Uusi biisi - Techno Buddha (updated 23/1/04) [jumputusta]

248 posts, 13 pages, 27,248 views

Avatar
#101 • • Digital Beat Guest

Turha on olla kateellinen ja vähätellä toisten tekemisiä.



Mikä saa sut ehdottoman vakuuttuneeksi siitä, että kyse on kateudesta?



en oo siitä vakuuttunut mutta joillakin on tarve nostaa itsensä jollekin jalustalle ja mennä henkilökohtasuuksiin. Tarkotushan demofoorumissa on arvostella biisiä eikä artistia. En saa muuten täältä kunnon kritiikkiä itse biisistä jos mua aletaan henkilökohtasesti neuvomaan että tekisit ihan jotain muuta...
Avatar
#102 • • Digital Beat Guest

Turha on olla kateellinen ja vähätellä toisten tekemisiä.



Mikä saa sut ehdottoman vakuuttuneeksi siitä, että kyse on kateudesta?



Eikös toi yli 50 latausta kahdessa päivässä oo ihan selkeä merkki siitä, että biisi on hyvä :scared:



Touché! :D



täällä on niin paljon polemiikkia että siitä tuo latausten lukumäärä, mun omasta mielestä biisi on ihan keskinkertanen. Sitäpaitsi tuo ei oo vielä lopullinen versio vaan demo ;)
latauksia oli aamulla kun katoin 143 ;)
Avatar
#103 • • Digital Beat Guest


kiitoksia rakentavasta ja hyvästä kritiikistä, kyllähän se on tosi että tuota biisiä pitää vielä hioa, tämä on vielä aika demovaiheessa ja nuo lapaset on vielä pahuksen isolle miksattu. Tiedän itekki että masterointivaiheessa biisin miksauksen tulee olla jo kohdillaan. Masteronnissa kun kompuroidaan ja ruuvataan eq:ta


Tosta oon kyllä erimieltä. Jos biisi on kunnolla miksattu ei masteroinnissa tarvi kuin "yhtenäistää" saundeja (jos siis levyn tekeminen on kyseessä). Toki voi olla että eq:ta ja kompuraa siihen tarvitaan, mutta uskallan väittää että täysin masteroimatonkin raita voi kuulostaa täysin valmiilta ja olla levyllepanokelpoinen


Kyllä aina arvostan kunnollista palautetta enemmän niinku sä viitsit antaa kuin lapsellista "kakkapökäle" palautetta jota valitettavasti täällä saa, kun jotkut huvikseen kirjottavat tommosta moderaattorien siihen puuttumatta mikä on toisaalta henkilöiden oma asia mutta toisaalta taas siitä saa vain sen kuvan että henkilö ei pahemmin tunne genreä ja jauhaa paskaa kun ei muutakaan osaa.


Kyllä mä myös näkisin että olet tilanteen aika vakavasti itse aiheuttanut. Kirjoitin asialliseen sävyyn koska en halua sinua loukata, mutta välttämättä ei kannata tuntemattomalee väittää ettei tunne genreä jos ei pidä sun musiikista. Sillä ei nimittäin ole mitään väliä tunteeko genreä, siihen että onko biisi tehty kunnolla. Sinun tapauksessa se ei sitä missään tapauksessa ollut, joten puolustautumisesi genren taakse ennenmminkin häpäisee kyseistä musiikkityyliä, kuin "puolustaa" keskeneräistä saundiasi.



on tässä ollu omassa asenteesakin parantamisen varaa täytyy rehellisesti myöntää. Biisin soundi voi olla ihan kyllä keskeneräinen koska tämä on demo. Genreä on joskus hankala määritellä, vois tämä mennä vaikka Hard Trancestakin. Biisin teema voisi tietenki olla hieman yhtenäisempi jos tarkotit että onko biisi tehty kunnolla?
Avatar
#104 • • serotonot Guest
Lopeta se latauksista hehkuttaminen ja hoida ne quotet jo hemmetti samaan postiin. Aikusten Oikeesti!

teet näin


tähän se quotepätkä minkä siltä haluut

<- toi lopettaa sen quoten

Noita voi sitten pistellä niin paljon kuin haluaa siihen samaan postiin ja quotena eri henkilöiltä.
Avatar
#105 • • rhedlund Guest


Omasta mielestäni tämä biisi ei voi olla kovin huono ku 2:ssa päivässä n. 50 latausta.

mun omasta mielestä biisi on ihan keskinkertanen.



jos biisi on mielestäsi keskinkertainen ni kannattaako semmoista sitten edes pistää jakoon? itsekritiikkiä saa käyttää.
Avatar
#106 • • Digital Beat Guest

Lopeta se latauksista hehkuttaminen ja hoida ne quotet jo hemmetti samaan postiin. Aikusten Oikeesti!

teet näin


tähän se quotepätkä minkä siltä haluut

<- toi lopettaa sen quoten

Noita voi sitten pistellä niin paljon kuin haluaa siihen samaan postiin ja quotena eri henkilöiltä.



kyllähän tuo jo toimii :) eikai se silti mikään pakko ole?
Avatar
#107 • • Digital Beat Guest


Omasta mielestäni tämä biisi ei voi olla kovin huono ku 2:ssa päivässä n. 50 latausta.

mun omasta mielestä biisi on ihan keskinkertanen.



jos biisi on mielestäsi keskinkertainen ni kannattaako semmoista sitten edes pistää jakoon? itsekritiikkiä saa käyttää.



keskinkertasuudella tarkotan nyt sitä sanan tuotantomielessä, miksaus ja masterointi ;)

Demohan tämä kyllä onki. :)
Avatar
#108 • • timppa^ Guest
Mun mielestä hra. Beat ansaitsee varoituksen tarpeettomasta postausfloodauksesta moderaattorien taholta. Ei tässä muuta sitten. :rolleyes:
Avatar
#109 • • 029 Guest
Heipodei.

On ihan ok, et vastataan kaikille jotka on jotain kommentoinut. Keskustelu vaan menee todella sekavaks jos kaikkille vastataan erikseen peräjälkeen uusilla postauksilla. Tälläsessä tapauksessa et quottaa montaa eri ihmistä peräjälkeen, ois hyvä laittaa ne kaikki samaan postiin.

...toi helpottais myös biisintekijää saamaan paremmin palautetta kun juttu pysyy kasassa :)
Avatar
#110 • • Edited Digital Beat Guest

Mun mielestä hra. Beat ansaitsee varoituksen tarpeettomasta postausfloodauksesta moderaattorien taholta. Ei tässä muuta sitten. :rolleyes:



en taia osata quottaa oikein :hah:
Avatar
#111 • • Digital Beat Guest

Heipodei.

On ihan ok, et vastataan kaikille jotka on jotain kommentoinut. Keskustelu vaan menee todella sekavaks jos kaikkille vastataan erikseen peräjälkeen uusilla postauksilla. Tälläsessä tapauksessa et quottaa montaa eri ihmistä peräjälkeen, ois hyvä laittaa ne kaikki samaan postiin.

...toi helpottais myös biisintekijää saamaan paremmin palautetta kun juttu pysyy kasassa :)



kyllä on hyvä että on sitte helpompi lukea mutta kun meinaa välillä quotet paisua liian massiivisiksi.
Avatar
#112 • • Laite Guest

Heipodei.

On ihan ok, et vastataan kaikille jotka on jotain kommentoinut. Keskustelu vaan menee todella sekavaks jos kaikkille vastataan erikseen peräjälkeen uusilla postauksilla. Tälläsessä tapauksessa et quottaa montaa eri ihmistä peräjälkeen, ois hyvä laittaa ne kaikki samaan postiin.

...toi helpottais myös biisintekijää saamaan paremmin palautetta kun juttu pysyy kasassa :)



kyllä on hyvä että on sitte helpompi lukea mutta kun meinaa välillä quotet paisua liian massiivisiksi.



NO EI AINAKAAN SUN QUOTTAUSTAIDOILLAS PÄÄSE LIIKAA KASVAMAAN.
Avatar
#113 • • irokeesi Guest

en taia osata quottaa oikein :hah:



No jos se on liian vaikeaa niin etkö sitten voisi vastata tyyliin:

Antti:

Joo kiitos palautteesta.

Mikko:

Itq!

Edit: ehkä tän topicin vois kohta siirtää Feedback & Supportiin :D
Avatar
#114 • • Pas-2 Guest
:mad: Joop, alkaa tympiä nähdä tää aina tuolla ylimmäisenä, kun itse pistää demoja näköviin ja tää tiputtaa sen siitä suorilta. Elikkä vois vaikka lopettaa tänne postauksen kokonaan kun tuo asiakin on nyt tullu jo harvinaisen selväksi. Tai siirtää muualle.
Avatar
#115 • • Daniel Braun Guest
Asia nro 1: Kuuntelin sit lopulta ton biisin/demon/mikä hitto nyt onkaan...
Mitä jäi käteen?
Eip juuri mitään.
Kyllä nää kaikki negatiiviset palautteet ovat kyllä tälläkertaa aiheesta annettuja.
Tää previkka kuullosti just siltä että hepulla on kiire tehdä uusia biisejä vaikka edelliset eivät edes ole valmiita.
No, jokainen tekee tyylillään ja tätä ei olis edes tarvinnu tehdä.

Soundit kusee, "demon" rakenne kusee (ei oikeuta vaikka olis miten demo tms...) ideaton.
En mä tiedä, ei vaan musiikkityylillisesti toimi mulle eikä kyllä juuri muutenkaan.

Asia nro 2: Noi hemmetin quotet! :mad:
Jos kerran välttämättä haluat aina uudelleen postata jokaisen quoten, niin jookos edes lyhennä niitä viestejä ja poimi sieltä ne oleelliset jutut johon vastaat.
Jos kirjoittaa jollakin foorumilla, olis mielestäni hyvän tavan mukaista noudattaa kyseisen foorumin sääntöjä ja tapoja ;)
Avatar
#116 • • Quu Guest
Pidättäydytään nyt kuitenkin siinä asialinjassa. Tuollainen joukkolynkkaus nyt on yksinkertaisesti aivan perseestä mistä suunnasta tahansa katsottuna.

Arvosteltavana on yksi biisi ja yritetään pitää tämä threadi puhtaana kaikesta offtopicista tästä eteenpäin.

*plurhali*
Avatar
#117 • • Digital Beat Guest

Pidättäydytään nyt kuitenkin siinä asialinjassa. Tuollainen joukkolynkkaus nyt on yksinkertaisesti aivan perseestä mistä suunnasta tahansa katsottuna.

Arvosteltavana on yksi biisi ja yritetään pitää tämä threadi puhtaana kaikesta offtopicista tästä eteenpäin.

*plurhali*



kerranki täällä moderaattori puuttuu asiaan niinku ois pitäny jo tehä kyllä paljo aikasemminki. :)

Tyypit viittii mainita jo kolmanteen kertaan tuosta lainauksesta eikä ymmärrä että oon suht uus naama täällä.
Avatar
#118 • • Digital Beat Guest

Asia nro 1: Kuuntelin sit lopulta ton biisin/demon/mikä hitto nyt onkaan...
Mitä jäi käteen?
Eip juuri mitään.
Kyllä nää kaikki negatiiviset palautteet ovat kyllä tälläkertaa aiheesta annettuja.
Tää previkka kuullosti just siltä että hepulla on kiire tehdä uusia biisejä vaikka edelliset eivät edes ole valmiita.
No, jokainen tekee tyylillään ja tätä ei olis edes tarvinnu tehdä.

Soundit kusee, "demon" rakenne kusee (ei oikeuta vaikka olis miten demo tms...) ideaton.
En mä tiedä, ei vaan musiikkityylillisesti toimi mulle eikä kyllä juuri muutenkaan.

Asia nro 2: Noi hemmetin quotet! :mad:
Jos kerran välttämättä haluat aina uudelleen postata jokaisen quoten, niin jookos edes lyhennä niitä viestejä ja poimi sieltä ne oleelliset jutut johon vastaat.
Jos kirjoittaa jollakin foorumilla, olis mielestäni hyvän tavan mukaista noudattaa kyseisen foorumin sääntöjä ja tapoja ;)



rakenne kusee sehän jo tiedetään, oon tekemässä tästä uutta versiota parhaillaan. Noista quoteista on enää turha mainita kun osaan jo homman.
Avatar
#119 • • kosminen romaani Guest

rakenne kusee sehän jo tiedetään, oon tekemässä tästä uutta versiota parhaillaan. Noista quoteista on enää turha mainita kun osaan jo homman.



No rakenne nyt vain kusee joo. Itseasiassa koko biisissä ei ole mitään muuta kuin pelkkää paskaa. Luovuta jo sen musiikin kanssa ja jatka sitä perheen tekemistä kun se kerran on jo kesken.

Vittu. Et voi oikeasti olla noin naiivi ja uskoa sokeasti omien biisiesi hyvyyteen??? Sun biisit kuulostaa lähinnä ala-asteikäisen vammaisen apinan tuotoksilta. Soundit on aivan perseestä ja biiseissä ei ole _MITÄÄN_ ideaa.

Lopeta nyt se musiikin tekeminen ja mene jatkamaan sitä perhettäsi kun se kerran on vielä kesken omien sanojesi mukaan.

IDIOOTTI.

Oot oikeasti häpeä sun ikäisille ihmisille. käyttäydyt kuin ~12 vuotias murrosiän kynnyksellä oleva finninaamainen teini.

terveisin:
Vihtori Lindeman

p.s. jatkot mailissa jos kiinnostaa.

IDIOOTTI.
Avatar
#120 • • Edited krisp_biscuit Guest
On hienoa lukea tätä threadia. Sitten jossain vaiheessa moderaattorit laittavat tämän kiinni tai alkavat jakelemaan varotuksia, vaikka kaikki tiesivät kuinka tässä lopulta käy.
Mielestäni biisi on edelleen tosi kokeellista ja psykedeelista laatu technoa.
Timbralin vielä kun lisäisi niin olisi turha valittaa.