasia
b) et vain ymmärrä mun musaa
c) oot vaan kateellinen.

Tämän jälkeen voidaankin sitten perustaa n+1 topikkia aiheesta "minä olen kuuluisa, kehukaa! (tätä nimeä voi varioida)". Jokaista topikkia pitää myös käydä bumppaamassa vähintään kerran päivässä.

p.s. ihan vain noita biisien kommentteja ajatellen pieni vinkki: sarkasmi - mitä se on??? ;)



:laugh: asiaa!!! mun pitääki täst edes alkaa vääntämään E-Jay:lla valmiiksi muottiin puristettua shittitrancea josta kaikkia pitää eikä yrittää mitään omaperäistä. Voi perkele, mähän teen semmosta musaa just ku haluan enkä yleisen massan tai teknokollektiivin hyväksymää ja allekirjottamaa. Sarkasmit sikseen, meen tekemään nyt itestäni kuuluisan :) Muistakaa kehua !!! Laitan vielä topikin jossa voipi äänestää tuleeko musta presidentti. heh heh
Avatar
#178 • • sixtus Guest



Itsekään en ole missään saanut niin tylyä palautetta kuin täällä (no well, ehkä kotona), mutta ehdottoman rehellistä sellaista kyllä on tullut.

Kova ja kyyninen palaute kasvattaa ja kun se kuitenkin sattuu oikeaan kohtaan, niin siitä tuleekin kasvaa.

Siitä, että sua ruoskitaan tällä hetkellä, ei oikein voi syyttää mitään muuta, kuin tämän foorumin yleistä henkeä ja sun alkujaan hieman väärää suhtautumista asioihin.

Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. .



hyvä kun täällä sentään arvostellaan rehellisesti, mutta foorumin yleinen henki on aika epäystävällinen enkä tarkoita nyt sitä että biisipalaute on negatiivista vaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin asti. Jokainen vois mennä täällä vähän itteensä ja käyttäytyä normaalisti, ellei sitten kusipäisesti käyttäytyvä tarkota täällä normaalisti käyttäytyvää ihmistä.

Oli mulla alussa ehkä vähän väärä suhtautuminen kritiikkiin



No tossahan jo itse kerroit syyn, miks ihmisillä on palaute keskittyny osin myös sinuun eikä vain sun tekemään biisiin :D
Avatar
#179 • • Digital Beat Guest

hyvä kun täällä sentään arvostellaan rehellisesti, mutta foorumin yleinen henki on aika epäystävällinen enkä tarkoita nyt sitä että biisipalaute on negatiivista vaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin asti. Jokainen vois mennä täällä vähän itteensä ja käyttäytyä normaalisti, ellei sitten kusipäisesti käyttäytyvä tarkota täällä normaalisti käyttäytyvää ihmistä.

Nuo vittuilijat lienevät samanlaisia koulussa ja työelämässä?



Itseasiassa palaute on rehellistä ja se onkin plattarin paras puoli. Varsinkin ulkomaisilla foorumeilla näkee tuota "hyvä biisi käy arvostelemassa mun biisiä!" menoa (raavi sä mun selkää niin mä raavin sun). Ikävä kyllä tuollaisista kommenteista ei ole mitään muuta hyötyä kuin aivan turha egon boostaaminen.

Itseasiassa tunnen oikeassa elämässä aika monen noista vittuilijoista, leppoisaa porukkaa. Jos tuntuu siltä, että vittuilu on aiheetonta, niin voisit esimerkiksi katsoa peiliin ja miettiä, että olisiko mitenkään mahdollista, että olisit tuon itse aiheuttanut asenteellasi?



tuo on muuten helvetin tosi, ulkomaisissa foorumeissa on vähän liikaa hyvä veli systeemejä, kun pääset sisäpiiriin niin johan löytyy positiivista kommenttia ja mielistelyä. Oikeata ja rehellistä palautetta demoista/biiseistä saa mun mielestä www.godsofmusic.com :ssa

Olen pahoillani että mulla on ollu vähän kukkoilija-asenne ;) Yritän mennä itseeni ja siirryn studion puolelle säätämään :)
Avatar
#180 • • Digital Beat Guest



Itsekään en ole missään saanut niin tylyä palautetta kuin täällä (no well, ehkä kotona), mutta ehdottoman rehellistä sellaista kyllä on tullut.

Kova ja kyyninen palaute kasvattaa ja kun se kuitenkin sattuu oikeaan kohtaan, niin siitä tuleekin kasvaa.

Siitä, että sua ruoskitaan tällä hetkellä, ei oikein voi syyttää mitään muuta, kuin tämän foorumin yleistä henkeä ja sun alkujaan hieman väärää suhtautumista asioihin.

Nöyryys on aina hyve, ja kun ei odota biiseistään/tekemisistään liikoja, niin voi jopa joskus iloisesti yllättyä, täälläkin. .



hyvä kun täällä sentään arvostellaan rehellisesti, mutta foorumin yleinen henki on aika epäystävällinen enkä tarkoita nyt sitä että biisipalaute on negatiivista vaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin asti. Jokainen vois mennä täällä vähän itteensä ja käyttäytyä normaalisti, ellei sitten kusipäisesti käyttäytyvä tarkota täällä normaalisti käyttäytyvää ihmistä.

Oli mulla alussa ehkä vähän väärä suhtautuminen kritiikkiin



No tossahan jo itse kerroit syyn, miks ihmisillä on palaute keskittyny osin myös sinuun eikä vain sun tekemään biisiin :D



ok, ollaan iisisti :)