DB:
Uskomaton jätkä olet. Teet hirvittävän kamalaa musiikkia, sitten postaat sen tänne, etkä kuuntele mitään mitä ihmiset sanovat. Laitetaan faktat kasaan:
-Sairaan huono biisi (jo nimi kertoo se, "techno buddha" :crybaby: )
-Järkyttävän hirveä asenne, et koskaan kehity
-Vaikutat 15 vuotiaalta (kyllä, myös muissa foorumeissa)
-Electronic music with style
En edes ymmärrä, miten joku ihminen voi aiheuttaa tuollaisia negatiivisia tunteita minussa vain joidenkin postauksien perusteella??
Sinä et osaa tehdä musiikkia, lopeta se heti.
sairaan huono? tästä on osa tykänny ja osa ei. Kai mulla on sitte semmonen Ameriikan promo asenne. Täytyy myöntää että "Electronic Music With Style" on vähän korni.
Voin olla joskus aika v-mäinen jätkä mutta en kuitenkaan 15-v. tasolla.
Voisit käyttäytyä omalta kohalta asiallisesti eikä kattoa mallia miten muut heittää rapaa. :confused:
Kyllähän mä kuuntelen neuvoja, tein biisistä ns. radio edit version joka on tiukemmin sovitettu ja iskevämpi (ehkä popimpi). ;)
Tuo on nyt ihan tympeätä tulla neuvomaan että en osaa tehä musaa. Katoppas itteäs peilistä ja laske kymmeneen. Erittäin huono asenne muusikkona sulla, mun mielestä toisia musan tekijöitä pitää kannustaa eikä lannistaa. Kylläpä heti huomaa että suomessa ollaan...
Siis kamoon, olkaas ny jo. Eiköhän asiat ole tulleet selväksi (niin selväksi kuin vain kaikille osapuolille tulla voi tässä tilanteessa)? Suotta jokaisen on vuorollaan tulla päätään aukomaan "kun kerran muutkin niin minäkin".
tässä joku jo aikasemmin mainitti tuosta päänaukomisesta joten elä mulle ala kuule :right: