Uusi biisi - Techno Buddha (updated 23/1/04) [jumputusta]

248 posts, 13 pages, 27,269 views

Avatar
#201 • • Digital Beat Guest

Lainatakseni Idols-tuomareita..
Jos homma on kuraa, niin ei siinä mistään makuasioista enää ole kysymys..


Mutta oli mulla tähän topikkiin ihan oikeeta asiaakin.. ihan niiku aikuisten oikeeta, ja se on tässä:

"Tää on niin viihdyttävää, että pesee kuus-nolla kaikki Kotkan biletopikit!" -Caro²

'P.S. saa lainata.'



äs, ois pitäny laittaa ekaksi tuo Psychotic State Of Mind demo-osastolle, siinä on ihan kunnolla miksattu biisi. Kuraa tuo sovitus on eka versiossa ja liian raskasta kuunnella ei voi mitään ku homma uusiks.
Mitä muka Kotkassa ikinä tapahtuu? Tuu Tornioon, tässä saa halpaa kaljaa heti rajan takaa :)
Avatar
#202 • • Digital Beat Guest


Mul olis yksi melkein samanlainen tuotos tässä :)



tämä on aika karmeaa musaa, ihan epävireiset ja karmeat äänet :D

Mutta ei kai sitä Digital Beat:in musaan voi edes verrata? :laugh:
Avatar
#203 • • Digital Beat Guest

Lainatakseni Idols-tuomareita..
Jos homma on kuraa, niin ei siinä mistään makuasioista enää ole kysymys..


Mutta oli mulla tähän topikkiin ihan oikeeta asiaakin.. ihan niiku aikuisten oikeeta, ja se on tässä:

"Tää on niin viihdyttävää, että pesee kuus-nolla kaikki Kotkan biletopikit!" -Caro²

'P.S. saa lainata.'



äs, ois pitäny laittaa ekaksi tuo Psychotic State Of Mind demo-osastolle, siinä on ihan kunnolla miksattu biisi. Kuraa tuo sovitus on eka versiossa ja liian raskasta kuunnella ei voi mitään ku homma uusiks.
Mitä muka Kotkassa ikinä tapahtuu? Tuu Tornioon, tässä saa halpaa kaljaa heti rajan takaa :)



hö, taidan mennä tuonne www.trance.nu :n ja www.tranceaddict.com :n niin porukka tajuaa sentään jotain ja sieltä saa oikeasti kommenttia eikä paskaa niskaan. Hyvä taide herättää aina suuria tunteita, tässä tapauksessa musiikki jota moni ei tajua.. :laugh: :laugh: :laugh:
Avatar
#204 • • trusti Guest


hö, taidan mennä tuonne www.trance.nu :n ja www.tranceaddict.com :n niin porukka tajuaa sentään jotain ja sieltä saa oikeasti kommenttia eikä paskaa niskaan. Hyvä taide herättää aina suuria tunteita, tässä tapauksessa musiikki jota moni ei tajua.. :laugh: :laugh: :laugh:



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

"hyvä taide" ja sun musiikkis ei sovi samaan threadiin. minne se nöyryys jäi?

ja suosittelen lämpimästi foorumin vaihtoa jossei kestä suoraa rehellistä palautetta.
Avatar
#205 • • Digital Beat Guest


hö, taidan mennä tuonne www.trance.nu :n ja www.tranceaddict.com :n niin porukka tajuaa sentään jotain ja sieltä saa oikeasti kommenttia eikä paskaa niskaan. Hyvä taide herättää aina suuria tunteita, tässä tapauksessa musiikki jota moni ei tajua.. :laugh: :laugh: :laugh:



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

"hyvä taide" ja sun musiikkis ei sovi samaan threadiin. minne se nöyryys jäi?

ja suosittelen lämpimästi foorumin vaihtoa jossei kestä suoraa rehellistä palautetta.



kyllä kestää palautetta mutta vammasta shittiä ei ;) Nöyryys on tallella kyllä.
Avatar
#206 • • miikkaL Guest
DB:

Uskomaton jätkä olet. Teet hirvittävän kamalaa musiikkia, sitten postaat sen tänne, etkä kuuntele mitään mitä ihmiset sanovat. Laitetaan faktat kasaan:

-Sairaan huono biisi (jo nimi kertoo se, "techno buddha" :crybaby: )
-Järkyttävän hirveä asenne, et koskaan kehity
-Vaikutat 15 vuotiaalta (kyllä, myös muissa foorumeissa)
-Electronic music with style

En edes ymmärrä, miten joku ihminen voi aiheuttaa tuollaisia negatiivisia tunteita minussa vain joidenkin postauksien perusteella??

Sinä et osaa tehdä musiikkia, lopeta se heti.
Avatar
#207 • • Digital Beat Guest

DB:

Uskomaton jätkä olet. Teet hirvittävän kamalaa musiikkia, sitten postaat sen tänne, etkä kuuntele mitään mitä ihmiset sanovat. Laitetaan faktat kasaan:

-Sairaan huono biisi (jo nimi kertoo se, "techno buddha" :crybaby: )
-Järkyttävän hirveä asenne, et koskaan kehity
-Vaikutat 15 vuotiaalta (kyllä, myös muissa foorumeissa)
-Electronic music with style

En edes ymmärrä, miten joku ihminen voi aiheuttaa tuollaisia negatiivisia tunteita minussa vain joidenkin postauksien perusteella??

Sinä et osaa tehdä musiikkia, lopeta se heti.



sairaan huono? tästä on osa tykänny ja osa ei. Kai mulla on sitte semmonen Ameriikan promo asenne. Täytyy myöntää että "Electronic Music With Style" on vähän korni.
Voin olla joskus aika v-mäinen jätkä mutta en kuitenkaan 15-v. tasolla.
Voisit käyttäytyä omalta kohalta asiallisesti eikä kattoa mallia miten muut heittää rapaa. :confused:

Kyllähän mä kuuntelen neuvoja, tein biisistä ns. radio edit version joka on tiukemmin sovitettu ja iskevämpi (ehkä popimpi). ;)

Tuo on nyt ihan tympeätä tulla neuvomaan että en osaa tehä musaa. Katoppas itteäs peilistä ja laske kymmeneen. Erittäin huono asenne muusikkona sulla, mun mielestä toisia musan tekijöitä pitää kannustaa eikä lannistaa. Kylläpä heti huomaa että suomessa ollaan...


Siis kamoon, olkaas ny jo. Eiköhän asiat ole tulleet selväksi (niin selväksi kuin vain kaikille osapuolille tulla voi tässä tilanteessa)? Suotta jokaisen on vuorollaan tulla päätään aukomaan "kun kerran muutkin niin minäkin".



tässä joku jo aikasemmin mainitti tuosta päänaukomisesta joten elä mulle ala kuule :right:
Avatar
#208 • • teknolate Guest
Piti nyt munkin ladata tää kun kerran on niin kiinnostava threadi saatu tästäkin aikaan...

Liidit kuulostaa ihan malströmiltä, just tuollaista muovista soundia jota sillä saa kovin helposti aikaan ja josta en pidä yhtään. Rumpusamplet on kyllä ihan hirveät ja biitti tönkkö, suosittelen että pistät sen osaston kokonaan uusiksi. Sama toisaalta pätee koko muuhunkin biisiin. Toinen toistaan ihmeellisemmin meneviä melodioita tulee naamalle täysin arvotussa järjestyksessä, vaikka 1:41-2:05 kohta tosiaan kuulostikin jo melkein psykeltä. Ja missä on kunnon bassolinja? Nykyinen jää tuollaiseksi pulputukseksi joka ei vie biisiä eteenpäin eikä kyllä tee mitään muutakaan.

Kyllä kannattaisi tämä biisi vaan jättää roskakoriin ja siirtyä tekemään jotain muuta.

Sitten omista vastakommenteistasi, ihmettelen kuinka pystyt loputtomiin turvautumaan tuohon "toiset tykkää, toiset ei" lausahdukseen kun biisiäsi kritisoidaan? Etkö ole muka huomannut että olet saanut täällä yhtä kommenttia lukuunottamatta vain negatiivista palautetta? Etkö tiedä että jos biisin soundi ja melodiat ovat täyttä pilipaliosastoa, se ei ole mikään makuasia? Ja miten se että biisi ei ole vielä kunnolla masteroitu ja miksattu tuntuisi käyvän tekosyystä tuoda tänne tälläistä kuraa?
Avatar
#209 • • Digital Beat Guest

Piti nyt munkin ladata tää kun kerran on niin kiinnostava threadi saatu tästäkin aikaan...

Liidit kuulostaa ihan malströmiltä, just tuollaista muovista soundia jota sillä saa kovin helposti aikaan ja josta en pidä yhtään. Rumpusamplet on kyllä ihan hirveät ja biitti tönkkö, suosittelen että pistät sen osaston kokonaan uusiksi. Sama toisaalta pätee koko muuhunkin biisiin. Toinen toistaan ihmeellisemmin meneviä melodioita tulee naamalle täysin arvotussa järjestyksessä, vaikka 1:41-2:05 kohta tosiaan kuulostikin jo melkein psykeltä. Ja missä on kunnon bassolinja? Nykyinen jää tuollaiseksi pulputukseksi joka ei vie biisiä eteenpäin eikä kyllä tee mitään muutakaan.

Kyllä kannattaisi tämä biisi vaan jättää roskakoriin ja siirtyä tekemään jotain muuta.

Sitten omista vastakommenteistasi, ihmettelen kuinka pystyt loputtomiin turvautumaan tuohon "toiset tykkää, toiset ei" lausahdukseen kun biisiäsi kritisoidaan? Etkö ole muka huomannut että olet saanut täällä yhtä kommenttia lukuunottamatta vain negatiivista palautetta? Etkö tiedä että jos biisin soundi ja melodiat ovat täyttä pilipaliosastoa, se ei ole mikään makuasia? Ja miten se että biisi ei ole vielä kunnolla masteroitu ja miksattu tuntuisi käyvän tekosyystä tuoda tänne tälläistä kuraa?



Kiitos rakentavasta kommentista :)

Voin sanoa että en itekkään ole vielä täysin tyytyväinen leadiin kun on aika ohuen kuulonen. Maltrömillä on tehty, arvasit ihan oikein ;) Pitääpä miettiä pitäsköhän käyttää jotain valmista hyvän kuulosta Refilliä tai sitten samplea tuossa leadissa? , tuota biittiosastoa kritisoitiin jo aiemmin vajaaksi, kyllähän nuita perkussioita vois lisätä roppakaupalla.
:cool: Oon tekemässä versiota 2.2 jossa tuo bassolinja on parempi ja vähemmän "pulputtava" .

Ok, jätän pois tuon "toiset tykkää toiset ei" kommentoinnin :laugh: Mutta on täällä silti enemmän kun vaan 1 positiivinen kommentti. Kritiikki on mun mielestä aina hyvästä mutta joillaki suunsoitto on tärkeämpää.
Avatar
#210 • • Jukka I Guest

Ok, jätän pois tuon "toiset tykkää toiset ei" kommentoinnin :laugh: Mutta on täällä silti enemmän kun vaan 1 positiivinen kommentti. Kritiikki on mun mielestä aina hyvästä mutta joillaki suunsoitto on tärkeämpää.



Kerropa, mitä sä pyrit saavuttamaan tällä puolustustaistelulla, joka jatkuu tätä menoa ikuisuuksiin? Onko jokaiseen palautteeseen vastaaminen todella tarpeellista?

Vai olisko parempi ratkaisu ottaa kaikessa hiljaisuudessa asiallisesta palautteesta oppia, jättää asiattomat huomiotta, ja käyttää kaikki säästynyt aika ja energia studiolla omien taitojen ja ilmaisun hiomiseen?
Avatar
#211 • • Digital Beat Guest

Ok, jätän pois tuon "toiset tykkää toiset ei" kommentoinnin :laugh: Mutta on täällä silti enemmän kun vaan 1 positiivinen kommentti. Kritiikki on mun mielestä aina hyvästä mutta joillaki suunsoitto on tärkeämpää.



Kerropa, mitä sä pyrit saavuttamaan tällä puolustustaistelulla, joka jatkuu tätä menoa ikuisuuksiin? Onko jokaiseen palautteeseen vastaaminen todella tarpeellista?

Vai olisko parempi ratkaisu ottaa kaikessa hiljaisuudessa asiallisesta palautteesta oppia, jättää asiattomat huomiotta, ja käyttää kaikki säästynyt aika ja energia studiolla omien taitojen ja ilmaisun hiomiseen?



puhut asiata ;) asiattomiin kommentteihin ei kyllä oo hyötyä vastata. En enää jaksa kohta vastata muutenkaan :)
Avatar
#212 • • a98 Guest
kuuntelin nyt tuon uuden version ja ei tuo nyt niin huono ollut.

biisinä vaan ei kovin kummoinen, en oikeastaan löytänyt koko biisistä mitään mikä nappaisi, rytmiä, draivia tai muita koukkuja.
biitti osastosta en tykännyt yhtään, mielestäni basari oli aika huono ja tuo open hihat ymt vielähuonompia. basso biisissä saisi olla muutenkin enemmän, ja joku draivaava bassolinja puuttuu myös.
ohuet reason soundit ei ainakaan mua häirinnyt niin paljoa, mutta nuo melodia kulut vaan olivat melko turhia..
ei tässä biisissä suurempia vikoja ole mutta yleensä tälläiset biisit jätetään kovolle tai roskakoriin eikä jaella ympäriinsä juuri sen yhdentekevyyden takia..
Avatar
#213 • • Digital Beat Guest

kuuntelin nyt tuon uuden version ja ei tuo nyt niin huono ollut.

biisinä vaan ei kovin kummoinen, en oikeastaan löytänyt koko biisistä mitään mikä nappaisi, rytmiä, draivia tai muita koukkuja.
biitti osastosta en tykännyt yhtään, mielestäni basari oli aika huono ja tuo open hihat ymt vielähuonompia. basso biisissä saisi olla muutenkin enemmän, ja joku draivaava bassolinja puuttuu myös.
ohuet reason soundit ei ainakaan mua häirinnyt niin paljoa, mutta nuo melodia kulut vaan olivat melko turhia..
ei tässä biisissä suurempia vikoja ole mutta yleensä tälläiset biisit jätetään kovolle tai roskakoriin eikä jaella ympäriinsä juuri sen yhdentekevyyden takia..



tuota nuin, itekki aattelin että menee uudelleensovitukseen, tuo acidsyna jakso tuossa puolivälissä on aivan liian pitkä. Basari oli sun mielestä huono kai sitte vois olla iskevämpi. Tosiaan nuo melodiakulut tb-303:n tyylisessä synassa on aika ajoin oudot jos sitä tarkotit. Kyllä tästä tulee vielä hyvää shittiä ku vähän säätää ;)
Avatar
#214 • • Mikko Guest
seuraavan kerran kun postaat plattarille demon niin voisitko laittaa suorilta valmiin biisin.. täällä on (sua ammattitaitosemmat) tuottajat jakanu niin paljon "tee näin, älä noin" tyylistä neuvoo et joudut kohta laittaan kreditit myös niille kun jotain julkaset :D
Avatar
#215 • • Daniel Braun Guest


Oon kuvataiteilija/graafikko


Porfoliosi perusteella onnea työn etsintään :excellent:
Koulutus sulla ehkä on plakkarissa, mutta osaamista ja näkemystä?
Tuota...

Voithan sinä sanoa olevasi muusikkokin, mutta ei nää tekeleet kyllä susta sitä tee.
Taiteilijaksi voi kuka tahansa itseään sanoa, mutta onko sitten taiteilija muiden mielestä...?

Hitto, tätä topicia varten täytyis ostaa vähintään parisen kymmentä pussia poppareita... :D
Avatar
#216 • • Digital Beat Guest


Oon kuvataiteilija/graafikko


Porfoliosi perusteella onnea työn etsintään :excellent:
Koulutus sulla ehkä on plakkarissa, mutta osaamista ja näkemystä?
Tuota...

Voithan sinä sanoa olevasi muusikkokin, mutta ei nää tekeleet kyllä susta sitä tee.
Taiteilijaksi voi kuka tahansa itseään sanoa, mutta onko sitten taiteilija muiden mielestä...?

Hitto, tätä topicia varten täytyis ostaa vähintään parisen kymmentä pussia poppareita... :D



kiitos kommenteista :)
Taitaa olla kuitenki tuo kuvahomma enemmän mun heiniä ;) Ei perkele, alkas DJ:ksi :laugh:
Avatar
#217 • • Digital Beat Guest

seuraavan kerran kun postaat plattarille demon niin voisitko laittaa suorilta valmiin biisin.. täällä on (sua ammattitaitosemmat) tuottajat jakanu niin paljon "tee näin, älä noin" tyylistä neuvoo et joudut kohta laittaan kreditit myös niille kun jotain julkaset :D



kyllä terveiset on plattariin tulossa seuraavan albbarin sisäkannessa.
Avatar
#218 • • Daniel Braun Guest

kiitos kommenteista :)
Taitaa olla kuitenki tuo kuvahomma enemmän mun heiniä ;) Ei perkele, alkas DJ:ksi :laugh:


Joko mun käsityskyvyssä on pahoja aukkoja tai sitten noi sun tekstit ovat oikeasti hyvinkin epäselviä.

Esimerkiksi just toi yllä oleva...
Asiahyhteys missä?
Mitä, häh?
Ei tajuu...
Avatar
#219 • • Digital Beat Guest

kiitos kommenteista :)
Taitaa olla kuitenki tuo kuvahomma enemmän mun heiniä ;) Ei perkele, alkas DJ:ksi :laugh:


Joko mun käsityskyvyssä on pahoja aukkoja tai sitten noi sun tekstit ovat oikeasti hyvinkin epäselviä.

Esimerkiksi just toi yllä oleva...
Asiahyhteys missä?
Mitä, häh?
Ei tajuu...



siis kyllä ihan mun ammattina tulee olemaan joku graafikko. Taiteilijana jotkut pittää ja jotkut ei, näyttely tois kyllä katu-uskottavuutta.
Tuo musa on silti kiva harrastus vaikka en mikään ihan pro olekkaan.
Avatar
#220 • • Digital Beat Guest
tässä vähän lainaan tuosta yhestä vanhasta palautteesta johon en vastannnu oikein kunnolla.


lempata ihan kättelyssä ton sitar-soundin kokonaan,
samoin kuin suurimman osan noista villeimmistä
psykemelodiayritelmistä.

Pariks vuodeks studioon hioon omaa ilmasua
ja sit uudestaan previkoita muiden kuultaviks.



en tiiä mitä biisistä jäis jälelle jos laittaisi sen sitarin pois kun se kuuluu biisin teemaan muutenki. Psykemelodialle tämä biisi oikeastaan perustuu ja ilman niitä miltähän mahtais kuulostaa, synasoundia pittää kyllä vielä parantaa eikai siinä.

Back to the studio, ok ;)
[/quote]